Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מכירה את הרכב וחושבת על קנייתו.

ברכב יסעו בעיקר מבוגר + תינוק ולעיתים גם מבוגר נוסף.

האם יש מקום לעגלה בבגאז'?

מה לגבי אמינות הרכב?

תקציב: עד 50,000 ש"ח

פורסם

המלצות על הרכב הזה לא תקבלי פה. מדובר ברכב דיי זוועתי ונחות בהמון ממתחריו.

בתקציבך, דייהטסו סיריון 2006 או פיג'ו 206 מאותה שנה יהיו עדיפות בהרבה.

אם דרושה סדאן אז יונדאי אקסנט המתחרה היא עדיפה בהרבה, אותו הדבר לגבי אחותה הקיה ריו שנסחרת במחירים נמוכים יותר.

 

בהצלחה וחנוכה שמח.

פורסם

לא הייתי ממליץ על המפגע הבטיחותי הזה לאף אחד ובטח לא למישהו שמתכוון להסיע בו ילדים.

שוב אני חוזר על העצה הכי חשובה בקניית אבאו: לא לקנות אבאו.

 

פתרון טוב זה לרדת בשנתון למשהו נורמלי כמו פיג'ו 206 למשל שקודמי המליץ.

אם צריכים רכב קומפקטי עם בגאז' גדול להובלה נוחה של עגלת תינוק\קניות מהסופר\מה שלא יהיה, מומלץ לשקול סיאט קורדובה.

V5

פורסם

לנו במשפחה יש את הדהייו הזה (5 דלתות, ידני, שנת 2004) בתור הרכב השני. נרכש עקב מצבו המכאני יוצא הדופן והמחיר הזול להפליא, תוך ידיעה ברורה לגבי הנושא של הבטיחות הלקויה. אגב, אני מניח כי באותו השנתון ובאותו המחיר ישנם עוד רבים וטובים עם כוכב וחצי בלבד. אולי ישמע מוזר, אך אנחנו אוהבים את הקטנטונת הזו יותר ממאזדה 2 חדשה מליסינג אשר הייתה לפניה. הרכב זריז לא פחות אך שקט, נוח, וחיסכוני יותר. הגירסה האותומטית איך לאמר בעדינות... הרבה פחות מוצלחת.

×
×
  • תוכן חדש...