Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טוב נסכם את זה ככה,שאייפון,ואייפוד זה טרנד.

לא קונים את המכשירים האלו בגלל שהם טובים בתחום שלהם,קונים אותם כי זו תופעת העדר.

אני באמת לא מבין מה השיקול של אנשים שקונים מכשיר כזה באלפי שקלים,ואז מתחילים להתעסק בלפרוץ אותו,למה חסר טלפונים שעושים את מה שהאייפון עושה,בפחות מחיר ובלי להתעסק בשטויות?

.

 

 

טוב, אני חייב להגיב.

אחרי שנים שבהן הייתי עם נוקיה (על כל דגמיו סוגיו ומערכות הפעלותיו) ובמקביל גם עם מכשירים כמו סוני אריקסון, סמסונג, מוטורולה, HTCועוד..

אני יכול להגיד שאין אף מכשיר שעושה את מה שהאייפון עושה, ואם הוא כן עושה את מה שהאייפון עושה, הוא לא עושה את זה באותה האלגנטיות!

 

אז נכון יש את תופעת העדר. אבל זה לא אומר שהמכשיר כמכשיר, הוא לא טוב. יש לו יתרונות ויש לו חסרונות.

הפריצה היא רק למי שקונה בחו"ל או למי שרוצה להתקין תוכנות פרוצות בחינם.

לא חייבים לפרוץ אותו בשביל לנצל אותו או כדי להנות ממנו.

אני אתן דוגמא מעולם הרכב:

מאזדה 3 לדוגמא, היא המשפחתית הכי כיפית לנהיגה, עם זה אין ספק. אבל היא מכונית עדר! זה הופך אותה לפחות טובה? ממש לא! זה רק הופך אותה לפחות נחשקת.

אז נכון, יש מכוניות נוחות יותר, בטוחות יותר, מהירות יותר. אבל כחבילה אין לה מתחרות. (אני אקדים תרופה למכה ואדגיש שכל מה שנאמר על המאזדה מתייחס למכוניות משפחתיות באותה הקטגוריה ופחות או יותר באותו סדר גודל של מחיר.)

 

לדעתי עם האייפון זה אותו הדבר. אנשים אוהבים לשנוא אותו כי יש סביבו תופעת עדר.

 

כחבילה הוא מציע לי את החבילה הטובה ביותר.

אני כן אציין שבהתחלה לא הבנתי את ההתלהבות סביב האייפון (ואני חולה גאג'טים!).

אבל אחרי שהוא ,(הדור הראשון והכי בסיסי), היה אצלי למשך שבוע התאהבתי.

בניגוד לנוקיה והHTCשנתקעים כל שניה, עובדים לאט כמו צב ודורשים ריסט כמה פעמים ביום, האייפון הוא מפלצת! מעולם לא נתקלתי איתו בבעיות הפעלה. (ואני מעמיס עליו!)

 

קיצור, מי שלא מתאים לו אייפון שלא יקנה!

כמו בכל דבר בחיים, יש כאלה שמתאימים לו והוא מתאים להם ויש כאלו שלא!

אבל להשמיץ מכשיר שהוא באמת טוב, רק בגלל שאתם לא התחברתם אליו או רק בגלל שיש את תופעת העדר סביבו, זאת סתם קטנוניות!

 

 

 

עודד

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
טוב נסכם את זה ככה,שאייפון,ואייפוד זה טרנד.

לא קונים את המכשירים האלו בגלל שהם טובים בתחום שלהם,קונים אותם כי זו תופעת העדר.

אני באמת לא מבין מה השיקול של אנשים שקונים מכשיר כזה באלפי שקלים,ואז מתחילים להתעסק בלפרוץ אותו,למה חסר טלפונים שעושים את מה שהאייפון עושה,בפחות מחיר ובלי להתעסק בשטויות?

ולעניין האייפוד,אני זוכר את התקופה שכולם קנו אייפודים,ורק אני קניתי cowon d2.

אנשים היו אומרים לי מה זה cowon ? בטח מכשיר מעפן,ככה זה תופעת עדר,מה שלא אפל לא שווה.

אז רק למקרה שאנשים לא יודעים,וממשיכים לקנות אייפודים כי הם חושבים שהם איכותיים.

לאייפוד יש איכות סאוונד של חזיר בר דרוס בשומרון.

שקונים נגן,מן הסתם שהשיקול המרכזי הוא האיכות,אז האייפוד נמצא בתחתית,ולמרות זאת ממשיכים לקנות אותו,אם זה לא תופעת עדר אני לא יודע מה כן.

 

טוב, אני חייב להגיב.

אחרי שנים שבהן הייתי עם נוקיה (על כל דגמיו סוגיו ומערכות הפעלותיו) ובמקביל גם עם מכשירים כמו סוני אריקסון, סמסונג, מוטורולה, HTCועוד..

אני יכול להגיד שאין אף מכשיר שעושה את מה שהאייפון עושה, ואם הוא כן עושה את מה שהאייפון עושה, הוא לא עושה את זה באותה האלגנטיות!

 

אז נכון יש את תופעת העדר. אבל זה לא אומר שהמכשיר כמכשיר, הוא לא טוב. יש לו יתרונות ויש לו חסרונות.

הפריצה היא רק למי שקונה בחו"ל או למי שרוצה להתקין תוכנות פרוצות בחינם.

לא חייבים לפרוץ אותו בשביל לנצל אותו או כדי להנות ממנו.

אני אתן דוגמא מעולם הרכב:

מאזדה 3 לדוגמא, היא המשפחתית הכי כיפית לנהיגה, עם זה אין ספק. אבל היא מכונית עדר! זה הופך אותה לפחות טובה? ממש לא! זה רק הופך אותה לפחות נחשקת.

אז נכון, יש מכוניות נוחות יותר, בטוחות יותר, מהירות יותר. אבל כחבילה אין לה מתחרות. (אני אקדים תרופה למכה ואדגיש שכל מה שנאמר על המאזדה מתייחס למכוניות משפחתיות באותה הקטגוריה ופחות או יותר באותו סדר גודל של מחיר.)

 

לדעתי עם האייפון זה אותו הדבר. אנשים אוהבים לשנוא אותו כי יש סביבו תופעת עדר.

 

כחבילה הוא מציע לי את החבילה הטובה ביותר.

אני כן אציין שבהתחלה לא הבנתי את ההתלהבות סביב האייפון (ואני חולה גאג'טים!).

אבל אחרי שהוא ,(הדור הראשון והכי בסיסי), היה אצלי למשך שבוע התאהבתי.

בניגוד לנוקיה והHTCשנתקעים כל שניה, עובדים לאט כמו צב ודורשים ריסט כמה פעמים ביום, האייפון הוא מפלצת! מעולם לא נתקלתי איתו בבעיות הפעלה. (ואני מעמיס עליו!)

 

קיצור, מי שלא מתאים לו אייפון שלא יקנה!

כמו בכל דבר בחיים, יש כאלה שמתאימים לו והוא מתאים להם ויש כאלו שלא!

אבל להשמיץ מכשיר שהוא באמת טוב, רק בגלל שאתם לא התחברתם אליו או רק בגלל שיש את תופעת העדר סביבו, זאת סתם קטנוניות!

 

 

 

עודד

 

בדיוק מה שבאתי לכתוב. נורא קל להגיד שזה טרנד וש cowon יותר טובים, אבל אפל הבינו את מה ששאר החברות מסרבות להבין: פיצ'רים זה לא הכל. לרוב האנשים חשובים גם העיצוב וקלות השימוש ולכן ההצלחה הגדולה שלהם. ההשוואה למאזדה 3 מצויינת. עם כמה שאוהבים לשנוא אותה, היא מציעה חבילה מצויינת, כזו שכנראה מתאימה להרבה מאוד אנשים בארץ.

emotion of motion

פורסם

תאמין לי שיותר קל לתפעל כל מכשיר של cowon מאייפוד.

והמכשירים של אפל עמוסים פיצ'רים ,אפל דוחפים יותר פיצ'רים מכל חברה אחרת.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

arikc, אני חולק עליך.

כשאתה מקבל אייפון חדש, הוא מגיע נקי מפיצ'רים מיותרים, בניגוד מוחלט לנוקיה שמגיע עם תפריט מבולגן ומפוצץ בשטויות. (במעכרת ההפעלה סימביאן)

 

כשקיבלתי את האייפון החדש שלי, העברתי את הישן לאבא שלי.

תוך פחות מיום אבא שלי כבר הרגיש איתו בבית.

לפני זה העברתי אליו את הנוקיה N95 הקודם שלי (אחרי שזה עבר "נקיון" יסודי של כל הח*א שמגיע איתו מהיצרן), הוא פשוט לא הצליח לעבוד איתו. ולאבא שלי יש אחלה חוש טכני!

הוא התלונן בעיקר על מהירות-או יותר נכון איטיות- ההפעלה שלו. ועל תפריט לא ידידותי.

 

התלונה היחידה של אבא שלי על האייפון, הייתה הסנכרון מול האייטיונס.

חד משמעית זה פחות נוח מהנוקיה "פי סי סוט", אך אחרי הסבר קצרצר דרך הטלפון הוא הבין את הרעיון.

 

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אני הכי אוהב את השונאים.

 

לא מזמן לשנוא את מייקרוסופט היה הכי אופנתי. רק שוכחים שלמייקרוסופט יש חלק ענק בהתכנות והצמיחה של עולם ה-PC של היום. נכון, לא הכל טוב, ולא כל מה ש-MS עשתה היה חיובי, אבל MS עשתה דבר ענק, יצרה שוק חסר תקדים, והיתה בבסיס הצמיחה שלו. אדון ביל גייטס עשה למען האנושות יותר מהרבה חנטרישים שכותבים עליהם בעיתון, ועדיין אנחנו אוהבים לשנוא אותו.

 

כנ"ל אפל והסמארטפון (ואני לא רומז שג'ובס חצי חשוב כמו גייטס, כי הראשון מייצר בעיקר בידור ועיצוב).

 

אז תמיד ובכל תחום יש את הפיינשמקרים, שיודעים יותר, דורשים יותר, ובוחרים טוב יותר. אבל לשנוא חברה ומוצר רק בגלל שהם פופולארים? אם הם לא היו פופולארים לא היה שוק, ולא היו מתחרים.

תגידו לי, מי צפה מכשיר כמו ה-iPhone לפני 7 שנים?!

מי לקח סיכון והשיק?!

 

אז אפל לא עשתה זאת לשם שמים, והיא דאגה טוב טוב לתפור את כל חבילת המוצר והשירותים לטובתה.

פסדר.

לגיטימי.

 

נ.ב. יש לי iPhone שבועיים. לא נרשמה אצלי התלהבות עצומה, עדיין לא התקנתי את כל מה שרציתי, ועדיין לא חקרתי לעומק את כל האפשרויות, אבל המכשיר אחלה. קל לשימוש, פשוט ונחמד לי איתו. האימיילים מגיעים, אפשר לכתוב בפורום... אני בסדר. זה לא מכשיר קריטי כמו, לדוגמא, DSLR...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני אישית שונא את אפל בגלל שהיחס שלהם ללקוחות מזכיר רשע על עם אלצהיימר. והאנשים מספיק טיפשים כדי לקנות את זה.

 

appleproductowner1.png

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
פסדר.

נ.ב. יש לי iPhone שבועיים. לא נרשמה אצלי התלהבות עצומה, עדיין לא התקנתי את כל מה שרציתי, ועדיין לא חקרתי לעומק את כל האפשרויות, אבל המכשיר אחלה. קל לשימוש, פשוט ונחמד לי איתו. האימיילים מגיעים, אפשר לכתוב בפורום... אני בסדר. זה לא מכשיר קריטי כמו, לדוגמא, DSLR...

 

תתחיל בהתקנה של אפליקציות שימושיות חינם אין כסף.

 

http://itunes.apple.com/il/app/appbox-lite/id307094023?mt=8

 

http://itunes.apple.com/il/app/volkswagen-touareg-challenge/id371108019?mt=8

 

http://itunes.apple.com/il/app/visual-radio/id349946750?mt=8

 

תצטרך ללמוד קצת איך משתמשים בתוכנה ITUNES המפגרת....

איזה כייף לי :)

פורסם

אני מסתדר עם iTunes בסדר גמור. אני גדלתי על מערכות הפעלה של Main Frame, DOS, אני לא מפונק.

ידידותיות למשתמש זה בסה"כ עניין של הרגל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פתאום נפלה עליי הכתבה הזו עם המשפט המנצח הבא:

"ברגע שמותג הופך לחלק מהאישיות, ומתחושת העצמיות - אם המותג מנצח גם הצרכן מנצח כאדם. זה לא רציונלי. זה בעצם המאבק על הבידול."

 

שחייב לתת לכל אוהד של מכשיר, יצרן, מותג, להרגיש קצת אידיוט.

 

ואני, מה 'כפת לי מאייפון, העיקר שמכבי ייקחו את היורוליג...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בניגוד לנוקיה והHTCשנתקעים כל שניה, עובדים לאט כמו צב ודורשים ריסט כמה פעמים ביום, האייפון הוא מפלצת! מעולם לא נתקלתי איתו בבעיות הפעלה. (ואני מעמיס עליו!)

 

 

עודד

 

חדל קשקשת. אתה רוצה לדבר בעד אפל, דבר בעד אפל.

אין מכשירים יותר אמינים מנוקיה, ולאייפון לא חסרים באגים וצרות מגוחכות אז בחייך....

קפצת כנראה על עגלת האייפון אחרי שנפתרו רוב הבאגים ואחרי שהרוכשים (הפראיירים) הראשונים אכלו חצץ במשך תקופה.

 

אגב: מאז שרכשתי את הE71 מעולם לא נתקע לי המכשיר.

ה N95 הוא מכשיר לא מוצלח בגרסאות הראשונות שלו ( כמו גם ה N97) שלאחר מספר שדרוגי תוכנה הגיע ליציבות. זה לא חוכמה להשוות למכשיר אחד.

בכל פעם שנתתי צ'אנס למכשיר שהוא לא נוקיה, התאכזבתי בגדול וחזרתי לנוקיה על ארבע. אין לי ספק שבגם באייפון זה יהיה ככה. מהנסיון שלי (המועט) באייפון והנסיון הרב בתקשורת מול אנשים שיש להם אייפון :

מספיקה לי הדרך שהמכשיר הזה מתפקד מול דיבוריות בלוטות' ,הספיקר הגרוע , הסוללה שנגמרת מהר והעובדה שלא בכל שיחה שומעים את המדבר אותו דבר - בשביל להעיף אותו דרך החלון.

 

 

ואני, מה 'כפת לי מאייפון, העיקר שמכבי ייקחו את היורוליג...

 

זה הכי חשוב :)

לראשונה העונה הצלחתי לשים את היד על מנוי בהיכל לעונה הקרובה.... לא יכול לחכות כבר.

 

 

אני אישית שונא את אפל בגלל שהיחס שלהם ללקוחות מזכיר רשע על עם אלצהיימר. והאנשים מספיק טיפשים כדי לקנות את זה.

 

appleproductowner1.png

 

ענק ! :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
חדל קשקשת. אתה רוצה לדבר בעד אפל, דבר בעד אפל.

אין מכשירים יותר אמינים מנוקיה, ולאייפון לא חסרים באגים וצרות מגוחכות אז בחייך....

קפצת כנראה על עגלת האייפון אחרי שנפתרו רוב הבאגים ואחרי שהרוכשים (הפראיירים) הראשונים אכלו חצץ במשך תקופה.

 

אגב: מאז שרכשתי את הE71 מעולם לא נתקע לי המכשיר.

ה N95 הוא מכשיר לא מוצלח בגרסאות הראשונות שלו ( כמו גם ה N97) שלאחר מספר שדרוגי תוכנה הגיע ליציבות. זה לא חוכמה להשוות למכשיר אחד.

בכל פעם שנתתי צ'אנס למכשיר שהוא לא נוקיה, התאכזבתי בגדול וחזרתי לנוקיה על ארבע. אין לי ספק שבגם באייפון זה יהיה ככה. מהנסיון שלי (המועט) באייפון והנסיון הרב בתקשורת מול אנשים שיש להם אייפון :

מספיקה לי הדרך שהמכשיר הזה מתפקד מול דיבוריות בלוטות' ,הספיקר הגרוע , הסוללה שנגמרת מהר והעובדה שלא בכל שיחה שומעים את המדבר אותו דבר - בשביל להעיף אותו דרך החלון.

 

טוב ידידי, כנראה שממש אין לך נסיון עם האייפון ואתה מסתמך על דעות מאוד קדומות של אנשים אחרים!

דבר ראשון, אני לא מדבר בעד אפל. אני מדבר בעד האייפון!

ה"בעיות" שהזכרת כמו איכות שמע ועבודה מול בלוטות', פשוט לא קיימות! (איכות השמע באמת הייתה ירודה במכשירים הראשונים, אך החל מה3G הבעיות נפתרו!)

האייפון שלי מסונכרן גם עם דיבורית וגם עם אוזניה (בלוטות' כמובן) ואני מעולם לא נתקלתי בבעיה. (גם באייפון הקודם-2G- לא נתקלתי בבעיות

בסנכרון).

 

כמו שכתבתי, לא השוותי את האייפון למכשיר אחד-לא יצרן אחד ולא דגם אחד-.

גם אני הייתי מעריץ מושבע של נוקיה עד שהם התחילו לזייף עם מערכות ההפעלה.

בN95 עדכנתי 4 או5 גרסאות עד שהתייאשתי, כנ"ל ב N97. (בN97 פחות עדכונים, לא נתתי לו הרבה צ'אנס).

 

אני אחד שחייב שהמכשיר שלי יעבוד ויגיב מהר לפקודות (שריטה שלי!) ואף מכשיר לא הגיב מהר כל כך כמו האייפון.

כדי לשלוח SMS ב N95/97 הייתי צריך לחכות כמה שניות טובות (לפעמים 6-7 שניות), עד שהמכשיר היה מגיב..

ואני לא מדבר על מצב שה RAM של המכשיר כמעט מלא. בלי תוכניות פועלות ברקע ובלי שום עומס מיותר.

 

בקיצור, יש לך את אותן הדעות של אחד שאוהב לשנוא את האייפון.

עד שלא תתנסה בו ,עם ראש פתוח, באמת שאין סיבה להמשיך את הדיון הזה..

 

אהה ולגבי אמינות.

האייפון 2G שלי שימש לפני את בן דוד שלי במשך כשנה וקצת אחרי שזה קנה אותו משומש.כרגע הוא אצלי (אצל אבא שלי) קרוב לשנה ואין שום בעיית אמינות!

לעומת זאת את הN95 שלי נאלצתי להכניס לתיקון כבר אחרי חודשיים של שימוש. (הלוח מקשים עשה בעיות). לאחר התיקון הראשון החלו להופיע "לכלוכים" על המסך. (כמובן שבשירות לקוחות הפילו את זה על העדכון גרסא החדש..)

ותאמין לי שאני מאוד שומר על המכשירים שלי. זה כלי עבודה בשבילי!

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!


×
×
  • תוכן חדש...