Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1. האם המכשיר שיש ברשותך היום מסוגל לקרוא קובץ PDF במשקל של 60MB מבלי שהמכשיר ייתקע ? קורא PDF, לא ניסיתי נפחים כאלה עדיין.

 

2. האם המכשיר שברשותך הוא גם GPS משוכלל ? כן

 

3. האם אתה יכול לצפות בסרט של 1GB בפורמט MP4 במכשיר שיש ברשותך ? לא ניסיתי. זה טלפון לא קולנוע.

 

4. האם המכשיר שלך יכול למדוד את התואצה של הרכב שלך ? בכל המכשירים מהתקופה האחרונה יש אקסלרומטר

 

5. האם אתה יכול לבצע איבחון ממוחשב לרכב שלך בעזרת הפלאפון ? לא, ואתה ?

 

6. האם המכשיר שלך יכול לקרוא קבצי DXF או DWG לא ניסיתי וזה לא מיועד לכך.

 

7. האם למכשיר שלך קיימת תוכנה לתיכנון מערכות מכניות כגון: תמסורת מכנית, או צנרת הידראולית, או לחשב חישובים מסובכים בתחום הנדסת אלקטרניקה ? ראה 6

.... ועוד הרבה.

 

אם עדיין לא קלטת :-o אייפון זה מיני מחשב.

 

 

זה יופי שהמכשיר יכול אבל אף אחד לא יושב לראות סרט קולנוע באורך מלא מול המכשיר הסלולרי (הסוללה של האייפון תיגמר הרבה לפני סוף הסרט :))

אף אחד לא עושה תכנונים מכאניים על גבי מכשיר עם מעבד חלש , זה יקח שעות ולא ניתן לרדת לפרטים כמו על מסך גדול

 

 

בוא נתחיל מכמה שאלות פשוטות כי לפני הכל, מדובר בטלפון :

 

1. האם אתה מסוגל לבצע חיפוש אנשי קשר בספר הטלפונים ולשמור אותם על הסים ? [עזוב אותי תוכנות צד שלישי שלא מספקות את הסחורה ]

 

2. האם קישוריות ה BT שלך עובדת בצורה חלקה במצב דיבורית BT והאם היא מאפשרת העברת קבצי DXF, MP4 וכו' בינך לבין מכשירים אחרים או לבין המחשב האישי ?

 

3. האם אתה מסוגל לבצע שיחה תוך שימוש בספיקר ולשמוע בצורה סבירה ?

 

4. האם הקליטה ואיכות השמע והדיבור שלך משביעים רצון?

 

ועוד שאלת מותרות אחת :

5. האם אתה מצליח לצלם את החלקים המכאניים/ אלקטרוניים שלך באיכות סבירה ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1. האם אתה מסוגל לבצע חיפוש אנשי קשר בספר הטלפונים ולשמור אותם על הסים ? [עזוב אותי תוכנות צד שלישי שלא מספקות את הסחורה ]

 

2. האם קישוריות ה BT שלך עובדת בצורה חלקה במצב דיבורית BT והאם היא מאפשרת העברת קבצי DXF, MP4 וכו' בינך לבין מכשירים אחרים או לבין המחשב האישי ?

 

3. האם אתה מסוגל לבצע שיחה תוך שימוש בספיקר ולשמוע בצורה סבירה ?

 

4. האם הקליטה ואיכות השמע והדיבור שלך משביעים רצון?

 

ועוד שאלת מותרות אחת :

5. האם אתה מצליח לצלם את החלקים המכאניים/ אלקטרוניים שלך באיכות סבירה ?

 

1. למה לשמור אותו על הסים?

2. לא משתמש ב-BT ולא מעביר קבצי מדיה. לא מבין גם מה זה קשור לשימוש בסיסי במכשיר טלפון.

3. כן.

4. כן.

5. לא מכיר סלולרי שמצלם באיכות שאני יכול להגדיר אותה "סבירה".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני חושב שצריך להצדיע לאפל על השיווק האגרסיבי שלהם והמיתוג שהם עשו לעצמם- שאפו ! (נכתב בלי שמץ של ציניות מתוך הערכה עצומה, בלי קשר למוצרים עצמם).

 

האייפון\אייפד\אייפוד כולם נופלים לנישות של LIFE STYLE יושר מאשר "קידמה טכנולוגית" ולמה ?

 

כי הם כמעט לעולם לא מציגים את המילה האחרונה בתחום הטכנולוגיה ביחס למתחרים, הם מציגים מכשירים גדג'טיים ומעוצבים עם ממשק הפעלה שיקי.

 

קחו למשל את מערכות ה-LIFE STYLE של BOSS, גם הן לא נותנות את ה-TOP של הטכנולוגיה, הן כן נותנות עיצוב מיוחד וממשק הפעלה מגניב,לאו דווקא הסאונד הכי טוב אבל כחבילה (אם נשים את המחיר בצד)- חבילה לא רעה ואפילו די מגניבה.

 

אותו דבר באנג אנד וולפסון ועוד רבים.

 

כך גם המוצרים של אפל, מאוד שיקיים וגדג'טיים, לאו דווקא הכי מתקדמים, אבל בתמחור הנכון הופכים לפריט "חובה" לחובבי המותג.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
1. למה לשמור אותו על הסים?

2. לא משתמש ב-BT ולא מעביר קבצי מדיה. לא מבין גם מה זה קשור לשימוש בסיסי במכשיר טלפון.

3. כן.

4. כן.

5. לא מכיר סלולרי שמצלם באיכות שאני יכול להגדיר אותה "סבירה".

 

למה? כי אם המכשיר שלך מת - הלכו הזכרונות.

אם אתה שומר על הסים, במקרה הגרוע אתה מוציא את הסים, שם אותו במכשיר וממשיך הלאה.

 

זה לא דיון של למי יש הכי גדול, זה דיון בו מנסים להראות שההייפ של האייפון הוא בעיקר שיווקי כי בתור מי שעבד שנים ארוכות בתחום, אני מתקשה להתרשם מהמכשיר הזה כמכשיר טלפון נטו.

 

הדיון הוסט מהמכשיר החדש שלטעמי מהווה סה"כ מתיחת פנים (שמסתמנת כלא מוצלחת למי שבאמת רוצה קליטה בטלפון שלו) למכשיר הישן ויישור קו עם דברים שהיו מקובלים כבר לפני שנים רבות אצל המתחרים והטיפול של אפל בתקלה הזו הוא סוג של זלזול מתוך הבנה שחסידי המותג ימשיכו לקנות ככה או ככה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
למה? כי אם המכשיר שלך מת - הלכו הזכרונות.

אם אתה שומר על הסים, במקרה הגרוע אתה מוציא את הסים, שם אותו במכשיר וממשיך הלאה.

 

זה לא דיון של למי יש הכי גדול, זה דיון בו מנסים להראות שההייפ של האייפון הוא בעיקר שיווקי כי בתור מי שעבד שנים ארוכות בתחום, אני מתקשה להתרשם מהמכשיר הזה כמכשיר טלפון נטו.

 

הדיון הוסט מהמכשיר החדש שלטעמי מהווה סה"כ מתיחת פנים שמסתמנת כלא מוצלחת למי שבאמת רוצה קליטה בטלפון שלו.

 

אז זהו.. שהוא הפך לדיון של "למי יש הכי גדול ?" , הרי דיי ברור שמרק לא ישכנע אותך כמו שאתה לא תשכנע אותו (כולל כל שאר המשתתפים בדיון לכאן או לכאן) אז כרגע כל אחד "משוויץ" בבולב$ל שלו( בולב$ל = סלולארי), לפחות לי כמשתמש מהצד זה נראה ככה.

פורסם

רגע אז באייפון יש סרגל אלקטרוני שניתן לשלוף ולמדוד למי יש גדול יותר ?

 

אייל אם יש כזה אז נראה לי שהפסדת בגדול.:lol:

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
זה יופי שהמכשיר יכול אבל אף אחד לא יושב לראות סרט קולנוע באורך מלא מול המכשיר הסלולרי (הסוללה של האייפון תיגמר הרבה לפני סוף הסרט :)) - אין שום בעיה לראות שני סרטים באורך מלא מבלי שהסוללה תגמר (מניסיון בסרטים כחולים).

אף אחד לא עושה תכנונים מכאניים על גבי מכשיר עם מעבד חלש , זה יקח שעות ולא ניתן לרדת לפרטים כמו על מסך גדול - לא התכוונתי שהאייפון מחליף תוכנת תיב"מ או תוכנת אורקאד אלא כלי לחישובים של מעגלים פשוטים ללא צורך לקחת איתך מחשב נייד.

 

 

בוא נתחיל מכמה שאלות פשוטות כי לפני הכל, מדובר בטלפון :

 

1. האם אתה מסוגל לבצע חיפוש אנשי קשר בספר הטלפונים ולשמור אותם על הסים ? [עזוב אותי תוכנות צד שלישי שלא מספקות את הסחורה ] - רשמתי בתגובה למטה למה זה לא חשוב לי.

 

2. האם קישוריות ה BT שלך עובדת בצורה חלקה במצב דיבורית BT והאם היא מאפשרת העברת קבצי DXF, MP4 וכו' בינך לבין מכשירים אחרים או לבין המחשב האישי ? לא ניתקלתי בבעיה בשום מצב של קישוריות BT מול דיבורית.

 

קבצי MP4 או DXF עשויים להגיע לנפחים גדולים לכן אף אחד לא מעביר קובץ ששוקל 500MB בעזרת BT. אני מעביר את הקבצים שלי בעזרת תקשורת WIFI או כבל USB או פשוט דרך גוגל דוק.

 

3. האם אתה מסוגל לבצע שיחה תוך שימוש בספיקר ולשמוע בצורה סבירה ? - האמת שרמת השמע לא משביעה רצון והייתי מצפה מאפל לשפר את רמת השמע.

 

4. האם הקליטה ואיכות השמע והדיבור שלך משביעים רצון?- איכות הקליטה ואיכות השמע מעולים רק הווליום חלש.

 

ועוד שאלת מותרות אחת :

5. האם אתה מצליח לצלם את החלקים המכאניים/ אלקטרוניים שלך באיכות סבירה ?- כן

 

למה? כי אם המכשיר שלך מת - הלכו הזכרונות.

אם אתה שומר על הסים, במקרה הגרוע אתה מוציא את הסים, שם אותו במכשיר וממשיך הלאה. - אין צורך לשמור אנשי קשר על כרטיס סים מהסיבות הבאות:

 

1. ברגע שאתה מחבר את האייפון לשם טעינה דרך שקע USB של המחשב באופן אוטומטי תוכנת ITUNES עולה ובקליק אתה מבצע גיבוי לכול !! המידע השמור באייפון.

בכול עידכון גירסה או סינכרון מתבצ גיבוי אוטומטי לכול המידע באייפון ככה שבמקרה הצורך אתה משחזר הכול כולל אנשי קשר.

 

2. האייפון כמו שאר המכשירים החכמים מסתכרן מול אווטלוק או שרת MS ככה שאתה יכול בקליק לשמור את רשימת אנשי הקשר באווטלוק או להיפך ואתה יכול להוריד את רשימת אנשי הקשר לכול מכשיר סלולארי אחר בקליק.

אני עובד בצורה הזו מול OE6 וגם OUTLOOK 2003.

quote]

 

היי אייל,

 

תגובתי באדום.

איזה כייף לי :)

פורסם
רגע אז באייפון יש סרגל אלקטרוני שניתן לשלוף ולמדוד למי יש גדול יותר ?

 

אייל אם יש כזה אז נראה לי שהפסדת בגדול.:lol:

 

ניתן להתקין לאייפון מספר אפליקציות חינמיות שהופכות את האייפון למכשיר מדידה אלקטרוני למדידת אורכים/טווחים בעזרת המצלמה או בעזרת גלי קול המשודרים דרך הרמקול ונקלטים במיקרופון ייענו סונאר כמו לוויתן.

 

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=330511220&mt=8&ign-mpt=uo%3D6#

 

http://itunes.apple.com/app/rulerphone-camera-measuring/id288774794?mt=8

איזה כייף לי :)

פורסם
1. האם המכשיר שיש ברשותך היום מסוגל לקרוא קובץ PDF במשקל של 60MB מבלי שהמכשיר ייתקע ? קורא PDF. מה שכן, לקרוא מסמכים על מסך 3.2 אינטש זה חתיכת עינוי.

 

2. האם המכשיר שברשותך הוא גם GPS משוכלל ? כן

 

3. האם אתה יכול לצפות בסרט של 1GB בפורמט MP4 במכשיר שיש ברשותך ? כן. קורא גם DIVX ו-XVID (בעזרת תוכנת צד שלישי). מה גם שיש לי בבית נגן MP5 סיני שעלה 400 ש"ח וגם יודע לנגן סרטים בMPEG4 בלי שום בעיה

 

4. האם המכשיר שלך יכול למדוד את התואצה של הרכב שלך ? חיישן תאוצה יש. למדוד לא ניסיתי. מה שכן, ייש לי תוכנה שמודדת מהירות בעזרת GPS

 

5. האם אתה יכול לבצע איבחון ממוחשב לרכב שלך בעזרת הפלאפון ? ברגע שאמצא תוכנה לסימביאן וכבל מיקרוUSB לחיבור לרכב, אעדכן אותך.

 

6. האם המכשיר שלך יכול לקרוא קבצי DXF או DWG מה זה? רוב הסיכויים שאני גם לא צריך את זה

 

7. האם למכשיר שלך קיימת תוכנה לתיכנון מערכות מכניות כגון: תמסורת מכנית, או צנרת הידראולית, או לחשב חישובים מסובכים בתחום הנדסת אלקטרניקה ? וגם אם לא, מה הקשר למכשיר

.... ועוד הרבה.

 

אם עדיין לא קלטת :-o אייפון זה מיני מחשב. גם נוקיה 5800 זה מיני מחשב, שמשתווה בביצועים לפנטיום II ממוצע. אפשר להריץ עליו אמולטור של DOS, ולהתקין חלונות 95

 

הערות בכחול.

 

לגבי סינכרון מול אאוטלוק, כל מכשיר (לא בהכרח סמארטפון) שמכבד את עצמו, מגיע עם תוכנה שיודעת לעשות את זה.

 

עוד כחודשיים נגמרת לי ההתחייבות באורנג', ואני מתלבט על מה לחלום כטלפון הבא שלי - מוטורולה מיילסטון או נוקיה N8.

מצד אחד שמעתי דברים טובים על המיילסטון, אבל לא אוהב את המקלדת, מעדיף מגע מלא, וגם מערכת הפעלה של גוגל מטרידה אותי (עצם העובדה שהיא של גוגל). חשובה לי גם תמיכה בשפה הרוסית, וזה אני לא יודע אם יש למיילסטון.

 

מצד שני, הN8 על הנייר נשמע פצצה של מכשיר, אבל עוד לא ראיתי כזה "חי" אצל אנשים, כך שאני לא יודע אם הוא טוב או רע.

 

אייפון כרגע לא בא בחשבון, כי ההתעסקות איתם בעבודה גרמה לי להכניס את סטיב ג'ובס לרשימה שחורה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
למה? כי אם המכשיר שלך מת - הלכו הזכרונות.

אם אתה שומר על הסים, במקרה הגרוע אתה מוציא את הסים, שם אותו במכשיר וממשיך הלאה.

 

זה לא דיון של למי יש הכי גדול, זה דיון בו מנסים להראות שההייפ של האייפון הוא בעיקר שיווקי כי בתור מי שעבד שנים ארוכות בתחום, אני מתקשה להתרשם מהמכשיר הזה כמכשיר טלפון נטו.

 

הדיון הוסט מהמכשיר החדש שלטעמי מהווה סה"כ מתיחת פנים (שמסתמנת כלא מוצלחת למי שבאמת רוצה קליטה בטלפון שלו) למכשיר הישן ויישור קו עם דברים שהיו מקובלים כבר לפני שנים רבות אצל המתחרים והטיפול של אפל בתקלה הזו הוא סוג של זלזול מתוך הבנה שחסידי המותג ימשיכו לקנות ככה או ככה.

 

ושונאי המותג ימשיכו לקטר, ככה או ככה.

 

אתה כל כך יוצא מגדרך לנסות להוכיח כמה שאתה צודק עד שאתה לא שם לב לאיזו רמת פירוט אתה יורד.

 

לפי דעתי אתה כל-כך לא מכיר את המכשיר הזה עד שאתה אוטם את עצמך ולא מוכן להפנים עד כמה את בעצם טועה.

 

כמו שאמרו כמה אנשים לפני, העניין הזה של לשמור מספרי טלפון על כרטיס הסים הוא כל כך ישן ומיושן שאין לו שום צורך ושום יתרון במכשיר כמו האייפון. בסנכרון אחד עם האייטיונס לא רק שאתה שומר את כל אנשי הקשר שלך, אלא כל הודעות ה- SMS, הפתקים, המועדפים בדפדפן האינטרנט, התמונות, קבצי הקול, המוסיקה, השיחות האחרונות, כתבות המייל, הודעות המייל, ההגדרות האישיות ועוד ועוד ועוד...

 

נראה את הטלפון שלך עושה את כל אלו.

 

ונגיד שאחרי האייפון אני עובר למכשיר אחר שהוא לא אייפון - אז אפשר בקליק של עכבר לסדר שאנשי הקשר שלי במכשיר יסתנכרנו גם עם חשבון ה- Outlook שיש לי במחשב. משם אפשר להעביר אותם לכל מכשיר אחר שתומך בחשבון כזה.

 

הדבר היחידי שיש לאנשים להעיר על האייפון זה: הוא לא מעביר קבצים ב- BT... נו באמת, כמה פתטיים אפשר להיות.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

כן, גם הנוקיה מגבה את הכל. אפל לא המציאה את הגלגל.

וגם את הגיבוי הזה אפשר להעביר לכל טלפון.

 

אני מדבר על הדברים שחשובים לי,לא יורד בכוונה לפרטים. אם המכשיר לא עושה דברים שמבחינתי הם MUST במכשיר טלפון , אז המכשיר לא מתאים לי.

ברגע שתפנימו שצעצוע מפוצץ בגימיקים עם מסך טאץ' לא מתאים לכל אחד, נוכל לקיים דיון יותר רציני.

 

בקיצור, תמשיכו להנות מהאייפון. הויכוח מיותר.

מעניין מה יש לאוהדים לומר על המוצר ה"מבריק" החדש, בינתיים אתם מעדיפים להסיט את האש מחברת אפל שלא לוקחת אחריות נורמלית על התקלות באייפון 4 ובמקום זאת לעשות קרב של אייפון נגד שאר העולם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אפל הוציאו מגן סיליקון שיושב מסביב לאייפון החדש כדי שהיד לא תבוא במגע עם פס המתכת (אנטנה) ותפריע לקליטה.

 

המגן הזה יחולק חינם לפחות לבעלי האייפון שאצלם יש את הבעיה, ואם לא ירצו את המגן סיליקון הזה תהיה להם האפשרות להחזיר את המוצר (האייפון עצמו) ולקבל את הכסף בחזרה.

 

אישית? לא אוהב את השם שיצא לאייפון, עושה רושם שיש תקלות ולמרות זאת כל המשתמשים מתעלמים כי אף אחד לא רוצה להודות שאכל אותה. אני מעדיף קודם מכשיר שיוציא שיחות באיכות טובה וגם ישלח ויקבל הודעות, אחרי זה שיעשה את כל השאר.

 

לא פעם חשבתי להחליף את הפלאפון שלי לאחד מטומטם של 300 ש"ח תוצרת נוקיה רק בגלל שבתור טלפון הם מצטיינים יותר. ואולי בצד לקחת נייד עם מסך 12 בשביל ישומי מחשב. גם ככה האייפון לא כזה להיט בכיס ועדיף כנראה להחזיק אותו ביד, אז שהנוקיה ישב לי בכיס (כי הוא קטן) והמחשב נייד יהיה לי ביד. מצד שני יש HTC שאין לי מושג איך הם בתחום הטלפון.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
בואנ'ה, אתם ממש כמו ילדים שמתווכחים למי יש ז@ן יותר גדול, מה נסגר אתכם, אתם אנשים מבוגרים, כולה מכשיר סלולארי.

 

תגדיר "אתם". זה בדיוק מה שאני טענתי, כמה הודעות אחורה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...