Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

היא מודיעה שכל מי שלא מרוצה יכול להחזיר את המכשיר בתוך 30 יום ממועד הרכישה, כמו עם כל מוצר אחר בעולם, ולקבל את הכסף שלך בחזרה.

 

הם הסבירו שזה בסה"כ תקלה שתיפתר בעדכון תוכנה - ולא פגם במבנה או בעיצוב של המכשיר. מניסיון עם המכשיר כבר יותר משבוע אני מבטיח לך שאכן החיווי של הקליטה יורד לפעמים כאשר מחזיקים אותה בצורה המדוברת - אבל אין שום בעיה עם איכות השיחה או ניתוקים.

 

אף אחד לא מדבר על איזה Recall כללי למכשיר האייפון 4.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יצאה הודעה מאוחרת יותר שהבעייה היא חומרתית ושום עדכון תוכנה לא יעזור.

לכן הם ממלצים להשתמש במגן במבפר שמשווק באתר שלהם למנוע את בעיית ה"קצר" שנוצר בין שתי האנטנות.

מעניין אם בעיית הקליטה נוצרה בכוונה כדי לעודד רכישה של המבפר קייס...

פורסם
היא מודיעה שכל מי שלא מרוצה יכול להחזיר את המכשיר בתוך 30 יום ממועד הרכישה, כמו עם כל מוצר אחר בעולם, ולקבל את הכסף שלך בחזרה.

 

הם הסבירו שזה בסה"כ תקלה שתיפתר בעדכון תוכנה - ולא פגם במבנה או בעיצוב של המכשיר. מניסיון עם המכשיר כבר יותר משבוע אני מבטיח לך שאכן החיווי של הקליטה יורד לפעמים כאשר מחזיקים אותה בצורה המדוברת - אבל אין שום בעיה עם איכות השיחה או ניתוקים.

 

אף אחד לא מדבר על איזה Recall כללי למכשיר האייפון 4.

 

בעיית תוכנה? יש לך מושג אולי למה הם נזכרו פתאום אחרי 3 דורות של מכשירים דומים להוציא מגן מכשיר מתוצרתם?

הרי ברור שזאת בעיית חומרה, ואפל הוציאו את המכשיר למרות הבעייה וברוב חוצפתם עוד עושים כסף על המגנים האלו שתיהיה חייב בהם על מנת לא לסבול מחוסר קליטה.

שים לב גם שבגרסא 4 הם הורידו את האופצייה המובנית אשר בודקת את איכות הסיגנל (מעניין למה).

ועדיין לא דיברתי על הבעייה של הכתמים הצהובים שנראים על המסכים שמותקנים באייפון 4.

 

וכאן אני מגיע לנקודה שאני אישית אבחר כל מכשיר בעל כל מערכת הפעלה על פני האייפון ולא בגלל שהוא מכשיר גרוע (בתור מחשב קטן או מיני תחנת מולטימדיה ) אלא בגלל שהחברה שמייצרת אותו מתחייסת ללקוחותיה כאסירים, פשוט כך.

חברה מניפולטיבית שקושרת אותך ברגע שקנית מוצר מתוצרתם, אפילו סוללה לא תוכל להחליף לבדך, שלא לדבר על חס וחלילה לחבר את המכשיר למחשב זר בלי לאבד את כל החומר שעליו,כמו שתצטרך לשלם על כל שירות ותוכנה שקיימת לפלאפון כי אתה בסך הכל מקבל מהם קופסא ריקה מתוכן, כמו כן זה המכשיר היחיד בישראל לדוגמא שאפל לא היו מוכנים לפתוח מעבדה בשבילו ובשביל כל תיקון קטן תצטרך לחכות מינימום חודש על מנת שהמכשיר ישלח למעבדה של אפל בחו"ל, יטפלו בו, ואולי הוא יחזור תקין ובלי תירוצים מהחברה שהתקלה נבעה משימוש לא נכון של המשתמש (כמו שסטיב גובס או גונס לא יודע בדיוק איך קוראים לו האשים את המשתמשים שלא יודעים איך לאחוז במכשיר בשביל שלא יהיו בעיות בקליטה)

 

לבחור שדיבר על "כבישת השוק" של אפל מבחינת מחשבים אישיים,אייפד,אייפוד,ואייפון.

אשמח אם תראה לי דבר אחד שאיפוד יכול לעשות ונגד מחברה כמו COWON לא.

אשמח אם תציג לי ייתרון אחד של מאק מול PC.

כמו כן, מי קבע שאייפון זה הטלפון "הכי טוב בעולם" בדיוק? אני יכול להצביע לך על לפחות 3 מתחרים ישירים שבהמון ביקורות אף עוקפים את האייפון בסיבוב.

 

ועוד משהו אחרון בנוגע ל"בעיות התוכנה" שהזכרת קודם :

http://sites.google.com/site/aviavi600/news-2/plmtrztynbyytqlyth-ysbyytmdydh

 

**אגב, בעבר הייתי בעלים לא כל כך גאה של אייפון 3G במשך כמעט חצי שנה. מכשיר מתועב! במנגו שהיה לי בגיל 13 האיכות של השיחה היתה יותר טובה משל הדבר הזה. וזה רק קצה המזלג על הצרה הצרורה הזאת שנקראת אייפון**

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

**אגב, בעבר הייתי בעלים לא כל כך גאה של אייפון 3G במשך כמעט חצי שנה. מכשיר מתועב! במנגו שהיה לי בגיל 13 האיכות של השיחה היתה יותר טובה משל הדבר הזה. וזה רק קצה המזלג על הצרה הצרורה הזאת שנקראת אייפון**

מוכר?

פורסם

בוא נגיד שללמד אותי על המכשיר, עברו, בעיותיו וההודעות (הרשמיות והמפוברקות) שבעניינו - אתה לא צריך.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3912959,00.html

 

זה אני וזו הסקירה שלי.

 

לא משנה איפה תבדוק, ולא משנה כמה יסבירו לך שמעבר לחיווי לקוי של עוצמת הקליטה - אין למכשיר שום בעיות קליטה. למה בכוח לשכנע את המשוכנעים שאפל זה חרא, ואייפון זה עוד יותר חרא? זו פעם ראשונה שיש למכשיר הזה בעיות בתוכנה שנפתרו בעדכונים למניהם? יש איזשהו מכשיר בעולם שלא מקבל עידכוני תוכנה בשביל לטפל בבעיות? רק בגלל שזה האייפון, ורק בגלל שזו אפל אז יותר קל/כיף לנגח?

 

שנתחיל לדבר על כמויות עדכוני הגרסא של סימביאן לדוגמא? או אולי אנדרואיד?

 

זה שאפל הוציאו ביחד עם המכשיר באמפרים מתוצרתם העלה גם אצלי את החשד שישנה כאן בעיה אמיתית, עד (ואני מדגיש עד!!) שהחזקתי את המכשיר ביד. זה כל כך קל להיסחף אחרי אלפי גולשים שרק מחפשים לקטול, ולהמציא המצאות וגרוע מכך - גם לפברק הודעות רשמיות של בכירים באפל (כמו סטיב ג'ובס לדוגמא) של הודאה בתקלות וטעויות ושכול כלי התקשורת בעולם יבלעו את הבדיחה הזו, ומיד יתנצלו על כך.

 

אתה מדבר על אותם כתמים צהובים? אתה כ"כ לא מעודכן עד שאפילו לך לא יזיק איזה עדכון תוכנה קטן. היו כמה וכמה משתמשים שדיווחו על כך, וכמו שהבטיחו באפל - הדבר הזה נעלם מעצמו כיוון שזה היה הדבק של המסך שבמקרים מסוימים לא הספיק להתייבש. אחרי יום-יומיים לא דווח אפילו לא פעם אחת על העניין הזה, ולהזכירך נמכרו יותר מ- 1.7 מיליון מכשירים.

 

אני בטח לא יתחיל להיכנס לוויכוחים של איזו מערכת הפעלה טובה יותר טובה פחות - את דעותיי אני כותב במאמרים ובסקירות שלי. אני גם לא יכול לכפות לא עליך ולא על אף אחד אחר את דעותיי וגם לא לשכנע אותך שמכשיר א' יותר טוב ממכשיר ב', או להיפך.

 

מה שכן חשוב זה לדייק בעובדות! סבלת עם 3G? יופי. כנראה שזה לא מכשיר בשבילך והוא לא עונה על הצרכים שלך. זה לא אומר שיש לך את הזכות או יותר מכך - את הידע לקטול מכשיר שמעולם לא נגעת בו (כמו האייפון 4)?

 

אתה אומר שאתה מקבל מאפל קופסה ריקה מתוכן? אתה לגמרי צודק. אבל רק בגלל התפיסה המוטעית שלך, והכל-כך סגורה ומקובעת שלך ושכמותך התרגלתם אליה כל-כך הרבה שנים ממכשירים מיושנים ומשעממים של נוקיה ומוטורולה - רק בגלל אלו אתם מסתכלים על הקופסה הריקה מתוכן הזו כמשהו שלילי. הקופסההזו ריקה מתוכן מסיבה אחת בלבד - כדי שתכניס לתוכה בדיוק את מה שאתה רוצה! זה הרעיון של האפליקציות. זה הרעיון של לעצב אותו איך שאתה רוצה ובגלל זה לכל פעולה יש איזה 200 אפליקציות שונות. רק תבחר את מה שאתה רוצה! אבל אנשים כמוך לא רוצים לבחור מה שהם רוצים. הם רוצים מכשיר שיבחר עבורם.

 

אתה מדבר על כך שהאפליקציות הללו עולות כסף?? כל-כך ישראלי מצדך שאין לך בכלל מושג עד כמה... רק בשביל לסדר לך קצת את הראש - יותר מ- 90 אחוזים מהאייפונים בארה"ב לא פרוצים בסידייה!! אתה קולט מה שאני אומר לך?? האנשים שם מוכנים לשלם בין דולר ל- 2 דולרים עבור אפליקציה שתענה על הדרישות הספציפיות שלהם. רק בישראל כולם רגילים לקבל הכול בחינם, ואם לא בחינם אז בטוח שפרוץ!

 

אז לא פלא בכלל ש- "סבלת" עם ה- 3G שלך...

 

זה מאוד טרנדי לצעוק: "iTunes!!" או לצעוק: "אי אפשר להחליף סוללה לבד!!" בכול פעם שמדברים על האייפון.

 

הרבה לפני האייפון היה האייפוד וגם הוא עובד רק עם iTunes. שמעת אז מישהו מתבכיין עליה?? ובכנות תספר לנו כמה פעמים במהלך חייו של מכשיר סלולארי שיש ברשותך היית מחליף לו סוללה לבד? או נזקקת להחליף לו סוללה?

 

כמו שאמרתי - אם המכשיר לא מתאים לך ולא אהבת - זה סבבה ולגיטימי לגמרי. אבל רק לא לשכוח באותה נשימה לדייק בעובדות.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

אתה כל כך רחוק בקביעות שלך לגביי אבל לא נרחיב לגבי זה, קבעת כלפי וכלפי אנשים כמוני אופי כביכול רק על סמך טרד פה באינטרנט - יפה לך. אני לאארחיב על הדרישות שלי מסלולארים אבל רק רמז קטן : הסטוק אף פעם לא מספק אותי,אבל עדיין יש דרישות מינימום

שאלת מתי לאחרונה יצא לי להחליף סוללה בנייד? אתמול בערב. אני תמיד אבל תמיד מסתובב עם סוללה ספייר בארנק לכל טלפון שהיה לי למעט האייפון. זהו,אז רק שתדע שיש אנשים שדורשים מעבר למינימום. (אחד שמותקנות לו מעל 25 אפליקציות בתשלום על האנדרואיד)

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
מה שמצחיק אותה בכל פעם שמישהו כותב על אייפון זה שמתיחסים למכשיר כאילו הוא רק למעריצי אפל ורק משוגעים שחולמים בלילה על סטיב ג'ובס קונים אותו.

 

אפל אחרי עשרות שנים שהיו מוכרים מחשבים רק למעריצי החברה הפכו למפלצת.

לפי הערך בבורסה הם יותר גדולים ממיקרוסופט עכשיו.

אייפון זה הטלפון השולט בשוק הטלפונים בעולם.

IPOD זה נגן המוזיקה השולט בעולם.

IPAD זה הנטבוק השולט בעולם.

 

Muzic4Ever לשאול אם אתה תצליח למכור אייפון זה כמו לשאול אם תצליח למכור מזדה 3.

 

אין לי מספיק מילים לתאר את גיבוב השטויות שכתבת כרגע.

 

אייפון זה הטלפון השולט בשוק הטלפונים בעולם. - חה חה חה בוא נחזור שניה למציאות ולא למה שאתה קורא אונליין בבלוגים של מעריצי אפל...

 

IPOD זה נגן המוזיקה השולט בעולם - בול-שיט. חוץ מלשחק עם האצבע ולהתלהב מכמה אפקטים של מעבר אין שום יתרון חד וחלק למכשיר הזה מול הMP3 הכי זול שאני קונה בזאפ ב100 ש"ח, ומי שיגיד לי שהאיכות יותר טובה מוזמן לעצום עיניים ולעשות ניסוי אם הוא מבדיל בין איכות של MP3 סיני לאייפוד שעולה פי 10 במקרה הטוב.

 

IPAD זה הנטבוק השולט בעולם. - מגה בול-שיט. חוץ ממכשיר שכיף ללכת איתו לשירותים כשאין לך עיתון זה לא יעיל בכלום.

 

אפל = "וואו יש לי גם אפל" ולא "סוף סוף יש לי טלפון יעיל שעושה את העבודה".

 

מכל החברים שלי שמחזיקים iFag אני שומע מידי יום: "נדפקה לי התוכנה של הITUNES, הלך לי הגיבוי, לא יודע איך מעבירים שירים, נגמרה לי הסוללה אני חייב להטעין, העברית התרחבשה, הלכו המספרים מהSMS" ועוד 505050 באגים, שלא נזכיר את הימים הרבים בהם הם התחבטו בשאלה איך נפרוץ/נפתח את המכשיר.

 

להזכיר שגם הרמקול הוא אחד החלשים בשוק?

 

מצחיק איזו עבודת אלילים מחלקת השיווק של אפל יצרה.

פורסם
עם כל הכבוד לאייפון, רק פראייר יקנה מכשיר שעולה מעל 3000 ש"ח. אם הוא סים פרי יצרן אז אני מוכן לשלם עוד 500.

 

או ליסוע לחו"ל ולהביא אחד, או להמתין שיגיע לחברות הסלולריות בארץ.

 

 

לפני שבועיים הייתי באנגליה,

תור של מעל 500 איש שהשתרך מ- 6 בבוקר לקנות אייפון 4 בחנות של אפל

מחירים ? לסים-פרי כמובן

16G - 500 פאונד

32G - 600 פאונד

פורסם
אפל אחרי עשרות שנים שהיו מוכרים מחשבים רק למעריצי החברה הפכו למפלצת.

לפי הערך בבורסה הם יותר גדולים ממיקרוסופט עכשיו.

אייפון זה הטלפון השולט בשוק הטלפונים בעולם.

IPOD זה נגן המוזיקה השולט בעולם.

IPAD זה הנטבוק השולט בעולם.

אם אפל אי פעם יוציאו מכונית, אני מאמין שלא יהיה לה הילוך רוורס, ותצטרך לשלוח את האוטו למעבדה באנגליה כדי להחליף פילטר אוויר.

 

אבל כל הFANBOYS יצעקו ש"ככה צריך".

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני לא מבין מה אתם כל כך מתרגשים ונרגשים.

זה בסה"כ מכשיר טכנולוגי, לא הדרך להארה ולקיום מאושר.

 

חלק מהדברים טובים, חלק פחות. כמו תמיד, יש גם תקלות.

לשיטת העבודה של אפל יש יתרונות ויש חסרונות, והם משתנים בין המשתמשים ומידת ההתאמה של הדרישות שלהם.

יכול להיות שיש קצת יותר טוב, אבל שומדבר מהותי לרב המשתמשים.

 

קצת כמו ליסינגטומטיות, זה כלי עבודה.

אין ממה להתרגש נורא...

 

נ.ב. חוצמי מה-touch screen. ממש מגניב :inlove:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אין לי מספיק מילים לתאר את גיבוב השטויות שכתבת כרגע.

 

.

ממש לא מעניין אותי מכירות בארץ ומה שיש בזאפ.

תבדוק מכירות בשאר העולם.

כל נגני המוזיקה הסינים ביחד לא מוכרים כמו שאפל מוכרים נגני מוזיקה(אני לא מדבר על המדינה הקטנה שלנו)

 

אתה בטוח שאתה רוצה לראות נתוני מכירות של אייפון יחסית למתחרים

 

כמה כתבות אתה רוצה לקרוא על הצניחה במכירות של הנטבוקים מאז שIPAD יצא?

http://mashable.com/2010/05/06/ipad-netbook-market/

netbook.png

אייל

פורסם

א) הגרף לא מייצג נפילה במכירות הנטבוקים, הוא מייצג נפילה באחוזי גידול מכירות נטבוקים.

 

ב) הנפילה התחילה עוד לפני שהIPAD יצא, כך שלדעתי אין קשר בין שני הדברים.

 

ג) אם יש, אז לידיעתך IPAD עולה בארה"ב כמו נטבוק ממוצע. לאפל יש גם אגף שיווק מצויין.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...