Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעניין מה יש לאוהדים לומר על המוצר ה"מבריק" החדש, בינתיים אתם מעדיפים להסיט את האש מחברת אפל שלא לוקחת אחריות נורמלית על התקלות באייפון 4 ובמקום זאת לעשות קרב של אייפון נגד שאר העולם.

 

שיהיו לי מניות אפל זה אולי יטריד אותי. עד אז זו בסה"כ עוד אחת מעשרות חברות שיש לי מוצר שלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין לך מניות זה נכון, אבל יש לך מוצר שהיצרן שלו מכחיש פה מכחיש שם ורק בסוף מודה בטעות ומוציא איזה תוספת שמתגברת על הבעיה.

 

מבחינתי הם נכשלו בשירות שלהם בכך שהם הכחישו בעיה במכשיר והאשימו את המשתמש, זאת לא חברה שיש לי את החשק והשמחה להיות לקוח שלה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תגדיר "אתם". זה בדיוק מה שאני טענתי, כמה הודעות אחורה.

אין לי צורך להגדיר כלום, אני לא נכנס לויכוח של מי צודק ומי טועה או למי טיעונים יותר משכנעים,זה ממש לא ענייני, אני רק מסב את תשומת ליבכם לכל מי שמשתתף בדיון הילדותי הזה שמדובר בסך הכל במכשיר סלולארי והדיון ירד לרמה של המשפחתון של הבת שלי(רק עם מילים שהיא עדיין לא יודעת לבטא כמו שצריך).

פורסם
למה אתה סתם מחרטט ?

 

כול מה שרשמת קיים באייפון 4 וחוץ ממצלמה קידמית עם פלש הכול קיים באייפון 3GS כולל זום דיגיטאלי ראה תמונה מצורפת מהאייפון שלי כאשר היד רעדה לי מכיוון שלצלם צילום מסך של האייפון נדרש להשתמש בשתי ידיים.

 

עם טיפה חוש טכני גם סוללה ניתן להחליף באופן עצמאי.

 

הדבר הפשוט ביותר זה להעביר רינגטון לאייפון בעזרת ITUNES. דקה עבודה רק פשוט צריך ללמוד את התוכנה.

 

מוזר מאוד, אני אמנם אידיוט אבל לא מטומטם ולא מצאתי זום במצלמה אצלי (3GS) הכוונה בלהחליף סוללה הייתה בצורה סטאנדרטית כמו בכל פלאפון נורמאלי.

מה שיצא באייפון 4 לא מעניין אותי מכמה סיבות:

1. הוא לא נימכר בארץ

2. אני מדבר על ה3GS

3. לא מכיר את האייפון 4.

 

הבנתי שצריך תוכנה מסויימת כדי להפוך את הרינגטון לקובץ מסוים ורק אז להעביר אותו לאייפון דרך האייטונס וזה מאוד מסורבל.

מבחינתי זאת מגבלה, בטח ובטח שבכל סלולארי אחר אפשר לקבל דרך בלוטוף שיר ומייד לסמן אותו בתור צילצול.

 

למה מחרטט? אני עומד מאחורי המילים שלי, האייפון זה פלאפון מאוד מוגבל וחוסם את המשתמש לפי רצונותיה של אפל.

איך בדיוק מגיעים לזום? (ורק זה שאני צריך לשאול שאלה כל כך אידיוטית כבר מראה על מה שווה האייפון בתור נוחות משתמש.)

פורסם

מגירסה IOS4 קיימת אפשרות של זום באייפון 3GS/3G

 

כנס לאייטונס ובצע שידרוג למערכת ההפעלה.

 

הפעל את המצלמה וגע במסך בכדי שאופצית הזום תופיעה.

איזה כייף לי :)

פורסם
אין לך מניות זה נכון, אבל יש לך מוצר שהיצרן שלו מכחיש פה מכחיש שם ורק בסוף מודה בטעות ומוציא איזה תוספת שמתגברת על הבעיה.

 

כמו שאמרתי, אין לי מניות ואין לי את המכשיר האמור. התנהלות היצרן לגבי מוצר שאין לי, לא מעניינת. אם היה לי דור 4, הייתי שם מגן וממשיך בחיי. בטח שלא הייתי מתייחס לחברה מסחרית כאילו היא אשתי, ומצפה ממנה לכנות, אמינות, תמיכה, ומציצה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כתבה מעניינת על איך אנשים למותג מסויים ומפתחים סלידה נגד מותג מתחרה (כשאני אומר מותג, זה גם קבוצת כדורגל, וגם מפלגה):



 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3920917,00.html

 

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

דוגמאות לא טובות : קוקה קולה הרבה יותר טעים מפפסי וגם יותר מRC.

לדיאט קולה יש טעם של חומצת מצברים אז זו לא תחרות מול קוקה קולה אם מחשיבים טעם נטו.

 

איך מישהו יכול לשנוא קוקה קולה ולאהוב דיאט קולה ? זה סותר להם את התיאוריה של אהדה עיוורת של יצרן מסויים.

 

בקשר לשופרסל ומגה, למגה יש שם של יקרנים שהם קנו ביושר רב וזו הבעיה הגדולה של המותג הזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
דוגמאות לא טובות : קוקה קולה הרבה יותר טעים מפפסי וגם יותר מRC.

תהיה בטוח שאם ימזגו לך קוקה קולה, פפסי, RC, קריסטל וסופר דרינק בכוסות זהים ללא סימון, לא תדע להבדיל בטעם.

 

כנ"ל בירות קרלסברג, טובורג והייניקן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מוכן להתערב שאני אוכל לתייג נכון את קוקה קולה ופפסי עם סיכוי טוב מאוד לRC. את שני מותגי הזבל אני לא שותה אז אני בטח לא אדע להבדיל ביניהם.

כנ"ל לגבי הבירות שאלו 3 הסוגים שבדרך כלל נמצאים אצלי במקרר ואני שותה אותן לעתים קרובות.

 

לעומת זאת במה שקשור לדברים כמו יינות אין לי סיכוי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תהיה בטוח שאם ימזגו לך קוקה קולה, פפסי, RC, קריסטל וסופר דרינק בכוסות זהים ללא סימון, לא תדע להבדיל בטעם.

 

כנ"ל בירות קרלסברג, טובורג והייניקן.

 

 

חברי ואני עשינו מבחן.

כולנו חובבי קולה מושבעים ושותים לא מעט.

כיסינו את העיניים -כל אחד- בתורו ולקחנו לגימה. כולנו הצלחנו להבדיל בין קוקה קולה למתחרות.

כמה מאיתנו גם הצליחו להבדיל בין הפפסי לRC.

כמובן שעשינו כמה סבבים כדי לוודא שזהו אינו "פוקס".

 

לגבי הבירות, לא ניסינו עדיין.

את האמת זה יכול להיות אחלה משחק אלכוהול:wink:

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
תהיה בטוח שאם ימזגו לך קוקה קולה, פפסי, RC, קריסטל וסופר דרינק בכוסות זהים ללא סימון, לא תדע להבדיל בטעם.

 

כנ"ל בירות קרלסברג, טובורג והייניקן.

 

תתפלא, מבדילים יופי בין קוקה קולה למתחרים.

 

בלי קשר, יש הבדל מהותי בין מכשיר כמו אייפון לקוקה קולה מהסיבה הפשוטה שאייפון זה מוצר מדף AS IS.

קוקה קולה (בדומה לרשתות הלבשה בינלאומיות,למשל) עושה התאמה לטעם הלקוח בכל מדינה.

 

הקולה שתשתה בארץ זו לא אותה קולה שתשתה בארה"ב או בכל מדינה אחרת.

 

בארץ אני לא מסוגל לשתות דיאט קולה, בהונג קונג לדיאט קולה יש טעם כמו של קולה רגילה בארץ,למשל. (למרות שכל התרכיזים של קוקה קולה מגיעים ממקום אחד בלבד).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
מגירסה IOS4 קיימת אפשרות של זום באייפון 3GS/3G

 

כנס לאייטונס ובצע שידרוג למערכת ההפעלה.

 

הפעל את המצלמה וגע במסך בכדי שאופצית הזום תופיעה.

 

הגירסה שלי היא 4.0.1 (8A306) האם לזה היתכוונת?

אם כן אין שם זום.

פורסם

פתח את המצלמה של האייפון נגיעה קל על המסך ואז יופיעה לך בתחתית המסך סליידר למשך מספר שניות שבעזרתו את קובע את הזום.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...