Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם נתעלם לרגע מהמכשירים היותר מדי יקרים ויותר מדי פלצניים שהוזכרו מעלה :

אני מתקשה להבין מי הפתיים שקונים מכשיר כמו IPOD SHUFFLE שהוא בכלל בלי מסך ,

כשיש מכשירים כמו SANSA CLIP 8GB דוברי עברית רהוטה במחיר של 200 ש"ח.

כבר לפני 5 שנים רכשתי CREATIVE MUVO *מעולה* ב100 דולר (זכרון 1 גיגה כשלכל האחרים היה רק 256 מגה) והמכשיר הזה עושה בית ספר לאייפוד שאפל. (כולל אפילו הקלטה דרך כבל LINE IN, טייפ מנהלים וכל שאר הדברים הרגילים)

 

בקושי דיברתם על הדבר החשוב ביותר : אייפון 4 לא מביא שום בשורה לשוק אלא מהווה יישור קו עם תכונות שיש למתחרים כבר כמה וכמה שנים, כמו כן הם התחילו ברגל שמאל עם הבאגים,התקלות וההתנערות. מי יתן והמכשיר הזה ירסק את תרבות האייפון.

 

כמו כן לדעתי מכשיר כמו האייפוד טאץ' הוא המכשיר הכי מיותר בעולם. אם אתה מת על גימיקים מטופשים ומיותרים ואוהב את הממשק הזה, אז למה לא תקנה אייפון וזהו? בשביל מה לקנות נגן נפרד וסלולרי נפרד?

 

 

עריכה: שכחת לציין שהגרף מעליי הוא של סמארטפונים בלבד , שלפי מיטב ידיעתי לא מהווים את חלקו הגדול של שוק הסלולרים. הגרף הזה מדבר על פילוח לפי מערכות הפעלה ברבעון הראשון של 2010 בלבד.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לאייפון4 יש את המסך הכי טוב בשוק היום.

יש לו את המצלמה הכי איכותית (להזכירכם מגה פיקסל זה לא מדד לאיכות).

הוא מאפשר לצלם ולערוך סרטים ב HD (יש כבר מכשירים שיודעים לצלם, אבל ל iMovie אין מתחרים היום במכשירים ניידים).

זמן הסוללה שלו משמעותית טוב מהמתחרים.

הממשק שלו הכי מהיר (slick ולא מג'עג'ע כמו אנדרואיד).

איכותית הבניה שלו משאירה אבק למתחרים.

והכי חשוב, האפליקציות שלו הכי איכותיות (כשהיה לי נקסוס1 לא מצאתי אף משחק נורמאלי שם,אין תוכנת GPS ברמה של iGO, נגן המדיה עלוב ורוב התוכנות הישראליות כמו rest, zap, בנקים וכו' לא קיימות לאנדרואיד).

 

יש כאן ביקורת מאוד איכותית עם השוואה למתחרים:

http://www.anandtech.com/show/3794/the-iphone-4-review/2

 

יש הרבה מכשירים טובים היום בשוק והאייפון בשורה הראשונה איתם. שכל אחד יבחר מה שמתאים לו.

emotion of motion

פורסם
אם נתעלם לרגע מהמכשירים היותר מדי יקרים ויותר מדי פלצניים שהוזכרו מעלה :

אני מתקשה להבין מי הפתיים שקונים מכשיר כמו IPOD SHUFFLE שהוא בכלל בלי מסך ,

כשיש מכשירים כמו SANSA CLIP 8GB דוברי עברית רהוטה במחיר של 200 ש"ח.

כבר לפני 5 שנים רכשתי CREATIVE MUVO *מעולה* ב100 דולר (זכרון 1 גיגה כשלכל האחרים היה רק 256 מגה) והמכשיר הזה עושה בית ספר לאייפוד שאפל. (כולל אפילו הקלטה דרך כבל LINE IN, טייפ מנהלים וכל שאר הדברים הרגילים)

 

בקושי דיברתם על הדבר החשוב ביותר : אייפון 4 לא מביא שום בשורה לשוק אלא מהווה יישור קו עם תכונות שיש למתחרים כבר כמה וכמה שנים, כמו כן הם התחילו ברגל שמאל עם הבאגים,התקלות וההתנערות. מי יתן והמכשיר הזה ירסק את תרבות האייפון.

 

כמו כן לדעתי מכשיר כמו האייפוד טאץ' הוא המכשיר הכי מיותר בעולם. אם אתה מת על גימיקים מטופשים ומיותרים ואוהב את הממשק הזה, אז למה לא תקנה אייפון וזהו? בשביל מה לקנות נגן נפרד וסלולרי נפרד?

 

 

עריכה: שכחת לציין שהגרף מעליי הוא של סמארטפונים בלבד , שלפי מיטב ידיעתי לא מהווים את חלקו הגדול של שוק הסלולרים. הגרף הזה מדבר על פילוח לפי מערכות הפעלה ברבעון הראשון של 2010 בלבד.

 

כל-כך הרבה שנאה... על מה מה ולמה??

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
IGO אמורים להוציא גרסה לאנדרואיד

 

http://www.dtown.co.il/articles/1244.html

 

אז כשזה יקרה, לאנדרואיד יהיה חסרון אחד פחות.

בדיוק כמו שלא כולם רצו ל MacOS בגלל של windows יש יותר תוכנות ומשחקים, לא עוזר לי האנדרואיד של גוגל אם רוב האפליקציות שם זבל.

emotion of motion

פורסם
אין סוף לצרות: אייפון 4 נשרף לאחר שחובר לכבל USB

 

http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/130/923.html?hp=16&loc=9&tmp=4677

 

אפל מודה: תקלת חומרה ב-iPhone 4

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3918038,00.html

 

היכן קראת שאפל מודה ? YNET אינו מקור מוסמך לשום ידיעה לכן אנא צרף מסמך של אפל אשר בו היא מודה בתקלה.

 

הכול ירגע בעוד שבוע או חודש כאשר יתחילו השמועות על אייפון דור 5 עם מקלט לווינים ואפשרות קליטת שידורי טלוויזיה ללא חיבור לאינטרנט+מצלמת אינפרא אדום.

איזה כייף לי :)

פורסם

אפל תכנס מסיבת עיתונאים בעניין ביום ו'.

מגזין CONSUMER REPORT מאושש את הטענה וAPPLE אישרה שיש בעיה מבנית במכשיר.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3919185,00.html

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3919878,00.html

 

הפיצ'ר שסטיב ג'ובס כ"כ התגאה בו במסיבת העיתונאים בה הוצג המכשיר : אנטנות מתכתיות שסובבות את גוף המכשיר,

הופך לעקב אכילס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני לא מוצא סיבה אחת טובה לשדרג ל OS4 או לקנות אייפון 4, כרגע.

 

אני גם לא מבין את ההתנפלויות של המון האדם אחרי המוצרים של אפל. כן, גם לי יש אייפון, אבל קניתי אותו אחרי שהשתמשתי קצת במכשיר של חבר, בדגם שכבר יודעים מה יתרונותיו וחסרונותיו ואין בו סיכוי ליותר מדי הפתעות.

 

מה הקטע בהתנפלויות האלה ?! אפשר לחשוב שמצאו את מעיין חיי הנצח... :roll:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אין שום בעיה לשדרג ל-IOS 4 והתוספות חינם. לפי דעתי רוב הבעיות קשורות למכשירים פרוצים.

אצלי השידרוג עבר בהצלחה וללא שום בעיה.

איזה כייף לי :)

פורסם

לדעתי עדיף שלא לקנות אף מוצר שזה עתה יצא לשוק.

החל ממכוניות וכמובן בשאר מוצרים טכנולוגיים.

 

תמיד יש באגים בהתחלה , אם אלו בעיות תוכנה אז מילא אבל אם יש בעיות חומרה זה כבר צרה שעלולה להיות בלתי נגמרת.

עדיף לחכות קצת, לחכות שיצאו גרסאות משודרגות ולא לתת ליצרן להתגלח עליכם.

(שלא לדבר על כך שאחרי שנגמר הבאז הראשוני, המחיר יורד)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בקשר למכוניות אתה צודק. אבל בקשר לאייפון זו קצת בעיה, מכיוון שאם תמתין שהתקלות באייפון 4 יותקנו נראה לי שכבר בפתח יצוץ אייפון דור 5 עם חידושים מלהיבים ואתה תתפתה להמתין לרכוש כבר אייפון דור 5.

איזה כייף לי :)

פורסם

טוב נסכם את זה ככה,שאייפון,ואייפוד זה טרנד.

לא קונים את המכשירים האלו בגלל שהם טובים בתחום שלהם,קונים אותם כי זו תופעת העדר.

אני באמת לא מבין מה השיקול של אנשים שקונים מכשיר כזה באלפי שקלים,ואז מתחילים להתעסק בלפרוץ אותו,למה חסר טלפונים שעושים את מה שהאייפון עושה,בפחות מחיר ובלי להתעסק בשטויות?

ולעניין האייפוד,אני זוכר את התקופה שכולם קנו אייפודים,ורק אני קניתי cowon d2.

אנשים היו אומרים לי מה זה cowon ? בטח מכשיר מעפן,ככה זה תופעת עדר,מה שלא אפל לא שווה.

אז רק למקרה שאנשים לא יודעים,וממשיכים לקנות אייפודים כי הם חושבים שהם איכותיים.

לאייפוד יש איכות סאוונד של חזיר בר דרוס בשומרון.

שקונים נגן,מן הסתם שהשיקול המרכזי הוא האיכות,אז האייפוד נמצא בתחתית,ולמרות זאת ממשיכים לקנות אותו,אם זה לא תופעת עדר אני לא יודע מה כן.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...