Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה "זום" דיגיטאלי לא?

 

צלם חופשי ותעשה קרופ במחשב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פתח את המצלמה של האייפון נגיעה קל על המסך ואז יופיעה לך בתחתית המסך סליידר למשך מספר שניות שבעזרתו את קובע את הזום.

 

אין :shock:

פורסם

מה אין ? האם פרצת את המכשיר במקרה ? אולי אתה במצב של ווידאו...

 

בכול מקרה ראה קישור לשיפורים ב-IOS4.

 

http://support.apple.com/kb/DL1058

• Photo and Camera improvements



- 5x digital zoom when taking a photo**

- Tap to focus during video recording**

- Ability to sync Faces from iPhoto

- Geo-tagged photos appear on a map i

איזה כייף לי :)

פורסם

המכשיר מקורי ובחיים לא נפרץ, ואני לא במצב ווידאו :roll:

מחר אני הולך להחליף לאייפון חדש, נראה האם שם כן יהיה (בדקתי והוא כבר מגיע משודרג בגרסא)

פורסם

אני מתקשה להבין מי הפתיים שקונים מכשיר כמו IPOD SHUFFLE שהוא בכלל בלי מסך ,

כשיש מכשירים כמו SANSA CLIP 8GB דוברי עברית רהוטה במחיר של 200 ש"ח.

 

אני פתי לפי הגדרתך כי יש לי אייפוד שאפל, רק מה שאתה לא מבין זה שלכל מוצר יש פלח שוק שאליו הוא פונה.

אני לא עובד במחלקת השיווק של אפל כדי לדעת אל מי הם כיוונו את המוצר הספציפי הזה, אבל אני יודע שאני שייך לפלח השוק הזה.

והוא מתאים לי כי אני רץ ברחוב לצורכי כושר והרבה, והמכשיר הזה מתאים לי כמו העור שעל כף היד שלי.

מה שמתאים לי בו הוא המשקל הקל מאוד זמן הסוללה הארוך מאוד ווליום גבוה מינימום לחצנים שמאוד נוחים ואף פעם לא נלחצים בטעות והקליפס הגאוני לתלויה על החולצה או המכנס פשוט עושה את כל ההבדל.

ושלא תטעה ותחשוב שלא היו לי לפני כן נגנים עם מסך, אבל כשאתה רץ ברחוב ומביט במסך משהו רע יקרה בהמשך, וחוץ מזה לא הצלחתי לראות בברור מה כתוב.

 

כנ"ל לגבי האייפון לחלק הוא עונה על הדרישות ולחלק לא כולל אותך ואותי.

 

מיכה.

פורסם

עדיין לא הבנתי במה האייפוד שאפל עדיף מהנגן של סאנדיסק.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עדיין לא הבנתי במה האייפוד שאפל עדיף מהנגן של סאנדיסק.



 

כמו שכבר אמרתי

הוא מתאים לי

 

לך מתאים סאנדיסק.

פורסם
אני פתי לפי הגדרתך כי יש לי אייפוד שאפל, רק מה שאתה לא מבין זה שלכל מוצר יש פלח שוק שאליו הוא פונה.

אני לא עובד במחלקת השיווק של אפל כדי לדעת אל מי הם כיוונו את המוצר הספציפי הזה, אבל אני יודע שאני שייך לפלח השוק הזה.

והוא מתאים לי כי אני רץ ברחוב לצורכי כושר והרבה, והמכשיר הזה מתאים לי כמו העור שעל כף היד שלי.

מה שמתאים לי בו הוא המשקל הקל מאוד זמן הסוללה הארוך מאוד ווליום גבוה מינימום לחצנים שמאוד נוחים ואף פעם לא נלחצים בטעות והקליפס הגאוני לתלויה על החולצה או המכנס פשוט עושה את כל ההבדל.

ושלא תטעה ותחשוב שלא היו לי לפני כן נגנים עם מסך, אבל כשאתה רץ ברחוב ומביט במסך משהו רע יקרה בהמשך, וחוץ מזה לא הצלחתי לראות בברור מה כתוב.

 

כנ"ל לגבי האייפון לחלק הוא עונה על הדרישות ולחלק לא כולל אותך ואותי.

 

מיכה.

 

בסאנדיסק סנסה קליפ יש את כל מה שתיארת ועוד...

 

יש לי גם נגן של קריאטיב שבא עם מתאם לקשירה על היד, גם להיט.

 

 

איך אתה בדיוק מכוון אקולייזר? בוחר תחנות רדיו (בטח אין רדיו) או רואה מה אתה מנגן? איך אתה מנווט בין האלבומים?

נשמע לי הזוי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אפליקציה לאייפון של חברת אלקטרה לבחירת מזגן.

http://itunes.apple.com/il/app/id382428486?mt=8#

 

אבד לכם האייפון ? ניתן לאתר אותו בעזרת ה-GPS המובנה בעזרת תוכנה פשוטה.

 

http://itunes.apple.com/il/app/taptrace-pro/id382164855?mt=8#

 

 

אפליקצייה לאנדרואיד למכונאי החובב ואפילו למקצוען :

http://ian-hawkins.com/

 

אבד לכם מכשיר כלשהו בעל מערכת הפעלה אנדרואידית ?

אגב, אפשר גם לנעול את המכשיר מרחוק, לצלם תמונות, לקבל פרטים על הסים שמשתמש במכשיר,למחוק את כל תכולת המכשיר ועוד כהנה וכהנה.

http://www.trackandprotect.com/

 

בקשר לנושא האשכול, ובלי שום קשר למקומות שאליהם הוא גלש.

קיבלתי תשובה לשאלתי רק בזכות התגובות כאן, ומסתבר שהבאז הוא אכן אמיתי ובזכות כמה אנשים כאן אני מבין שבטוח יהיה קל למכור את המכשירים האלו בארץ.

אז בעוד 4 שעות אני עולה על טיסה לקנדה ובע"ה אני אחזור באמצע אוגוסט עם יותר ממכשיר אייפון 4 אחד, יש סיכוי שכל אחד מארבעת האנשים שנוסעים איתי ישא עימו מכשיר.

פתוח להזמנות!

 

תודה והמשך שבוע טוב.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help


×
×
  • תוכן חדש...