Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איגניס ספורט 1500


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל היאריס נראת הרבה יותר טוב

 

חוץ מזה סוזוקי זה להומואים.. :wink:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

לא רואה תחרות ישירה.

גם על הגטס כתוב "ספורט"...

סה"כ שמו את המנוע של הליאנה בג'יפ (לא שהיאריס איננה ג'יפ... אבל לא צריך להגזים :p )

בכל מקרה, קודם שיוכיחו יכולת סבירה ואז ננסה להשוות , למרות שעדיין לא נראה לי שיש מה להשוות.

:-)

פורסם
לא רואה תחרות ישירה.

גם על הגטס כתוב "ספורט"...

סה"כ שמו את המנוע של הליאנה בג'יפ (לא שהיאריס איננה ג'יפ... אבל לא צריך להגזים :p )

בכל מקרה, קודם שיוכיחו יכולת סבירה ואז ננסה להשוות , למרות שעדיין לא נראה לי שיש מה להשוות.

 

לפי הלינק שזורע השאיר כאן ניתן לראות שמדובר במנוע 1500 סמ"ק VVT מוזרק בדיוק כמו של היאריס (106-107 כ"ס) - אני לא אתפלא אם מדובר באותו המנוע בדיוק...

אם היא אכן תהיה זולה סביר להניח שהיא תתן פייט רציני ליאריס - השאלה היא מה היא מציעה בתא הנוסעים ובניהוג והאם תהיה גירסת 5 דלתות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לא רואה תחרות ישירה.

גם על הגטס כתוב "ספורט"...

סה"כ שמו את המנוע של הליאנה בג'יפ (לא שהיאריס איננה ג'יפ... אבל לא צריך להגזים :p )

בכל מקרה, קודם שיוכיחו יכולת סבירה ואז ננסה להשוות , למרות שעדיין לא נראה לי שיש מה להשוות.

 

לפי הלינק שזורע השאיר כאן ניתן לראות שמדובר במנוע 1500 סמ"ק VVT מוזרק בדיוק כמו של היאריס (106-107 כ"ס) - אני לא אתפלא אם מדובר באותו המנוע בדיוק...

אם היא אכן תהיה זולה סביר להניח שהיא תתן פייט רציני ליאריס - השאלה היא מה היא מציעה בתא הנוסעים ובניהוג והאם תהיה גירסת 5 דלתות.

 

איציק

 

לפי YNET, המנוע זה אותו מנוע של הליאנה המשפחתית...

מבחינת ביצועים , דומה ליאריס מאוד (צריכת דלק, 0-100).

מבחינת אבזור, הגה עור, מושבי ריקארו (יתרון גדול), CD MP3, נשמע לא רע...

אבל אני חושב שכבר למדנו ש0-100 ואבזור סביר+ לא מרים\מפיל מתחרות.

בוא נחכה לראות איך היא מסתדרת על כבישי ארצנו, איך היא מבחינת ניהוג וכו' ואז ננסה להתעסק בזה יותר ברצינות.

:-)

פורסם

אבל... היא לא נראת טוב.. לא סקסית.. לא קורצת.. 8)

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
אבל... היא לא נראת טוב.. לא סקסית.. לא קורצת.. 8)

והיאריס כן? :roll:

הקליאו המתפרקת שלי נראית "מזמינה" יותר.

אני שונא צרפתים.

פורסם
אבל... היא לא נראת טוב.. לא סקסית.. לא קורצת.. 8)

והיאריס כן? :roll:

הקליאו המתפרקת שלי נראית "מזמינה" יותר.

 

מזמינה יותר למה?

כבעלים לשעבר של 2 קליאו'S ויאריס בהווה... מעבר לגובה המבהיל של היאריס היא נראית הרבה הרבה יותר טוב מהקליאו המיושנת... (כל האמור לעיל מתבטל כשמדובר בקליאו172 צהובה :lol: )

בכל מקרה, נסכים ונאמר שגם היאריס וגם האיגניס לא חזקות בתחום המראה וגם בכך שנמתין לאיזו נסיעונת מבחן באיגניס כדי להמשיך את הדיון יותר ברצינות, לא? :)

:-)

פורסם
אבל... היא לא נראת טוב.. לא סקסית.. לא קורצת.. 8)

והיאריס כן? :roll:

הקליאו המתפרקת שלי נראית "מזמינה" יותר.

 

מזמינה יותר למה?

כבעלים לשעבר של 2 קליאו'S ויאריס בהווה... מעבר לגובה המבהיל של היאריס היא נראית הרבה הרבה יותר טוב מהקליאו המיושנת... (כל האמור לעיל מתבטל כשמדובר בקליאו172 צהובה :lol: )

בכל מקרה, נסכים ונאמר שגם היאריס וגם האיגניס לא חזקות בתחום המראה וגם בכך שנמתין לאיזו נסיעונת מבחן באיגניס כדי להמשיך את הדיון יותר ברצינות, לא? :)

היאריס מוזרה, היא מזכירה לי מיני-מיני ואן, לא נהגתי לא על היאריס ספורט(על הרגילה כן) ולא על הסוזוקי, ובכלל, אני סך הכל נוהג כחודשיים.

אבל עדיין, לדעתי היאריס פשוט מכוערת, אפילו יותר מהקליאו :twisted:

אם זה היה תלוי בי, לא הייתי קונה בכלל את הקליאו רק בגלל שהיא "לא נראית משהו" (למרות שביחס לפג'ו 205, ג'סטי ושרייד שלדעתי מתחרות שלה באותן שנים, היא עדיפה בהחלט).

ובכלל, עד כמה שהאוטו לא יהיה טוב, אני לא מבין איך אפשר לקנות משהו מכוער :roll:

אני שונא צרפתים.

פורסם

אם היאריס לדעתכם לא יפה אז על האיגניס אתם בטח בכלל לא תרצו להסתכל אפילו

או שזה רק אני.. על טעם ועל ריח אין מה להתווכח :shock:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
אבל... היא לא נראת טוב.. לא סקסית.. לא קורצת.. 8)

והיאריס כן? :roll:

הקליאו המתפרקת שלי נראית "מזמינה" יותר.

 

מזמינה יותר למה?

כבעלים לשעבר של 2 קליאו'S ויאריס בהווה... מעבר לגובה המבהיל של היאריס היא נראית הרבה הרבה יותר טוב מהקליאו המיושנת... (כל האמור לעיל מתבטל כשמדובר בקליאו172 צהובה :lol: )

בכל מקרה, נסכים ונאמר שגם היאריס וגם האיגניס לא חזקות בתחום המראה וגם בכך שנמתין לאיזו נסיעונת מבחן באיגניס כדי להמשיך את הדיון יותר ברצינות, לא? :)

 

אמת,

עדיין מוקדם להלל ו/או להספיד.

אך ע"פ המפרט נראה שיש בסיס לתקוה לתמורה נחמדה (רק נחמדה) לכסף.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
לא רואה תחרות ישירה.

גם על הגטס כתוב "ספורט"...

סה"כ שמו את המנוע של הליאנה בג'יפ (לא שהיאריס איננה ג'יפ... אבל לא צריך להגזים :p )

בכל מקרה, קודם שיוכיחו יכולת סבירה ואז ננסה להשוות , למרות שעדיין לא נראה לי שיש מה להשוות.

 

לפי הלינק שזורע השאיר כאן ניתן לראות שמדובר במנוע 1500 סמ"ק VVT מוזרק בדיוק כמו של היאריס (106-107 כ"ס) - אני לא אתפלא אם מדובר באותו המנוע בדיוק...

אם היא אכן תהיה זולה סביר להניח שהיא תתן פייט רציני ליאריס - השאלה היא מה היא מציעה בתא הנוסעים ובניהוג והאם תהיה גירסת 5 דלתות.

 

איציק

 

לפי YNET, המנוע זה אותו מנוע של הליאנה המשפחתית...

מבחינת ביצועים , דומה ליאריס מאוד (צריכת דלק, 0-100).

מבחינת אבזור, הגה עור, מושבי ריקארו (יתרון גדול), CD MP3, נשמע לא רע...

אבל אני חושב שכבר למדנו ש0-100 ואבזור סביר+ לא מרים\מפיל מתחרות.

בוא נחכה לראות איך היא מסתדרת על כבישי ארצנו, איך היא מבחינת ניהוג וכו' ואז ננסה להתעסק בזה יותר ברצינות.

 

זה לא אותו המנוע, אך הדימיון מחשיד ;-)

 

ממבחנים שקראתי על האיגניס היא לא ממש מוצלחת, נחכה שיהיה רכב הדגמה בארץ ונוודא :twisted:

 

עריכה - הנה אחד המבחנים, מתוך אוטואקספרס (למתמידים בקריאה מובטחת מחמאה ל-106 רע-לי ;-)).

×
×
  • תוכן חדש...