Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על red sound


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם שאלתי פה שאלה על טיבם של מוצרי החברה ונאמר לי שזו חברה סינית

יש לי דאבל סאב שלהם ברכב ואתמול ראיתי שכתוב על הוופרים: red sound usa

ורציתי לשאול: סיני או לא ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
תלוי את מי אתה שואל.

מה ?

מקום ייצור של רמקול זו עובדה, לא תורת דארווין

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אתה מוזמן לנסות לאתר את הייצור של red sound.

מבטיח לך שזה לא יהיה קל.

אני, בזמנו(כשהיה לי סאב של רד סאונד), הצלחתי למצוא איזשהו טלפון של לכאורה היצרן בלוס אנג'לס, אם אני זוכר נכון.

לאחר שיחה עם כמה מומחים בעניין, הסתבר שכנראה מדובר במפיץ מטעם היצרן, ולא ביצרן ממש.

בקיצור, אתה יכול להתחיל לחפש.

אם תמצא - תגיד לי גם מה מצאת :)

פורסם

אל תסתכל על הקנקן..

 

זאת סתם חברת מדבקה ובשפתנו הפשוטה זה נקרא זבל סיני..

 

גם מזה אפשר להתחיל.

"And Justice For All..."

פורסם

אני אגיד לכם את האמת, יש לי דאבל סאב שלהם שנשמע בכלל בכלל לא רע, הוא מקבל 250 וזה לא מזיז לו יותר מדי ( כל אלמנט מוצהר 800W MAX, שזה בטח 250-300 כ"א)

וקניתי רמקולים אחוריים שלהם 6*9 ב- 90 שקל, סכום מגוחך עבור כל רמקול שהוא והם נשמעו לא רע לרמקולים של 90 שקל, היה לפני כן את הפיוניר המקורי והם יותר חזקים ויותר נקיים, וגם המגנט שלהם גדול פי כמה מהשניים

 

ככה שאני לא יודע מה נסגר עם החברה הזו

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
פעם שאלתי פה שאלה על טיבם של מוצרי החברה ונאמר לי שזו חברה סינית

יש לי דאבל סאב שלהם ברכב ואתמול ראיתי שכתוב על הוופרים: red sound usa

ורציתי לשאול: סיני או לא ?

srool,

 

הטריק הנ"ל הוא טריק ידוע, הוא גם קיים בתחום האודיו המקצועי. לוקחים שם מסויים רושמים לידו USA ואז לקוח תמים חושב שיש לו ביד מוצר שמיוצר בארה"ב. לצערי הרב לא כך הוא הדבר. כל עוד שלא רשום על המוצר MADE IN USA בצורה המפורשת ביותר, זהו מוצר שלא מיוצר בארה"ב!!! כך שזה עדיין מוצר מדבקה ו/או זבל סיני.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

טוב, השתכנעתי שזה סיני, לא לקנות את הדאבל סאב שנמצא אצלי במחיר של 700-1000 שקל (תלוי כמה אני אוריד את הבנאדם)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

Metaleon אני באמת רוצה לדעת מאיפה אתה יודע שרד סאונד היא זבל סיני?

 

נכון שהתחום של הסטריאו לרכב הם לא טובים בו במיוחד ברמקולים הסאבים יותר נורמלים אבל בעיקרון זאת חברה מאוד טובה ווידוע בכל תחום ההגברה למועדונים בלבד!

לי יצא לשמוע כמה סאבים של רד סאונד והם היו מפתיעים !

פורסם
Metaleon אני באמת רוצה לדעת מאיפה אתה יודע שרד סאונד היא זבל סיני?בעיקרון זאת חברה מאוד טובה ווידוע בכל תחום ההגברה למועדונים בלבד!

eladbe,

 

אחרי כ - 25 שנות עבודה בתחום האודיו המקצועי, וביקורים בתערוכות אודיו מקצועיות בחו"ל, לא ידעתי שקיימת חברה כזאת, לא שמעתי ולא ראיתי מוצרים של החברה הזאת, ועוד כפי שאתה טוען שזאת: "חברה מאוד טובה וידועה בכל תחום ההגברה למועדונים בלבד!" קצת תמוהה העניין, אתה לא חושב?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אתה יודע מה? גם אם כן..

 

אולי באמת יש או היתה חברה כזאת כמו שאתה אומר אבל הרי היא לא מותג באודיו לרכב,

אתה אמרת בעצמך- שהם כביכול חברה טובה לאודיו למועדונים,

מה שקורה הרבה זה שפשוט מייצרים את הרמקולים, הסאבים וכו' האלה באיזה חור בסין או אנערף ומדביקים עליהם את השם של החברה שקיימת או שהיתה קיימת ואולי קצת משנים לה ת'שם ומוסיפים לצורך העניין "USA".

ויש עוד הרבה "חברות" כאלה שנקראות כמו שכולם יודעים "חברות מדבקה".

 

מסכים איתי שלו?

 

לילה טוב לכולם.

"And Justice For All..."

פורסם

SROOLאחי ת'שמע ממני גם לי יש "זבל סיני" שמרים ומשמיע פצצה את הL7 שלי...

וחוץ מזה אם לפי דעתך ושמיעתך הם דיי איכותיים וסבירי מחיר(על המחיר אולי כן כדאי לך להיתיעץ...)

אל תחשוש מקסימום למדת משהוא בדרך ....

אני לא מסטול!.......אני בסדר גמור.

פורסם

האמת היא שלא שמעתי הרבה סאבים ואין לי למה להשוות

הסאב חזק, אבל לא הכי מדוייק, ויכול להיות שזה נובע מכך שאין לי קרוס ברכב (יש מובנה על המגבר)

יש שירים שהסאב נשמע הכי פצצה בעולם ויש שירים שהוא נשמע ממש לא מכוון או לא מדוייק, אני לא יודע ממה זה נובע

והוא מקבל גם רק 250 RMS מגישור, ואני לא יודע כמה לתת לו

בכל מקרה, חבר שלי דיבר על סביבות 1000 שקל, ואני בטח יכול להוריד אותו לאיזור ה- 800-700 השאלה היא אם לא כדאי ב- 800 לקנות קיקר CVR חדש עם תיבה כבר......(מזכיר לכם שהרד סאונד הוא דאבל 12", נראה חדשש, כי הגומיות לא נראות שחוקות בכלל, ממש חדשות)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

שלו אני ראיתי מספר מגברים בחברה שעבדתי בהם והם היו של רד סאונד וכרגע אני בארה"ב וראיתי כמה חנויות של הגברה ויש מלא מוצרים שלהם גם לסטריאו לבית!

 

זה לא שאני יגיד שאני יודע הכל או משהו, אבל החברה הזאת קיימת (אולי באמת יש חיקויים סינים ) אבל היא בהחלט קיימת!

 

ובנושא לחלקים שלהם לרכב נתקלתי בכמה רמקולים שש על 9 שלהם וזה היה זוועה !

אבל הסאבים שלהם נשמעים טוב מאוד ביחס למחיר!

פורסם
אתה יודע מה? גם אם כן..

 

אולי באמת יש או היתה חברה כזאת כמו שאתה אומר אבל הרי היא לא מותג באודיו לרכב,

אתה אמרת בעצמך- שהם כביכול חברה טובה לאודיו למועדונים,

מה שקורה הרבה זה שפשוט מייצרים את הרמקולים, הסאבים וכו' האלה באיזה חור בסין או אנערף ומדביקים עליהם את השם של החברה שקיימת או שהיתה קיימת ואולי קצת משנים לה ת'שם ומוסיפים לצורך העניין "USA".

ויש עוד הרבה "חברות" כאלה שנקראות כמו שכולם יודעים "חברות מדבקה".

 

מסכים איתי שלו?

 

לילה טוב לכולם.

Metaleon,

הדברים שכתבת בתגובה שלך מכוונים אלי? אם כן, אז יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא.

 

שלו.

 

 

eladbe,

 

אחרי כ - 25 שנות עבודה בתחום האודיו המקצועי, וביקורים בתערוכות אודיו מקצועיות בחו"ל, לא ידעתי שקיימת חברה כזאת, לא שמעתי ולא ראיתי מוצרים של החברה הזאת, ועוד כפי שאתה טוען שזאת: "חברה מאוד טובה וידועה בכל תחום ההגברה למועדונים בלבד!" קצת תמוהה העניין, אתה לא חושב?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...