Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, למי שלא מכיר, ברכב שלי יש כרגע:

רדיו דיסק פיוניר ישן ומעפן (4100R, באמת חרא..)

קומפ' דוטק MK2

סאב סרווין ווגה HED 12

ומגבר P4004 (הנודע לשימצה)

 

אני מחפש שידרוג טוב למערכת, לעלות מבחינת סאונד.

כרגע אני מחפש להגיע לBI AMPING (לפני החלפת המגבר אם בכלל), החיווט לנושא קיים (הקרוסים של הקומפ' נמצאים בבגאז)

יש מונובלוק SPL מעפן שהבאתי במחיר סביר ,

שיוחלף בעתיד, כרגע התקציבים לא מאפשרים משחק גדול בנושא.

 

עכשיו, אני רוצה לשדרג את הSOURCE UNIT,

א. הגיע הזמן להתקדם MP3 ושיט

ב. אני מאוד מאד חושש שהHU הקיים מעוות לי את הסאונד (יותר נכון להגיד, יודע בוודאות שכן)

ג. רציתי בהתחלה להשתמש בו לחתוך דרכו את הקומפ' על מנת לא לא להוציא כסף מיותר על קרוס אקטיבי חיצוני.

 

התקציב הזעום, באיזור ה1500 ש"ח (וגם זה יצטרך להיות בתשלומים באשראי), לא מאפשר לקנות את האלפיין 9855/35, אלה הדגמים

שמסוגלים לעשות BAND PASS, ומיועדים לעשות BI AMPING,

לכן המחשבה שעלתה לי לראש היא להשתמש באלפיין נחות יותר מהסדרות הזולות כמו זה:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=129009,

ולקנות קרוס אקטיבי

http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=T-soundAccessories&DB152606=173804

 

מה דעתכם?

Race Smart

פורסם

כל זמן שאין לו אפשרות לעשות BAND PASS זה לא ממש משנה, בכל מקרה אני אביא

קרוס אקטיבי 3 ערוצים, ככה שזה לא יעשה הבדל... בסה"כ עוד כבלים נוספים להריץ..

Race Smart

פורסם
אז ככה, למי שלא מכיר, ברכב שלי יש כרגע:

רדיו דיסק פיוניר ישן ומעפן (4100R, באמת חרא..)

קומפ' דוטק MK2

סאב סרווין ווגה HED 12

ומגבר P4004 (הנודע לשימצה)

 

למה אתה לא מחליף את המגבר?

אם אתה חושב שהוא לא טוב, פשוט תמכור ותשדרג .

ZZR

פורסם

הHU לדעתי יותר פוגע באיכות מאשר המגבר, מה גם שבאמצעות BI AMPIMG אני מכפה על

החסרון שיש לP4004 בעוצמה (במקום שהקומפ' יקבל נגיד 50 RMS לערוץ, כל דרייבר יקבל 50RMS)

 

השידרוג של המגבר זה עניין של זמן וכסף שאין כרגע להשקיע בזה.

Race Smart

פורסם

יותם, במקום בי-אמפינג,

 

למה לא לעשות BRIDGED ,ולקבל בוודאות יותר מ100 ואט לערוץ הגברה?

לפי רוקפורד אתה אמור לקבל 244 ואט לערוץ , יותר ממספיק לדוטק.

גם אם תיקח את האופצייה הגרועה-עדיין תקבל בין 100 ל150 ואט/ערוץ שזה מספיק.

ד"א- זה גם יותר זול, והרבה יותר מהיר (אתה יכול לעשות את זה עכשיו :wink: )

ZZR

פורסם

שינוי תחימת תדרים? מדובר על דוטק עם קרוס מצויין.

אני חושב שלפני החלפת HU + קניית פרוססור, כדאי לפתוח 2-3 ברגים ולנסות

קצת כח מהמגבר, רק למען הניסיון וההבנה לראות מה המגבלה במערכת.

יכול להיות שחסר כח לקומפוננט.

ZZR

פורסם

מידן, אתה לא סומך עליי שניסיתי הכל?

המגבר מכוון לפי הספר, סיגנל של 2V, הגיין לפי 2V PRE

מניסיון שלי, אם אני מנסה לתת אובר גיין ממה שצריך, נשרפים לי טוויטרים.

אין לי בעייה עם הקרוס, יש לי בעייה של חוסר כוח למידבאסים.

אני רוצה לעבור לBI AMPING גם לקבל כוח, וגם לקבל כן חיתוך יותר מדוייק, וגם בשביל

הניסיון בהגברה אקטיבית, מה גם שאני מתכנן שידרוגים לסט הקיים (לאט לאט, אני רוצה שלב ראשון

לעלות ברמה עם הטוויטרים, ואין לי כוונה לשדרג על בסיס תאימות עם הקרוס של הדוטק)

Race Smart

פורסם
יש לי בעייה של חוסר כוח למידבאסים.

כשניסית BRIDGED זה פתר את בעיית חוסר כח למידבאס,

אבל יצר בעייה של אובר-גיין שהתבטאה בטויטר ש"עף" , הבנתי נכון?

ZZR

פורסם

לא, בלי ברידג' הרוקפורד שרף את הטוויטר, ז"א באמצעות כיוון של הרוקפורד לסיגנל של נגיד 1V במקום

ה2V הנכונים, הטוויטר התחרבש.

 

זה לא מפתיע בעיקר מכיוון שהטוויטרים האלה ממילא ידועים ברגישותם.

Race Smart

פורסם

לגבי האלפיין שהבאת בלינק(CDE-9845),לדעתי תשכח ממנו הוא לא יענה לך

 

לדרישות(יציאת RCA אחת)הוא מצויין אבל לא למה שאתה צריך,

מה שמאפשר לך לשקול את הפיונירים למינהם בתקציב הזה או

וזה או שאומר שתצטרך להגדיל את התקציב ב-400ש"ח ולחפש את ה-53

ב-1900ש"ח,אני הצלחתי לעשות את זה לפני 3 חודשים אני מאמין שעכשיו

יהיה אולי אפילו יותר אפשרי למצוא עוד "מציאה" כזאת,מוכן לנסות לבדוק אם תרצה.

לגבי הההגברה,כן ניסוי וטעיה בבי אמפ יהיה נחמד אבל גם זה(ישפר)אך לא יפיק את

המקסימום האפשרי מהדוטק.

בקיצור המלצתי לך(ואני מבין אותך מאוד) היא שדרוג בשלבים,אתה אומר HU?

אז תתחיל מזה,כשיהיה לך עוד תקציב הגברה.

פורסם

אם יש לך כח, אפשר לפרק את הקרוס של הדוטק ,

אמור להיות סליל וקבל , הסליל מבצע LPF למידבאס , הטויטר מסונן HPF ע"י הקבל ,

ע"י הלחמה פשוטה אתה אמור לנתק אותם מהמקום(כדאי לסמן/לצלם לפני)

ואם תעבוד בBRIDGED על המידבאסים דרך הסינון של הקרוס של הדוטק

(אמור להיות הסליל מחובר בטור על קו ה+) על ה4004 תקבל כח מספק למידבאס ,

ואז נשאר לך הקבל (HPF), שאותו תוכל לחבר על הקו + של הטויטר , דרך מגבר נוסף, חלש יותר.

זה בי-אמפינג, אבל דרך קרוס פאסיבי.

יש לך את כל הרכיבים, אתה זקוק רק למלחם, מה אתה אומר?

ZZR

פורסם
מידן, אתה לא סומך עליי שניסיתי הכל?

המגבר מכוון לפי הספר, סיגנל של 2V, הגיין לפי 2V PRE

מניסיון שלי, אם אני מנסה לתת אובר גיין ממה שצריך, נשרפים לי טוויטרים.

אין לי בעייה עם הקרוס, יש לי בעייה של חוסר כוח למידבאסים.

אני רוצה לעבור לBI AMPING גם לקבל כוח, וגם לקבל כן חיתוך יותר מדוייק, וגם בשביל

הניסיון בהגברה אקטיבית, מה גם שאני מתכנן שידרוגים לסט הקיים (לאט לאט, אני רוצה שלב ראשון

לעלות ברמה עם הטוויטרים, ואין לי כוונה לשדרג על בסיס תאימות עם הקרוס של הדוטק)

יותם...!

אין לך מה לעשות עם בי-אמפינג על הדוטק, בזבוז זמן\אנרגיה\כסף מיותר.

תחליף את הטוויטרים של הדוטק לMT22, ותגשר את הרוקפורד, אתה אמור באותו שלב להנות מהקונצרט ברכב.

זה יהווה לך את השינוי המשמעותי ביותר , תשכח מפירוקי קרוסים ושאר אלמנטים.

תחליף את הטוויטרים ותגשר.ו........זהו.

under construction..

פורסם

יותם כרגע במקומך מה שהייתי עושה זה לקנות רדיו דיסק עד 1000 שקל לא יותר מזה ולא דווקא בכיוון של אלפיין אני לא מבין מה ההנעלות הזאת על אלפיין ולא משנה איזה דגם...

קנה לך רדיו דיסק נחמד שדרג את עצמך בטוויטרים חדשים וסגור בנתיים את הבסטה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

×
×
  • תוכן חדש...