Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם יש לך כח, אפשר לפרק את הקרוס של הדוטק ,

אמור להיות סליל וקבל , הסליל מבצע LPF למידבאס , הטויטר מסונן HPF ע"י הקבל ,

ע"י הלחמה פשוטה אתה אמור לנתק אותם מהמקום(כדאי לסמן/לצלם לפני)

ואם תעבוד בBRIDGED על המידבאסים דרך הסינון של הקרוס של הדוטק

(אמור להיות הסליל מחובר בטור על קו ה+) על ה4004 תקבל כח מספק למידבאס ,

ואז נשאר לך הקבל (HPF), שאותו תוכל לחבר על הקו + של הטויטר , דרך מגבר נוסף, חלש יותר.

זה בי-אמפינג, אבל דרך קרוס פאסיבי.

יש לך את כל הרכיבים, אתה זקוק רק למלחם, מה אתה אומר?

או , במקום שיעשה את כל זה.

שיחבר את הטויטרים למגבר החלש, ואת המידבאס בגישור לרוקפורד ישירות , וישתמש בקרוסים של המגברים . ואם חשוב לו לשלוט במדוייק על התדרים , שיחבר קרוס אקטיבי .

זה נכון

פורסם

א. לTOMCAR - המגבר החלש הינו מונובלוק, זה לא שיש ברירות אקסטרא.

ב. לגביי הברידג', אני רוצה להכין את העניין לשידרוג של המגבר רוקפורד +של הקומפוננט

 

אם אין רדיו דיסק בתקציב שלי של חברה אחרת שמסוגל לשלוט על BAND PASS,

אז אני מבין שאני צריך להביא HU לSOURCE בלבד.

השאלה היא האם כדאי להביא באמת אלפיין מהסדרות הנמוכות יותר כמו שאמרתי

בתחילת השרשור, או שיש אופציות אחרות.

שוב, אני מחפש כרגע HU שיוציא סיגנל ככל האפשר נקי כי הוא ישאר כנראה הרבה זמן, גם אחרי

שהמערכת תעבור לסט קומפ' 3 WAY...

 

ומה לגביי קרוס אקטיבי? יש המלצות?

Race Smart

×
×
  • תוכן חדש...