Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

ברשותי סובארו B4 2015

עם 50K בשעון,

הבנתי שהטיפוליםב חברה יקרים מאוד 

המוכר שקניתי ממנו כבר עשה בחברה טיפול 75K כי הוא טיל כל שנה ולא נסע הרבה

מה שגורם שהטילו הבא 90K אמור להיות יקר כולל פלאגים וכו' וכו'

האם כדאי לטפל לבד (אני יודע ועושה את זה לחברים)

או כן להשקיע בחברה

וכמובן אם אני מטפל לבד אני רוכש בחברה את החלקים (יש דבר כזה?)

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם

תתחיל בקבלת הצעת מחיר מהמוסך, החסר ממנה את מחיר החלפים. ההפרש הוא מחיר שעות העבודה שלך. עכשיו תחליט בעצמך.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, איש שמח כתב:

שלום רב

ברשותי סובארו B4 2015

עם 50K בשעון,

הבנתי שהטיפוליםב חברה יקרים מאוד 

המוכר שקניתי ממנו כבר עשה בחברה טיפול 75K כי הוא טיל כל שנה ולא נסע הרבה

מה שגורם שהטילו הבא 90K אמור להיות יקר כולל פלאגים וכו' וכו'

האם כדאי לטפל לבד (אני יודע ועושה את זה לחברים)

או כן להשקיע בחברה

וכמובן אם אני מטל לבד אני רוכש בחברה את החלקים (יש דבר כזה?)

אני רוכש חלקים מהחברה, בטויוטה למשל, חלק מהדברים קונה מהחברה ומחליף לבד, כמו פילטר אוויר,מזגן.

קניתי גם אורות מקורי לפנל מזגן, והחלפתי אצל משהוא אחר.

גם במיציבושי מזמין דרכם, או מקבל. תלוי ביחס עם המוסך.

כמו שכתבו פלגים בסובארו זה עבודה קשה. מנוע בוקסר.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 21 שעות, איש שמח כתב:

עם 50K בשעון

מה שגורם שהטילו הבא 90K אמור להיות יקר כולל פלאגים וכו' וכו'

תבדוק מה היצרן ממליץ כולל באנגלית בנושא החלפת הפלאגים, מכיוון שאם זה רק כל 90K ק"מ, אתה רחוק מזה.

פורסם
לפני 53 דקות, mcaspi כתב:

תבדוק מה היצרן ממליץ כולל באנגלית בנושא החלפת הפלאגים, מכיוון שאם זה רק כל 90K ק"מ, אתה רחוק מזה.

כן אבל הטיפול הקודם היה 75 ואם אני מטפל לפי הספר אז עכשיו אמור להיות 90

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם

אם אתה יודע מה אתה עושה תעשה לבד, גם לחסוך כסף וגם אתה יודע שזה נעשה כמו שצריך.

 

לגבי חלפים, אתה לא חייב לקנות הכל מקורי, לדוגמא פילטר אוויר,מזגן או פלאגים לא חייב מקורי וזה לא קריטי.

יש המון חנויות חלפים בארץ או שאתה יכול להזמין מחול (לדוגמא cars245.com) ולחסוך המון.

סתם שתבין כמה ההפרשים מוגזמים, על פילטר מזגן של מאזדה 2 רצו 180 לא כולל מעמ, נסעתי 300 מטר משם לחנות חלפים ושילמתי 39...

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, איש שמח כתב:

כן אבל הטיפול הקודם היה 75 ואם אני מטפל לפי הספר אז עכשיו אמור להיות 90

 

אצלי ברכב (טויוטה) לפי הלוח צריך להחליף ב-90, וגם אצלי היה הפרש בין הטיפול השנתי לקילומטראז' בפועל, ונאמר לי במוסך שספציפית לגבי הפלאגים אפשר להתייחס לק"מ בפועל, ולכן אפשר לחכות עד ל-90 בפועל, בלי קשר לאיך הטיפול נקרא.

אכן כך עשיתי, ואפילו הפלאגים היו תקינים, אך כאמור הגעתי ל-90 אז החלפתי.

אתה יכול לברר (טלפונית) גם במוסך היבואן שלך.

פורסם

פלגים זה בלאי תלוי ק"מ? אם נסעתי בבאר שבע לת"א שעה+ זה x10 יותר בלאי משעה+ נסיעה בתוך גוש דן? אם כבר שעות מנוע יותר נכון לפלגים רק שאין מונה כזה..

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 5.3.2023 בשעה 16:40, איש שמח כתב:

שלום רב

ברשותי סובארו B4 2015

עם 50K בשעון,

הבנתי שהטיפוליםב חברה יקרים מאוד 

המוכר שקניתי ממנו כבר עשה בחברה טיפול 75K כי הוא טיל כל שנה ולא נסע הרבה

מה שגורם שהטילו הבא 90K אמור להיות יקר כולל פלאגים וכו' וכו'

האם כדאי לטפל לבד (אני יודע ועושה את זה לחברים)

או כן להשקיע בחברה

וכמובן אם אני מטפל לבד אני רוכש בחברה את החלקים (יש דבר כזה?)

אם אתה מכיר את הרכב יש לך סרויס מנואל שלו מומנטי סגירה כלים מתאימים תטפל לבד

אם לא תתן למוסך 

 

פורסם

ברכבים לא חדשים יחסית כשאני רוצה לחסוך משתדל לרכוש חלקים מקוריים מהרשת,לפעמים שווה להזמין ליותר מטיפול אחד ואז זה יוצא הבדל יותר משמעותי.

גם לא מוותר על פילטר אוויר מקורי או איכותי,יש בשוק מלא זבל סיני לא מזוהה שלא ברור מה הוא מסנן בדיוק,פילטר מזגן פחות קריטי.

לי להחליף לבד זה יותר מידי לכלוך והתעסקות ביחס לעלות כי אין ליפט ומיכל גדול למחזור שמן אז לרוב מוצא מוסך קטן וחביב כזה שאפשר לעמוד ליד ולראות בדיוק איך מטפלים לך ברכב וכול הסיפור של העבודה עולה 150 שקל או פחות.

 

טיפול אחרון של שמן\פלגים\פילטר אוויר יצא לי פחות מחצי ממה שרוצים במורשה יבואן ואני יודע שהכול מקורי ונסגר כראוי ואפילו לא לכלכתי את הידיים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ליפט לפילטר מזגן? כל ה"עבודה" זה 15 שניות בלחץ... זה ברוב הרכבים מאחורי התא כפפות בלי לפרק בורג ולפעמים בורג אחד שבתם מחזיק אץ המכסה.

 

פילטר מזגן במוסך מורשה עולה פי 10 ממה שיעלה באינטרנט ופי 5 מבחנות חלפים

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...