Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 דקות, Electron כתב:

אפשר יותר פירוט או הכוונה?

 

יש לי שאלה לחברי הפורום,

*מקרה אמיתי של המצב המחורבן*

א' מנוי בחדר כושר אשר מחייב את הלקוח להודיע חודש מראש על ביטול המנוי ולשלם על החודש הזה( שיטה לא חדשה).

א' רצה לבטל את המנוי עוד בנובמבר כי עמד להתגייס  אבל חדרי הכושר היו סגורים ולא היה עם מי לדבר,

כעת כאשר חדרי הכושר נפתחו א' מודיע שרוצה לבטל את המנוי מנובמבר,

מכון הכושר מחייב את א' לשלם על חודש נוסף מעכשיו וכבונוס הוא גם לא יכול להכנס כי אין לו את החיסון השני.

חדר כושר עומד על שלו ואין עם מי לדבר.

 

מה עושים? עם מי מדברים?

 

 

חבל שלא שלח מייל או פקס בנובמבר. 

שיגיד תודה לפחות שיש סעיף שהוא יכול לבטל, יש כאלה מנויים ששילמו לשנה מראש. 

שישלח עכשיו מייל, שיהיה מתועד.. טלפונים לא מתועדים וזה יותר בעייתי.

א. שיגיד שיבקש לבטל. 

ב. ירשום שהוא בן 18 ולכן החיסונים עבורו נפתחו לפני פחות משבועיים ולמרות שהוא רצה להתחסן מיד שפתחו הא עדיין לא עונה להגדרות שלהם. 

ולכן מבקש שלא יחייבו אותו גם עבור החודש הזה.. הרי הם לא פתחו עבורו. 

 

וימתין.. לדעתי לא יתנו להם לחייב את מי שלא פתחו עבורו.

בדיוק כמו שעשו עם בעלי האולמות  

 

 

image.thumb.png.32ce1f034ed62f4aa976bd6b71e0ff21.png

פורסם (נערך)

אני מנוי בהולמס פלייס, לא שלחתי תו ירוק, אין לי בעיה להמשיך להקפיא מנוי. אשתי שלחה תו ירוק, מאותו רגע נחסמה האפשרות להקפאה.

 

קרוב לודאי שאותו חייל יוכל לבטל את המנוי בלי קנס. אבל אם לכ ישאל לא ידע.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 16 דקות, raiden כתב:

מה הייתה ההחלטה של בית המשפט?

אני לא זוכר אם הגיעו ממש לפסיקה.

אני זוכר שמתנגדי החיסונים התארגנו, גייסו כספים והפעילו עורכי דין (שהם בעצמם מתנגדי חיסונים).

בסופו של דבר לא היה מקרה אחד שחייבו גן לקבל ילד לא מחוסן.

 

https://www.infogan.co.il/post/PaWhiuKqq7eL355b2jtSvD

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, korola כתב:

 

 

חבל שלא שלח מייל או פקס בנובמבר. 

שיגיד תודה לפחות שיש סעיף שהוא יכול לבטל, יש כאלה מנויים ששילמו לשנה מראש. 

שישלח עכשיו מייל, שיהיה מתועד.. טלפונים לא מתועדים וזה יותר בעייתי.

א. שיגיד שיבקש לבטל. 

ב. ירשום שהוא בן 18 ולכן החיסונים עבורו נפתחו לפני פחות משבועיים ולמרות שהוא רצה להתחסן מיד שפתחו הא עדיין לא עונה להגדרות שלהם. 

ולכן מבקש שלא יחייבו אותו גם עבור החודש הזה.. הרי הם לא פתחו עבורו. 

 

וימתין.. לדעתי לא יתנו להם לחייב את מי שלא פתחו עבורו.

בדיוק כמו שעשו עם בעלי האולמות  

בטופס הביטול רשום סעיף שהחתימה עליו מהווה הסכמה לשלם את החודש האקסטרה .

א' לא יכול לבטל את המנוי מבלי להסכים לשלם את החודש האקסטרה.

לפני 6 דקות, sperial כתב:

קרוב לודאי שאותו חייל יוכל לבטל את המנוי בלי קנס. אבל אם לכ ישאל לא ידע.

זה מנוי לא לשנה אלה כל חודש הוראת קבע אם תנאי של להודיעה חודש מראש.

א' פנה למכון כושר אבל הם עומדים על שלהם.

עריכה אחרונה על ידי Electron

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם

מן הסתם המנוי המקורי היה אמור להסתיים לפני הגיוס, ועם הקורונה היו הקפאות חוזרות שמתחו את המנוי מעבר לגיוס. אם המועדון מתעקש זו סיבה לפנות למדור הכלכלי או למועצה לצרכנות, מה גם שאני מניח שהוא אינו היחיד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, Electron כתב:

בטופס הביטול רשום סעיף שהחתימה עליו מהווה הסכמה לשלם את החודש האקסטרה .

 

אני מבין,  בגלל זה הוא חייב לשלוח להם מייל שמפרט את עמדתו.

לפי מה שאני מבין הוא כרגע לא עושה כולם.

לא מבטל ולא מודיע להם כלום... אז הם בעצם ממשיכים לחייב אותו וימשיכו לחייב.

 

שימלא את הטופס ביטול וירשום עליו שהוא לא מוכן לשלם שום תקופה שהם לא מאשרים לו להתאמן בתקופה זאת

פורסם
לפני 24 דקות, Electron כתב:

תודה על ההכוונה אקראה בעיון.

  

לא, מכון הכושר הקפיא את כל התשלומים כאשר היה סגור.

אבל זאת לא הנקודה גם אם א' רצה לבטל לפני, לא היה עם מי לדבר.

א' כבר התגייס אבל הם רוצים שהספירה של הביטול תתחיל מעכשיו +גם כאשר יחזור מהבסיס הוא לא יכול להכנס כי אין לו חיסון שני. ( תשלם לי אבל אסור לך להכנס)

 

בוא נבחן את זה רגע בעיניים משפטיות.

מציאות א' - אין קורונה, הבחור מקבל (בתקווה) תאריך גיוס של יותר מחודש קדימה, מודיע חודש לפני למכון, ומנצל את הכניסה למכון עד ליום לפני הגיוס.

 

מציאות ב' - המכון הקפיא את התשלומים לזמן שהיה סגור, הבחור התגייס אבל לא יכל לתת את ההודעה, עכשיו הוא צריך לספור חודש מההודעה ובו הוא ישלם.

למנוע ממנו להיכנס בחודש הזה - זו החלטה של המדינה, לא של המכון.

 

ובכל זאת, אני חושב שהוא לא צריך לשלם (כיוון שהם הצד שמנע את ההודעה קודם לכן)

 

מה גם שבתקופת הקורונה הנטייה המשפטית היא לפרש שנותני השירות הם אלו שמנועים מלספק את השירות, ולא הלקוחות מנועים מלקבל את השירות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ובכל זאת, אני חושב שהוא לא צריך לשלם (כיוון שהם הצד שמנע את ההודעה קודם לכן)

 

איך מנעו ?   לא ענו לטלפון?

הרי היה יכול לשלוח את טופס הביטול חתום במייל.

היה יכול בדצמבר/ינואר לשלוח מייל,  התגייסתי אנא בטלו את המנוי מהיום (חודש מראש).

 

חוץ מזה,  המדינה סגרה את המכון כושר לפני .

ועכשיו היא פתחה אותו רק לאנשים עם שיער ירוק.. וא' שלנו עם שיער כחול..

כך שהמדינה עדיין אוסרת על א' להיכנס למכון כושר.. 

 

פורסם
לפני 7 דקות, sperial כתב:

מן הסתם המנוי המקורי היה אמור להסתיים לפני הגיוס, ועם הקורונה היו הקפאות חוזרות שמתחו את המנוי מעבר לגיוס. אם המועדון מתעקש זו סיבה לפנות למדור הכלכלי או למועצה לצרכנות, מה גם שאני מניח שהוא אינו היחיד.

תודה, עכשיו ראיתי שמועצה לצרכנות הוציא הנחיות בנושא זה.

לפני 5 דקות, korola כתב:

 

אני מבין,  בגלל זה הוא חייב לשלוח להם מייל שמפרט את עמדתו.

לפי מה שאני מבין הוא כרגע לא עושה כולם.

לא מבטל ולא מודיע להם כלום... אז הם בעצם ממשיכים לחייב אותו וימשיכו לחייב.

 

שימלא את הטופס ביטול וירשום עליו שהוא לא מוכן לשלם שום תקופה שהם לא מאשרים לו להתאמן בתקופה זאת

👍

 

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ובכל זאת, אני חושב שהוא לא צריך לשלם (כיוון שהם הצד שמנע את ההודעה קודם לכן)

זאת אחת הטענות שא' אמר לנציגה אבל זה לא עניין אותה.

 

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם (נערך)

https://www.consumers.org.il/category/gym_membership_cancellation1

 

לפי הוראות החוק , ביטול מנוי במכון כושר נכנס לתוקף בסוף החודש שבו נשלחה ההודעה.

כלומר ניתן יהיה לחייב אותו רק עבור 8 ימים ולא על חודש מלא. 

 

בנוסף יש את העמדה הזאת לגבי מצב רפואי שלא מאפשר להתאמן 

 

image.thumb.png.0d164596ec1c45cd4a653c39eeea168d.png

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 5 דקות, Electron כתב:

זאת אחת הטענות שא' אמר לנציגה אבל זה לא עניין אותה.

 

לא בטוח כמה היא רלוונטית בנושא.

אם מדובר על מכון קטן שלא חלק מרשת - לפנות למנהל המכון, אם מדובר על רשת - אז לפנות להנהלת הרשת עצמה.

לפני 34 דקות, korola כתב:

איך מנעו ?   לא ענו לטלפון?

הרי היה יכול לשלוח את טופס הביטול חתום במייל.

היה יכול בדצמבר/ינואר לשלוח מייל,  התגייסתי אנא בטלו את המנוי מהיום (חודש מראש).

 

לא איפשרו לו לבצע ביטול, ואם היה שולח מייל מי היה מטפל במייל הזה?

חוצמזה לא בטוח שהחוזה מתיר בכלל ביטול במייל.

 

הרי אחרת כל בעל עסק מתוחכם היה מכניס סעיף לחוזה כזה, ביטול יתבצע אך ורק מול מספר טלפון 03-XXXXXXX, כשעל הקו הזה יושב טלפון על השתק שאף אחד לעולם לא עונה לו.

וככה לא היית יכול לבטל לעולם.

 

לפני 36 דקות, korola כתב:

חוץ מזה,  המדינה סגרה את המכון כושר לפני .

ועכשיו היא פתחה אותו רק לאנשים עם שיער ירוק.. וא' שלנו עם שיער כחול..

כך שהמדינה עדיין אוסרת על א' להיכנס למכון כושר.. 

 

זה נכון לעניין החודש שבתקופת לא קורונה יכל לנצל גם בחודש הזה את הכניסה למכון, והיום לא, בגלל המדינה.

 

אבל לטעמי זה לא רלוונטי בכלל כי הם אלו שמנעו את קבלת הודעת הביטול.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני שעה, raiden כתב:

מה הייתה ההחלטה של בית המשפט?

אאל"ט שמותר לגנים פרטיים להתנות כניסה לגן לילדים בהצגת תעודת חיסון. עבור גנים מפוקחים/עירייה, הם עדיין זקוקים לחקיקה.

 

 

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
בתאריך 21.2.2021 בשעה 19:33, korola כתב:

אם לא אז תפעיל את העו"ד של טרנספורטר.. הוא יכול לסדר הכל

 

עו"ד שיודע לסדר יודע גם לתמחר את השירותים שלו 

לפני 14 שעות, raiden כתב:

@Potato

לא ברור לי.

אם משה ויוסי התחסנו והגיעו לחדר כושר. נניח ויוסי לא פיתח נוגדנים. אז יוסי כרגע שווה ערך לאדם לא מחוסן בחדר כושר. אז אתה יכול לבוא ולהגיד - מתוך 20 יוסי כאלה, יהיה סטטיסטית 1 שלא יפתח נוגדנים, לעומת 50% מאוכלוסיית האנשים עד גיל 30 שלא התחסנו עדיין שכנראה יגיעו לחדר כושר. אבל שוב, אותם אנשים יכול לנסוע באוטובוס יחד עם יוסי, אז מה זה משנה?

 

מאוד צורם לי שכולם מסתובבים עם האף בחוץ. שמירת מרחק זה בגדר בדיחה. עוד לא הייתי במקום ציבורי שבאמת שמרו בו על מרחק של 2 מטר. כשנפתחו טיסות לדובאי, אנשים רצו בהמוניהם לקנות כרטיסים וחירטטו תירוצים של "כמה אפשר לשבת בבית". עכשיו פתאום כולם מדברים על כמה הם אלטרויסטים ורוצים שכל זה יגמר כבר.

 

עובדתית יש פה 4 מליון מחוסנים ועדיין לא הראו אחד כזה שהדביק אנשים אז בוא נשאיר את התאוריות האלה לפרופסורים כשנגיע לשם נראה כמה כאלה יש ונתמודד איתם

בתאוריות כולם חזקים

 

לפני 14 שעות, raiden כתב:

אגב שפעת חורף. למה לא עושים הגבלות על מי שלא מתחסן לשפעת חורף? אני לא רוצה לשבת בחדר ישיבות שחצי ממנו מנוזלים ומקנחים את האף לערימות של נייר טואלט. איפה טובת הכלל פה? איפה אותם אלטרויסטים שרוצים לשמור על מדוכאי חיסון אבל מגיעים מלאים בנזלת לעבודה?

 

שפעת לא מדבקת כמו קורונה

ולמה לא עושים סגר ליילי בשישי בערב ומונעים תאונות , דקירות, צריכת סמים קשים וכו' ?

ולמה לא חותכים את האיבר לכל גבר שאומר לאישתו שהוא ירצח אותה גם אם הוא רק אומר בתאוריה?

ולמה יורים עלינו על ישובים ואנחנו יורים על מחסנים ?

 

יש מליוני שאלות שלא יפתרו אבל החג ששואלים שאלות עוד לא הגיע אז בוא לא נקדים אותו

לפני 9 שעות, gadik6 כתב:

 

האימפוטנטיות של הממשלה הזאת מפתיעה אותי כל פעם מחדש. קצת קשה לאכוף חובת בידוד?   אז נעניש את כולם, כולל מחוסנים ומחלימים וכולל אנשים נורמליים שלא מתכוונים לברוח מבידוד/מלונית.

 

שיענישו ובצדק

נמאס לראות תמונות של ישראלים שיודעים שסוגרים את השמיים וחייבים לטוס כי יש הנחה של 100 שקל

ואז בוכים ורוצים לחזור

זה קצת כמו אנשים שטוענים שהחיסון זה ניסוי בבני אדם ואחרי חודש מצולמים עם מכונת הנשמה ומתחננים שיקרה נס

 

אני מאוד רציתי לטוס לדובאי ופעמיים סגרתי וביטלתי, אבל לא לחוץ לי כרגע לא כי אני מפחד להדבק אלא כי אם יפתחו לכולם אז שוב נחזור אחורה

 

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, raiden כתב:

אגב שפעת חורף. למה לא עושים הגבלות על מי שלא מתחסן לשפעת חורף? אני לא רוצה לשבת בחדר ישיבות שחצי ממנו מנוזלים ומקנחים את האף לערימות של נייר טואלט. איפה טובת הכלל פה? איפה אותם אלטרויסטים שרוצים לשמור על מדוכאי חיסון אבל מגיעים מלאים בנזלת לעבודה?

סתם נקודה שתפסתי באיחור (מה לעשות, 🐌) -

במקום העבודה הקודם שלי, כמה שנים לפני הקורונה, ולפני שמישהו אפילו חלם על  מגיפה עולמית, העבירו מסר מאוד ברור:

כל מי שמרגיש לא טוב - שיישאר בבית. גם בשבילו וגם בשביל להימנע מלהדביק אחרים.

שיישאר בבית, אגב - בין אם הוא עובד או נח. העיקר שלא יבוא מנוזל/משתעל.

 

לא כל מקום עבודה נהנה מהלוקסוס הזה של יכולת לעבוד מרחוק ולפזר את העבודה בין הבית למשרד

(בכלל, זה היה מקום מאוד פרוגרסיבי בצורה טובה בשלל נושאים) - אבל כיום יש הרבה יותר עסקים כאלה.

 

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, gadik6 כתב:

 

 

זה פשוט מדהים שאנשים תמיד מחפשים על מה לבכות ולהתלונן.

 

יש לך דרך טובה יותר מחיסון כלל האוכלוסיה (או חלק גדול ממנה) כדי לצאת מהמשבר הזה?   כנראה שלא.

 

שאלת וענית לעצמך

בטח משעמם לו בתור לנייק אז הוא מחפש מה לכתוב

לפני 9 שעות, Legend כתב:

אף אחד לא מודאג מכך שהדמוקרטיה נמצאת במדרון חלקלק?

סגר ועוצר זה דבר שאני בהחלט מקבל. הנסיבות הצריכו את זה. יש לי גם ביקורת על היועמ"ש שאישר הפגנות בתוך כל הבלאגן הזה.

אבל:

מעקב אחרי אזרחים (איכון סלולרי), על ידי השב"כ

אזיקים אלקטרוניים - לאזרחים

ועדה שמאשרת חזרה של אזרחים שנמצאים בחו"ל למדינתם (לצערנו כבר יש אזרח שהתאבד בחו"ל עקב מצב נפשי קשה, לא נתנו לו לחזור לארץ)

אבדן החיסיון הרפואי (תעודת מחלים/מתחסן/דרכון ירוק, מסירת מידע רפואי לרשויות המקומיות)

צו עיכוב יציאה מהארץ (משרד הבריאות הוציא צו עיכוב יציאה מהארץ לחולי קורונה, שנשאר בתוקף גם שבועיים לאחר שהחלימו)

שיסוי של אזרחים אחד בשני (מי שלא מתחסן הוא "מוקצה")

 

איפה זה נעצר? מי שם לזה STOP?

יש עוד מדינת מערבית ודמוקרטית שנוהגת כמו מדינת ישראל?

 

עריכה: הפרוטוקולים של הקורונה חסויים ל-30 שנה...

 

אני מודאג מזה שלפני שנה היו פה אנשים שהרוויחו מאוד יפה ולא ביקשו שום עזרה ושום טובה ושום הנחה מהמדינה בשום דבר

ויום אחד מסכומים של 6 ספרות בחודש הם ירדו לסכום של 4 ספרות

וסוף סוף אפשר להתחיל לצאת מזה והממשלה באמת מנסה לעזור ולדחוף לצאת מזה

ודווקא כשרואים אור בקצה המנהרה מגיעים אנשים כמוך

 

שמבלבלים תמוח על דמוקרטיה וזכויות האדם

הזכות שלי להתפרנס בכבוד ולהכניס כסף מעסקים שעבדתי עליהם עוד לפני גיל 18

ואין שום סיבה שאיזה מטומטמת שהחיסון מזכיר לה שואה תגרום לזה שאני לא אוכל לחזור לעבוד

 

אם צריך איכון סלולרי

אם צריך אזיק אלקטרוני

אם צריך תו ירוק וגם אם צריך לבדוק אם יש גברים שמדי פעם מקבלים מאחורה כי זה מעודד הדבקה בקורונה, יבדקו הכל

 

אתה חי במדינה שאי אפשר לסמוך על אף טמבל שבסך הכל צריך לחזור מנתבג ולהכנס לבידוד

אז "איפה זה נעצר" - זה יעצר איפה שצריך כדי שההדבקה תעצר

ניסו לבקש, להסביר, לשכנע

יש כאן אנשים שממציאים שקרים כדי לסתור את האמת 

אז אין דרך אחרת

 

*** אני מניח שאין לך עסקים שסגורים ותלויים ב 4-5 מליון מתחסנים מנה שניה, תו ירוק, תו הזהב, תו נכה ועוד שטויות

אז הכי קל לזרוק ביטויים לא קשורים כמו "זכויות האדם" "החופש להדביק ולהדבק" ועוד

לא מעניין

וד"א מי שכל כך קשה לו פה  אני באמת לא מבין למה לא עולה על המטוס הראשון ועף מפה

מה חסרות מדינות שלא דוגלות בחיסונים  ? סעו לשם, תעשו מה בא לכם עם הדמוקרטיה שיש שם ועזבו אותנו

לפני 8 שעות, Electron כתב:

אפשר יותר פירוט או הכוונה?

 

יש לי שאלה לחברי הפורום,

*מקרה אמיתי של המצב המחורבן*

א' מנוי בחדר כושר אשר מחייב את הלקוח להודיע חודש מראש על ביטול המנוי ולשלם על החודש הזה( שיטה לא חדשה).

א' רצה לבטל את המנוי עוד בנובמבר כי עמד להתגייס  אבל חדרי הכושר היו סגורים ולא היה עם מי לדבר,

כעת כאשר חדרי הכושר נפתחו א' מודיע שרוצה לבטל את המנוי מנובמבר,

מכון הכושר מחייב את א' לשלם על חודש נוסף מעכשיו וכבונוס הוא גם לא יכול להכנס כי אין לו את החיסון השני.

חדר כושר עומד על שלו ואין עם מי לדבר.

 

מה עושים? עם מי מדברים?

 

המכון כושר צודק לגמרי

החבר "רצה לבטל בנובמר"

היה סגר והחדר כושר היה סגור.

מה אפשר לעשות ? זה לא שהיה סגור כי בעל הבית ברח עם כל הכסף.

נפתחו החדר כושר, החבר יכול ללכת לשם ולבטל מהיום ולשלם חודש כפי שהחוק מותיר

 

לא תמיד "הלקוח תמיד צודק"

 

לפני 8 שעות, korola כתב:

 

שיגיד תודה לפחות שיש סעיף שהוא יכול לבטל, יש כאלה מנויים ששילמו לשנה מראש. 

 

אני שילמתי שנה מראש. נו ו ?

כל יום שהחדר כושר היה סגור קבלנו דח"ש

מה הבעיה?

 

ואם אני שילמתי הכל מראש ואני רוצה לבטל את המנוי

יש שיטת ספירה ומחיר חודשי

נגיד שנה מראש יוצא 250 לחודש

אז מחיר חודשי זה 350 

אומרים לך היית פה 4 חודשי ? אתה צריך לשלם 350*4 + חודש נוסף

 

 

לפני 8 שעות, sperial כתב:

 

קרוב לודאי שאותו חייל יוכל לבטל את המנוי בלי קנס. אבל אם לכ ישאל לא ידע.

 

מה זה קשור לקנס?

ביטול מנוי מכל סיבה דורש הודעה חודש מראש ותשלום על אותו חודש זה החוק

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...