Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 50 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ניצחון על מגיפה זה השמדת הנגיף.

את זה השיגו אך ורק עם חיסונים,

בהגדרה הזו כמעט אף מחלה לא נוצחה. בטח לא ע״י חיסונים.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

אבעבועות שחורות - לא קיימת.

 

פוליו - כמעט הושמדה, גם בזכות מדיניות חיסון נרחבת של מרבית אוכלוסית העולם. וחצבת קיימת בעיקר בכיסים של מתנגדי חיסונים.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, ChemGuy85 כתב:

בתקשורת עושים הרבה באזז סביב מודרנה והחיסון של אוקספורד, אבל אם COVID-19 מתנהג כמו שאר הוירוסים ממשפחת הקורונה יהיה מאוד קשה לפתח חיסון יעיל ללא פריצת דרך משמעותית בעולם הרפואה. לא אומר שזה בהכרח דבר רע גם מלחמות העולם הביאו לזינוק בטכנולוגיה בעקבות המאמץ המלחמתי. 


אשמח לקרוא על זה. להבנתי, הסיבה שלא פיתחו היא שרוב ווירוסי הקורונה לא גורמים למחלה קשה ולא היה תקציב לפתח. זה לא שפעת שמשתנה כל הזמן

פורסם

ונגד כמה מחלות יש בכלל חיסונים נרחבים? 

 

אל תשכח, המחלות הלה בעלות השפעות חשובות על הבריאות גם אם אינן קטלניות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, garicho כתב:


אשמח לקרוא על זה. להבנתי, הסיבה שלא פיתחו היא שרוב ווירוסי הקורונה לא גורמים למחלה קשה ולא היה תקציב לפתח. זה לא שפעת שמשתנה כל הזמן

 

למיטב הבנתי הבעיה בוירוסים ממשפחת הקורונה שהנוגדנים נעלמים כעבור מספר חודשים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 4 דקות, garicho כתב:


אשמח לקרוא על זה. להבנתי, הסיבה שלא פיתחו היא שרוב ווירוסי הקורונה לא גורמים למחלה קשה ולא היה תקציב לפתח. זה לא שפעת שמשתנה כל הזמן

לא יודע כמה חצבת ואדמת יותר מסוכנות מקורונה רגילה למבוגרים ופגיעים, ועדיין פיתחו לה חיסון.

פורסם (נערך)

יש את המחקר הזה שערכו בהולנד לאורך 35 שנים על וירוסים ממשפחת הקורונה. החוקרים עקבו אחרי אותם אנשים לאורך 35 שנים ולקחו מהם 2473 דגימות. המכנה המשותף לכל הוירוסים ממשפחת הקורונה היא שהנוגדנים יורדים לפחות ב-50% אחרי 6 חודשים. 

 

In the current COVID-19 pandemic a key unsolved question is the duration of acquired immunity in recovered individuals. The recent emergence of SARS-CoV-2 precludes a direct study on this virus, but the four seasonal human coronaviruses may reveal common characteristics applicable to all human coronaviruses. We monitored healthy subjects over a time span of 35 years (1985-2020), providing a total of 2473 follow up person-months, and determined a) the time to reinfection by the same seasonal coronavirus and b) the dynamics of coronavirus antibody depletion post-infection. An alarmingly short duration of protective immunity to coronaviruses was found. Reinfections occurred frequently at 12 months post-infection and there was for each virus a substantial reduction in antibody levels as soon as 6 months post-infection.

Competing Interest Statement

 

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.05.11.20086439v2.full.pdf

 

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.05.11.20086439v2

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

היעלמות נוגדינם לא אומרת אובדן חיסון מהמחלה, על זה הסאגא של t-cell immunity עכשיו, לא ברור כמה מבוסס הדבר.

"“We found that if you have a mild case you can be negative for antibodies afterwards … in those almost all of them had strong T-cell activity. This study says that there are cases that you can have a strong T-cell response even though you have not had antibodies, meaning that you have encountered the virus and built up immunity.”"

 

פורסם (נערך)

במחקר שלהם אנשים חטפו קורונה כל הזמן.

 

דפדף לסוף ה-PDF הנה לך הפוגת הקיץ שלנו. אם COVID-19 מתנהג כמו שאר קרובי המשפחה שלו מספר הנדבקים יעוף לשמיים החל מאוקטובר בערך והשיא יהיה בפברואר/מרץ. עושה שכל איטליה וניו-יורק חטפו חזק מאוד את הקורונה במרץ-אפריל. 

 

image.thumb.png.345868397c5ab7681d22baab7361315e.png

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 25 דקות, borsood כתב:

בהגדרה הזו כמעט אף מחלה לא נוצחה. בטח לא ע״י חיסונים.

 

לא נכון אבל @sperial פירט כבר.

מילא זה. אין לטעמי דרך אחרת לפרש את הציטוט של @ChemGuy85.

ומילא זה2. 100% מהמחלות שנוצחו זה ע"י חיסונים, לא מערכת חיסון אנושית.

 

לפני 20 דקות, ChemGuy85 כתב:

2 דוגמאות מתוך מאות. 

 

100% מהמחלות שהוכחדו זה ע"י חיסון, ולא חסינות עדר ולא מערכת חיסונית אנושית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 22 דקות, khalil כתב:

לא יודע כמה חצבת ואדמת יותר מסוכנות מקורונה רגילה למבוגרים ופגיעים, ועדיין פיתחו לה חיסון.

אדמת מחלה קלה, אבל גורמת מומים עובריים. 

 

חצבת גורמת דלקת ריאות וכן סיבוכים מאוחרים כגון סוג של דלקתת המוח.

 

חזרת יכולה לגרום דלקת האשכים, שבגברים מבוגרים יכולה לגרום עקרות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

חזרת יכולה לגרום דלקת האשכים, שבגברים מבוגרים יכולה לגרום עקרות.

 

וואלה? אם ככה אין חסרונות. אמצעי מניעה על חשבון אמא טבע. 

פורסם

גם צינון (קורונה ישנה וטובה) יכול להתדרדר לדלקת ריאות, כנראה הסיבה לאי המצאת חיסון היא קושי פיתוח החיסון ולא קושי המחלה עצמה.

פורסם (נערך)

ומה הקשר? חצבת גורמת מחלה קשה מאד גם בילדים, כולל תמותה לפני הופעת החיסון לחצבת התמותה בארה"ב מחצבת היתה 500 איש בשנה ועוד 1000 מקרי דלקת המוח (האוכלוסיה היתה בערך חצי מזו שהיום). החיסון יעיל מאד, ובשנת 2000 ארה"ב הוכרזה נקיה מחצבת. עד שהגיעו כמה מתנגדי חיסונים מישראל.

 

צינון אינו מחלה אחת אלא קבוצה גדולה של מחלות, חלק מהן כלל לא זיהומי (למשל אלרגיה ואפילו תגובה לשינויי טמפרטורה), וחלקם שורה לא קצרה של נגיפים. תיצור חיסון נגד אחד או שניים מהם, עדיין ישארו מאות אחרים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...