Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

הסינים מוכשרים מאוד, יש שם אנשים מוכשרים שעובדים קשה.
יש להם פער טכנולוגי בכל הנושא של ייצור שבבים ושבבים באופן כללי.
הפער הזה כרגע נשמר עקב הגבלות ייצוא של המערב, אבל לא לעולם חוסן בטח כשטיוואן על הכוונת, ויש להם התקדמות בתחומים האלה כל הזמן גם בלי קשר לטיוואן, הם משקיעים בזה משאבים אדירים.

בהנתן והייתה להם גישה לשבבים מהדור האחרון ותהליכי ייצור מתקדמים יש להם מספיק כוח אדם מוכשר כדי לצמצמם כל פער, זו דעתי.
הם חכמים, חרוצים ולומדים מהר מאוד.
זה הנסיון שלי בעבודה עם השלוחה הסינית של החברה. אנשים מוכשרים וטובים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 6 שעות, Nico62 כתב:

שעשעת.

 

אגב, יש לך כיום טסלה? אם אני זוכר ולא מתבלבל רשמת פה בעבר שהיו לך ב.מ.ו לפניה? איך היית משווה בין הרכבים? פשוט שוקל לקנות אחד משני הרכבים האלה בחודשים הקרובים.

 

אין לי טסלה אבל נהגתי על מודל 3 (הקודמת והחדשה) ועל מודל S מאות קילומטרים בארץ ובחו"ל ואני יכול להגיד, כמו שאמרו פה לפני, שדברים קטנים שמפריעים לך בסיבוב של 10 דקות, לא מרגישים חיסרון אחרי שאתה נוסע באחת תקופה ומתחיל להבין שהאוטו מבצע בצורה טובה ביותר. יצא לי לנהוג גם על סיניות והן לא הרגישו לי כמוצר בשל. לאגים בין פקודות, הנדסת אנוש לא משהו, איכות חומרים לא עומדת במבחן הזמן (מדיווחים של חברים), בחלקן מרגישים את נסיונות ההעתקה שלהם מטסלה.יש גם סיניות שאהבתי כמו BYD אטו 3 שבזמנה הייתה קניה מעולה, לינק אנד קו 02 שהיא לדעתי תמורה טובה לכסף במחיר ההשקה שלה (לא יודע מחירים היום) וגם זיקר 001 קריפטון הוא רכב מצוין.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Supertigre כתב:

ואתה יודע את זה כי אתה משתתף פעיל בניסויים של מרצדס? ב.מ.וו? יונדאי אולי? 

אני תוהה כמה הרושם הציבורי ש״טסלה מובילה בהרבה״ הוא בדיוק בגלל זה שטסלה משחררת הכל לכל מי שמוכן לשלם, וחברות אחרות מפגינות ריסון עצמי או מוחזקות ע״י ריסון רגולטורי ועושות ניסויים סגורים / משחררות יכולות מוגבלות לציבור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

עוד פעם אמירות הייפ לא מבוססות של חלק  מהמגיבים הנכבדים מעליי, על סמך מה הם הגיעו למסקנות שטסלה מובילה בתחום הרכב האוטונומי או בתחום התוכנה, בגלל שמאסק צייץ זאת? בבקשה תחלקו איתנו את מקורות המידע שלכם שנשכיל.

 

על סמך מה קובעים שרק תוכנה חשובה ולא חומרה? האם תוכנה לא צריכה חומרה שתזין לה את הנתונים? האם חומרה נוספת למצלמות לא מוסיפה מידע? למה חברות מכובדות משתמשות ברדאר וחיישני לידר בנוסף למצלמות ומשקיעות הון בכל האינטגרציה שלהן עם התוכנה וכו' סתם כי בא להם לזרוק כספים?

 

לגבי  ה- fsd דבר ראשון הוא לא פעיל בארץ וברוב מדינות העולם עקב רגולציה.

 

דבר שני מתנהלות חקירות בארה"ב נגד טסלה בגלל המערכות המשובחות שלה והטעיית הלקוחות שלה, או שמדובר אולי בקונספירצייה נגד מאסק וחברו טראמפ?

 

דבר שלישי המערכת של טסלה לדעתי לא רק שלא יותר טובה ממערכות של רכבים מתחרים היא אפילו לא משתווה אליהן אלא היא גרועה יותר כן גרועה יותר.

 

קודם כל היא סובלת מבלימות פנטום שמערכות אחרות לא סובלות מהם.

 

דבר שני כשאתה עובר נתיב ואפילו מאותת מערכת הסטייה מנתיב מתנתקת בניגוד למערכות אחרות.

 

דבר שלישי כשאתה לא אוחז בהגה היטב 3 פעמים המערכת מנתקת אותך לשבוע!

 

דבר רביעי המערכת לא מתפקדת היטב בכל מיני מצבים כפי שהמערכות האלה גם ברכבים המתחרים לא מתפקדות היטב.

 

חפשו את המידע בקבוצות של בעלי טסלה עצמה שמתלוננים על כך, חלקם לא משתמשים במערכות הללו עקב חוסר רלוונטיות שלהם, לא המצאתי את זה.

 

דבר חמישי ספרו לי בבקשה במצב של בלימה אוטונמית האם תעדיפו להיות ברכב עם מצלמות בלבד או ברכב עם מצלמות ורדאר ביחד?

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • מעניין 1
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yuvalganim כתב:

כל השוס זה נהיגה אוטונומית שזה למעשה העתיד - טסלה מובילה בהרבה על כולם בדבר הזה (יש גם חברות אירופאיות שמתקדמות מאוד בזה)

 

מי החליט שזה העתיד? טסלה מובילה בדיבורים, אבל בינתיים מרצדס אובר ואיימו מריצות ניסויים של רכב אוטונומי ברמה (LEVEL) מעל טסלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, green כתב:

 

עוד פעם אמירות הייפ לא מבוססות של חלק  מהמגיבים הנכבדים מעליי, על סמך מה הם הגיעו למסקנות שטסלה מובילה בתחום הרכב האוטונומי או בתחום התוכנה, בגלל שמאסק צייץ זאת? בבקשה תחלקו איתנו את מקורות המידע שלכם שנשכיל.

 

על סמך מה קובעים שרק תוכנה חשובה ולא חומרה? האם תוכנה לא צריכה חומרה שתזין לה את הנתונים? האם חומרה נוספת למצלמות לא מוסיפה מידע? למה חברות מכובדות משתמשות ברדאר וחיישני לידר בנוסף למצלמות ומשקיעות הון בכל האינטגרציה שלהן עם התוכנה וכו' סתם כי בא להם לזרוק כספים?

 

לגבי  ה- fsd דבר ראשון הוא לא פעיל בארץ וברוב מדינות העולם עקב רגולציה.

 

דבר שני מתנהלות חקירות בארה"ב נגד טסלה בגלל המערכות המשובחות שלה והטעיית הלקוחות שלה, או שמדובר אולי בקונספירצייה נגד מאסק וחברו טראמפ?

 

דבר שלישי המערכת של טסלה לדעתי לא רק שלא יותר טובה ממערכות של רכבים מתחרים היא אפילו לא משתווה אליהן אלא היא גרועה יותר כן גרועה יותר.

 

קודם כל היא סובלת מבלימות פנטום שמערכות אחרות לא סובלות מהם.

 

דבר שני כשאתה עובר נתיב ואפילו מאותת מערכת הסטייה מנתיב מתנתקת בניגוד למערכות אחרות.

 

דבר שלישי כשאתה לא אוחז בהגה היטב 3 פעמים המערכת מנתקת אותך לשבוע!

 

דבר רביעי המערכת לא מתפקדת היטב בכל מיני מצבים כפי שהמערכות האלה גם ברכבים המתחרים לא מתפקדות היטב.

 

חפשו את המידע בקבוצות של בעלי טסלה עצמה שמתלוננים על כך, חלקם לא משתמשים במערכות הללו עקב חוסר רלוונטיות שלהם, לא המצאתי את זה.

 

דבר חמישי ספרו לי בבקשה במצב של בלימה אוטונמית האם תעדיפו להיות ברכב עם מצלמות בלבד או ברכב עם מצלמות ורדאר ביחד?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בניגוד אליך יש לי מושג מהחיים שלי בטכנולוגיה הרלוונטית ומבין מה משפיע ומה לא ולא מדבר בנראה לי או מביא אנקדוטות על כללים שהם בבירור לוגים במכוון ומשליך עליהם על יכולות אוטונומיות ורמת הבינה של הרכב.

 

בנוסף יש לי חברים וקולגות שעובדים בתעשייה בעמדות מפתח אצל חלק מן המתחרים והם מודים בפה מלא שטסלה מובילה והמצב קשה אצל היריבים.

 

אבל העיקר שנראה לך.

לפני 5 שעות, Rשף כתב:

 

מי החליט שזה העתיד? טסלה מובילה בדיבורים, אבל בינתיים מרצדס אובר ואיימו מריצות ניסויים של רכב אוטונומי ברמה (LEVEL) מעל טסלה.

מרצדס מסתמכת ומושפעת מאוד מהשוק הסיני. אשכרה עבדתי והקשבתי לשיחת המשקיעים של החברה. המנכ״ל אומר בבירור שהוא רואה ברבעון ובכלל בתקופה כשלון והוא לא מרוצה מהתוצאות הפיננסיות. אז למי להאמין לרשף או מנכ״ל מרצדס? ראית את המניה והמכפיל שלה בכלל, בוא נגיד שהשוק לא אופטימי.

לפני 6 שעות, TheArcane כתב:

אני תוהה כמה הרושם הציבורי ש״טסלה מובילה בהרבה״ הוא בדיוק בגלל זה שטסלה משחררת הכל לכל מי שמוכן לשלם, וחברות אחרות מפגינות ריסון עצמי או מוחזקות ע״י ריסון רגולטורי ועושות ניסויים סגורים / משחררות יכולות מוגבלות לציבור.

ראה תגובה שלי לגרין. זה לא ״מרקטינג״ ובכלל, זה לא שבאמת יש להם מרקטינג בתשלום עד כמה שאני יודע.

לפני 6 שעות, Supertigre כתב:

ואתה יודע את זה כי אתה משתתף פעיל בניסויים של מרצדס? ב.מ.וו? יונדאי אולי? 

אני לא. אבל מכיר אנשים שכן.

לפני 7 שעות, Shmelov כתב:

 

אין לי טסלה אבל נהגתי על מודל 3 (הקודמת והחדשה) ועל מודל S מאות קילומטרים בארץ ובחו"ל ואני יכול להגיד, כמו שאמרו פה לפני, שדברים קטנים שמפריעים לך בסיבוב של 10 דקות, לא מרגישים חיסרון אחרי שאתה נוסע באחת תקופה ומתחיל להבין שהאוטו מבצע בצורה טובה ביותר. יצא לי לנהוג גם על סיניות והן לא הרגישו לי כמוצר בשל. לאגים בין פקודות, הנדסת אנוש לא משהו, איכות חומרים לא עומדת במבחן הזמן (מדיווחים של חברים), בחלקן מרגישים את נסיונות ההעתקה שלהם מטסלה.יש גם סיניות שאהבתי כמו BYD אטו 3 שבזמנה הייתה קניה מעולה, לינק אנד קו 02 שהיא לדעתי תמורה טובה לכסף במחיר ההשקה שלה (לא יודע מחירים היום) וגם זיקר 001 קריפטון הוא רכב מצוין.

ומבחינה דינאמית והנאה מנהיגה, האם חלופה ראויה לסדרה 2/3 וכו׳ או שנחות מהם? דגמי פתיחה יחסית, לא גרסאות קצה.

לפני 9 שעות, David32 כתב:

מהנדס תוכנה (ועוד אחרי לימודים אקדמיים) טוען שהכול זה תוכנה.

יופי.

 

ציינתי גם את מחשבי העל שטסלה מאמנים עליהם. שהם תורמים לתוכנה. ציינתי שהסנסורים יחסית זניחים ובטח שלא העמסה שלהם, כאשר התוכנה לא ברמה של לנצל אותם. כבודו לא צריך לומר מה מקור הידע שלו לפני שהוא מזלזל ומגחך?

לפני 9 שעות, Supertigre כתב:

 

בקיצור, אתה עוד אחד שמושקע במניות שלטסלה ולכן אתה כותב את מה שאתה כותב :-) למזלך מאסק מלקק את התחת לטראמפ כדי שזה יאשר לו להשיק מערכת לא בשלה אחרת ערך המנייה יתרסק. 

אין קשר. הפוזיציה שלי בגוגל היא פי כמה בגודלה על זו שבטסלה ומעריך אותם בתור חברה ובמחיר ושווי שקניתי את הפוזיציה. פשוט בתחום הפרויקט של הרכב אני קצת פחות אופטימי אבל יש להם עוד שלל מוצרים אחרים שהופכים אותם לחברה מדהימה. מבחינתי האינטרס שלי שגוגל תמחק את טסלה ותשאב את כל השווי שוק שלה, פשוט אני לא מאמין שזה יקרה. גם יש לי אייפון ואני מרוצה ממנו יותר מהאנדרואיד לפניו, זה לא אומר שאני חושב שאפל היא השקעה טובה היום. (ההודעה הזו אינה ייעוץ להשקעה כמובן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, Nico62 כתב:

ציינתי שהסנסורים יחסית זניחים

הם לא. הם המפתח של הרכב לראיית העולם. כמו שצמיגי הרכב אינם דבר זניח.

 

לפני 18 דקות, Nico62 כתב:

כבודו לא צריך לומר מה מקור הידע שלו לפני שהוא מזלזל ומגחך?

זה ישנה משהו? אני בטוח שלא.

יותר מזה, למרות שיש לי תעודה בתחום ממוסד אקדמאי באירופה,אני בטוח באלף אחוז שזה לא יעצור אף אחד מלזלזל במה שאני רושם רק בגלל הפוזיציה.

קח כבר סיבה לזילזול: למרות שבתואר כתבתי עבודה בנושא האוטונומיות, הפרוייקט גמר שלי והעבודה הנוכחית שלי עסקה במשהו שונה לגמרי.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Shmelov

 

איך החתימה החדשה שלי? 😁

 

אני בטוח שתשמח שכולם ידעו כמה אתה אוהב את טסלה או שאולי מאסק עושה לך את זה באופן אישי? 😍

 

 

לפני 57 דקות, Nico62 כתב:

בניגוד אליך יש לי מושג מהחיים שלי בטכנולוגיה הרלוונטית ומבין מה משפיע ומה לא ולא מדבר בנראה לי או מביא אנקדוטות על כללים שהם בבירור לוגים במכוון ומשליך עליהם על יכולות אוטונומיות ורמת הבינה של הרכב.

 

בנוסף יש לי חברים וקולגות שעובדים בתעשייה בעמדות מפתח אצל חלק מן המתחרים והם מודים בפה מלא שטסלה מובילה והמצב קשה אצל היריבים.

 

אבל העיקר שנראה לך.

 

 

 אל תרתח אדון עזריאל שתה כוס מים קרים לפני שאתה מגיב שלא תחטוף שבץ.

 

 אחלה טיעונים הבאת, באמת שכנעת אותי אתה גאון כמו מאסק, אבל מה אתה רוצה ממני לך תקנה טסלה זה הרכב הכי טוב בעולם אני נותן לך את ברכת הדרך 🥱

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, David32 כתב:

הם לא. הם המפתח של הרכב לראיית העולם. כמו שצמיגי הרכב אינם דבר זניח.

 

זה ישנה משהו? אני בטוח שלא.

יותר מזה, למרות שיש לי תעודה בתחום ממוסד אקדמאי באירופה,אני בטוח באלף אחוז שזה לא יעצור אף אחד מלזלזל במה שאני רושם רק בגלל הפוזיציה.

קח כבר סיבה לזילזול: למרות שבתואר כתבתי עבודה בנושא האוטונומיות, הפרוייקט גמר שלי והעבודה הנוכחית שלי עסקה במשהו שונה לגמרי.

 

אם המוח מטומטם גם אלף עיניים, סונאר מחושים וגלאי נודים לא יועילו. באמת שאיכות הקוד והאימון זה הרוב פה, בסוף למעט מקרי קצה שמגבילים גם בן אדם כמעט כל קונסטלציה של סנסורים עם התאמה יכולה לעשות את העבודה. אבל מערך הסנסורים הכי טוב בעולם עם קוד מעפן וחוסר בכח עיבוד לא שווים כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Nico62 כתב:

ומבחינה דינאמית והנאה מנהיגה, האם חלופה ראויה לסדרה 2/3 וכו׳ או שנחות מהם? דגמי פתיחה יחסית, לא גרסאות קצה.

 

לא זכור לי שיצא לי לנהוג על דגמי פתיחה של במוו מהשנים האחרונות. נהגתי על 330e צורה חדשה של 2019 ומעלה וממש נהניתי מהדינאמיות של הרכב ומהנהיגה בהתחשב בזה שהיא לא מתיימרת להיות ספורטיבית יתר על המידה. אהבתי אותה יותר מכל הטסלות פרט ל-3 פרפורמנס החדשה. כל זה נחמד עד שאתה מתחיל לשקלל אחזקה של BMW הכוללת כניסות למוסך כי כבר אין אחריות ולפעמים יש תקלות פה ושם...  

 

לפני כשעה, green כתב:

@Shmelov

 

איך החתימה החדשה שלי? 😁

 

אני בטוח שתשמח שכולם ידעו כמה אתה אוהב את טסלה או שאולי מאסק עושה לך את זה באופן אישי? 😍

 

חחח אלוף! חתימות או לא להיות!

מאסק מס' 2 אחרי קינג ביבי. רוקו סיפרדי שלישי...

 

  • מצחיק 1

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Nico62 כתב:

אני לא. אבל מכיר אנשים שכן.

 

גם במרצדס, גם ב.מ.וו וגם ביונדאי? לסבתא שלך יש גלגלים?

לפני שעתיים, Nico62 כתב:

מרצדס מסתמכת ומושפעת מאוד מהשוק הסיני.

 

וטסלה? שהשוק הסיני מהווה מעל ל-30% מהמסירות שלה? איך אפשר להתעלם משוק הרכב הגדול בעולם? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, Supertigre כתב:

 

גם במרצדס, גם ב.מ.וו וגם ביונדאי? לסבתא שלך יש גלגלים?

 

וטסלה? שהשוק הסיני מהווה מעל ל-30% מהמסירות שלה? איך אפשר להתעלם משוק הרכב הגדול בעולם? 

על מנת לכבד את הצניעות והפרטיות שלהם לא ארחיב. אבל אתה צריך לחשוב מחוץ לקופסא, אף יצרן רכב בערך למעט טסלה לא עושה את הרוב in house, הם מסתמכים על שחקנים אחרים.

 

טסלה איכשהו יותר חסינה לזה, כנראה כי עבדה עם שיעור רווח גבוה מהמקובל מהתעשייה מלכתחילה וגם היא מתנהלת כמו חברת צמיחה עם תכנית וחזון, שחקנים אחרים קצת פחות ברור סיפור הצמיחה שלהם (זה לא אומר שזה לא יקרה). בכל אופן אל תשכח שכל יצרן רכב שיתבסס על צד שלישי, דינו שבסוף יגרזנו לו קצת את רווחיו.

 

לפני 36 דקות, Shmelov כתב:

 

לא זכור לי שיצא לי לנהוג על דגמי פתיחה של במוו מהשנים האחרונות. נהגתי על 330e צורה חדשה של 2019 ומעלה וממש נהניתי מהדינאמיות של הרכב ומהנהיגה בהתחשב בזה שהיא לא מתיימרת להיות ספורטיבית יתר על המידה. אהבתי אותה יותר מכל הטסלות פרט ל-3 פרפורמנס החדשה. כל זה נחמד עד שאתה מתחיל לשקלל אחזקה של BMW הכוללת כניסות למוסך כי כבר אין אחריות ולפעמים יש תקלות פה ושם...  

 

 

חחח אלוף! חתימות או לא להיות!

מאסק מס' 2 אחרי קינג ביבי. רוקו סיפרדי שלישי...

 

אז נשמע שהדגמים הבנזיניים הקלילים והספורטיביים יהיו מהנים משמעותית. טוב, נחיה ונראה מה נעשה.

עריכה אחרונה על ידי Nico62
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...