Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

תמונות של טסלה מודל y המחודשת מהמציאות, מצטער עדיין נראית ברווזית:

 

 

 

 

FB_IMG_1736874950526.jpg

FB_IMG_1736874930769.jpg

 

 

טסלה מציינים כי ציפו את הזכוכית בציפוי מיוחד שמסנן עד פי 7 את קרינת השמש.

 

זה נראה שהם שמו ציפוי כהה יותר בזכוכית דבר שגורם כנראה גם לפגיעה בשדה הראייה, אבל מה לא עושים כדי להתגבר על אפקט החממה כתוצאה ממבנה ביצת הזכוכית ומחוסר בכיסוי לגג.

 

 

FB_IMG_1736874721485.thumb.jpg.da96913c42bc1d323d08d381c0376f46.jpg

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קשה מאוד עד בלתי אפשרי לתקן רכב עם פרופורציות גרועות.
האמתי, שאם הצבע הוא לא לבן אני מעדיף את הנוכחית.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, farkash7 כתב:

מאז שהרכב אצלי לא נגעתי באורות פעם אחת אפילו.
מאז שהרכב אצלי לא כיביתי את האיתות, הרכב עושה את זה.
המגבים - הם עדיין לא עובדים טוב מספיק כדי שלא אתערב, אבל לשם כיוון המשורר, שלא אצטרך לתפעל גם אותם (מקווה שזה יקרה).

 

הזיכרון שלי כבר לא משהו, אבל עד כמה שאני זוכר הרכב שלי בשנות השבעים כיבה את האיתות לבד, ולרכב משנת 2010 פלוס מינוס היו חיישני גשם שכמעט ולא פיספסו. אורות גבוהים אוטומטיים יש בלא מעט רכבים. 

 

שלא תבין לא נכון, אין לי משהו נגד טסלה ושקלתי ברצינות אחת אבל הן כבר לא יצירות פאר ובחוד החנית של הטכנולוגיה. 

עריכה אחרונה על ידי Rשף
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, SMGO כתב:

עכשיו עם הדגם החדש של Y יש סיכוי שהוא יגיע ארצה בתצורת 7 מושבים ?

כרגע ראיתי בארץ רק 3 רכבי 7 מקומות חשמליים רציניים

מיפה 7

BYD הארוך

מרצדס EQB (ביבוא מקביל, היבוא הרגיל מאוד יקר)

קיה EV9

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Rשף כתב:

הזיכרון שלי כבר לא משהו, אבל עד כמה שאני זוכר הרכב שלי בשנות השבעים כיבה את האיתות לבד

הכוונה שטסלה מכבה איתות במעבר נתיב, לא רק בפנייה - הנהג מאותת, עובר נתיב ועם השלמת המעבר, האיתות כבה.

לא פיצ׳ר קרדינלי אך עדיין נוח.

 

הויכוח כאן בין שתי דתות, רל״ביסטים מול ביביסטים וכו׳. אין צודק או טועה והעמדה נובעת (בין היתר) מהשקפות אידיאולוגיות ופוליטיות (אוהב/שונא את מאסק ואת מה שהוא מייצג).

 

הטענה העיקרית של הטסלאים אינה שהרכב מושלם או אפילו קרוב לכך, אלא שבניגוד למתנגדים הם כן נהגו או נוהגים ברכב ולכן יכולים להעיד (גם אם מתוך הטייה) על איכויותיו וחסרונותיו - זאת בניגוד למתנגדים העושים זאת על סמך שמועות, שיטוט במרשתת וכו׳.

 

מבחינת הטסלאים מדובר ברכב המבצע את מטלות היום-יום בצורה מאוזנת עם ערך מוסף. מוצדק או לא, האם כלי רכב אחרים באותה סביבת מחיר מבצעים טוב יותר או לא - הכל בעיני הלקוח.

 

מבלי להכנס לפרטים, להלן כמה יתרונות לטסלה, חלקם גלובליים וחלקם פרטניים:

- אין ׳יד אמצעית׳, אחזקת מלאים, השקעה בשיווק ואולמות תצוגה מפוארים (הבאים לידי ביטוי בתמחור, ׳מישהו׳ צריך לכסות את ההוצאות).

- שקיפות מלאה בעלות חלפים, טיפולים ועלויות צפויות.

- בטיחות מצויינת עפ״י ENCAP 

- בומרים (מי אמר @sperial) זוכרים יציאה לשחייה בחוף הים כשאת מפתחות המכונית היו מחביאים טוב טוב בתוך הכפכפים ומכסים בחולצה (פטנט חסין גנבים, מי יעלה על דעתו הסלקה כל כך מתוחכמת??). היום יכול הטסלאי העונד שעון אפל, לצאת לדרכו עם השעון בלבד ללא הסלולרי: אי-סים + אפליקציית טסלה כמפתח לרכב, מנעול דלת בית חשמלי, תשלום באמצעות אפל פיי ואפילו כרטיס קופ״ח, כולם על פרק כף היד - מבלי להסליק דבר בכפכפים. 

 

יש מי שהנ״ל (ופרמטרים רבים נוספים הקשורים אשכרה לנהיגה) מדברים אליו, ויש מי שלא.

צדיק באמונתו יחיה😎

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 4
   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, waterman כתב:

אין ׳יד אמצעית׳, אחזקת מלאים, השקעה בשיווק ואולמות תצוגה מפוארים (הבאים לידי ביטוי בתמחור, ׳מישהו׳ צריך לכסות את ההוצאות).

 

אגדה אורבנית שרק בעלי מניות או סתם מעריצי המותג מקשקשים אותה. 

  • רעיון גרוע 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, waterman כתב:

אין ׳יד אמצעית׳, אחזקת מלאים, השקעה בשיווק ואולמות תצוגה מפוארים (הבאים לידי ביטוי בתמחור, ׳מישהו׳ צריך לכסות את ההוצאות).

 

יש את הצד השני וזה פגיעה באיכות השירות ללקוחת ובאופן אבסורדי לדעתי גם פגיעה בכמות המכירות של רכבי טסלה עצמם עקב אי זמינות של אולמות תצוגה כדי לראות את רכביה.

 

כמו כן בפועל לא רואים השפעה על התמחור ורכבי טסלה עדיין יקרים יותר בדרך כלל מהרכבים הסיניים.

 

מעבר לכך זה שאין מלאי והרצון של טסלה להציג נתוני מכירות טובים בסוף כל שנה פוגעים בלקוחות ודוגמה טריה לכך הייתה ממש בסוף שנת 2024, בעוד יבואנים אחרים אפשרו רכישת רכבים בשנת 2024 עם המחיר הישן לפני עליית המס ועלייה לכביש בשנת 2025, טסלה לא אפשרה זאת ולקוחות נאלצו לרכוש ולקבל את רכבי טסלה בשנת 2024. כשהם יבואו למכור את הרכב בעתיד הם יגלו שחלק מהרווח שהם הרוויחו בהטבת המס יתבזבז על מחיר מחירון נמוך יותר מאשר אילו הרכב שלהם היה עולה לכביש כמה ימים קדימה יותר.

 

לפני שעתיים, waterman כתב:

היום יכול הטסלאי העונד שעון אפל, לצאת לדרכו עם השעון בלבד ללא הסלולרי: אי-סים + אפליקציית טסלה כמפתח לרכב, מנעול דלת בית חשמלי, תשלום באמצעות אפל פיי ואפילו כרטיס קופ״ח, כולם על פרק כף היד - מבלי להסליק דבר בכפכפים. 

 

מבחינה טכנולוגית אני לא חושב שיש כאן התקדמות לעומת שימוש במכשיר סלולרי. אני גם לא יודע אם הסינים לא מציעים אפשרויות דומות ועם כל שעון חכם ולאו דווקא עם שעון אפל.

 

מעבר לכך רכבים אחרים מציעים פשוט זיהוי פנים או טביעת אצבע על ידי הסתכלות או נגיעה בקורה B ואז לא צריך גם שעון ולא כלום אפשר ללכת גם נטורל 😂

 

אני באופן אישי לא סובל ענידת שעון תכשיט או כל דבר אחר ובוודאי לא מתוצרת אפל.

 

ובכלל הסינים מציעים גם פיצ'רי תוכנה מתקדמים מאד גם ברכבים שלהם שטסלה לא מציעה, אני כבר לא זוכר כרגע ספיציפית אבל נחשפתי לכך בכתבות השונות על רכבים סינים.

 

לפני שעתיים, waterman כתב:

אלא שבניגוד למתנגדים הם כן נהגו או נוהגים ברכב ולכן יכולים להעיד (גם אם מתוך הטייה) על איכויותיו וחסרונותיו - זאת בניגוד למתנגדים העושים זאת על סמך שמועות, שיטוט במרשתת וכו׳

 

זה טיעון סל לחסום ביקורת, כמובן שאין לי זמן נהיגה מספיק בטסלה אבל יש מספיק מידע עובדתי ומידע מבעלי טסלה עצמם שכן יש להם זמן נהיגה רב שמאפשר להגיע למסקנות מבוססות. 

 

אני לא לוקח מטסלה את מה שמגיע לה בתחום התוכנה וכו', אני לא מכיר את כל היכולות של רכבי טסלה כמובן, אבל גם הסינים מתקדמים בתחום התוכנה והזלזול בהם נובע מחוסר ידיעה וסתם דעות קדומות (אני מניח שזה יבוא לידי ביטוי בייחוד בדור הרכבים החדש שלהם שיגיע השנה לישראל).

 

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, green כתב:

מעבר לכך זה שאין מלאי והרצון של טסלה להציג נתוני מכירות טובים בסוף כל שנה פוגעים בלקוחות ודוגמה טריה לכך הייתה ממש בסוף שנת 2024, בעוד יבואנים אחרים אפשרו רכישת רכבים בשנת 2024 עם המחיר הישן לפני עליית המס ועלייה לכביש בשנת 2025, טסלה לא אפשרה זאת ולקוחות נאלצו לרכוש ולקבל את רכבי טסלה בשנת 2024. כשהם יבואו למכור את הרכב בעתיד הם יגלו שחלק מהרווח שהם הרוויחו בהטבת המס יתבזבז על מחיר מחירון נמוך יותר מאשר אילו הרכב שלהם היה עולה לכביש כמה ימים קדימה יותר.

כל כך הרבה כשלי שוק שהתרגלת אליהם מיבואני הרכב, עד שמגיע יצרן שמוכר לך ישירות כמו כל מוצר זה לא טוב? זה סבבה לך לקנות רכב שהגיע לישראל ב2023 ולקבל אותו כשנתון 2025? לבריאות.

 

לפני 48 דקות, green כתב:

זה טיעון סל לחסום ביקורת, כמובן שאין לי זמן נהיגה מספיק בטסלה אבל יש מספיק מידע עובדתי ומידע מבעלי טסלה עצמם שכן יש להם זמן נהיגה רב שמאפשר להגיע למסקנות מבוססות. 

ועל זה נאמר "אין חכם כקורא ביקורות"

 

עריכה אחרונה על ידי GTאי
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, waterman כתב:

הויכוח כאן בין שתי דתות, רל״ביסטים מול ביביסטים וכו׳. אין צודק או טועה והעמדה נובעת (בין היתר) מהשקפות אידיאולוגיות ופוליטיות (אוהב/שונא את מאסק ואת מה שהוא מייצג).

 

הקפדתי לומר שבדקתי והשוותי לטסלה וה Y הייתה אחת המועמדות האחרונות. למען האמת אם תנאי המימון של טסלה היו טובים כמו של פולסטאר הייתי נוהג עכשיו בטסלה Y על אף הגימור המעליב בתא הנוסעים, העובדה שהם גובים סכום מוגזם על צמיגי חורף (בניגוד לכל המתחרים) והשביתה המתמשכת נגדם שמתפשטת לאיטה לשאר אירופה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, green כתב:

מעבר לכך זה שאין מלאי והרצון של טסלה להציג נתוני מכירות טובים בסוף כל שנה פוגעים בלקוחות ודוגמה טריה לכך הייתה ממש בסוף שנת 2024, בעוד יבואנים אחרים אפשרו רכישת רכבים בשנת 2024 עם המחיר הישן לפני עליית המס ועלייה לכביש בשנת 2025, טסלה לא אפשרה זאת ולקוחות נאלצו לרכוש ולקבל את רכבי טסלה בשנת 2024. כשהם יבואו למכור את הרכב בעתיד הם יגלו שחלק מהרווח שהם הרוויחו בהטבת המס יתבזבז על מחיר מחירון נמוך יותר מאשר אילו הרכב שלהם היה עולה לכביש כמה ימים קדימה יותר.


למה אתה חושב שזה קורה כי רצו לעמוד ביעדי מכירות?
כמה טסלות עלו על הכביש בנובמבר-דצמבר?  2000? 3000? מי ישמע כמה זה השפיע על מספר המסירות השנתי של טסלה בעולם ועל מחיר המניה, ממש דיל ברייקר.

השיטה של טסלה לא מותאמת לקומבינות ישראליות, טסלה משתדלת לא להחזיק מלאי עד כמה שניתן כי מלאי עומד=כסף שחונה בחניה ועוד הוצאות על אחסון.
להפוך התנהלות כזו שבסופו של דבר מיטיבה עם הצרכן כי פחות הוצאות של המשווק = מחיר נמוך יותר מצד אחד וקבלה של רכבים "טריים" מהצד השני לחסרון רק כי זה לא עומד בקומבינה שרלוונטית רק לשוק הישראלי פחות או יותר זה כבר אבסורד. אני באמת מתחיל לחשוב שאתה סתם הייטר ועד עכשיו חשבתי שיש מחשבה אמיתית מאחורי הביקורת שלך.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 6

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, Rשף כתב:

הקפדתי לומר שבדקתי והשוותי לטסלה וה Y הייתה אחת המועמדות האחרונות. למען האמת אם תנאי המימון של טסלה היו טובים כמו של פולסטאר הייתי נוהג עכשיו בטסלה Y על אף הגימור המעליב בתא הנוסעים, העובדה שהם גובים סכום מוגזם על צמיגי חורף (בניגוד לכל המתחרים) והשביתה המתמשכת נגדם שמתפשטת לאיטה לשאר אירופה

ה Y והפולסאטר 2 בכלל לא יושבות באותה משבצת, זה לא נכון להשוות אותם ואז לרשום שהגימור בתא הנוסעים מעליב (מה שנכון), הפולסטאר מתחרה בגרמניות ולא בטסלה, ולשם אתה צריך להשוות אותה. כנראה שהיא תנצח שם בגלל המחיר כי לכשעצמו זה רכב טוב.

 

מי שקונה Y רוצה תא מטען בנפח של משאית, רכב 5 מקומות על מלא ועוד. אם הוא היה מחפש יוקרה הוא היה הולך ל Q6 e-tron ואם לא מה שרלוונטי להשוואה זה הסיניות למיניהם כמו גם 3008 למשל. טסלה לא מתחרה בקטגוריית היוקה עם מודל ה Y או ה 3.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, farkash7 כתב:

למה אתה חושב שזה קורה כי רצו לעמוד ביעדי מכירות?

 

אני מדבר על מכירות ברמה העולמית, טסלה כל שנה מנסה למכור כמה שיותר רכבים לקראת סוף שנה כדי לעמוד ביעדי מכירות ולהראות גידול במכירות בין היתר כנראה לצרכים של דוחות בורסאים או השפעה על שער המניה שלה.

 

טסלה לא מסתירה את זה ויוצאת לקראת סוף שנה במבצעים נקודתיים, הנחות על מלאי קיים, טעינה בחינם בסופרצ'ארג'רים וכו'.

 

אבל אני לא טוען שטסלה פוגעת בלקוחות שלה בצורה מכוונת, אלא שעקב צורת העבודה שלה, בפועל בישראל הלקוחות נפגעים בסוף שנת דגם לעומת רכישה מיבואנים אחרים.

 

ואני לא מדבר אפילו על רכישת רכב שעמד בבונדד שנה ושנתיים, אלא על מלאי טרי לגמרי, היבואנים האחרים הביאו כמות עצומה של רכבים לקראת סוף שנת 2024 ובניגוד לטענות הרגילות נגדם, הם לא העלו מחירים ולקחו את המס לעצמם אלא העניקו אותו ללקוחות, הן למי שרכש בשנת 2024 וקיבל את הרכב בשנת 2025 והן למי שרוצה לרכוש עכשיו בשנת 2025 אחרי עליית המס, המחירים עדיין לא עלו למעט עלייה קטנה של המע"מ ועליית אגרת הרישוי למלאי הנוכחי.

 

עדיין אפשר למשל לרכוש אקספנג g6 שנת 2025 החל מסך של 205 אלף ₪ על הכביש לעומת מחיר של החל מסך של 247 אלף ₪ למודל y על הכביש וזה פער עצום.

 

ואם נגעתי באקספנג g6 אז לצורך הענין יש לה פלטפורמה של 800v מתקדמת יותר מפלטפורמת 400v של טסלה ועוד כמה דברים עדיפים על המודל y , זה רק דוגמה לרכב שבעיני הוא עדיף על המודל y למרות שגם לו יש חסרונות "טסלאיים".

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • רעיון גרוע 1
  • מבאס 1
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, green כתב:

ואם נגעתי באקספנג g6 אז לצורך הענין יש לה פלפורמה של 800v מתקדמת יותר מפלטפורמת 400v של טסלה ועוד כמה דברים עדיפים על המודל y , זה רק דוגמה לרכב שבעיני הוא עדיף על המודל y למרות שגם לא יש חסרונות אבל אני בטוח שאוהדי טסלה עוצמים עיניים ובטוחים שהמודל y עדיפה. בסדר זכותם המלאה.

זה הרכב הראשון שנותן פייט אמיתי ומסתכל לY בלבן של העיניים.

ואז נכנס הנושא שהוא בעצם סמסונג s25 אולטרה פלוס מול אייפון.

 

אם בשנתיים הקרובות הוא ימכר בכמויות יפות ויגלה אמינות, אני לפחות אלך לנסיעת מבחן כשאחליט להחליף את ה Y שלי.

 

אגב, אחיו הגדול ה- G9 בגרסת Performance הוא רכב שנותן בראש לכל גרמנית שעולה פי 1.5 ממנו. רכב הצגה.

עריכה אחרונה על ידי GTאי
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...