Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

להשוות את קצב הפיתוח של טסלה לזה של הסינים לא ממש אפשרי.
נאמר כבר יותר מפעם אחת, יש להם תהליכי פיתוח אחרים, יש להם שיקולים אחרים (ניחוש שלי - להרוויח כסף כרגע הוא לא אחד מהם), סובסידיות אחרות ועוד סיבות שלא מאפשרות להתחרות איתם בנושא הזה.
בדיוק כמו שאפל מוציאים מכשירים בסייקלים של שנה-שנתיים (תלוי בחשיבות של המכשיר) ויצרן סיני בזמן הזה משיק 2-3 דורות של 6 סוגי מכשירים.

בלי קשר לזה אני חושב שמאסק היה עושה בשכל אם היה ממנה מנכ"ל מקצועי לטסלה (והיה תקופה שהיה לה מנכ"ל מקצועי).
דוגמא להחלטות הזויות - הסיברטראק, רכב שלא היה אמור להתקדם מעבר לאיור. רכב שלקח לטסלה ים משאבים שיכלה להשקיע בפיתוח דגמים אחרים/נוכחיים, כולל דגם מוזל.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שמע התגובות שלך לפחות ענייניות ומראות על חשיבה ביקורתית, למרות שיש לך טסלה 😉

 

לגבי הסייברטראק זו אכן החלטה הזויה לייצר אותה והביצוע עוד יותר גרוע.

 

בנוסף למה שציינת, הרכב מיוצר ממעטפת חיצונית של מתכת חזקה ולא גמישה שלא מאפשרת עמידה במבחני בטיחות של פגיעה בהולכי רגל.

 

לכן הרכב לא יכול להימכר בשוק האירופאי וכנראה בעוד שווקים.

 

תהליך הייצור של המתכת הזאת מסובך, איטי ויקר.

 

מאחר ואין צבע למתכת הזאת היא מחלידה!

 

הפינות החדות של המתכת גורמות לפציעות.

 

הפנסים הראשיים של הרכב ממוקמים ממש מעל הפגוש הקדמי הבולט ושלג נערם על הפגוש ומסתיר את הפנסים.

 

נהגים נאלצים בזמן נהיגה בשלג לעצור את הרכב כל כמה דקות ולנקות את השלג 😵‍💫

 

מבנה החלק האחורי גורם לכניסת מים ושלג ופוגע ברכיבים ברכב.

 

מבנה הארגז האחורי לא מאפשר הטענה תקינה.

 

זכוכית החלון הקדמי נשברת בקלות.

 

ועוד ועוד.

 

אצרף כמה סרטונים מהירים שמדברים על כך.

 

היי אבל אין לי טסלה סביירטראק אז אני כותב שטויות, אלה רק בעלי הסייברטראק שלא מתביישים לחשוף את הבעיות ברכב, אבל מה פתאום להאמין להם?!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • מבאס 1
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב מטומטם ולא צריך סרטונים ביוטיוב כדי להבין את זה.
מספיק להסתכל על איך שהוא נראה.
רכב פשוט דבילי לחלוטין שבשום חברה עם ניהול תקין לא היה מתקדם מעבר לאיור במחברת.
צריך אבל לזכור שהוא לא מקרה מייצג בשום צורה לרכבי טסלה האחרים.

לא מעט דברים שטסלה עשתה כנראה לא היו קורים בלי מישהו כמו מאסק, אבל טסלה היא כבר לא סטארטאפ, טסלה צריכה מנכ"ל מקצועי.

כן יש לי לא מעט ביקורת על טסלה, למרות שזה רכב סופר קל לנהיגה.
הורדת ידית איתות - דבילי, גם אם מסתדרים בלי.
הורדת ידית מגבים - כנ"ל.
מזגן - מוצא את אופי הפעולה שלו מעצבן, בקרת האקלים עובדת מוזר ולא ממש מצליחה לבצע את עבודתה "בקרה" בעיני, במאזדה היא עובדת טוב בהרבה.
תפעול של מזגן מהמסך - דבילי, אבל לא מיוחד לטסלה.
הויתור על חיישני רוורס - דבילי.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

סייברטראק זה לקחת רכב קונספט לתערוכה ולמכור אותו ככה ללקוחות.

איך אמר החבר של מאסק?

 

30g3cm.png

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, farkash7 כתב:

טוב אחי... נלחם בחשמליות של אותה תקופה... ברור...

 

כן אחי

אגלה לך סוד היו רכבים חשמליים בייצור המוני הרבה לפני המודל T 

לא מלמדים את זה במקדש של אילון מאסק? 

 

לפני 3 שעות, farkash7 כתב:

כן יש לי לא מעט ביקורת על טסלה, למרות שזה רכב סופר קל לנהיגה.
הורדת ידית איתות - דבילי, גם אם מסתדרים בלי.
הורדת ידית מגבים - כנ"ל.
מזגן - מוצא את אופי הפעולה שלו מעצבן, בקרת האקלים עובדת מוזר ולא ממש מצליחה לבצע את עבודתה "בקרה" בעיני, במאזדה היא עובדת טוב בהרבה.
תפעול של מזגן מהמסך - דבילי, אבל לא מיוחד לטסלה.
הויתור על חיישני רוורס - דבילי.

 

זה לא דבילי

זה פשע 

חוסכים על חשבון הנוחות והבטיחות שלך ומציגים את זה בתור "קדמה מינימליסטית"

עריכה אחרונה על ידי TheTaxAvenger
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, motizkn כתב:

בפועל אם הייתה לך טסלה כנראה שזה לה היה מפריע לך כי עדין ב 15 דקות אתה טוען מ 20% ל 80% בסופר צארגר.

זה נתון שמעולם לא התקרבתי אליו בסופר צ'ארג'ר ואני בספק אם מישהו כן.

באותה נשימה זה לא ששאר העמדות בארץ מדהימות... ואין מה לעשות בארץ עם מהירות טעינה של 400 או 800, זה יפה על הנייר ולא שימושי בעליל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לקישור שהבאתי מקודם לכתבה על זיקר 007 סטיישן רצ"ב קישור גם לכתבות על זיקר 007 סדאן ולזיקר 7x שהוצגו לפני כמה חודשים, הכתבות מפרטות יותר על הרכבים הללו לרבות טכנולוגיות הייצור שלהם ביציקות גדולות, מערכות הנהיגה האקטיביות, סוללות מתקדמות, שבבים מתקדמים, האבזור המתקדם, גימור, ביצועים וכו' רק כדי שיובן למה אני מתכוון כשאני כותב על כמה הסינים מתקדמים, וזאת על סמך נתונים עובדתיים, להבדיל מדעות שלא מבוססות על כלום מלבד הייפ על טסלה.

 

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/זיקר-007-היא-עוד-מתחרה-מרשימה-לטסלה-מודל-3

 

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/זיקר-7x-נחשף-קרוסאובר-פרימיום-חשמלי-גדול

 

עכשיו עד כה בישראל התחרות מול טסלה הייתה של רכבים חשמליים פחות מתקדמים באספקטים מסויימים אבל עדיין בעלי יתרונות באספקטים אחרים ועל רקע זה גם הייתה הבחירה ברכבי טסלה יותר מובנת לי (וגם על רקע העדר טיפולים והסופרצ'ארג'רים) אבל כאמור זה הולך להשתנות מן הקצה אל הקצה עם הצגת דור הרכבים הסיניים החשמליים החדש ויש עוד רכבים כאלה מלבד דגמי זיקר הנ"ל ויש את רכבי אקספנג מהדור החדש שחלקם כבר נמכרים בישראל (העדר טיפולים וסופרצ'ארג'ר'ים עדיין יהוו יתרון לטסלה).

 

ועדיין אני יכול להבין מי שימשיך לרכוש את רכבי טסלה אבל הייתי מצפה שיכירו בתמונה המלאה כלומר שרכבי טסלה פחות מתקדמים, חסרים בכל מיני דברים, בעלי חסרונות שצויינו, מצד שני התוכנה מגובשת, החברה עם ניסיון, אוהבים את המותג, מטעינים בבית או אין עמדות ציבוריות מספיק מהירות ולכן מהירות טעינה ציבורית לא רלוונטית להם וכו' זאת תגובה לגיטימית בעיניי.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לך להתחבר לקבוצות פייסבוק / ווצאפ של זיקר (אתה הבאת כדוגמא את זיקר) ותראה שלל תלונות של נופלות ברמתן (אפילו עולות) על אלו של טסלה.

טסלה זה "הייפ" ולכן הכל תקשורתי/מופיע בכתבות/מקודם ברשתות. 

 

לאימי זיקר X, היא נהנית ממנו מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, green כתב:

עדיין אני יכול להבין מי שימשיך לרכוש את רכבי טסלה אבל הייתי מצפה שיכירו בתמונה המלאה כלומר שרכבי טסלה פחות מתקדמים, חסרים בכל מיני דברים, בעלי חסרונות שצויינו, מצד שני התוכנה מגובשת, החברה עם ניסיון, אוהבים את המותג, מטעינים בבית או אין עמדות ציבוריות מספיק מהירות ולכן מהירות טעינה ציבורית לא רלוונטית להם וכו' זאת תגובה לגיטימית בעיניי.


כל המלל שלך הוא נהדר, אבל בשורה התחתונה הוא לא מה שמכריע.
כשאתה משקיע סכום כסף גדול בשוק מתפתח עם מעט מאוד קבלות אתה רוצה מידה גבוהה של וודאות שהמוצר שאתה קונה יעבוד טוב, שיש מאחוריו גב ושיהיה לו שוק.
החברה היחידה שמוכרת רכבים חשמליים כרגע ועומדת בקריטריונים האלה מבחינתי היא טסלה.
כל הכבוד לסינים באמת, יש להם עוד 10 שנים לעבור וכמה מאות אלפים-מיליונים של יחידות למכור כדי לעמוד בכל הקריטריונים.
אין שום סיבה שלא יעשו את זה, אחרי הכל הם לא סתם נתנו לטסלה כל מה שהיא רוצה כדי שתקים מפעל בסין, טסלה הניחה את הסטנדרט לתעשיה הסינית שרק הייתה צריכה לעמוד בו.

עדיין, כרגע מבחינתי רק טסלה עומדת ברף הזה ולכן רק שם הייתי שם את הכסף אם הייתי רוכש רכב חשמלי.
אתה יכול להקביל את זה לרכבי ICE, טויוטה, לא היצרן הכי מתקדם בעולם, לא היצרן שמכניס גימיקים, יצרן שמרן, ועדיין מרבית האנשים ישימו את כספם רק שם.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, GTאי כתב:

אני מציע לך להתחבר לקבוצות פייסבוק / ווצאפ של זיקר (אתה הבאת כדוגמא את זיקר) ותראה שלל תלונות של נופלות ברמתן (אפילו עולות) על אלו של טסלה.

טסלה זה "הייפ" ולכן הכל תקשורתי/מופיע בכתבות/מקודם ברשתות. 

 

לאימי זיקר X, היא נהנית ממנו מאוד.

בתור אחד שמחזיק זיקר X כבר חצי שנה לערך (20K ק"מ) אני חייב להגיד שאכן יש מגרעות ברכב אבל קבוצת הפייסבוק מלאה באנשים שרכשו רכבים מחברות מתחרות ופשוט מטנפים סתם (תראה זה אותם אנשים שפשוט יושבים ועונים על כל פוסט - כאלו מישה משלם להם על זה).
אם זיקר מיקס תגיע לארץ (ויהיה בתחום מחיר שפוי של נניח 200K+) אני משדרג, בגרסה עם הסוללה הגדולה הטווח אדיר ותכנון הרכב מבריק לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, GTאי כתב:

אני מציע לך להתחבר לקבוצות פייסבוק / ווצאפ של זיקר (אתה הבאת כדוגמא את זיקר) ותראה שלל תלונות של נופלות ברמתן (אפילו עולות) על אלו של טסלה.

טסלה זה "הייפ" ולכן הכל תקשורתי/מופיע בכתבות/מקודם ברשתות. 

 

לאימי זיקר X, היא נהנית ממנו מאוד.

 

כן אני יודע, למעשה יש תלונות על כל הרכבים החשמליים מכל תוצרת שהיא, סינית, אירופאית וקוראינית, הטכנולוגיה מביאה איתה עוד בעיות, אבל שלא ישתמע שכולם חווים בעיות, זה אפילו יכול להשתנות מרכב לרכב מאותו הדגם.

 

אבל רכבי זיקר שציינתי בהודעה למעלה מתקדמים יותר מהזיקר x ויש לקוות שנלמדו הלקחים ושהרכבים הללו נאפו יותר בתנור.

 

בכל אופן על הנייר מדובר ברכבים מרשימים מאד (תוך הסתייגות שגם אצלם התפעול מינימליסטי כמו שנהוג בתעשיה הסינית).

 

 

 

 

 

 

 

 

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, GTאי כתב:

אני מציע לך להתחבר לקבוצות פייסבוק / ווצאפ של זיקר (אתה הבאת כדוגמא את זיקר) ותראה שלל תלונות של נופלות ברמתן (אפילו עולות) על אלו של טסלה.

טסלה זה "הייפ" ולכן הכל תקשורתי/מופיע בכתבות/מקודם ברשתות. 

 

לאימי זיקר X, היא נהנית ממנו מאוד.

אני לא בטוח גם שמי שכותב בקבוצות האלו באמת מחזיק רכב חשמלי או רכב חשמלי של אותו מותג.

כבר יצא לי להיתקל בכל מיני אנשים שכותבים שיש להם טסלה וככה וככה וככה, בפועל אין להם שום טסלה.

או שאלו מגיבים מטעם מתחרים או סתם אנשים קנאים.

אני לא אתפלא אם יש כאלו גם אצל זיקר.

 

בסוף גם כל התלונות האלו זה משהו שלא אומר הרבה כי אין לך מספרים. אז התלוננו 100 איש בקבוצת הפייסבוק, אבל בפועל יש (לדוגמה) 100,000 רכבים כאלו.

אתה לא באמת יודע מה אחוז התלונות.

בין היתר, מי שמרוצה - לא יכתוב כלום כנראה (נכון לכל רכב, לא רק טסלה\זיקר).

 

חלק מהפוסטים שטותיים,

בן אדם מתחיל עדכון ואז מתלונן שאי אפשר לנהוג ברכב, אנשים שלא קוראים ספר רכב, אנשים שלא מבינים את ההבדל בין שני התקנים (?) של צריכת החשמל (טסלה מפרסמת באתר את הפחות מחמיר וברכב זה התקן המחמיר, זה יוצר בלבול) ועוד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, green כתב:

 

 

תהליך הייצור של המתכת הזאת מסובך, איטי ויקר.

 

מאחר ואין צבע למתכת הזאת היא מחלידה!
 

ניכר שאין לך מושג על מה שאתה מגיב לגביו.

הסייבר עשוי מנירוסטה , חומר גלם בשימוש נפוץ בתעשיות רבות , שום בעיה להשיג את החומר ברמות שונות של איכות החל מה 304 /316 /318 ועוד ועוד.

יקר זה מושג יחסי , יקר מול פלדה פחמנית רגילה , זול מול סגסוגות טיטניום, קבלר וכדומה.

הנירוסטה אינה מחלידה , וזה הלכה למעשה אחד היתרונות הגדולים שלה, עיקר השימושים של נירוסטה הוא בתחומי יצור המזון וההגינה.

 

השני סנט שלי הוא שכל אחד יקנה מה שמתאים לו , יש שרואים את הטסלה כרכב האידיאלי עבורם , לגיטימי ויש שלא.

לא מבין את הביטול ההדדי של שני צידי המתרס , שכל אחד יקנה במיטב כספו את מה שמתאים לו הרי אתם לא תשכנעו את הצד השני שהוא טועה.

 

עריכה אחרונה על ידי CX25GTI
  • אהבתי 2

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, dorsht כתב:

בן אדם מתחיל עדכון ואז מתלונן שאי אפשר לנהוג ברכב, אנשים שלא קוראים ספר רכב


גם אני הייתי מתלונן. שיתעדכן ברקע, מה זה השטויות האלה שהרכב לא נוסע כשיש עדכון OTA?

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב מזהיר אותך שזה מה שהולך לקרות.

החלטת לעדכן, מה אתה רוצה עכשיו?

 

מעדיף ללכת למוסך בשביל עדכוני תוכנה כמו רוב הרכבים?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...