Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, itaysamurai כתב:

גם Stainless steel יכולה לקבל משקעים וכתמים שצריך לטפל בהם, בדיוק כמו שתעשה למוצרי "נירוסטה" בבית ובמטבח חוץ שלך.

 

 

לפני 6 שעות, CX25GTI כתב:

הנירוסטה אינה מחלידה , וזה הלכה למעשה אחד היתרונות הגדולים שלה, עיקר השימושים של נירוסטה הוא בתחומי יצור המזון וההגינה.

 

  • מצחיק 1
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעתיים, waterman כתב:

תובנות מצויינות.

איך שאסיים כאן אכתוב לכוחות אכיפת החוק בארה״ב לרדת מהרעיון המטופש של שימוש בטסלות כאינטרספטורים ולעבור לגולף R ו/או M3.

 

מה אתה רוצה מהחיים שלי? עד כמה אתה יכול להיות הזוי?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, green כתב:

 

 

 

תחליף משתמש כי מעכשיו אי אפשר לקחת אותך ברצינות

  • מצחיק 3

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.1.2025 בשעה 13:21, Opel Astra GSI כתב:

המחיר בארץ למסנן מזגן כולל ניידת שמגיעה אליך הבייתה לציטב זכרוני באיזור ה150 ש"ח. איזו סיבה יש לרכוש מחו"ל?

טסלה ישראל היא היבואנית היחידה, למיטב הבנתי, שמוכרת חלפים מקוריים לפי מחירים "ריאליים" בארץ, ז"א מחיר עולמי בתוספת מסים מקומיים(היום כמעט ואין מסים על חלפים)

וללא הכפלה פי 2-5 כמו שער היבואנים. ועל זה - כל הכבוד לה!  

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.1.2025 בשעה 16:09, motizkn כתב:

תימצא אנשים שמתלוננים על הכל

אני לא מסוגל ללחוץ על כפתור בהגה בצורה עיוורת, מבלי להסתכל עליו, ועוד יותר גרוע משטח רגיש בלי כפתור, או כאשר הגה לא ישר, בסיבוב.

איך אני אמור לאותת בטסלה מודל 3 היילנד? לא צריך לאותת יותר (זה החוק) או לא צריך לשמור עיניים על הכביש כל הזמן כי יש בלימה אוטונומית?

אולי זאת בעיה רק שלי (לא) או שברגע שינהג בטסלה זה יעבור לי (לא מאמין)?

מבחנתי, אם אני לא מסוגל לתפעל את הרכב בצורה נוחה ובטוחה, זה דיל ברייקר.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • אהבתי 1

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, EvGriga כתב:

אני לא מסוגל ללחוץ על כפתור בהגה בצורה עיוורת, מבלי להסתכל עליו, ועוד יותר גרוע משטח רגיש בלי כפתור, או כאשר הגה לא ישר, בסיבוב.

איך אני אמור לאותת בטסלה מודל 3 היילנד? לא צריך יותר לאותת או לא צריך לשמור עיניים על הכביש כל הזמן כי יש בלימה אוטונומית?

אולי זה בעיה רק שלי (לא) או שברגע שינהג בטסלה זה יעבור לי (לא מאמין)?

למדת עם השנים להזיז את העכבר בזמן גלישה במחשב גם בלי להסתכל עליו? 

הקידמה לא אמורה לחכות לאנשים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, GTאי כתב:

למדת עם השנים להזיז את העכבר בזמן גלישה במחשב גם בלי להסתכל עליו? 

הקידמה לא אמורה לחכות לאנשים.

אתה אמיתי? מה הקשר בין עכבר, שיד יושבת עליו, למשטח שצריך לחפש אותו במישוש? ועוד כאשר ההגה מסובב.

קידמה!? זה קטסטרופה ארגונומית.

אפילו טסלה עצמה מודים בטעות, עובדה, במודל Y המחודש הם שמרו על מנוף האיתות "לפי בקשת הלקוחות" :)

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא טענתי שהטסלה מושלמת.

 

יש דברים שמעצבנים, וזה הטופ 3 שלי:

- וויז

- כיוון מזגן (כיוון זרימת האוויר לא הטמפרטורה)

- השעון מאד קטן ויותר גרוע הוא גם זז בתלוי במצב המסך.

 

לגבי הווינקרים, כנראה שמתרגלים למרות שזה בהחלט פחות נוח.

חשוב לזכור שבטסלה יש איטוט חכם שעובד מדהים, כלומר אתה מפעיל את הווינקר והרכב יודע לזהות הסיטואציה ולכבות בהתאם.

לכן השימוש בווינקר אתה צריך רק להדליק והוא כבר לבד יזהה מתי לכבות בהתאם למצב.

  • רעיון טוב! 1

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, EvGriga כתב:

אתה אמיתי? מה הקשר בין עכבר, שיד יושבת עליו, למשטח שצריך לחפש אותו במישוש? ועד כאשר ההגה מסובב.

קידמה!? זה קטסטרופה ארגונומית.

אתה מאותת לפני שאתה פונה, אני יודע שאנשים בישראל רגילים קודם כל לפנות ואז לאותת (אם בכלל), אבל סדר הפעולות הוא הפוך.
כשאתה מאותת לפני שאתה פונה ההגה ישר, ואין שום בעיה ללחוץ על כפתור האיתות, לא צריך למשש דברים או להשתמש ביכולות טלפתיה.

זה עדיין סידור מטומטם, ידית היא פשוט הרבה יותר נוחה, אבל זה עובד.

  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, EvGriga כתב:

אתה אמיתי? מה הקשר בין עכבר, שיד יושבת עליו, למשטח שצריך לחפש אותו במישוש? ועד כאשר ההגה מסובב.

קידמה!? זה קטסטרופה ארגונומית.

אפילו טסלה עצמה מודים בטעות, עובדה, במודל Y המחודש הם שמרו על מנוף האיתות "לפי בקשת הלקוחות" :)

אין קשר בין עכבר למשטח.

יש קשר בין סדר פעולות שפעם לא היה מקובל, היה אולי קשה ומציק - והיום הוא מקובל ואף אחד לא שואל עליו שאלות.

 

 

אתה רשמת "איך אני אמור לאותת בטסלה מודל 3 היילנד? לא צריך יותר לאותת או לא צריך לשמור עיניים על הכביש כל הזמן כי יש בלימה אוטונומית?"

התשובה הפשוטה היא שאתה צריך להתאים את עצמך לקידמה, ואם זה לא נח לך אל תקנה. זה שלך שזה לא נח זה לא הופך את הרכב ללא בטיחותי.

(ונכון, המשתמשים לא אהבו את זה אך הם החזירו את המתג הפיזי וטוב שעשו ככה כי זה באמת יותר נח)

 

עריכה אחרונה על ידי GTאי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 11 דקות, motizkn כתב:

חשוב לזכור שבטסלה יש איטוט חכם שעובד מדהים

לדעתי זה לא בשל בכלל.

הוא גם לא נכבה תמיד בסיום מעבר נתיב, הוא נכבה כשאני עובר לנתיב השתלבות (למרות שאני לוחץ עד הסוף, לא נגיעה) וגם אז - פעם כך ופעם כך.

הייתי מעדיף כיבוי אוטומטי קבוע לאחר כמה איתותים ועדיף שהיה ניתן לכוון כמה איתותים כמו שכבר היה בנירו הראשון ב-2016 לפני הספירה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה עובד מדהים ב 95% מהפעמים כולל מעבר נתיב וכולל מעבר שני נתיבים.

בכל מקרה אתה יכול לבטל את זה ולהחזיר את הכבוי האוטומטי בהגדרות.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

''אתה צריך להתקדם לקדמה'' זה תירוץ מעניין לזה שטסלה הורידה חלקים שקיימים בכול רכב רק כדי לחסוך כמה דולרים.

גם ההגה החדש, לא כול שינוי הוא התקדמות, ולא כול דבר צריך לשנות.

 

וכן, לפרארי גם יש איתות בלחיצה על ההגה, לא יודע אם בעלי פרארי מתלוננים על זה.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...