Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ימני 2019 - התרשמות ראשונית


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 1841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אותי מעניין , האם משפחה עם 2 ילדים קטנים מאוחרה , גילאי 5 פלוס.

יכולים להסתדר עם הגימיני ? ( בהנחה ששמים גגון על הגג עם עריסה)

 

כי בעצם לא קיימות אופציות אחרות בתקציב הזה, אם יכולת שטח כמו של הגימני.

דאסטר ו xv לא באותה רמה. אבל בהרבה יותר מתאימות מבחינת גודל למשפחה.

רנגלר עולה פי 3. גם משומש בשנתון סביר עולה עוד 100,000 ₪ לפחות.

 

הרצון לא לוותר על יכולת עבירות טובה, תוך כדי פרקטיות משפחתית.

 

הכוונה בגימני כרכב שני. המיועד בעיקר לטיולים ואולי ללון בשטח.

האם 4 נפשות ישרדו עם רכב כזה לטיול של 3 ימים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

4 נפשות, 3 ימים בשטח פירושו הרבה ציוד - ציוד לינה- אוהל גדול או שניים קטנים, מזרונים מחצלת, שקע שינה, שמיכות, כריות - הרבה נפח גן או משקל לא גבוה, אולי יכול להתאים לגגון.

אבל תוסיף מזון, צידנית גדולה, ציוד בישול, כירה, סיר, מחבת, סכום, ביגוד תחתון חם ללילה, ציוד לרכב (תיק חילוץ, כלי עבודה וכו') - אין סיכוי בגימני....

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בג'ימני החדש בגאז' אמיתי, מקסימום תא כפפות אחורי.

 

הוא מתאים לשנע שני אנשים וציוד, או ארבעה בלי.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב שנחשב יקר לייצור שכן הוא לא חולק מכלולים עיקריים ויקרים עם דגמים אחרים של סוזוקי.

 

מעבר לכך, זה עניין של ביקוש והיצע וההיצע, לא קשור כאן לכושר הייצור של היצרן אלא להיצע בשוק למי שמחפש רכב עם יכולת עבירות גבוהה.

 

הדגם היוצא, לטעמי, היה עינוי סיני לנהיגת כביש ביום יום, זה החדש עושה רושם של פשרה הרבה יותר נסבלת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את התלונות כלפי היבואן... יקר לכם, אל תקנו. הוא לא פילנתרופ ואין סיבה שיחתוך מרווחיו הפוטנציאליים משיקולים הגיוניים או ערכיים. למי אכפת מה עלות הייצור וכמה הרווח? זה המחיר, וכל עוד יקנו בו - לא תהיה לו סיבה להוריד אותו. צאו לבעלי עסקים מהתחתונים, הנעשה שם - לא עניינכם.

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הבעיה להתלונן? מה רע בחופש דיבור? ליבואן מותר לתמחר בכמה שהוא רוצה, ולנו מותר להתלונן כמה שנרצה. לפחות פעם אחרונה שבדקתי. זה ממש לא המקרה הראשון (ובטח לא האחרון) שהתמחור הופך להיות נקודת ביקורת מהותית, כמו למשל הקקטוס החדש וה-i30n, סתם בתור שתי דוגמאות מהזמן האחרון.

ומעבר לעניין של חופש הדיבור, אולי כדאי שמי שיקנה את הרכב ידע שאם וכאשר שיווי המשקל ישתנה, המחיר עשוי לרדת בסכום לא מבוטל. זה שיקול חשוב שחבל להתעלם ממנו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר של הג׳ימני הוא כמו המחיר של קורולה היברידית מאובזרת.

 

השאלה היא כזאת -

 

שימו כרגע בצד את יכולות השטח של הג׳ימני, ברור שכאן הוא בליגה משל עצמו ויש לו VFM מטורף מהבחינה הזאת מול לנד קרוזר ודומיו.

 

אבל איך הוא בכביש? האם הוא משתווה לקורולה המדוברת? פחות טוב מבחינת נוחות/ביצועים (חיסכון בדלק בטח לא כמו היברידית)? פחות טוב משמעותית? יותר טוב?

 

האם מישהו שקונה אותו בשביל נסועה של 99% נסיעות מנהלתיות ופעם ב טיול שטח קל בצפון/דרום יסבול מהרכב?

 

כי אני יודע שסמוראי היה עינוי מבחינת נוחות, וג׳ימני הקודם היה בערך כמו סוויפט שנת 95. האם יש שיפור משמעותי בג׳ימני החדש?

 

נהגתי גם מעט בירקרק הזה, לא בכביש, אבל אני יכול להעיד שנוחות הנסיעה השתפרה פלאים. ההבדל הוא יום ולילה, ממש כך, יום ולילה מהרכב שלי. בקלות אפשר להגיד שהרכב נוח בשטח, מה שאי אפשר להגיד על הדגם היוצא.

אם השיפור בשטח הוא כזה גדול, אני מאמין שהשיפור בכביש זהה.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המחיר לא ירד (מה שכן הקפיצה האחרונה הייתה בגלל חישובי מס חדשים),

ולמי שקונה אוטומטית ורוצה עבירות הדאסטר לא פתרון חלופי הגירסה האוטומטית מגיע רק 4X2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סדנא בשם DAMD שמייצרת לדבר המטריף הזה קיטים שגורמים לו להראות כמו בייבי G WAGON או כמו בייבי דיפנדר או כמו בייבי FJ ועוד ועוד חבילות שיפורים פסיכיות לחלוטין.

 

 

ואם ממש חשקה נפשכם להפוך אותו לקאמפר:

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המרחב הפנימי בג'ימני בחדש נראה שהוגדל על חשבון תא המטען.

בתור משפחה עם 2 ילדים (12 ו 10) הג'ימני רחוק מלהיות מתאים - הוא ממש ממש קטן. יש לי גגון ובכל זאת אפילו לטיול של לילה אחד צריך להנדס פתרונות אחסנה מתקדמים.

 

למזלי אנחנו בדרך כלל מטיילים חד יומי ולכן הוא מתאים לנו.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...