Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני נמצא כרגע בעיצומו של תהליך שיפוץ כולל של פנים הרכב, היום הגיעה טורו של הדש-בורד לצאת לצביעה, במקרה הגיעה לידי לוח שעונים של gl אוטומטית שיש לו גם מד סל"ד אך לצערי לאחר שחיברתי אותו אים שום תגובה לא שעון של הדלק ולא טמפ' מנוע, אפילו התאורה לא נדלקת. עכשיו , בעקרון כל החיבורים אותו דבר חוץ מתקע אחד שיש לו יותר פינים אך לדעתי אין לי צורך בהם כי זה בתח שייך לגיר אוטומט כדי יתחלפו הסימונים של ההילוכים על הלוח , השאלה שלי היא איך ולמה מתחבר המד סל"ד בדגמים האלה כי הוא אלקטרוני , ושאלה נוספת האם ניתן לבדוק את לוח השעונים הזה בכלל עם סוללה לראות שהוא תקין בכלל, האם יש סיכוי שהחיבורים דומים אך החוטים שמגיעים לחיבור שונים מדגם לדגם?

בקיצור בשורה התחתונה יש מצב שהוא יעבוד על הdl או לא?

פורסם

אין דבר כזה,בסובארו זה הכי פשוט שיש,הלוח של הדיאל אמור להתאים בלי שום בעייה לגיאל, אם זה לא עובד לך אז משהו דפוק בלוח שהבאת,כעיקרון צריך רק לחבר את המד טורים כי לך במקורי לא היה.

פורסם

נו אז איך מחברים אותו הוא אלקטרוני , ועכשיו בדקתי בפורום usmb מישהו נתקל באותה בעיה והוא כתב שצריך לשנות את החוטים כי זה חוטים שונים , הלוח אמור לעבוד פירקו אותו מרכב שנסע, בגלל זה שאלתי איך ניתן לבדוק אותו?

פורסם

אני לא יודע איך ניתן לבדוק אותו,אבל אני בטוח שמי שמתעסק עם מכוונים יוכל להרכיב לך ותכלס זה לא אמור לעלות הרבה כי זה רק הרכבה-ובדרך תוכל לחליף את כל הנורות גם.

פורסם

אז זהו לדעתי זה לא סתם לנתק ולחבר כי עובדה שזה לא עובד לדעתי צריך לשבת ולראות כל פין מה התפקיד שלו ולחבר אליו את החוט המתאים שזה לדעתי פרויקט לא קטן , אבל עם מישהו יגיד לי שזה אפשרי אלך על זה ובנוסף אם כבר יש לי לוח שעונים נוסף אני גם החליף לא את צבע התאורה .יש אולי מישהו שעשה דבר דומה?

פורסם

היי,

 

גם אני חשבתי אותו דבר, כשהבאתי לוח שעונים מארה"ב ש"כולה יש לו מד סלד..."

כל החיווט שונה, למרות שהקונקטורים נראים אותו דבר.

צריך לחתוך ולחבר חוטים מחדש וזאת עבודה של כמה שעות.

בהחלט אפשרי.

צריך סבלנות, קצת חוש התמצאות במרחב מעגל מודפס וכמה זוזים.

 

אם תרצה עוד פרטים - פנה אלי בפרטי.

 

יום נפלא, איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...