Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא סטלביו - הזדמנות אחרונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עם כמה קמ הגיע רכב המבחן?

היתכן שהקרקושים הם תוצאה של החיים הקשים יחסית של רכבי מבחן? אולי נסעו עימו במקומות להם אינו מיועד? סתם מתוך עניין, את הרכב הזה אני ממילא לא אקנה.

 

גם אם הרכב היה עם 30 אלף ק''מ

וכל אחד מהנהגים בדק אותה בסיבובים לא בכביש אלא בשטח זה עדיין לא משהו שאמור לגרום לו לקרקש.

רכב בונים לworst case ולא לשימוש עדין ומתחשב.

הרכב אמור לשרת אותי-גם אם אני דוחק אותו בסיבובים כי אני ממש ממהר לעבודה וגם אם פעם בשבוע אני נוסע בשבילים לעשות על האש עם החבר'ה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה לא שזה היה נורא, הוולאר למשל, שעולה כפול, היה משמעותית פחות איכותי. אלא שצרת אחרים לא מנחמת.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
גם אם הרכב היה עם 30 אלף ק''מ

וכל אחד מהנהגים בדק אותה בסיבובים לא בכביש אלא בשטח זה עדיין לא משהו שאמור לגרום לו לקרקש.

רכב בונים לworst case ולא לשימוש עדין ומתחשב.

הרכב אמור לשרת אותי-גם אם אני דוחק אותו בסיבובים כי אני ממש ממהר לעבודה וגם אם פעם בשבוע אני נוסע בשבילים לעשות על האש עם החבר'ה.

 

נהגת ברכב ושמעת את רחשי הפלסטיק?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
זה לא שזה היה נורא, הוולאר למשל, שעולה כפול, היה משמעותית פחות איכותי. אלא שצרת אחרים לא מנחמת.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

 

ברור. זה עניין של ציפיות ומזכיר לי את האכזבה מסדרה 1.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
נהגת ברכב ושמעת את רחשי הפלסטיק?

 

לא נהגתי וגם לא מעניין אותי לנהוג ברכב הזה.

מה שנשמע מההתרשמות של שאר המגיבים.

 

אם אתה בא לסנגר על הרכב הזה,לבריאות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לא נהגתי וגם לא מעניין אותי לנהוג ברכב הזה.

מה שנשמע מההתרשמות של שאר המגיבים.

 

אם אתה בא לסנגר על הרכב הזה,לבריאות.

יש לי גם אלפא ג'ולייטה 6 שנים (במצב מעולה וללא קירקושים) ולא נהגתי עדיין בסטלביו.

(האם אני אמור לכתוב, כי כל רכבי אלפא הם מעולים, וללא קירקושים)

 

רשמתי בתשובה הקודמת שלי - כי רכבי אלפא מתומחרים גבוהה ללא הצדקה.

אבל - לא רשמתי בקורת על הנהיגה כטוב או רע, על-רכב שלא נהגתי בו.

 

איך אפשר לרשום דעה על רכב שלא נהגתה בו.

למה לכתוב דעה סתם בשביל להשמיץ, למה אתה נכנס לפינה הזו.

לא צריך לעזור ליבואן, הם יודעים לקלקל לבד :wink: , ועושים זאת טוב.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בחלק מאוד נכבד של המקרים קירקושים מגיעים מהתקנות מקומיות שאינן מוקפדות, גם לא יכולות להיות כמו אלו שעל פס הייצור. אבל טיעון כזה, נכון או לא, קרוב לודאי יעלה במקרה של מכוניות עם מוניטין של הרכבה יצוקה ואיכות חסרת מתחרים, אצל האיטלקים הענין נתפס כחלק מהמסורת הרשלנית של היצרן. ככה זה.

פורסם

לא ספציפית לאלפא. אבל אני חושב שזאת אחריות של היבואן, בעיקר במותגי יוקרה להקפיד מאוד על האיכות של ההתקנה המקומית.

 

אני אומר לכם שאפשר לבצע התקנות מקומיות, בכל רכב, אפילו ברכב ישן ופריך - בלי לגרום לנזק.

 

ואפשר גם להרוס רכבים חדשים.

 

ואם אנחנו כלקוחות נתלונן - אז יקפידו

פורסם

באיחור לא אופניתי בכלל, גם לי יצא לבחון את הג'ול.. סליחה, סטלביו ואלו רשמיי:

 

אתחיל מהשורה התחתונה - רומן כתב שהסטלביו היא הג'וליה של ה-SUVים ואני מסכים איתו לגמרי: הסטלביו היא הג'יפון הכי "פרייבטי" שיצא לי לנהוג ולרגעים בכלל שכחתי שאני בג'יפון. היא נהדרת ומהנה לנהיגה.

בכבישים עירוניים, מפותלים וסתם רגילים הסטלביו הרגישה לי ממש מהודקת - ממש נהניתי לנהוג אותה, הכל נראה ומרגיש די מחובר. לא הרגשתי מחסור בכוח או נחיתות כלשהי על הכביש למרות שהגרסה שבחנו היתה הגרסה ה"חלשה" יותר.

לרעה אציין את הבלמים שהם לא משהו, בקרת היציבות הקצת היסטרית, כמו גם מערכת הסטייה מנתיב.

 

מבחוץ היא יפהפייה. הsuv המועדף עליי מבחינת מראה by far.

האינטריור דווקא הרגיש לי די יוקרתי ומזמין אם כי איכות החומרים וההרכבה לא אחידה - פה ושם פלסטיקים זולים, קרקושים וצקצוקים אבל בניגוד לרוב כאן - לא ממש התרגשתי מהם. בהחלט לא דיל ברייקר בעיניי אם כי הייתי מצפה מאלפא להשתדל יותר (גם) בתחום הזה אם הם רוצים לדגדג את הגדולות.

מושבי העור גם כן נראים יותר טוב מאשר הם באמת - בסדר כאלה, לא משהו לכתוב עליו. ישבתי על טובים יותר גם במכוניות שעולות חצי מחיר מהסטלביו.

מרווח הפנים, גם מלפנים וגם מאחור, בהחלט מכובד. שניים יישבו מאחורה בנוחות ובלי שיתפסו להם הרגליים, וגם אם נוסע שלישי יצטרף, רוב הסיכויים שהוא לא יצטער על הרגע.

אבזור הבטיחות לוקה בחסר ואני ממש מקווה שיהיה עדכון למערכות האלו בעתיד. שוב - לא מתאים לאלפא שרוצה עם הסטלביו שרוצה לדגדג את הגדולים באמת ולהציע ערך מוסף.

 

בשורה התחתונה, אם הייתי חייב SUV, הסטלביו היה גבוה ברשימת האופציות, כנראה מקום ראשון.

אבל אז הייתי מסתכל על המחיר, והייתי חושב שוב. ושוב. לטעמי התמחור גבוה מידי ולא תואם את המוצר הסופי.

שינוי בתמחור או שינוי/שדרוג המוצר הסופי, בעיקר בדברים שמסביב (אבזור בטיחות/אבזור בכללי, איכות חומרים וכו') היו אולי מתחילים לעשות היגיון במחיר.

 

בינתיים, הסטלביו נופל בין הכסאות וגם אני לא צופה לו הצלחה מסחרית גדולה במחוזותינו. הלוואי ואתבדה, כי אני לגמרי בעדו.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
יש לי גם אלפא ג'ולייטה 6 שנים (במצב מעולה וללא קירקושים) ולא נהגתי עדיין בסטלביו.

(האם אני אמור לכתוב, כי כל רכבי אלפא הם מעולים, וללא קירקושים)

 

רשמתי בתשובה הקודמת שלי - כי רכבי אלפא מתומחרים גבוהה ללא הצדקה.

אבל - לא רשמתי בקורת על הנהיגה כטוב או רע, על-רכב שלא נהגתי בו.

 

איך אפשר לרשום דעה על רכב שלא נהגתה בו.

למה לכתוב דעה סתם בשביל להשמיץ, למה אתה נכנס לפינה הזו.

לא צריך לעזור ליבואן, הם יודעים לקלקל לבד :wink: , ועושים זאת טוב.

 

 

אייל.

 

קודם כל,

לא בא להשמיץ אף אחד ואף מותג.

לא מוכר אף מותג מתחרה ואין לי שום עניין בזה.

מה שכן כתבתי זו דעתי בהתבסס על ההתרשמות של חלק מהכותבים.

(ואפשר לרשום התרשמות מרכב שלא נהגת עליו-עיצוב,ביצועים תמורת תמחור(על הנייר) ומוניטין שבא עם השנים ולא עם הדגם).

 

יצרן שלא מצליח למכור מקומו בדפי ההיסטוריה כי אין שום הצדקה לקיומו.

אפילו אם לפני 30 שנה הם ייצרו רכבים מעולים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לקח לי הרבה זמן לגבש דעה על אלפא סטלביו, אני גם לא לגמרי סגור עליה עכשיו.

 

גם אני הייתי בין המאושרים שבחנו את האלפא הגבוהה הזאת.

חיצונית, הסטלביו נראה גדול, גדול מידי לטעמי אבל טעמי לא רלוונטי (לא אוהב קרוסאוברים). הפרונט שלו מאוד אלפאי, מזכיר את הג׳וליה ונראה מעולה. ככל שממשיכים אחורה, המראה נהיה יותר שבלוני אבל עדיין יותר טוב מהמתחרים.

בפנים הסטלביו משדר ״יוקרה של פעם״. במבחן של אודי q5, אמרתי לעורך שבקטגורית הפרימיום אני יותר מתחבר לסגנון הישן. עור, עץ וכו׳. ולכן, מאוד התחברתי לעיצוב הפנים, לחומריל ולתחושות. האם זה איכותי מספיק? לפי דעתי רק הזמן יגיד.

התלוננתי רק על משהו אחד, מבנה הקורה עם המראה חסמו לי לגמרי את זווית הראיה החוצה.

 

בתנועה, במצב רגיל הסטלביו הרגיש לי קצת כבד. לא ברמה קיצונית אבל לא זריז במיוחד. אנחנו מדבריםמפה על קרוסאובר גדול, אני לא מצפה לזריזות.

העברה למצב הדינמי עושה רק טוב. שלא תטעו, אני לא אומר שצריך לרוץ לגהץ את נס הרים אבל המצב בהחלט משתפר. אני אפילו קצת נהנה.

 

לסיכום, אני לא חובב אלפא קיצוני, גם לא שונא. בעיקר ניטרלי (יש רק יצרן אחד שאני מחבב אבל הוא לא קשור בכלל). בדעה שלי, ואני מקווה שהיא מספיק אובייקטיבית הסטלביו חבילה מעניינת, קצת שונה ואם, אם, אם אי פעם הייתי מתעניין בקטגוריה שלו (בעיקר כלכלית) הוא היה מהמתחרים המובילים

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

×
×
  • תוכן חדש...