Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא סטלביו - הזדמנות אחרונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אלפא היא מוצר יקר, כיוונו אותו לשוק יוקרתי היקר מדי. למה שמישהו יקנה אלפא?

למה לא להעדיף במוו או האודי?

בשנות ה2000 היית יכול לקנות

147 ב130 אלף שח. היום אפילו המיטו הכי קטנה לא עולה 130, אלה עם מנוע

חסכוני 0.9 סמק, עלוב חסכוני ושלדה של סמי טריילר לא מהנה ולא כלום...העיקר

הסמל מקדימה שהוא יוקרתי (שיעשו קורס אצל מהנדסי אבארט).

יקר מדי , למה שמישהו יקנה? רק באיטליה רואים אותם על הכבישים בכמויות רבות

יחסית. היום האירופים קונים סקודה, גם איכותי וגם זול... רוצים ספורטיבי? קונים VRS.

מקבלים גיר מטריף חושים ומנוע בשרני ושלדה נחמדה.

אלפא רומיאו צריכה להוריד ולקצץ במחירים שלה מצד אחד ומהצד השני, היא צריכה ללמוד

קצת מאבארט שלקחו שילדה של פיאט פנדה ועשו מכונית פולחן שלפחות נותנת תמורה

בעד האגרה... מאוד שמח בשבילם שהוציאו מכונה כמו התלתן ירוק, מאוד. מכונית שאני

טוען שיצאה רק למטרת שינוי תדמית או הצהרת יכולת, אני מאוד שמח "שיכולים" שם

באלפא .אבל כמה כבר יקנו אותה במחיר של 700 אלף זוזים? קיצר הם הפכו עצמם ללא

רלבנטים לעולם ולמעמד הבינוני, הם רלבנטים למעמד הגבוה ושם, לא קונים אלפא, קונים

פורשה מזראטי יגואר וקצת אסטון מרטין...

ופה בהמשך,התאוריה שלי קצת מקווה שמשהו טוב יקרה.

דווקא הסטלביו שיצא נראה מצוין ושם, בסיגמנט הזה לא מחפשים ולא מצפים למשהו ספורטיבי,

כי זה לא בראש הרשימה של הלקוח, דווקא פה כן הייתי חושב על שינוי לטובה וכן הסגמנט הזה

רותח בעולמנו ...אבל המחיר. למה? למה יקר? למה? למה חייב להיות יקר?

וגם אני שואל, למה יקר ? תבדוק את מתחרי המתחרות ואולי המסקנה שלך תשתנה. אותו דבר הג'וליה אגב. למכוניות הללו אין סיכוי, לא בגלל שהן לא טובות מספיק, הן כן, אפילו יותר ממתחרותיהן הישירות, אבל אותן מתחרות טובות מספיק בכדי לבטל את האופציה האיטלקית שנתפסת כסוג של הימור, או כמו שמישהו כאן תמה, למה להעדיף ג'וליה על 330 כשלאחרונה איכויות לא מעטות ובעיקר שם של מותג שלאלפא ייקח זמן רב להגיע אליו, גם אם המכונית שלהם טובה יותר.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם



אז גם אני זכיתי לבחון את פאר היצירה האיטלקית הנ"ל.

ההתרשמות במגבלת זמן של כשעה, אז לא ירדתי לכל הפרטים שהייתי רוצה.

מבחוץ - אהבתי את הלוק, בעיקר החזית, מראה מיוחד וספורטיבי, שמצליח לבלוט מעל עדר הSUV האחרים בכביש.

מבפנים - תא הנוסעים במבט ראשון נראה מצויין, אבל הוא מבטיח ולא מקיים. לא מספיק איכותי, איכות חומרים לא אחידה, ואיכות הרכבה מתחת למצופה. ידיות דלתות פנימיות 'דמוי ניקל' (פלסטיק), החוגה של הDNA מרגישה כמו צעצוע של ילדים. מעליב.

המושבים נוקשים ולא מספיק תומכים בצדדים, ריפודי עור מכוערים בעיניי. מערכת מולטימדיה בלי תמיכה בCAR PLAY/ANDROID AUTO.

מבחינת מערכות בטיחות - יש רק התראת סטייה מנתיב ובלימת חירום עם זיהוי הולכי רגל.אין בקרת שיוט אדפטיבית, אין בקרה אקטיבית על סטייה מנתיב, אין זיהוי שטח מת.

עד כאן מבחינתי כבר מדובר בתמורה לא טובה ל-350K, וזה לפני שנסעתי.



בנסיעה - ההגה קל מדי, מהיר מדי ולא מתקשר, מרגיש כמו פלייסטיישן. התיבה מתנהגת יפה במצב אוטומטי, במצב D ובהעלאת הילוך ידנית (עם המנופים המעולים בהגה) יש חבטות לא נעימות תחת כוח מלא. הורדת הילוך עם גז ביניים - נייס.יכולת השיכוך טובה, ובכביש מפותל יש יכולת גבוהה, טרן אין מעולה וזויות גלגול שטוחות למדי לרכב כזה. הבלמים לא מספקים, התחושה 'עצית' ולא נוסכת ביטחון. בבלימה קצת חזקה לפני פניה המערכת היסטרית מדי ומזהה בלימת חירום, ומדליקה איתותי חירום, בדיוק כמו בג'וליה. לא היה מספיק כביש פנוי כדי להגיע לרצף נהיגה תובענית לבדיקת עמידות הבלמים לאורך זמן.המנוע סביר, לרוב האנשים הוא יהיה מספיק בהחלט, אבל למי שרוצה לנצל את האוטו קצת יותר, הוא לא ירגיש מספיק חזק עם ה-200 כ"ס. מניח שה-280 מהווים פתרון לעניין הזה.נסעתי איתה בכבישים ה'נכונים', אבל לא ירדתי מהאוטו בתחושה של 'איזה כיף, בא לי עוד', אלא די באדישות.

אולי זה המנוע, אולי ההגה התזזיתי מדי, אולי הגודל, אולי הבלמים, אולי ההנעה הכפולה, או שילוב של הכל, בתכלס - לא מאד נהניתי.

אה, ויש קרקושים בולטים מאד בנסיעה על כביש מצולק.

בשורה התחתונה - לדעתי לא שווה את המחיר, לא מספיק איכותי, לא מספיק מאובזר, וגם בתחום הדינמי טעון שיפור.אין ספק שזה לא הולך להיות להיט מכירות, ובטח לא מה ש'יציל את אלפא'.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אם ככה, שום דבר כבר לא יציל אותם. שיתמקדו בפרארי מזארטי וקרייזלר, גם ככה מ פיאט לא נשאר כלום.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

יש גם הסולדים מהעיצוב ה"מיושן" של BMW לאינטריור.

ויש מהמוניטין אמינות הלא מזהיר של אאודי.

ומהעובדה שלקסוס זו טויוטה מפונפנת.

 

לכל סיר יש מכסה,השאלה אם יהיה לסטלביו מספיק מכסים(קונים) שיצדיקו את קיומה,כמו שיש לשאר המותגים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
השאלה אם יהיה לסטלביו מספיק מכסים(קונים) שיצדיקו את קיומה,כמו שיש לשאר המותגים.

 

חיפוש זריז בגוגל מעלה שמספר היחידות של הסטלביו שעלו על הכביש בארה"ב הוא כ-30% ממספר רכבי ה-Q5 שעלו על כבישי ארה"ב בתקופה המקבילה. מכאן זה הכל פרשנות: מצד אחד אפשר להגיד שלא מדובר בלהיט מכירות. מצד שני יתכן שמספר כזה יספיק לקונצרן כדי להמשיך ולקיים את המותג.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
יש גם הסולדים מהעיצוב ה"מיושן" של BMW לאינטריור.

ויש מהמוניטין אמינות הלא מזהיר של אאודי.

ומהעובדה שלקסוס זו טויוטה מפונפנת.

 

לכל סיר יש מכסה,השאלה אם יהיה לסטלביו מספיק מכסים(קונים) שיצדיקו את קיומה,כמו שיש לשאר המותגים.

 

מה שאתה אומר נכון מצד אחד אבל גם לא מדויק כל כך.

למשל עיצוב הפנים של הבימרים, נכון הוא אולי מיושן אבל הוא איכותי, מאוד, אין רעשים קירקושים או כל דבר אחר.

לקסוס זו טיוטה? נו באמת זה כבר לא תקף איכות החומרים ובכלל הרכבים של לקסוס בשנים האחרונות פשוט יוצאים מין הכלל.

זה נכון שלכל סיר יש מכסה אבל במקרה של האחרים יש המון מכסים שהסיר יתאים להם, במקרה של האלפה יש כ"כ הרבה חסרונות שכמות המכסים איך נאמר בעדינות, לא גדולה במיוחד.

 

לגבי המבחן עצמו, רומן תודה רבה, מאוד נהנתי לקרוא כתוב מעולה!

2017 Type R

פורסם

לא לכל סיר יש מכסה, בגלל זה יש חברות שנסגרות, אם ראיתם טופס גיר האחרון, יצא שהיא הכי איכותית ואמינה..

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם
מה שאתה אומר נכון מצד אחד אבל גם לא מדויק כל כך.

למשל עיצוב הפנים של הבימרים, נכון הוא אולי מיושן אבל הוא איכותי, מאוד, אין רעשים קירקושים או כל דבר אחר.

לקסוס זו טיוטה? נו באמת זה כבר לא תקף איכות החומרים ובכלל הרכבים של לקסוס בשנים האחרונות פשוט יוצאים מין הכלל.

זה נכון שלכל סיר יש מכסה אבל במקרה של האחרים יש המון מכסים שהסיר יתאים להם, במקרה של האלפה יש כ"כ הרבה חסרונות שכמות המכסים איך נאמר בעדינות, לא גדולה במיוחד.

 

לגבי המבחן עצמו, רומן תודה רבה, מאוד נהנתי לקרוא כתוב מעולה!

 

רשמתי דעות של אנשים ששמעתי על רכבים,

לא בהכרח מייצג את הדעה שלי.

אני אישית מתחבר לפשטות של BMW ולקסוס ביחס להתחמשות במסכים שיש אצל המתחרות.

 

אולי אולי הם יתעשתו ויוציאו מתחרות ראויות לפולו ולגולף,הסגמנט הזול שבו יחסית קל למכור.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

האיכות חומרים בלקסוס IS שנהגתי בה הייתה באמת טובה, אבל יש שם עדיין קצת חלקים מקורולה (ידיות ולוח מתגים וכמה כפתורים ) ולי זה הפריע (אבל אני מכיר את הפנים של טויוטה טוב מאוד, מה שיפריע לי לאו דווקא יפריע לאחרים) ובכל מקרה מדובר באוטו דיי איכותי מבפנים.

שנסעתי בלקסוס RX מ2009, ממש לא התרשמתי , הרגיש כמו קאמרי עם קצת יותר עיצוב פנימי וממש לא איכותי, הם עשו קפיצה באיכות הפנים מאז.

  • אחראי פורום
פורסם

עוד רכב מדובר של אלפא ובניגוד לג'וליה הוא דווקא מצליח להימכר בצורה כזו או אחרת.

אני מאוד מקווה שאלו פשלות של באטץ' ראשון, כי אם לא, נראה בבירור שאלפא פשוט העיפו את מה שיצא להם לאוניות בלי בקרת איכות קפדנית יותר.

הגימור ואיכות ההרכבה, בצורה הכי אקדמאית שאני יכול למצוא, פשוט על הפנים.

אין חלק שלא זז, התפתל והתלונן בזמן הנסיעה. לא רק על כבישיה השבורים למשעי של העיירה הציורית נשר, אלא אפילו בהפניית הגה קלה במהירות לא גבוהה,

נשמעו קולות מתיחה ולאחר מכן התמקמות מחדש של פלסטיקים יפים יותר ופחות.

דיפוני הקונסולה התכופפו בקלות מהרגל שלחצה עליהם בסיבוב; ידית ההילוכים, בדיוק כמו בג'וליה, בעלת שפה חדה ובולטת בדיוק בחלקה העליון;

חוגת ה-DNA עושה קול של עצם שנשברת בעת ההעברה בין המצבים; את תצוגת מצלמת הרוורס צריך לאתר בעזרת זכוכית מגדלת ועוד.

את מרבית העניינים האלו לא פגשתי בג'וליה, גם כשהייתה טרייה טרייה.

 

ויש בסטלביו גם דברים טובים. הניהוג שלו מפתיע ביחס לגודל ולמשקל.

ההיגוי, במצב דיינאמיק, לא רע בכלל. המינוס היחיד שלו הוא משקל קל אבל חוץ מזה, יש מהירות ודיוק מצויינים.

למנוע פעולה בניחוח דיזל משהו, גם מבחינת הרעש (שפה מתבלט בידוד חסר) וגם באופי הפעולה שביחד עם התיבה ממהר להעביר הילוכים

ולעבוד בעיקר בחלק התחתון של סקאלת הסל"ד.

הפעולה קצת גסה אבל על אף הנתונים הצנועים – הביצועים בהחלט טובים.

פעולת התיבה בהורדה מעט איטית, אבל בסוף לא היא תאט אתכם. ואם לא היא לבד, אז גם פה זוכים לפלאפים אדירים בגודלם ובמראם, נגיעה קטנה וההילוכים יטוסו.

מינוס קטן לגבי הפלאפים, הם בולטים החוצה קצת יותר מדי, מצריכים מתיחה מהאצבעות כדי להגיע לידיות האיתות והמגבים שמאחוריהם.

נוחות הנסיעה בתחילה מרגישה קופצנית, כי כנראה מצפים מרכב כזה להיות רך יותר.

אח"כ כשהחבילה מתגבשת יחד עם אותה דינאמיות ראויה לציון והקמ"זים מצטברים, הלך המחשבה מעט משתנה.

היא קופצנית אך לא חובטת ויחד עם זה מאוד מרוסנת, כך שכל קפיצה קורית פעם אחת וזהו, הגוף הגדול לא יתנועע יותר מדי.

התעכבתי קלות על המולטימדיה שמתפרסת על כל גודל המסך עליה שולטים בגלגלת, יש ניווט ויש אפשרות לפיצול מסך – יופי.

הפונט והאפשרויות קריאות וברורות.

אני חוזר לגודל תצוגת מצלמת הרוורס. או יותר נכון – לקוטן התצוגה. פיצית.

זה אמנם עניין מעט שולי (אך לא ממש קטנוני בעידן שלנו), אך זה עוד סמן ל"סגירה המהירה" שאופפת את הגשת הסטלביו.

הוא יכל בקלות להצדיק את תג המחיר הלא נמוך שלו.

עוד קצת פיניש, עוד "סיבוב קל של המברג".

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

לא נהגתי ברכב הזה משום שהוא לא רלבנטי עבורי, אבל אני לא ממש מבין את הכתיבה של הבוחנים. יש לרכב הזה הרי דגם קצה שקוצר תשבוחות בעולם. התלתן. דגם הכניסה של הסטלביו - שעולה בפרסומות מעט פחות מ- K300 - הוא מן דגם כזה שעולה משמעותית פחות (!) מגרסת כניסה של Q5. ולמעשה לא הרבה יותר מ- Q3. איך הוא ביחס אליהם? נשמע כאילו כולכם באתם לבחון אותו כתלתן, אבל הוא לא תלתן ולא לשם מכוון. האם אל מול גרסת כניסה (!) של Q5 ממנה הוא זול משמעותית (!) - עדיף עדיין Q5? איך הוא מול גרסת הכניסה של X3 (שגם היא מעט יקרה יותר אבל נניח)? איך הוא מול וולבו? מול לקסוס או אינפיניטי מקבילות? אם בכלל נהגתם בהן, כי הן המקבילה להשוואה ולא סובארו STI או במוו M3...

 

גם נשמע שיש בונטון כזה להגיד - אוי כל כך קיוויתי לקבל תלתן ב- 300K אבל קיבלתי SUV שאף שהוא מהיר מכל דבר אחר במחיר הזה, הוא לא מספיק טוב כתלתן. אז אני שואל שוב - נניח שהייתם בוחרים במקום הסטלביו גרסת כניסה של Q5 - מדוע הוא מצדיק יותר כסף? או X3 בגרסת כניסה - מדוע? תשובות כמו "סמל" "מושבי עור" "משטחים נעימים ורכים או קשיחים למגע לפרקים" הם תשובה טובה בדיוק כמו כל אחת אחרת, אבל את זה לא הצלחתי להבין לא מהמבחן ולא מהתרשמות יתר הבוחנים. תכל'ס: ב- 300K, איזה SUV עדיף? ולמה?

 

לגבי הטקסט המקורי ובמאמר מוסגר - גם העניין הזה של "חברים אלפיסטים" שהחליפו למשהו אחר הוא לא רלבנטי, שהרי האחד החליף לרכב בסגמנט של ג'וליה אבל יקר משמעותית מג'וליה, והאחר לרכב קופה הנעה הנעה אחורית שלא קיים בכלל בהיצע של אלפא. אז כל בחירה מכבדת את בעליה שבחר לשלם עבורה, אבל אין בזה שום קשר להיותם או אי היותם "אלפיסטים". היו בוחרים A120 במקום ג'ולייטה? היה על מה לדבר. היו בוחרים 318 במקום ג'וליה גרסת כניסה? היה מעניין לשמוע.

 

גילוי נאות: מחזיק ג'ולייטה ומודע לשיני הזמן, אבל חושב שהיה חוסר בתיאום ציפיות בין הבוחנים לבין הרכב...

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

גרסת הבסיס של הסטלביו עולה 320, ולגבי הX3 קשה לי להאמין שמישהו פה כבר נהג בה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

תכל'ס: ב- 300K, איזה SUV עדיף? ולמה?

...

 

לנד קרוזר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לנד קרוזר.
שתי קורולות וטרקטורון.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...