Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא סטלביו - הזדמנות אחרונה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לנד קרוזר.
יצא לי להיות אורח במושב האחורי במבחן הסטלביו ולאחרונה יצא לי להכיר מקרוב את הלנד קרוזר המתוח.

אין ממש קוים מקבילים בין השניים.

האלפא לועסת, מגרגרת ויורקת את הקרוזר בכל הנוגע לתנועה על אספלט.

הקרוזר עושה את אותו הדבר לאלפא כשנעים על לא-כביש.

מבחינת סביבת מחיה, האלפא טובה משמעותית מהקרוזר. למרות שהקרוזר שודרג משמעותית, ולראשונה הוא לא מחזיר את היושבים בו הישר לשנות התשעים, האלפא עדיין מרגישה ונראית כמה ליגות מעליו.

אני סירבתי להזדעזע מהקירקושים שעלו מהמתגים בסטלביו. לטעמי הם היו ברמת הסביר, כתלות במחיר הרכב ולא צרמו לאוזני.

אותם קרקושים בריינג' רובר וולאר (שנבחן לפני מספר שבועות) בלתי מתקבלים על הדעת, בעיקר כי תג המחיר שלו כפול מהסטלביו.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הרכב יקר, פשוט יקר, אלפא רומאו פשוט יקרים, לא רק הסטלביו.

יקר לתמורה נקודה. לא משווה מי יותר טוב או זול יותר .

אם היתה תמורה לרוח הספורטיבית שהיצרן מטפטף לנו בפרסומות,

אולי היה מאחורי הסקס אפיל שמנסים למכור לנו משהו, לדוגמה.

גולף 140 כס לא מוכר לנו רוח ספורטיבית, אלה רכב נוסעים בעל

עיצוב שמרני אלגנטי וסלון מרשים מבצע כמו גולייטה 1.4 שנמכרת

ב170 אלף שח... למה? יקר! הגולף נותנת אותה תמורה בפחות!

גולף גי טי איי, 220 אלף והמקבילה 1.7 גולייטה כמה? יקר!

לכן הוספתי שאם היו לאלפא איזה משהו בשרוול כמו לאבארט... וואלה

יש קהל מעריצים לאבארט הקטנה וקונים גם שמוכנים לשלם הרבה.

שילמדו ויעתיקו מצידי כי תמורה הם לא נותנים והשוואה לבמוו או האודי

הם יכולים רק לחלום לנסות למכור לקהל המושכל... או שיורידו מחירים.

גם אני רוצה לייצר רכב ולנסות למכור אותו במחירי במוו שידבק לו סקס אפיל

של הגרמניות היוקרתיות , אבל צריכה לעמוד מאחורי האג׳נדה אחיזה אמיתית

וראויה וכשזה לא קורה, כנראה צריך להוריד מחירים… סורי זו דעתי.

לא מדבר על סחירות על מחירי חלפים או אמינות, רק על מבחן התוצאה.

סורי זו דעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו דעתך, אבל על מה היא מבוססת חוץ

מאמונה?

בתור בוגר שלושה גולפים, אחד מהם GTI, ועכשיו שלוש גולייטות, אחת מהן תלתן, נראה שכתבת סתם כדי לכתוב, בלי לבסס על כלום.

מה נותנת גולייטה 170 שלא נותנת גולף 150? היא נותנת פחות אבזור. נותנת אבל גם פחות זוויות גלגול. לך זה אולי לא משנה. נותנת גיר יותר אמין. לך זה אולי פחות משנה. נותנת גם עיצוב יותר יפה בפנים ובחוץ, נותנת שירות יותר טוב, נותנת לטעמי הגה עדיף, ועוד. לך זה אולי לא מעניין. אבל מה שכתבת פשוט לא נכון.

נעבור להשוות GTI לתלתן. באותו מחיר (כי אצלך אפשר היה לחשוב שמדובר בסדר גודל שונה וזה כי כנראה לא בדקת ומעולם לא החזקת) אתה מקבל שוב, פחות אבזור, אבל תאוצה שונה, תחושה שונה לגמרי, צליל מאלף, רכב עם קצת יותר פלפל בסיבובים, פחות זוויות גלגול, מראה יותר טוב וכו. לך זה אולי לא מדבר כי באותו מחיר הגולף באה עם מסך מגע גדול יותר - ואולי מבחינתך זה וגג שמש חשובים יותר. זכותך, אבל סתם כתבת בליל טקסט לא רציני לדעתי מתוך אפקט אנרציה כלשהו.

ולגבי האמירה שבה פתחת - אלפא יקר. וואלה ריגשת וגם חידשת. אף אחד לא נהנה מזה. אבל לא ענית גם לשאלה איזה SUV עדיף במחיר הזה ומספק למשל תאוצה זהה. כי אם אבזור חשוב לך - רוץ וקנה את של MG הסינית...

מזל שלכל אחד טעם שונה. רק תציג נקודות השוואה סבירות ולא סתם טיעונים של יקר, כי אז קשה להשוות באמת.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bar72, אתה מבסס את דעתך על תחושה אישית ולך ככל הנראה יותר חשוב זוית גלגול ממסך גדול/סאנרוף.

אבל הלאון/גולף מוכרות לא רק לך אלא לקהל גדול,אותו קהל לקוחות שגם אלפא מנסים להתחרות עליו ולהם חשובה המערכת והסאנרוף יותר מההגה.

 

יש קומץ של אנשים שמוכנים לשלם על אלפא עירומה 160 אלף ש"ח בשביל החווית נהיגה.

מנגד,יש הרבה יותר אנשים שייכנסו לסיאט ממול וייקחו את הלאון 1.8 הכי מאובזרת בפחות.

 

"איזה SUV עדיף שמספק תאוצה זהה"-נדירים האנשים שיבחרו SUV לפי סעיף התאוצה.

יש כל כך הרבה פרמטרים חשובים יותר שבהם לפי דעת הנוהגים האלפא נופלת.

 

אני הכי רחוק שיש מלקנות SUV,אבל אם זה מה שהייתי מחפש אז איכות חומרים והרכבה והרגשת "יוקרה" זה מה שהייתי מחפש,

בשביל לתקוף סיבובים או למדוד תאוצה אין טעם לקנות SUV, אפשר "להסתפק" בקופרה נניח או Q50.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלפרין - אני מסכים איתך. לכל איש סט העדפות משלו ואין ספק שגולף וסיאט לאון מוכרות יותר. אבל זה לא שאין הבדל בין הרכבים, פשוט הבדלים יותר חשובים לאחד מאשר לאחרים ולהיפך. להגיד על משהו ״יקר״ זה בהשוואה לדברים זהים או לפחות מאוד דומים. במה ה118 עדיפה על גולף 150? לטעמי לא במספיק. לטעם אחרים כנראה שכן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד פעם הוויכוח הזה? בעולם שיש אאודי שמוכרת את אותו מחסן חלפים של פולקסווגן יש מקום לאלפא שלפחות משתמשת בתכנון עצמאי, מי שמחפש vfm שיקנה משהו אחר.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלפרין - אני מסכים איתך. לכל איש סט העדפות משלו ואין ספק שגולף וסיאט לאון מוכרות יותר. אבל זה לא שאין הבדל בין הרכבים, פשוט הבדלים יותר חשובים לאחד מאשר לאחרים ולהיפך. להגיד על משהו ״יקר״ זה בהשוואה לדברים זהים או לפחות מאוד דומים. במה ה118 עדיפה על גולף 150? לטעמי לא במספיק. לטעם אחרים כנראה שכן.

 

יקר ביחס למתחרות שלה,שהן הגולף,הלאון,וכו'.

ב160 אלף אני מצפה לקבל רכב חדש ומודרני(מסך גדול ונוח זה לגמרי סטרנדטי) ומערכות בטיחות(לא יודע אם יש באלפא ובאיזה רמה).

אם הוא נשמע טוב ומהנה לנהיגה,זה אחלה בונוס.

 

סך הכל הרכב טוב,ואני דווקא כן מאלה שיעדיפו אלפא על לאון עם סאנרוף.

אבל בהשקעה לא גדולה מצידם-רק להוסיף את הדברים הקטנים האלה שמשנים לכל כך הרבה אנשים והמכירות לפחות בארץ היו יכולות להיות במקום אחר לגמרי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לכתוב "איך כל פעם מעבירים את הדיון מהרכב למותג כשמדובר על אלפא" ואז נזכרתי שפבל התחיל. אז תמשיכו :lol:

 

---------------------------

 

נהגתי על הסטלביו בכבישים גם בכבישים מפותלים וגם בכבישים שמתאימים יותר לקהל הלקוחות של SUV פרימיום, ואז גם יצא לי לשבת במושב האחורי בתור נוסע בזמן שמישהו אחר זורק אותו מצד לצד.

 

בשביל SUV הוא מתנהג באמת טוב. אני לא אתפלא אם במבחן השוואתי בין ה-SUV שנמכרים בארץ הוא ייקח את המקום הראשון בסעיף הזה.

משקל ההיגוי היה לי באופן אישי קצת קל מידי במצב נהיגה הרגיל, ובמעבר למצב D, אז ההגה מקבל גם קצת יותר משקל, נהניתי ממנו הרבה יותר.

לצערי אין שם כל כך פידבק מההגה, אבל בתכל'ס, אין באמת רכבים היום שיש להם פידבק רציני מההגה, אולי קצת.

המתלים עובדים מעולה, גם כשיש איזה שיבוש קשה שצריך לספוג, הסטלביו עושה את זה כמו שצריך. הוא לא משטח את הכביש ומעלים את השיבוש, אתה כן מרגיש אותו, אבל רק קצת והוא מטפל בזה מהר, בשונה למשל מה-וולאר שמורח כל שיבוש גם כמה עשרות מטרים אחרי שכבר עברת אותו.

מתוך כיסא הנהג, המנוע באמת נשמע דיזל, עד לרמה כזאת שברגע שהנעתי, שאלתי את פבל אם זה דיזל. מסתבר שלא הייתי היחיד. קטע מוזר.

המנוע כאמור חזק ומושך יפה מאוד, הרגיש שהוא פחות מ200 סוסים, אבל זה כנראה בגלל המשקל הנוסף שיש לו להתמודד איתו למול הג'וליה.

הגיר עשה עבודה מעולה, לא זכורות לי קפיצות או בעיטות במהלך הנהיגה.

 

בדרך כלל ליושבים מאחור לא ממש כיף בנסיעה רגילה, ובטח לא כשמישהו אחר נוהג, וממש ממש לא כשהמישהו הזה מגרזן את האמא של הרכב.

אז פה זה דווקא היה סביר. אני לא יודע למה זה, אני מניח שזה שילוב של מתלים טובים וכיסא אחורי טוב, אבל לא עפתי מצד לצד יותר מידי.

בידוד הרעשים סביר וציפיתי ליותר, במיוחד כי המתחרים של הסטלביו (או לפחות אלה שנהגתי עליהם) בהחלט עדיפים עליו בתחום הזה.

 

מערכת המולטימדיה והפתעול שלה לא מהירים מספיק. בהשוואה למערכת של אאודי זה בסדר, אבל במרצדס זה עובד הרבה יותר מהר ובבימר זה בכלל עף. זה נשמע כמו קטנוניות, אבל מהירות תפעול של מערכת מולטימדיה זה כמו אינטרנט מהיר. מי שהתנסה בADSL, בחיים לא יוכל לחזור ל56K.

 

בהחלט נרשמו יותר מידי קרקושים בשביל רכב יחסית חדש ועוד אחד שאמור לשחק בסגמנט הפרימיום. הם לא היו כאלה מורגשים, אבל הם היו קיימים.

 

שורה תחתונה, לזכותו של הסטלביו יש כמה וכמה נקודות, הבעיה העיקרית היא שהנקודות האלה רלוונטיות לאחוז מאוד קטן מהרוכשים.

כן, הוא מתנהג מעולה, אבל נראה שבאלפא השקיעו בזה כל כך הרבה שהם שכחו שיש עוד כמה דברים חשובים.

בסופו של דבר, קהל הרוכשים לרוב לא מחפש ג'יפון מתנהג, אלא ג'יפון שקט ומאובזר, ולכן לפחות בארץ, יהיה לו מאוד קשה להפריע להגמוניה הגרמנית.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ההשוואה כן נכונה - כי זו בדיקת ההשוואה שאנו עושים כקהל גדול (השוק).

והרי הרעיון כרגע של אלפא הוא למכור הרבה - אומר לפנות לפלח שוק גדול.

ולא לפלח שוק מיוחד - המבין את דקויות ההגה האחיזה והממסרה.

 

ואם במחיר סביר נקבל גם אחיזה וממסרה ורכב מעוצב - הרי נגיד תודה.

אבל לכוון לפלח שוק מצומצם של מבינים, ולתמחר מעל המתחרות אשר השוק הכלכלי קבע כך.

יוצר שתי בעיות.

א - תמחור יתר מעל המתחרות.

ב - עקב התמחור יתר , מחיר הרכבים מתקרב לרכבים אחרים קצת יותר מפולחים.. ברמה.

 

ועם העלאת תקציב קלה,] עוברים לפלח אשר לכאורה קצת יותר איכותי.

 

לכן , אלפא בגלגולה הנוכחי, הייתה צריכה לתמחר מלכתחילה במחירי שוק יותר סבירים.

אפשר היה לתמחר קצת פחות עם הרחבת אחריות נכונה - היא פשוט תקועה באמצע עם תמחור גבוה לשוק.

ואח"כ עם האוכל יבוא התיאבון - אתם טובים, יש בסיס טוב והשוק יכיר בערך.

 

והשוק לבנתים אומר את דברו - בהישרדות שוק הרכבים, השבט אמר את דברו.

אי אפשר לנסות לבנות הכל על, שרשרת החסינות שהייתה.

צריך להילחם בחוכמה על-המקום הנכון.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסטלביו אינה יקרה יותר ממתחרותיה, היא פשוט לא. בדיקה פשוטה במחירונים למיניהם תאשש זאת. אותו דבר ג'וליה. אשר לאיכויותה העודפות או הנחותות מהמתחרות, לא נכנס לזה, היינו כבר כולנו שם, די אם נאמר שהיא לא נופלת מהן באופן כללי. אז למה על כל Q5 נמכרת שמינית סטלביו או משהו כזה, לא יודע, כנראה שהקליינטים ברובם שמרנים ולשים מאות אלפים על מותג איטלקי עם עבר מרשים, הווה הרבה פחות ומוניטין אמינות לא משהו, כשאפשר ליישר קו עם החבר'ה ולשים בחניה משהו כזה סולידי, שמרני ועם זה יוקרתי ואיכותי כמו אודי ב.מ.וו או מרצדס, נראה הרבה יותר נכון. הטיעון הזה שעולה כל פעם שצצה אלפא חדשה ,האוטו בסדר אבל נורא יקר, הוא נחמד אבל לא כל כך מדויק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנהיגה בסטלביו השאירה אותי עם שאלה אחת, אבל מאד חשובה - מה בעצם רצו באלפא רומיאו להשיג?

 

קודם כל, היא יפה. הלבן אמנם קצת בולע אותה, אבל בצבעים אחרים, אדום במיוחד, יש לה אפקט הגעה מדהים. העיצוב מזוהה מיידית כאלפא, ויפה גם בלי קשר.

 

כמו שאמרו קודמיי, היא מתנהגת נהדר. גם ביחס ל-SUV גבוה, וגם לכשעצמה. אולי לא ג'וליה, אבל הג'וליה של ה-SUV-ים בוודאות. זויות גלגול שטוחות (יחסית כמובן), מנוע טוב, גיר שתיפקד נהדר (בכל זאת ZF8 ) והגה קצר וישיר.

גם הנוחות טובה, אפילו שלא מושלמת - בכ"ז יש מחיר ליכולות דינמיות כאלה ברכב גבוה.

 

אבל כל זה ידוע, ובגדול, בהתחשב בג'וליה, גם היה די צפוי. מה בכל זאת פחות צפוי ורלוונטי?

 

איכות הפנים. מדובר באותו עיצוב בסיסי של הג'וליה - יפה ותכליתי בעיניי, אבל פרט לשינוי בודד במחזיק הכוסות והמצית, לא שונה מספיק מהג'וליה. זהות מותגית זה טוב, זהות מוחלטת זאת עצלנות.

 

קירקושים. במהלך המבחן הם נכחו מדי, גם בהתחשב במחיר של הסטלביו, וגם בלי קשר אליו.

 

איבזור - הדברים שלקוח ישים אליהם לב כבר בנהיגת המבחן - אבזור בטיחות לא שלם, מצלמת רוורס מביכה (ב-BRZ, רכב מוכוון חיסכון, המצלמה טובה בשיעור ניכר), גודל מסך מרכזי, תפעול מערכת המולטימדיה - ואלה רק דוגמאות שרואים במבט ראשון.

 

אם אנחנו חוזרים לשאלה שעלתה, מה רצו אלפא רומיאו להשיג עם הסטלביו, הרי יש לה שתי תשובות אפשריות - ג'וליה בצורת SUV, או באמת רכב שמגדיל את כוחה בשוק בשיעור ניכר. כפי הנראה הם כיוונו לאפשרות הראשונה, וזה בדיוק מה שיצא להם. ג'וליה לאלה שהתרגלו "לשבת גבוה ולהרגיש מלך אקביש" ולדעתי זה פספוס. מי שרוצה ג'וליה יקנה ג'וליה ממילא, הממבו ג'מבו של רכב גבוה לא מעניין אותו. מי שרוצה SUV יוקרתי, יתקשה לסלוח לה על הפאקים והיתרונות שלה, שהם באמת קיימים, לא ימוקמו גבוה בסדרי העדיפויות שלו, ואני עדין.

 

לסיכום - פשוט חבל. הסטלביו רכב מצוין שלוקה בפיניש, בין אם באיכות הגימור ובין אם באבזור. בשביל כל אלה לא צריך להפוך עולמות ובהחלט ניתן לעשות את זה בין באטצ'ים שונים של ייצור, ואני מאד מקווה שכך יהיה. כבר עכשיו הסטלביו מוכרת יותר מהג'וליה, אבל אבסולוטית המספרים נמוכים. איכות משופרת ותמורה עדיפה באבזור, גם במחיר הנוכחי, יהפכו את החבילה לאטרקטיבית יותר, ואם יתווסף לזה גם מחיר חדירה אמיתי (ואין מה לעשות, אלפא רומיאו בהחלט חודרת לפלח השוק הזה מאפס), יש סיכוי להצלחה אמיתית כאן, כלומר התמקמות מאחורי השלישיה הגרמנית במכירות.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כמה קמ הגיע רכב המבחן?

היתכן שהקרקושים הם תוצאה של החיים הקשים יחסית של רכבי מבחן? אולי נסעו עימו במקומות להם אינו מיועד? סתם מתוך עניין, את הרכב הזה אני ממילא לא אקנה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ב קונסיומר ריפורטס אמרו שאיכות הרכבה לא משהו, יותר חמור, הם העלו את הרכב על ליפט והראו הלחמה ששכחו להלחים וצמד כבלים ששכחו לחזק,

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בר, אני לא עושה השוואות תמורה.

כלל לא.

אינני חושב שהן באותה הליגה, גם אם המחיר דומה וזו הטענה שלי.

לא משווה אלפא לגולף וגם לא לבמוו. לא. סורי, לא חושב שהן באותה ליגה.

סליחה, תהנה מהאלפא שלך בכיף ותשלם כמה שאתה חושב שמתאים לך.

בליל השטויות שרשמתי, הם המילים שלי, הדגשתי שזו דעתי. לא השוותי

בינהן, כי לדעתי אין מה. הן לא באותה רמה והמחיר לדעתי מוגזם.

לא כל דעה חייבת להיות מושכלת או מתומכרת או סאן רוף מול אחיזה או

רכב שרוכן בפניות. מנקודה אלף לבית גם יש לי מה להוסיף גם עם מרכב רופס,

או תחושות שלדעתך , פה יש יותר ושם פחות, זכותך.

זו דעתי ואלפא יקרה לטעמי ומתומכרת גבוה ואת זה הסברתי מצויין כשרשמתי.

אתה לא חייב להסכים.

ומצד שני, אני לא חייב להשוות סאן רוף ורכינת מרכב בסיבובים.

מכל רשמי לקחת את מה שנוח לך, זכותך.

אבל כשרשמתי שילכו ללמוד מאבארט, גם על תוסיף משפט או שורה בבקשה.

ושיסלחו לי אוהדי אלפא, אבל ג'ולייטה 1.4 אחרי 4 שנים על הכביש, מרגישה

כמו איזור תעשייה מרעיש ובלתי נסבל, את זה אני כן שומע ושלא נדבר על הפלסטיקה

ועוד. סליחה , אבל גולף גי טי איי אחרי ארבע שניםו100 אלף קמ לא חורקת ולא מקרקשת.

הרגע חזרתי מנסיעה של שעתיים (לא שזה מלא או המון) עם הX3 2013 שלי.

3 מיזוודות ורכב מלא עד זוב דם. לא יודע השקט בלתי נסבל שכולם ישנים, נראה את הסטלביו

בעוד 3 שנים.

והדבר האחרון שאני מוסיף, שחס וחלילה לא ישמע מרשימת שורות אלה שאני מזלזל במותג.

לא, אני לא, אני פשוט חושב שהוא ממוצב וממותג גבוה ביחס לתמורה ואל תספור לי סאן רוף

ומרכב רופס והיגוי שונה...את זה "אבארט" (באותו בית אנחנו גרים לעזאזל)

יודעת לעשות קצת יותר טוב (רמז ללמידה) ולתת איזו שהיא תמורה בעד האגרה.

ואת אבארט אני מכיר מצוין על אמינותה על קירקושיה ועל איכות הגימור המצויינת , אבל הרכבה

אומללה לטעמי.

קיצר, אני לא חושב שהסטלביו מתומכרת נכון וזו דעתי בלבד, אני לא חושב שהיא תעמוד

מול האודי Q5 והאכויות שלו ולא מול הX3 החדש וגם לא מול הGLC של מרצדס.

אני חושב שהוא יקר מדי למוצר שהוא מספק ללקוח, גם אם הוא עולה על כולם בכמות

האיבזור, כמות האיבזור הבטיחותי וגם כמות העושר והאיכות הפנימית שלו. אני פשוט לא

חושב שהוא שם...נסעתי גם נסעתי ברכב הדגמה ועוד כמה אלפות שסיכרנו אותי.

נוסע על אבארט, ועל גולייטה ישנה 1.4 מדי פעם ...על הX3 החדשה עדיין לא נהגתי.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ב קונסיומר ריפורטס אמרו שאיכות הרכבה לא משהו, יותר חמור, הם העלו את הרכב על ליפט והראו הלחמה ששכחו להלחים וצמד כבלים ששכחו לחזק,

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

אוי זה קורע :-)

אבל ברורה הכוונה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...