Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא סטלביו - הזדמנות אחרונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם הסטלביו היא ההזדמנות האחרונה של אלפא?

 

לכתבה המלאה של פבל: https://bit.ly/2pYDXN9

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עושה רושם של ג'יפון מצויין וייחודי, באמת כאן לא יקנו אותו הרבה, אבל נראה לי שבארהב יקנו אותו, לפחות מקווה, כי אחרת באמת מי ישקיע באלפא עוד פעם, כאן אני לא מסכים עם פבל, אלפא צריכה להיות ייחודית ולא לפזול למכנה משותף רחב יותר, זה מה שהם עשו 20 שנה ותראה לאן זה הביא אותם.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

משהו בפרופורציות מקדימה נראה "דפוק".

ואם כבר רכב שיתחרה בה בכבישים וביוקרה-מקאן של פורשה,הוולאר,הפייס של יגואר.

 

אני לא יודע מי יקנה אותו,כל מתחרה מציג נקודה חזקה יותר.

הסמל של אלפא? מה הוא כבר שווה...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

כן נכון, אבל זאת הפעם הראשונה בשנות דור שהשקיעו כ"כ הרבה כסף ולא עשו שום קיצורי דרך, זאת באמת הפעם האחרונה לראות אם המותג האיטלקי הזה באמת מעניין משהו או שהוא יגמור כמו הרבה מותגים אחרים שעבר זמנו,

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם
כן נכון, אבל זאת הפעם הראשונה בשנות דור שהשקיעו כ"כ הרבה כסף ולא עשו שום קיצורי דרך, זאת באמת הפעם האחרונה לראות אם המותג האיטלקי הזה באמת מעניין משהו או שהוא יגמור כמו הרבה מותגים אחרים שעבר זמנו,

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

לפי רמת המכירות של הג'וליה, נכון להיום, לא עושה רושם שהיא באמת מעניינת רבים.

ואני לא ממש בטוח שזה באשמתה - תעשה סקר כאן, היכן שחובבי רכב ונהיגה נמצאים באחוז גבוה בהרבה מחלקם באוכלוסיה, ותראה מה מעניין יותר - מולטימדיה מנצנצת וחישוקי 48' אינץ עם צמיגים בחתך 20 או יכולת דינאמית, ותקבל את התשובה לבד.

חבל, כי אלפא השתדלו באמת ויצאה להם מכונית טובה מאד.

אם מכירות הג'וליה לא יתרוממו בצורה משמעותית, חבל להמשיך להשקיע הלאה בשביל מתי מעט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
משהו בפרופורציות מקדימה נראה "דפוק".

ואם כבר רכב שיתחרה בה בכבישים וביוקרה-מקאן של פורשה,הוולאר,הפייס של יגואר.

 

אני לא יודע מי יקנה אותו,כל מתחרה מציג נקודה חזקה יותר.

הסמל של אלפא? מה הוא כבר שווה...

אני חושב שהמתחרים הישירים אמורים להיות קאדילק וולוו, ב.מ.וו, מרצדס ואאודי, לאו דוקא אלו שהזכרת. אם כי גם הוולאר וה-f-pace לא מושלמים, מהמבחנים שהיו פה.

 

לאלפא כמותג דוקא יכול להיות מקום. הוא מייצג ספורטיביות, ייחודיות וניחוח של יוקרה, קצת כמו וולוו רק לא לזקנים (ככמותג, לא כרכב, אל תסקלו אותי). רק צריך להתגבר על תדמית האיכות והאמינות הבעייתית, ולהציע תמחור מנצח. לדעתי יש עוד מקום בקצה התחתון של שוק היוקרה למותג פחות "כבד" ועדיין מכובד.

 

מעבר לתדמית (איכות ואמינות), יהיה קשה לאלפא להתמודד מול מותגי יוקרה מבוססים כשהם חסומים מלמעלה ע"י מאזרטי. הם פשוט מייצרים מוצרים בקטגוריות נמוכות יותר מהמתחרות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

נכון, דינמיות לא מוכרת נקודה, חשבתי שהם ימכרו בגלל ערכי מותג בצפון אמריקה, אבל זה לא קורה, לדעתי אלפא גמורה.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

לא יודע אם אלפא גמורה, אבל מה שבטוח שעכשיו יהיה הרבה יותר קשה לשכנע משקיעים לשים הונם בחברה, ושום מצגות לא יעזרו כאן.

טוב, לזכותם יאמר שהם באמת ניסו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

גם קדילק ניסו לפנות לחובבי רכב עם הצמד ats cts ולחובבי high tech עם ct6, ובכל המקרים נכשלו, מה שמצחיק שהרכב שמחזיק אותם צפים זה האסקלייד הגרוע.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

כל פעם שאני רואה אותה בכביש אני מגרד את הראש -

אישית, התאכזבתי מהעיצוב החיצוני של הג׳וליה. הרכב נאה מקדימה, סתמי מכל זווית אחרת.

אבל איכשהו, הסטלביו שבנוי על אותה הפלטפורמה הצליח איפה שהג׳וליה נכשלה, ולטעמי מדובר בקרוס הכי יפה בשוק (שני אולי, אולי, למזראטי).

אז אני מגרד את הראש כי אני לא מבין איך שני רכבים עם אלמנטים עיצוביים נורא דומים מצליחים להגיע לשורה תחתונה כ״כ שונה, במישור הזה.

 

לנהוג לא יצא לי, אבל כן ביקרתי בסוכנות להתרשם מגוף ראשון - ובסה״כ אהבתי.

אם הייתי מחפש קרוס יוקרתי מעוצב, בהחלט הייתי שוקל. בעסקת ליס אמריקאית (ובכלל?) במסגרתה ענייני ירידת הערך / תיקונים אינן מקבלות את אותו משנה תוקף, הרכב לגמרי יכול להיות אטרקטיבי ללקוחות הסגמנט.

מקווה שילך להם!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אני חושב שהמתחרים הישירים אמורים להיות קאדילק וולוו, ב.מ.וו, מרצדס ואאודי, לאו דוקא אלו שהזכרת. אם כי גם הוולאר וה-f-pace לא מושלמים, מהמבחנים שהיו פה.

 

לאלפא כמותג דוקא יכול להיות מקום. הוא מייצג ספורטיביות, ייחודיות וניחוח של יוקרה, קצת כמו וולוו רק לא לזקנים (ככמותג, לא כרכב, אל תסקלו אותי). רק צריך להתגבר על תדמית האיכות והאמינות הבעייתית, ולהציע תמחור מנצח. לדעתי יש עוד מקום בקצה התחתון של שוק היוקרה למותג פחות "כבד" ועדיין מכובד.

 

מעבר לתדמית (איכות ואמינות), יהיה קשה לאלפא להתמודד מול מותגי יוקרה מבוססים כשהם חסומים מלמעלה ע"י מאזרטי. הם פשוט מייצרים מוצרים בקטגוריות נמוכות יותר מהמתחרות.

 

מהעשור האחרון יש לאלפא את המיטו והג'ולייטה.

הג'ולייטה עוד איכשהו בסדר(משווה לגולף) והמיטו על הפנים(ביחס לפולו)-זה מה שהיה להם.

באותו זמן וולוו(רכב השנה),BMW,לקסוס ושות' הציגו עשרות דגמים,בנו לעצמן שם וקהל לקוחות.

אתה לא יכול לבוא out of the blue עם רכב חדש לגמרי "לפני 30 שנה עשינו רכב טוב,אז גם זה טוב תקנו" עם כל הסטיגמות שיש על אלפא.

((ההרגשה שלי היא שכל הרכבים היום הם "ספורטיביים" מעל רמת מחיר כלשהי,פשוט כי הכל מבוקר מחשב ואפשר לתת תחושה של נינוחות/קשיחות בלחיצת כפתור.וברכב יום יומי אף אחד לא באמת רוצה הארד קור.))

 

תן לי סיבה להעדיף אותה על 330 לצורך ההשוואה,האינטריור נראה דומה,מבחוץ זה עניין של טעם והסמל-דיי ברור מי המוביל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אלפא היא מוצר יקר, כיוונו אותו לשוק יוקרתי היקר מדי. למה שמישהו יקנה אלפא?

למה לא להעדיף במוו או האודי?

בשנות ה2000 היית יכול לקנות

147 ב130 אלף שח. היום אפילו המיטו הכי קטנה לא עולה 130, אלה עם מנוע

חסכוני 0.9 סמק, עלוב חסכוני ושלדה של סמי טריילר לא מהנה ולא כלום...העיקר

הסמל מקדימה שהוא יוקרתי (שיעשו קורס אצל מהנדסי אבארט).

יקר מדי , למה שמישהו יקנה? רק באיטליה רואים אותם על הכבישים בכמויות רבות

יחסית. היום האירופים קונים סקודה, גם איכותי וגם זול... רוצים ספורטיבי? קונים VRS.

מקבלים גיר מטריף חושים ומנוע בשרני ושלדה נחמדה.

אלפא רומיאו צריכה להוריד ולקצץ במחירים שלה מצד אחד ומהצד השני, היא צריכה ללמוד

קצת מאבארט שלקחו שילדה של פיאט פנדה ועשו מכונית פולחן שלפחות נותנת תמורה

בעד האגרה... מאוד שמח בשבילם שהוציאו מכונה כמו התלתן ירוק, מאוד. מכונית שאני

טוען שיצאה רק למטרת שינוי תדמית או הצהרת יכולת, אני מאוד שמח "שיכולים" שם

באלפא .אבל כמה כבר יקנו אותה במחיר של 700 אלף זוזים? קיצר הם הפכו עצמם ללא

רלבנטים לעולם ולמעמד הבינוני, הם רלבנטים למעמד הגבוה ושם, לא קונים אלפא, קונים

פורשה מזראטי יגואר וקצת אסטון מרטין...

ופה בהמשך,התאוריה שלי קצת מקווה שמשהו טוב יקרה.

דווקא הסטלביו שיצא נראה מצוין ושם, בסיגמנט הזה לא מחפשים ולא מצפים למשהו ספורטיבי,

כי זה לא בראש הרשימה של הלקוח, דווקא פה כן הייתי חושב על שינוי לטובה וכן הסגמנט הזה

רותח בעולמנו ...אבל המחיר. למה? למה יקר? למה? למה חייב להיות יקר?


×
×
  • תוכן חדש...