Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז נקנתה צירייה משופצת (350 שקל) שהגיעה היום, רק כדי להיות בטוח, את השמן גיר מרוקנים דרך הבורג המוקך באדום וממלאים מהבורג הכחול?

תודה רבה[ATTACH=CONFIG]499174[/ATTACH]

 

כן....

יום טוב גם לך

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אז הצירייה הוחלפה אבל עדיין יש רעש של דפיקה כשנותנים\עוזבים גז חזק...חשבתי בכיוון הבולם השמאלי שאיתו התעסקתי אבל הוא היה נראה בסדר גמור...

הרמתי את האוטו עכשיו וראיתי שהגיר מנותק מהתושבת שלו (זה אמור להיות זה לפי מה שאני מבין...) מצ"ב תמונה.

איך אפשר להתקדם מפה?20180210_202025.jpg20180210_202025.jpg

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

פורסם

1. זה בעיה ליסוע ככה? בזהירות?

2. החור של הבורג הימני תחתון נשבר....איך אפשר לחבר שוב? אפשר לוותר עליו ולהישאר רק עם 2 ברגים? האוטו משמש לתוך היישוב ואין לו טסט ככה שאכפת לי רק מבטיחות ולא מטסט וכו׳

תודה רבה!

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

פורסם

אתה צריך תושבת חדשה ולתקן את הבית של הגיר, אי אפשר להשאיר את התושבת רק על שני ברגים.

לעניין נסיעות "רק בתוך היישוב" זה לא תירוץ לנסוע עם רכב מפורק או ללא טסט וביטוח. אתה לא רוצה לדעת מה יקרה אם חלילה מישהו (או משהו) ייפגע.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה הכוונה לתקן את הבית של הגיר?

אפשר לרתך את התושבת ישירות לגיר בנוסף ל2 הברגים?

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

×
×
  • תוכן חדש...