Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אז אחרי שהיו לי תיקתוקים מאזור הגלגל\צירייה השמאלית ודי הזנחתי אותם....נסעתי באוטו וכשהתחלתי נסיעה היה מין פאק כזה עצרתי והסתכלתי מתחת לאוטו וראיתי שהצירייה יצאה מהגומייה ונפלה מתוך הקרדן....

פירקתי את הצירייה מהגלגל וראיתי שאחד המיסבים מתוך השלושה שנמצאים בצד של הגיר (אלו שנכנסים לקרדן) נשבר ולא נמצא....

אפשר להחליף רק אותו?

אפשר להחליף רק את שלושת המיסבים?(הם תפוסים עם טבעת אבטחה על הצירייה)

אפשר לקנות את המיסב\המיסבים בחנויות חלפים? זה מיסבים שונים בכל דגם של רכב?

איפה יש מקום שמתעסק עם כאלו דברים?

הקרדן שלם ולא נפגע לפי מה שראיתי...

מה אומרים? איך אפשר לצאת מזה עם הכי פחות נזק בכיס?

את העבודה בעיקרון אני עושה גם כדי ללמוד וגם כי אין לי מוסך ביישוב והרכב מורד מהכביש....

תודה רבה!

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

פורסם (נערך)

ה3 מייסבים זהו הקרדן בעצמו(חלק אחד) לא בכל הרכבים ניתן לרכוש אותו בנפרד רק לכמה בודדים לרוב זה צירייה קומפלט.

תברר במוסך היבואן האם החלק נמכר בנפרד וגם בחנויות לחלקי חילוף אם כי לדעתי סבירות נמוכה.

או החחפת ציריה מפירוק/חדשה או שיפוץ ציריה במכון כגון דיסקל או המדביק וכד' ששם הם מבצעים התאמות וכו

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם

תזמין ציריה אל תיקח סיכון להמשיך עם אותו קרדן שמחובר כעת לגיר. ייתכן שבשל הבלאי המצטבר ומשך הזמן שנסעת כך גרם להתחממות של הקרדן ואולי גם לעיוות פנימי בו ועייפות מואצת של החומר.

פורסם

לא הבנתי, קרדן זה המיסבים עצמם או החלק שאליו הם נכנסים בתוך הגיר?

מצ"ב תמונה של החלק השבור.

זה חלק אוניברסלי או דווקא מיוחד לדגם הזה?

כמה אמור לעלות שיפוץ\צירייה חדשה\משופצת?

אפשר ללכת לחנות שמתעסקת עם מיסבים ויתאימו לי כזה מיסב? איםה יש מקום שכזה?

תודה רבה!

20171231_153035.jpg

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

פורסם

פו"ש, האם המסב התפרק בתוך הגיר? כי אם כן אז ברור לך שכרגע יש בתוך הגיר פיסות מתכת שרק ממתינות לרגע הנכון כדי לרסק לך את גלגלי השיניים הפנימיים.

 

גש לטיפול במוסך.

פורסם

ממה שראיתי הוא לא התפרק בתוך הגיר אלא יצא מהמקום שלו וכנראה מהכמה מטרים שנסעתי עד שעצרתי המיסב הזה נשבר מהכביש כנראה....

המקום של המיסבים בתוך הגיר (קרדן?) שלם ולא שרוט או משו כזה....

א. אשמח אם מישו יפרט מה השם המקצועי של החלקים האלו

ב. האם אפשר להחליף את המיסב הספציפי?

ג. כל מוסך יכול לעשות את זה?

תודה

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

פורסם

הכתר מייסבים הזה לא יכול להתפרק בתוך הגיר כי הוא ניכנס לתוך כוס הקרדן והכוס אטומה לכיוון הגיר. תרים טלפון לחנות חלפים ותסביר להם שאתה צריך ציריה קומפחט אני מאמין שלא תעבור את ה 300 שח לציריה שלמה. הציריה מגיעה שלמה כולל הקרדן כולו כך שתצטרך לשלוף עם מברג שטוח ארוך את הקרדן שכרגע מוכנס בדיפרנציאל. שים לב שיישפך שמן גיר אז רוקן אותו לכלי נקי לפני הוצאת הקרדן דרך בורג הניקוז ואם תרצה תחזיר אותו. אל תחזיר את הציריה גם אם תשיג כתר שכזה לאותו קרדן!

פורסם

מאור, למה לא כדאי לנסות להשיג כתר ולהחזיר לקרדן עם גומייה חדשה?

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

פורסם

א. אם הקרדן התחמן מה הסיכון בזה? ב. האוטו משמש לכיף ביישוב ואין לו טסט...אז למה לא לנסות לקנות את הכתר מיסבים? מוכרים אותו בכלל בתור חלק בנפרד?

ג. איך מוציאין את הקרדן מהגיר?

ד. את השמן גיר לאסוף כשאני מוציא את הקרדן או מהבורג ניקוז של הגיר? ולהחזיר אותו או לשים חדש באותה כמות?

תודה רבה

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

פורסם

את שמן הגיר תוציא מבורג הניקוז ואז תמדוד כמות ותחזיר בדיוק אותו דבר. אם יש חוסר אז כמובן תשלים לפי המדיד.

הקרדן יוצא מהגיר בשליפה עם מברג שטוח ארוך תכניס בין הקרדן לגיר ותן פוש שיישלף אחוצה.

כתר מייסבים ניתן לקנות בניפרד אני אנסה לבדוק לך מאוחר ספציפית לציריה שלך.

בגלל שהמייסב התפרק בתוך הקרדן וכניראה זה תוצאה של לא מעט בלאי אז הקרדן עצמו גם ניפגע מזה מבחינת התחממות יתר ועייפות החומר כך שזה עניין של בטיחות אבל אם אתה אומר שהרכב ללא טסט וללא ביטוח אז ניראה שבטיחות פחות מעניינת אותך..אבדוק לך על הכתר מייסבים.

פורסם

ההגדרה המקצועית לחלק זה היא tripod וכל המיכלול בשלמותו ניקרא inner cv joint אז חפש לפי ערכים אלה. כמו כן לפי מיספר שלדה תוכל למשוך מקט של החלק ולפי זה לחפש.

פורסם

מאור, הקרדן יוצא החוצה רק בשליפה או שיש איזשהו פין שצריך להוציא איפשהו?

אם הקרדן יוצא רק בשליפה ומיד השמן מהגיר בורח מה גורם לשמן להישאר בתוך הגיר כאשר הקרדן במקום שלו? יש לו מחזיר שמן? איפה?

תודה רבה!

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

פורסם

אכן הקרדן יוצא בשליפה אין לו שום פין אלא קיימת טבעת אבטחה כמעט סגורה בקצה מוט הקרדן שהיא מעט פתוחה והיא זו שמשאירה את הקרדן בפנים שלא יחליק אחוצה. לאחר השליפה תבדוק שהיא קיימת שם. אתה גם תזהה מחזיר שמן שיושב בהיקף שאליו ניכנס הקרדן בגיר וזה מה שמונע את יציאת שמן הגיר כל עוד הקרדן שם.

פורסם

אז נקנתה צירייה משופצת (350 שקל) שהגיעה היום, רק כדי להיות בטוח, את השמן גיר מרוקנים דרך הבורג המוקך באדום וממלאים מהבורג הכחול?

תודה רבהIMG-20180114-WA0006.jpg

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

×
×
  • תוכן חדש...