Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי אנשים,

 

לאחרונה האימובילייזר ביונדאי i30 (במקור מליסינג) מתחיל לגמגם ומידי פעם הנורה של הרכב עם המפתח בפנים לא נדלקת עם הסוויטש והרכב לא מניע. אשמח להמלצות על מקומות של מערכות רכב לטיפול בבעיה לפני שאתקע לגמרי. עדיפות לאזור השרון, אך אם יש מקום ממש טוב, אסע גם יותר רחוק

פורסם

תבדוק עם הביטוח, האם יש דרישה לקודן.

 

אם אין, תבקש מהמתקין שינתק ויפרק לך את הקודן הקיים ושלא יתקין חדש.

 

 

פורסם

הוא מבלבל בין הקודן (שהוא אכן הנפצה ישראלית ומיותר לגמרי ורק גורם לצרות) , לבין האימובילייזר המקורי שמגיע עם הרכב.

 

פות"ש נסה להניע עם המפתח השני, ואם זה קורה גם איתו - כנראה שצריך להחליף אנטנת אימובילייזר שנמצאת בסוויץ' עצמו.

Stay Dirty

פורסם

נראה באמת שעשיתי סלט. אני גם חושב שמדובר על הקודן (לוח המקשים), אבל קטונתי. אני מבוטח בaig והפוליסה דורשת כספת שמפועלת באמצעות לוח מקשים, כך שביטול הקודן לא נראה כרגע אופציה לצערי.

האם ממליצים לנסות להשתמש תקופה במפתח הרזרבה או כבר לפנות למתקן קודנים?

תודה!

 

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

אתה שוב מתבלבל.

 

כספת זה קופסת ברזל שמגנה על מחשב ניהול מנוע בפני פירוק והחלפה על ידי גורם לא רצוי. היא לא יכולה להיות מופעלת על ידי קודן. זה רק קופסת ברזל. (אלא אם יש משהו חדש בתחום שאני לא מכיר).

 

אתה ציריך לנסות להבין, האם התקלה היא במערכות מקוריות של האוטו - אימובלייזר או במערכות שהותקנו בארץ - קודן.

 

אם זה הראשון, צריך מוסך. אם השני, מתקין אביזרים.

 

האם הקודן משמיע צליל אישור קבלת קוד?

 

האם כשאתה מנסע להניע בלי להקיש קוד, אתה רואה תופעה זהה?

 

 

פורסם

סעמק, לא הולך לי היום. מצרף את החלק מהפולסיה. מה שצבוע בצהוב מתכוון לקודן, לא?2017-06-11_16-08-52.jpg

פורסם

הקודן תמיד משמיע צליל של אישור, גם אם לא מניע.

כבר הייתי במוסך ומתקין אביזרים, ואמרו לי לשים לב אם המנורה של הרכב עם המפתח בפנים נדלקת בזמן הדלקת הסוויטש, ובאמת רק כאשר היא לא נדלקת, הרכב לא מניע. אמרו לי שבמצב כזה הבעיה היא לא מכנית וצריך לפנות למתקיני מערכות רכב לטיפול.

האם יכולים להמליץ על מקומות טובים?

 

תודה רבה,

פורסם
אתה שוב מתבלבל.

 

כספת זה קופסת ברזל שמגנה על מחשב ניהול מנוע בפני פירוק והחלפה על ידי גורם לא רצוי. היא לא יכולה להיות מופעלת על ידי קודן. זה רק קופסת ברזל. (אלא אם יש משהו חדש בתחום שאני לא מכיר).

 

בוקי, מה שהביטוחים דורשים היום, זה שהעלוקה עצמה תהיה מוגנת בכספת.

(יש למשל כספת לסטרטר ולמודול הצתה).

שמים עלוקה אלחוטית על הרכיב, וכספת מעל הכל, שכמו שכתבת, גם מונעת גישה לרכיב. וגם מונעת גישה לעלוקה.

 

וכמובן, שהעלוקה מופעלת על ידי לוח המקשים, ולא הכספת....

 

בכל מקרה, אם מדובר על בעיה בקודן (עדיין לא הצלחנו לוודא זאת...), הרי שעם פריצת הכספת, ניתוק קודן ישן והתקנת חדש+כספת חדשה, צפויה לפות"ש הוצאה נאה (כ-900 ש' להערכתי).

 

אם היינו יודעים באיזה קודן מדובר, היינו יכולים להפנות את פות"ש למתקין מורשה של אותו מוצר, שאולי יתקן/יחליף רק לוח מקשים/מוח בלי לפרוץ את הכספת, ויחסוך לפות"ש כ600 שקל.

 

ובכל מקרה-באיזור השרון אני ממליץ מאד על "אור עד קור" באזה"ת הרצליה, שהם גם מורשים של AIG ויכולים להפיק אישור תקינות אחרי ביצוע התיקון.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
בוקי, מה שהביטוחים דורשים היום, זה שהעלוקה עצמה תהיה מוגנת בכספת.

(יש למשל כספת לסטרטר ולמודול הצתה).

שמים עלוקה אלחוטית על הרכיב, וכספת מעל הכל, שכמו שכתבת, גם מונעת גישה לרכיב. וגם מונעת גישה לעלוקה.

 

וכמובן, שהעלוקה מופעלת על ידי לוח המקשים, ולא הכספת....

 

בכל מקרה, אם מדובר על בעיה בקודן (עדיין לא הצלחנו לוודא זאת...), הרי שעם פריצת הכספת, ניתוק קודן ישן והתקנת חדש+כספת חדשה, צפויה לפות"ש הוצאה נאה (כ-900 ש' להערכתי).

 

אם היינו יודעים באיזה קודן מדובר, היינו יכולים להפנות את פות"ש למתקין מורשה של אותו מוצר, שאולי יתקן/יחליף רק לוח מקשים/מוח בלי לפרוץ את הכספת, ויחסוך לפות"ש כ600 שקל.

 

ובכל מקרה-באיזור השרון אני ממליץ מאד על "אור עד קור" באזה"ת הרצליה, שהם גם מורשים של AIG ויכולים להפיק אישור תקינות אחרי ביצוע התיקון.

הי, זה פות"ש מדבר. אין לי מושג מה ראשי התיבות, אבל זורם

תודה על התשובה המפורטת.

כמובן שאשמח לחסוך 600 ש"ח (המתקין שהייתי אצלו אכן דיבר על פריצת הכספת ועלויות לא מבוטלות). איך אני יודע איזה קודן יש לי? באמת שאני זוכר איפה התקנתי.. רחוב נגבה בר"ג

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם
הי, זה פות"ש מדבר. אין לי מושג מה ראשי התיבות, אבל זורם

 

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פותח שירשור

יום טוב גם לך

פורסם

פות"ש=פותח השרשור :-)

אתה יכול לצלם לנו את לוח המקשים. כך נדע באיזה קודן מדובר.

דרך אגב-הבחור מנגבה (אם מדובר על מי שאני מכיר) גם כן מקצוען.

עבדתי איתו לפני 15 שנה. לא זוכר איך קוראים לו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
פות"ש=פותח השרשור :-)

אתה יכול לצלם לנו את לוח המקשים. כך נדע באיזה קודן מדובר.

דרך אגב-הבחור מנגבה (אם מדובר על מי שאני מכיר) גם כן מקצוען.

עבדתי איתו לפני 15 שנה. לא זוכר איך קוראים לו

אה, התעודדתי, חשבתי על פירושים פחות מחמיאים

×
×
  • תוכן חדש...