Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חברת אוטודיל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש סיכוי גדול שאני כנראה אעשה טרייד אין שם. רציתי לדעת אם יש פה מישהו שכבר עשה עסקה איתם בעבר ויכול לספר על החוויה? יש שם רכב שמאוד מוצא חן בעיני, שנתון 09', אבל קילומטר מחשיד 53 אלף. הוא יד ראשונה גם. האם אפשר לדעת את כל ההסטוריה של האוטו דרכם? אמינים?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברור שלא יחשדו. אתה לא מגרש רכב, אתה בן אדם פרטי, וראיתי הרבה מקרים כמו שלך. פשוט ממקרה עבר מצער שקרה לי קניתי רכב ממגרש שהורד מהכביש סיפור רציני, מאז אין לי אמון במגרשי רכב כל כך ואני חשדן יתר על המידה.

פורסם

בעקרון, אוטודיל הוא מגרש של יבואן (צ'מפיון) כך שזה אמור להיות פחות "שכונה". אבל בשום פנים ואופן לא לוותר על שום שלב בקניה: בדיקה, מסמכים, הסכמים. כל דבר צריך להיות מודפס וחתום. בהצלחה!

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם

אני קניתי רכב מאוטודיל לפני כמה שנים. הכל עבר בסדר והרכב היה מצויין למשך משהו כמו שנתיים עד שמכרתי אותו.

אוטודיל זה טרייד אין מכובד ששייך לצ'מפיון, ככה שבעקרון סביר להניח שהם לא אמורים ללכלך את הידיים שלהם בכל מיני סוגי טינופת כי יש להם תדמית מסוימת לשמור עליה.

אבל למרות זאת אין לוותר על בדיקה שלך, ובכל אופן לדעתי בכל טרייד אין מכובד ככל שיהיה יש לנהוג בגישת "כבדהו וחשדהו" כמו עם כל מגרש סוחרי רכב.

V5

פורסם

אני קניתי גם מאוטודיל ולדעתי הם מאוד אמינים ומקצועיים והפרטים שנמסרו לי על הרכב היו מדויקים בלי קשר שגם אני עשיתי כמובן בדיקה בקמפיוטסט. תלך אלהם יש להם מגוון עצום של מכוניות על רמה! זה לא כמו מגרשים אחרים...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אני התעניינתי מספר פעמים ברכבים מאוטודיל ובסוף גם רכשתי.אחד מהמגרשים/חברות טרייד אין היותר טובים אם לא הטוב ביותר.רכבים פרטיים מיד ראשונה, הניסיון שלי היה טוב מאד.בשורה התחתונה, אני בספק רב אם הם היו לוקחים לרשותם ביודעין רכב בעייתי ממישהו, מצד שני, הם עושים בדיקה רגילה וגם עליהם אפשר לעבוד ולכן ההמלצה הטובה ביותר היא לבדוק את הרכב מטעמך, בוודאי אם מדובר ברכב בן שנתיים שלוש עם עשרות אלפי ק"מ.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

כמעט תמיד הנציגים \ סוחרים לא יודעים על הרכב יותר ממה שאתה יודע עליו ויכול מאוד להיות שהם פשוט לא מודעים לבעיה מרכזית כזו או אחרת ברכב, ולכן זה לא משנה איזה מגרש, תמיד תדאג שאתה זה שמוציא 500 שקל על הבדיקה במכון ללא אינטרסים, ואף פעם לא להסתמך על הבדיקה שמציגים לך.

 

באופן כללי, נציג שם כדי למכור, לרוב הוא מקבל בונוסים למשכורת על מכירות \ מסירות ולא על יחס ללקוח.

אחרי המכירה הוא די סיים את תפקידו, מי שישאר לאסוף את השברים במידה והרכישה לא מוצלחת הוא אתה.

באם תתגלה תקלה משמעותית לאחר הרכישה, (תקלות קטנות לרוב נסגרות ללא בעיות, אבל לא בזה נמדדת איכות השירות) לא יהיה פשוט לבטל את העסקה ולכן תמיד כדאי לבדוק הכל כשהכסף עוד בכיס שלך.

פורסם

תודה רבה לכל העונים. חידשתם לי לא ידעתי שניתן לקחת רכב ממגרש לבדיקה, הייתי בטוח שאני נתון לבדיקה שלהם בלבד ואמור לסמוך עליהם בגדול. תודה רבה

פורסם

ממליץ שאת בדיקה הרכב שבו אתה מעוניין

תבצע במכון בדיקה שאינו בקרבת הסניף הספציפי של אוטודיל.

 

לדוגמה: באם הרכב נמצא בסניף אוטודיל בבני ברק -

לא לבדוק את הרכב במכון מ.מ.מ. בני ברק,

אלה להגיע לאחד ממכוני הבדיקה האחרים באזור: תל אביב-יפו, הרצליה, פתח תקווה.

פורסם

לפני שבועיים רכשתי מהם רכב, אף על פי שאני מכיר את הסוכן והוא הבטיח לי שהרכב תקין, ביצעתי גם בדיקה עצמאית בשביל השקט הנפשי. הרכב אכן נמצא תקין ללא שום בעיות. והיחס מהסוכנים היו טוב לפני הקניה ואחרי הקניה.

פורסם
ממליץ שאת בדיקה הרכב שבו אתה מעוניין

תבצע במכון בדיקה שאינו בקרבת הסניף הספציפי של אוטודיל.

 

לדוגמה: באם הרכב נמצא בסניף אוטודיל בבני ברק -

לא לבדוק את הרכב במכון מ.מ.מ. בני ברק,

אלה להגיע לאחד ממכוני הבדיקה האחרים באזור: תל אביב-יפו, הרצליה, פתח תקווה.

 

האמת שהרכב נמצא בסניף בחיפה, אבל עד רמה כזאת? אתה חושב שיש מכוני בדיקה שמקבלים מהם כסף?

פורסם
האמת שהרכב נמצא בסניף בחיפה, אבל עד רמה כזאת? אתה חושב שיש מכוני בדיקה שמקבלים מהם כסף?

 

חס וחלילה - לא לזה התכוונתי.

 

קשרי עבודה לדעתי קיימים בין סוכנויות הטריידאין -

הם מבצעים עבורם את בדיקה לפני הרכישה.

 

סביר כי הרכב שאתה מעוניין היה כבר בבדיקה מטעם

חברת הטריידאין באחד ממכוני הבדיקה הקרובים למיקום הסניף.

 

רק לזאת התכוונתי.

פורסם
חס וחלילה - לא לזה התכוונתי.

 

קשרי עבודה לדעתי קיימים בין סוכנויות הטריידאין -

הם מבצעים עבורם את בדיקה לפני הרכישה.

 

סביר כי הרכב שאתה מעוניין היה כבר בבדיקה מטעם

חברת הטריידאין באחד ממכוני הבדיקה הקרובים למיקום הסניף.

 

רק לזאת התכוונתי.

 

סליחה שאני מתערב אבל לדעתי זה לא נכון, המכון נותן מסמך על הבדיקה חתום, אני לא חושב שבגלל שיש להם קשרים עם הטריד אין הם ינפיקו מסמך שיקרי שעלול לסגור להם את המכון.

ואני קניתי באוטו דיל חיפה ונסענו לבדיקה בקמפיוטסט בטירה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...