Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חברת אוטודיל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רכשתי מאוטודיל בחיפה (שירות מצוין אגב,) וראיתי שאוטודיל בדקו את הרכב במכון מ.מ.מ. במפרץ חיפה (שהוא מכון טוב כשלעצמו), אם כך לא הייתי לוקח לבדיקה פרטית שלי במ.מ.מ. (הרכב שלי היה כמעט חדש ולא לקחתי לבדיקה פרטית).

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סליחה שאני מתערב אבל לדעתי זה לא נכון, המכון נותן מסמך על הבדיקה חתום, אני לא חושב שבגלל שיש להם קשרים עם הטריד אין הם ינפיקו מסמך שיקרי שעלול לסגור להם את המכון.

ואני קניתי באוטו דיל חיפה ונסענו לבדיקה בקמפיוטסט בטירה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

איך בדיוק זה מתבצע? נציג מכירות מטעמם מתלווה אלייך יחד עם האוטו למכון בדיקה שאתה בוחר? יש גבול מבחינתם לקרבה למגרש או שלא מפריע להם גם אם היית לוקח אותם רחוק יותר

פורסם
spid, תודה על הייעוץ, שאלה קטנה האם קיבלת עם הרכב אחריות כלשהי? התחייבות מצידם? מעבר לבדיקה שראית

 

לא קיבלתי אחריות על הרכב הם לא חייבים לתת, מה שכן קיבלתי מהם טופס גילוי נאות על המצב העדכני והאמיתי של האוטו ככה שלא קניתי חתול בשק[emoji192][emoji192].

איפה לעשות את הבדיקה אם בכל מקום שאתה רוצה זה אני לא יודע אתה יכול לשטח אותם את זה, במקרה שלי הם ישר הציעו לי קמפיוטסט בטירה והסכמתי וכמו שאמרתי לא נראה לי שהמכון יתלכלך עם שקרים הוא מכבד את עצמו. תלך שווה לך לנסות אתה לא תתאכזב

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
לא קיבלתי אחריות על הרכב הם לא חייבים לתת, מה שכן קיבלתי מהם טופס גילוי נאות על המצב העדכני והאמיתי של האוטו ככה שלא קניתי חתול בשק[emoji192][emoji192].

איפה לעשות את הבדיקה אם בכל מקום שאתה רוצה זה אני לא יודע אתה יכול לשטח אותם את זה, במקרה שלי הם ישר הציעו לי קמפיוטסט בטירה והסכמתי וכמו שאמרתי לא נראה לי שהמכון יתלכלך עם שקרים הוא מכבד את עצמו. תלך שווה לך לנסות אתה לא תתאכזב

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

תודה חבר

פורסם

מנסיון של רכישת 2 כלי רכב לילדים מאוטו דיל סניף ירושלים וסניף בני ברק הם כניראה מגרש הרכב הטוב והאמין שיש היום!שירות טוב עם שקיפות מלאה!! כמו שכתבו לפני עדיף לקחת רכב לבדיקה נוספת למען השקט האישי!!

פורסם
לא קיבלתי אחריות על הרכב הם לא חייבים לתת, מה שכן קיבלתי מהם טופס גילוי נאות על המצב העדכני והאמיתי של האוטו ככה שלא קניתי חתול בשק[emoji192][emoji192].

איפה לעשות את הבדיקה אם בכל מקום שאתה רוצה זה אני לא יודע אתה יכול לשטח אותם את זה, במקרה שלי הם ישר הציעו לי קמפיוטסט בטירה והסכמתי וכמו שאמרתי לא נראה לי שהמכון יתלכלך עם שקרים הוא מכבד את עצמו. תלך שווה לך לנסות אתה לא תתאכזב

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

או שאתה תמים, או שיותר גרוע, אז נגיד שאתה תמים.

 

בחיים אל תלך לאן שהסוכנות מציעה.

כל הטופס גילוי נאות והבדיקה של המוכר לא שווים את הנייר שהם כתובים עליה בד״כ.

 

קנית חתול בשק. לפעמים זה חתול פרסי גזעי ולפעמים (רוב הפעמים) זה חתול רחוב מלא בקרציות.

 

כמו שנאמר לך, תתמקד ברכב ולא במגרש. יש באוטודיל רכבים במצב טוב ורכבים במצב פחות טוב. מהיותם סוג של ״סוחר רישמי״. - את הזבל ממש ואת הרכבים הזולים הם מעיפים לסוחרי מגרשים/רחוב אחרים.

 

הם בד״כ מתמחרים בצורה די גבוהה וכמובן שוחטים אותך שאתה בא לעשות טרייד - אבל זה ממש לא חריג לענף, ככה הם מתפרנסים.

 

תחפש מכון בדיקה מומלץ באיזור ותיקח את הרכב לשם. אם הכל יוצא. בסדר והמחיר מתאים תתחדש.

פורסם
או שאתה תמים, או שיותר גרוע, אז נגיד שאתה תמים.

 

בחיים אל תלך לאן שהסוכנות מציעה.

כל הטופס גילוי נאות והבדיקה של המוכר לא שווים את הנייר שהם כתובים עליה בד״כ.

 

קנית חתול בשק. לפעמים זה חתול פרסי גזעי ולפעמים (רוב הפעמים) זה חתול רחוב מלא בקרציות.

 

כמו שנאמר לך, תתמקד ברכב ולא במגרש. יש באוטודיל רכבים במצב טוב ורכבים במצב פחות טוב. מהיותם סוג של ״סוחר רישמי״. - את הזבל ממש ואת הרכבים הזולים הם מעיפים לסוחרי מגרשים/רחוב אחרים.

 

הם בד״כ מתמחרים בצורה די גבוהה וכמובן שוחטים אותך שאתה בא לעשות טרייד - אבל זה ממש לא חריג לענף, ככה הם מתפרנסים.

 

תחפש מכון בדיקה מומלץ באיזור ותיקח את הרכב לשם. אם הכל יוצא. בסדר והמחיר מתאים תתחדש.

 

בא נתחיל מזה שבכלל לא קניתי חתול בשק ואני די קפדן בבחירות שלי ונהנה עד הגג מהרכב שקניתי מאוטו דיל ומהשירות והאמינות שקיבלתי מהם. זה שאתה מקובע בדעתך ולא מנסה לסמוך ולקלוט מי אמין מי לא זה משהו אחר, אז בא נחסוך את המילים שכתבת בהתחלה ואפשר לדבר בצורה יותר מכובדת.

 

ולעצם הענין ודאי שלא כדאי לסמוך על מגרשי מכוניות ואני מכיר אנשים שנפלו בפח חזק מרכבים זבל שקנו במגרשים, כוונתי רק על אוטו דיל שיש להם מוניטין מצוין לדעתי ושהם בשקיפות עם הלקוח, ואני בעצמי נוכחתי לראות את זה וכמו שגם כתבו פה. אבל בטח שגם עדיף לקחת לעוד בדיקה ורק במכון מוסמך ואמין גם אם הוא חבר של הסוכן של אוטו דיל. כי אחרי שיפלו עליו עם תביעות משפטיות אני לא חושב שהסוכן מאוטודיל יושיע אותו. יום טוב!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מרבית הלקוחות מאוד מרוצים מסוכנויות הטריידאין השונות של אוטודיל.

 

אך אם תעיין טוב בפורום המכובד שאנו מתכתבים

תראה שהיו גם לקוחות ששביעות רצונם היתה נמוכה משלך.

 

שביעות הרצון של הלקוחות תלויה ביחס והשקיפות

הנמסרת להם ע"י נציג המכירות של סוכנויות הטריידאין.

פורסם
בא נתחיל מזה שבכלל לא קניתי חתול בשק ואני די קפדן בבחירות שלי ונהנה עד הגג מהרכב שקניתי מאוטו דיל ומהשירות והאמינות שקיבלתי מהם. זה שאתה מקובע בדעתך ולא מנסה לסמוך ולקלוט מי אמין מי לא זה משהו אחר, אז בא נחסוך את המילים שכתבת בהתחלה ואפשר לדבר בצורה יותר מכובדת.

 

ולעצם הענין ודאי שלא כדאי לסמוך על מגרשי מכוניות ואני מכיר אנשים שנפלו בפח חזק מרכבים זבל שקנו במגרשים, כוונתי רק על אוטו דיל שיש להם מוניטין מצוין לדעתי ושהם בשקיפות עם הלקוח, ואני בעצמי נוכחתי לראות את זה וכמו שגם כתבו פה. אבל בטח שגם עדיף לקחת לעוד בדיקה ורק במכון מוסמך ואמין גם אם הוא חבר של הסוכן של אוטו דיל. כי אחרי שיפלו עליו עם תביעות משפטיות אני לא חושב שהסוכן מאוטודיל יושיע אותו. יום טוב!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

סוחרי רכב עם עניבות. שום הבדל בינם לבין סוחרים אחרים למעט הנראות של המגרש.

פורסם
רכב מאוטו דיל חיפה יש לבדוק במכונים בצד השני של העיר. נסיעה קצרה במנהרות ואתם שם.

אם הם עובדים עם מ.מ.מ במשרד הרישוי, שהוא לטעמי הטוב באיזור, עדיף לקחת לקומפיוטסט בטירה (קרוב יותר) או לקומפיוטסט ,שנמצא ברחוב האשלג צמוד למכללה למנהל וקרוב ללב המפרץ (סינמול).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מה זה טופס גילוי נאות? זה משהו שהם מחוייבים לתת או מתנדבים לתת?

מה מידת האחריות שלהם אם "שכחו" לציין בטופס הזה שהרכב עבר תאונה קשה?

נהג ותיק

פורסם
סוחרי רכב עם עניבות. שום הבדל בינם לבין סוחרים אחרים למעט הנראות של המגרש.

 

בדיוק כך. מוטב להזהר מאשר להצטער.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 


×
×
  • תוכן חדש...