Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם הסוף של ענף המוניות קרב?


tzvipper
שימו לב! השרשור הזה בן 744 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברור לי שלא קראת את מה שכתבתי בתגובותיי הקודמים מתחילת השרשור.

 

קראתי מצוין. אתה מסלף או סתם מבלבל את מה שאני כתבתי, אז לא נראה לי שהמשך הדיון בנושא הזה יהיה יעיל.

 

חצוף :evil:

 

מה חצוף? זה לא מה ששאלת? איך עובד אובר? יש סרטון נהדר שמסביר את זה מצוין.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי רק שאלה אחרונה [תאורטית] ברשותך: אם מחר ממציאים תרופה שמרפאת מחלה שעד עכשיו הצריכה ניתוח, או איזה מכשיר שמנתח את החולה, האם צריך להחזיר לכל רופא מהתחום כסף על 13 שנים של לימודים?

.

 

דוגמה שהיא לא דוגמה, הוא דומה לבית החרושת לקרח שהיה למשפחתי ונסגר עם הופעת המקררים

 

כאן נהג המונית שילם כסף טוב למדינה, ועכשיו רוצים להפקיע לו את הזכות הזו.

 

יוחזרו לו הכספים, שהתנאים יהיו זהים , כל אחד יהיה רשאי להסיע נוסעים כנגד תשלום , ויאללה בלגן.

 

לא צריכים אובר לשם כך, אפילו לא אובר חוכם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

מה חצוף? זה לא מה ששאלת? איך עובד אובר? יש סרטון נהדר שמסביר את זה מצוין.

 

יסלח לי כבודו אבל תן לינק לסרטון

 

דרך אגב 95% מהדיונים בפורום אפשר להפנות לגוגל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, תחשוב כמה זמן היינו חוסכים :lol:

ועכשיו אתה מבקש ממני לעזור לך להשתמש בגוגל? :wink:

 

בכל מקרה, בגלל שביקשת יפה, הנה בלי סרטון:

אתה מוריד אפליקציה ונרשם, לוחץ להזמנת מונית למיקום הנוכחי שלך. בוחר מונית מרשימת המוניות שמופיעה בהתאם לעלות, למיקום של המונית, לציון של הנהג וכדומה. הנהג מאשר ומתחיל לנסוע לכיוונך. עד שהוא מגיע אתה רואה את המיקום שלו ביחס אליך. הוא אוסף אותך ליעדך, בסיום הנסיעה אתה משלם אוטומטית דרך האפליקציה ומדרג את הנהג. זהו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[quote

 

(מוטי - השבוע נסעתי פעמיים במוניות - הנהגים היו אדיבים, והמוניות היו נקיות ומסודרות)

 

אייל.

 

בוקר טוב ושבת ברוכה לאייל וכל החברים / והחברות.

מתנצל אם נשמעתי סוער דרך המקלדת.

מבהיר בצורה חד משמעית :

אני לא מייצג כאן שום נהג מונית מלבד עצמי כאדם ,כפרט , ולא בא לסנגר על אף לא אחד .

יש נהגי מוניות שלפעמים בא לי להקיא מצורת נהיגתם , ובמידה לא פחותה נתקל ב"בבונים" אחרים שנוהגים ברכבים רגילים.

יש כאן שרשורים : "רק על הקווים " ו"ריכוז סרטוני מצלמות של דבילים" שמוכיחים את דבריי.

 

אין לי מעורבות עם שום תחנה ,עם שום חברה כזו או אחרת ואין לי קולגות מהתחום.

אני מציג כאן עובדות אמיתיות במציאות אמיתית ,בתמחורים אמיתיים ומזווית רחבה הרבה יותר ממה שרוב חברי הפורום יודעים ,מנסיוני הדל במשך קצת יותר מ 4 שנים בתחום .זה מספיק .האמינו לי .

יש בי אמונה גם אם אני במקלדת בשבת בבוקר כשברקע מונחת לה סיגרע בוערת וכוס אספרסו מוקרמת.

(אל דאגה ,המונית לא מסריחה ואפילו מתוקתקת בחומרים יעודיים בחוץ ובפנים ),שהכל נכתב וידוע מראש. ולמה ההקדמה הזו :

כדי להבהיר שוב ושוב (מי שקורא את הודעותיי מכיר את דעותיי ) :

זה הרבה יותר גדול מסתם נושא של מחיר או מקצוע שיעלם בצורה כזו או אחרת .

יש כאן השתלטות עוינת של גופים גדולים שמכתיבים לנו אורך חיים מאוד לא בריא ומכניסים לנו לראש שזו צריכה להיות המציאות .

גופים אלה גורמים לשסעים בחברה ובינינו לבין עצמנו (הפרד ומשול).

אין לנו את הפריבילגיה הזו .פשוט אין .

ברגע שלנו ,כפרט ,יהיה יותר זול בתחום מסוים ,וזה יבוא על חשבון מישהו אחר בצורה לא צודקת ולא משנה התחום זה יטשטש אותנו משאר הבעיות הקיומיות, ולא ירחק היום וזה יפגע במישור אחר ,באדם אחר ,וכדור השלג הזה רק יגדל.

לא באנו לעולם כדי לסבול וכמו שאנו מחויבים למדינה זו ,עלינו להנות ממנעמיה ומאוצרותיה בצורה הוגנת ולא על חשבון האחר .

אין שום קשר לדעות פוליטיות ואני לא "יפה נפש" באסוציאציה שזה מעלה לרובנו (עוד דוגמה של איך שהצליחו להשניא עלינו אופי חיובי )....או שכן :-D

 

כתב ותיאר את התהליכים המשתנים בארצנו בצורה סיפורית ויפה חברנו ישה .

 

בחלק מהודעותיי בשרשור זה נתתי קישורים לכתבות שהעידו שגם במדינות אחרות הסיפור הזה יצר לא מעט בעיות חברתיות ובדרום קוריאה אפילו הלכו רחוק יותר :

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3651773,00.html

אני מבהיר שוב ושוב :

אין שום קשר לקידמה בדוגמת רכבים אוטונומיים שנמצאים בתהליכי פיתוח מתקדמים .

טכנולוגיה מתקדמת היא דבר טוב שעוזר לכל אחד מאיתנו ,כל עוד זה לא בא על חשבון יחסי אנוש .

הדוגמה שעולה לי בראש (והמעצבנת) : מערכת לניתוב שיחות .

כמו בהרבה תחומים במדינתנו ,ניתן להוריד את יוקר המחיה גם בענף הזה ,אף על פי שמשיחות עם תיירים ברחבי העולם העלויות בנסיעה במונית גבוהות יותר (לא אני לא מדבר על מזרח אירופה או מדינות עולם שלישי ),אבל שוב ,לא רוצה ולא צריך להשוות .אנחנו כאן בישראל צריכים להתאים לעצמנו .

המע"מ ירד לפני כשנה ,הדולר ירד ,הנפט צלל בעולם ,ואף לא אחד ואחת נהנה מירידת מחירים דרמטית .

מקווה שהפעם הצלחתי יותר ......

 

בברכה

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי, מדבריך אני מסיק שהתנגדת למהפכה בתחום הסלולר?

נכון ששם התחרות הייתה שווה (בערך) בין כל החברות אבל כתוצאה מהמלך הזה החברות התייעלו ושלחו אלפי אנשים הביתה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנקודה היחידה שעד כה השתכנעתי ממנה זה שהמדינה תצטרך למצוא מנגנון החזר מלא או חלקי של הפקדון.

 

מעבר לכך, מרחפת שאלה פילוסופית לגבי מגמה של התעצמות האח הגדול כמשהו ששולט בכל חלקה בחייינו ולבסוף יהיה חזק יותר מכל ממשלה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי, מדבריך אני מסיק שהתנגדת למהפכה בתחום הסלולר?

נכון ששם התחרות הייתה שווה (בערך) בין כל החברות אבל כתוצאה מהמלך הזה החברות התייעלו ושלחו אלפי אנשים הביתה.

 

המהפכה בעיניך ובעיניי הייתה הורדת מחירים שהייתה גבוהה מאוד מלכתחילה.

לומר על החברות שהתייעלו ?! ממש לא .

המשכורות השמנות של הקודקודים נשארו כשהיו .מי שנפגע היו העובדים שממילא קיבלו כלום ושום דבר ,וחלק לא מועט מהלקוחות שקיבלו מענה טלפוני ארוך ויעיל פחות.

 

ואם אתה רוצה לעשות השוואה כזו ,אז הרמת לי להנחתה :

 

החברות החדשות שנכנסו ,היו חייבות לעמוד באותם סטנדרטים של החברו הקיימות .

חברה חדשה שנכנסה שילמה לחברה קיימת על שימוש בתשתיות.

 

אני אתן לך את 2 האגורות שלי :

כשבבנק הפועלים "התייעלו" ופיטרו 900 עובדים בזמן שהבנק היה ברווחים עצומים והגברת שרי אמרה שזה בגלל שהיא "מסתכלת קדימה", לא הורידו עמלות בבנק ולא נתנו שירות טוב יותר או הורידו ריביות מטורפות.

 

.

איך סאחבאק הביע שאט נפש :

גרם לאשתו לסגור חשבון בנק של 30 שנים והוצאת כל הפקדונות.

הזיז למישהו ת'ביצה ?! ברור שלא .אבל אם היו עוד כמוני אולי...אולי זה היה נראה אחרת.

אצל רוב האנשים כל עוד זה לא פוגע בהם ישירות ...מה כ'פת .

 

 

אל תנסה להציג אותי כמנהיג פועלים שנמצאים במערכות מסואבות ,לא יעילות בסגנון הסתדרות 1970 וכלום .

כשצריך להתייעל - התייעלות אמיתית -לא חזירית.

 

רוצה לראות מה מרגישים רוב האנשים ?! בבקשה ,קח ,קרא רק את התגובות .הן לא שלי :

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4635101,00.html

 

 

בברכה

מוטי

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד מה זו הדוגמה הזו

 

אין כמו תחרות, עדיין המחוקק אפילו במדינות קפיטליסטיות שומר עלינו מפני קרטלים מונופולים ושאר גורמים , שמחבלים בתחרות.

 

מוטי כדוגמה שילם הון עבור הזכות לשרת אותנו כנהג מונית עבר הכשרה(ע) משלם ביטוח עבור נוסעיו ועוד ועוד ועוד.

 

אם על נהג אובר יחולו אותם תש/לומים התחרות תהיה הוגנת יותר, וכתוצאה מכך יירדו גם המחירים ויהיו כאלה שיחליטו שלא כדאי להם ויפנו לעשות משהו אחר.

 

לחילופין , תחזיר לכל נהג מונית את השקעתו , דרוש מנהג אובר לעבור את אותה הכשרה ויאללה תחרות.

 

האפשרות להיות זול יותר כרגע היא בגלל שעל נהג האובר אין שום דרישה כספית, לכן אובר יכולה לדרוש ממנו גם עמלה של 25% ( המקובל בענף בישראל למיטב ידיעתי הוא 10% ).

 

שנה את המשוואה, האטרקטיביות של אובר תרד אולי לא תהיה בכלל.

 

האם נהג האובר יהיה מחוייב לפתוח תיק במס הכנסה , ביטוח לאומי ומע"מ למשל?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי,שיכנעת אותי שנהגי המוניות צריכים לקבל פיצוי כלשהו השאלה שלי עכשיו האם גם נהג שמחזיק במספר(שכבר החזיר את השקעה שלו מלבד אגרות שנתיות) כבר 20 שנה צריך לקבל פיצוי כמו נהג מונית שרק קנה מספר ורק עכשיו מתחיל להחזיר את ההשקעה שלו בחזרה?

את האגרות השנתיות קל היהי להחזיר בחזרה לנהגים אבל את עלות המספר פה אני רואה דאגה לאנשים שינצלו לרעה את רצון המדינה לפצות אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי, אתה קצת סותר את עצמך. אתה הרי הצגת איך הרגולטור אונס את תחום המוניות להיות מאוד יקר (וכנראה בגלל שבעלי אינטרסים מסוימים דוחפים לשם), ומנגד אתה אומר שהורדת מחירים זה רע כי זה פוגע בהכנסה של פלוני - ומתעלם מכך שזה מסייע להוצאות של הרבה פלונים.

 

אם תחום המוניות היה מציע תנאים רלוונטיים, אובר לא היתה יכולה להתקיים - או לכל הפחות לא הייתה דורסת אותו לחלוטין. בניגוד להשערות סטייל "נהגי אובר מתפעלים בהפסד" (באמת? מה הם עושים את זה מתוך שליחות או משהו?) כנראה שהמציאות הובילה לכך שתחום המוניות בארץ, ובמקומות אחרים, נהנה זמן רב מתנאים הדומים לקרטל וכעת אוכל כאפות כשהוא צריך להתמודד עם המציאות.

אני חוזר ומציין אגב, בניגוד לחלק מהאנשים האחרים ש"בעד" אובר כאן בשרשור, שאני לא מאשים את נהגי המוניות עצמם. האשם הוא הרגולטור ובעלי האינטרסים (מנהלי תחנה?) שדחפו תנאים מטורפים כמו רשיון מונית בעלות של בית, חיסול תחרות ואלמנטים של שוק חופשי, רידוד הסטנדרט השירותי וכו'. אני גם אמרתי כבר וחוזר למען הסר ספק שאם שחקן כמו אובר נכנס לשוק הרגולטור *חייב* לפצות את נהגי המוניות, מהם גבה הון תועפות עבור רשיון עם הבטחה מסוימת לבלעדיות בתחום - הוא "מפר את החוזה" ולכן מוכרח לשפות אותם על כך באופן דיפרנציאלי כתלות בשימוש בו עשו עד כה.

בנוסף, ושוב כפי שציינתי, מבחינתי אם האיום בכניסת אובר לשוק יעשה את הטריק ויוריד חסמים, ישפר עלויות, ישפר את רמת השירות וכו' - דיינו, לא אזיל דמעה אם יישאר בחוץ. רק שהחיים כאן בארץ לימדו אותי שיעור או שניים בנוגע להתנהלות השוק ולכן איני מאמין שזה אפשרי. המנטליות שלנו גורסת כי עד שמכופפים את היד, היא תמשיך להתפרע. באסה.

 

מהפכת הסלולר היא דוגמא נהדרת, ואני זוכר היטב את קול הנאקה של הטייקונים שהחזיקו אותנו בביצים והשימוש שלהם בעובדים מסכנים שמפוטרים, כאילו שהצרכן הוא האשם בכך ולא הם ששדדו אותנו במשך שנים תודות לכך שהש.ג. (משרד התקשורת) נרדם בשמירה.

 

 

ישה, אני קרוב לוודאי אחד האנשים שהכי מעריכים אותך בפורום (אם לא ה-), אבל כשאתה קורא לי טמבל מתנשא אל תצפה שאגיב אח"כ ברצינות. גם לי יש גבולות והתחלתי למצות את הסיפור הזה שהודעה מנומקת המציגה דעה שונה עם הסברים מפורטים מזכה אותי אוטומטית בתואר גנאי.

 

הערה: ההודעה נכתבה לאחר ההודעה של שי.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי,שיכנעת אותי שנהגי המוניות צריכים לקבל פיצוי כלשהו השאלה שלי עכשיו האם גם נהג שמחזיק במספר(שכבר החזיר את השקעה שלו מלבד אגרות שנתיות) כבר 20 שנה צריך לקבל פיצוי כמו נהג מונית שרק קנה מספר ורק עכשיו מתחיל להחזיר את ההשקעה שלו בחזרה?

את האגרות השנתיות קל היהי להחזיר בחזרה לנהגים אבל את עלות המספר פה אני רואה דאגה לאנשים שינצלו לרעה את רצון המדינה לפצות אותם.

 

 

אענה לך בשאלה כמו יהודי טוב :

בא קבלן ורוצה להרוס בניין ולבנות תחתיו חדש , האם ישלם באותה צורת נתינת דירה חדשה לדייר שרכש לפני שנה מול זה שרכש לפני חמישים שנה ?

אל תשכח ,כפי שציינתי בהודעותיי הקודמות ,שזה מהווה סוג של בטחון כלכלי לעת זקנה .אומנם לא גבוה ,אבל למי שאין פנסיה ,זה מהותי.

 

בברכה

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק

מה זאת אומרת ניצול לרעה?

 

יש לך קרקע 20 שנה ולשכן שלך יש קרקע באותו שטח אותו רכש לפני שנה?

 

כעת המדינה החליטה לסלול שם דרך, לשם כך היא מפקיעה את הקרקע.

 

היא תשלם לשניהם את ערך הקרקע של היום.

 

או בכיוון אחר

 

מוטי רכש את המספר לפני 20 שנה בגרוש וחצי, התפרנס , הוציא את השקעתו כבר 16 פעם ויכול למכור כרגע את הזכות למישהו אחר ב 250K+- מה שאתה שילמת לפני רגע למדינה.

 

למה שהמדינה לא תחזיר למוטי את שווי הזכות דהיום?

 

או כמו שהמדינה עשתה במהפכת הסלולאר

 

כל מפעיל שילם לה כסף בסכומי עתק, נוצרה תחרות המחירים ירדו

 

תפיל על כל נהג אובר את אותם תשלומים , נראה כמה יצטרפו?

 

רוצה להגביר תחרות

 

תחזיר למוטי חלק 150K ותחייב את החדש רק ב100K אולי יצטרפו יותר.

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שעלות הזכות השתנתה מעת לעת ומי שבענף חי עם זה מבלי לתבוע בהצלחה את המדינה.

אם הזכות סחירה ושווי השוק שלה משתנה מעת לעת הרי שזה בסיס טוב לפיצוי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי, אתה קצת סותר את עצמך. אתה הרי הצגת איך הרגולטור אונס את תחום המוניות להיות מאוד יקר (וכנראה בגלל שבעלי אינטרסים מסוימים דוחפים לשם), ומנגד אתה אומר שהורדת מחירים זה רע כי זה פוגע בהכנסה של פלוני - ומתעלם מכך שזה מסייע להוצאות של הרבה פלונים.

 

אם תחום המוניות היה מציע תנאים רלוונטיים, אובר לא היתה יכולה להתקיים - או לכל הפחות לא הייתה דורסת אותו לחלוטין. בניגוד להשערות סטייל "נהגי אובר מתפעלים בהפסד" (באמת? מה הם עושים את זה מתוך שליחות או משהו?) כנראה שהמציאות הובילה לכך שתחום המוניות בארץ, ובמקומות אחרים, נהנה זמן רב מתנאים הדומים לקרטל וכעת אוכל כאפות כשהוא צריך להתמודד עם המציאות.

אני חוזר ומציין אגב, בניגוד לחלק מהאנשים האחרים ש"בעד" אובר כאן בשרשור, שאני לא מאשים את נהגי המוניות עצמם. האשם הוא הרגולטור ובעלי האינטרסים (מנהלי תחנה?) שדחפו תנאים מטורפים כמו רשיון מונית בעלות של בית, חיסול תחרות ואלמנטים של שוק חופשי, רידוד הסטנדרט השירותי וכו'. אני גם אמרתי כבר וחוזר למען הסר ספק שאם שחקן כמו אובר נכנס לשוק הרגולטור *חייב* לפצות את נהגי המוניות, מהם גבה הון תועפות עבור רשיון עם הבטחה מסוימת לבלעדיות בתחום - הוא "מפר את החוזה" ולכן מוכרח לשפות אותם על כך באופן דיפרנציאלי כתלות בשימוש בו עשו עד כה.

בנוסף, ושוב כפי שציינתי, מבחינתי אם האיום בכניסת אובר לשוק יעשה את הטריק ויוריד חסמים, ישפר עלויות, ישפר את רמת השירות וכו' - דיינו, לא אזיל דמעה אם יישאר בחוץ. רק שהחיים כאן בארץ לימדו אותי שיעור או שניים בנוגע להתנהלות השוק ולכן איני מאמין שזה אפשרי. המנטליות שלנו גורסת כי עד שמכופפים את היד, היא תמשיך להתפרע. באסה.

 

מהפכת הסלולר היא דוגמא נהדרת, ואני זוכר היטב את קול הנאקה של הטייקונים שהחזיקו אותנו בביצים והשימוש שלהם בעובדים מסכנים שמפוטרים, כאילו שהצרכן הוא האשם בכך ולא הם ששדדו אותנו במשך שנים תודות לכך שהש.ג. (משרד התקשורת) נרדם בשמירה.

 

 

ישה, אני קרוב לוודאי אחד האנשים שהכי מעריכים אותך בפורום (אם לא ה-), אבל כשאתה קורא לי טמבל מתנשא אל תצפה שאגיב אח"כ ברצינות. גם לי יש גבולות והתחלתי למצות את הסיפור הזה שהודעה מנומקת המציגה דעה שונה עם הסברים מפורטים מזכה אותי אוטומטית בתואר גנאי.

 

הערה: ההודעה נכתבה לאחר ההודעה של שי.

 

 

אני מעולם לא אמרתי שהרגולטור אונס את תחום המוניות להיות יקר ולא טענתי שמחיר הנסיעות במונית יקר מכל מקום אחר בעולם.

תן לי ציטוט אחד ,רק אחד שאומר שהורדת מחירים זה רע

ש כאן עלויות של חברות ביטוח ,אגרות ממשלתיות ,דלק ועוד מרעין ובישין .

מה לא ברור ?

רוצים אובר ?! אין בעיה .אני מבקש תחרות אמיתית - אותם תנאים .נקודה .

ומי שבא לו לעשות מליונים במונית -קדימה .

אתה מתאר לעצמך ,בחור בן 23 שלוקח את האוטו של אבא שמקבל ממקום העבודה ויוצא לאסוף נסיעות ?!

אני יכול להתחרות בדבר כזה ?!

אובר לא תעסיק נהגים שיהיו שכירים תחתיה עם כל מה ששכיר צריך לשלם . היא רק תתווך ותקח עמלות.

לא יהיו יחסי עובד מעסיק .

יפצע אדון נהג בתאונת דרכים ,יבקש כסף מביטוח לאומי ,איך יתומחר התשלום ?

עבודה צדדית ? מרכזית? האם פתח תיק ? האם יעשה תאומי מס ?

טיפולים ברכב : מי ישלם במקרה הזה ? מהכיס שלי ושלך ,שהרי הרכב הוא חברה של אבא,וממילא מוצהר ,אלא מה ,שהפעם יתבלה מהר יותר ויצטרכו יותר טיפולים ויותר תקלות .ההוצאות האלה יוכרו כהוצאות מוכרות למדינה .מכיסי ומכיסך.

זה כבר לא שימוש פרטי של אותו אבא ,מהבית לעבודה .

בקיצור יש כאן לא מעט נושאים שיהיה קשה להסדירן ,ואיך שאני מכיר את המערכות שממילא לא עומדות בעומס ,רק ה"גדולים" ירוויחו.

צר לי שאתה לא קורא לעומק...צר לי .נתתי קישור עם כפית לאיך שנהגי אובר "מרוויחים".

קח ,שוב פעם ועוד פעם :

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3659180,00.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 744 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...