Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה אתה חושב שנהגי אובר לא ישלמו מיסים?

 

במקרה הזה עדיף לרשות המיסים. היא תכריח את אובר לנקות מס במקור מהנהגים שלה שלא יביאו אישור ניהול ספרים. ואז הנהגים ירוצו לדווח.

בנוסף כל נסיעה באובר מתועדת. לעומת נסיעה במונית שהנהג שואל "להפעיל מונה? "

 

וכפי שאמרו מעלי, כאשר יצאו רכבים ללא נהג, חברה כמו אלף-בית (או גוגל בשמה הקודם ) תייצר רכבים עירוניים זולים לא למכירה אלא להשכרה לפי שעה / מרחק.

לא מדובר על מונית אלא על שכירות של רכב. תעלה לרכב ותסע לאן שצריך. יעלה לך פחות ממונית ובנוסף היא גם תקרין לך בדרך סרטונים עם פרסומות על מסך.

היות שהיא יודעת הכל על המשתמש הממוצע, היא תוכל גם להציע לו קופונים.

 

למשל משהו שעובר באיזור של החנות שלך ואתמול הסתכל על אוכל לכלבים היא תוכל להציע לו "קופון לקניה של אוכל לכלבים " בדרך אם הוא רוצה. כמובן שהיא תמכור לך את הקופון ותרוויח פעמיים.

 

ובכמויות הכסף שיש להם , להציף את גוש דן עם כמה אלפי רכבים כאלו זאת הוצאה קטנה מבחינתה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)

אני לא זוכר מתי פעם אחרונה נכנסתי למונית והייתי צריך להגיד לנהג להפעיל מונה [למרות שהוא חייב לעשות זאת בעצמו]. תמיד זה מלווה בפרצוף חמוץ ובנסיעה אטית אטית. מצד שני, כשאתה עם מחיר מוסכם, הנהג טס כאילו חייו תלויים בזה.

אם אני זוכר נכון, לפי החוק מותר או מונה או מחיר מסוכם מראש. במחיר מסוכם מראש אתה גם מרוויח את הזמן. בנוסף לזה, לעיתים זה פחות יקר מאשר עם מונה.

 

בשביל מוניות יש רגולציה לגיל המונית, ניקיון, וכד'. מה יהיה עם אובר? אתה תרצה לנסוע מחיפה לאילת ויגיע עליך מישהו עם סוזוקי סויפט שנת 89 שהקיאו בה ילדים שיכורים ממסיבות ואף אחד לא טרח לנקות את זה, ותסע כל הדרך 40 באוטו קטן עם 5 נוסעים ומטען על הגג?

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בשביל מוניות יש רגולציה לגיל המונית, ניקיון, וכד'. מה יהיה עם אובר? אתה תרצה לנסוע מחיפה לאילת ויגיע עליך מישהו עם סוזוקי סויפט שנת 89 שהקיאו בה ילדים שיכורים ממסיבות ואף אחד לא טרח לנקות את זה, ותסע כל הדרך 40 באוטו קטן עם 5 נוסעים ומטען על הגג?

אז תגידו שאין לכם מושג מה זה UBER ומעולם לא השתמשתם באחד... (אתה ובגירה שמדבר על המיסים).

 

בUBER ישנה אפשרות להזמין כמה דרגות של רכבים, החל מקטנוע (בחלק מהמקומות) דרך רכב קטן, רכב משפחתי, רכב גדול (7) מקומות וכו'.

יש דרישות מינימליות מנהג UBER ומהרכב שלו בשביל להיות חלק מהמערכת.

אם נהג UBER יקבל תלונות, מהר מאוד הוא לא יהיה נהג UBER.

 

לנושא מס, האפליקציה היא המונה, היא מוציאה קבלות ולרוב גם הסליקה מתבצעת דרכה (יש לה עוד כמה תפקידים כמו ניווט וכו). אז לנהל מיסים מול UBER זה פי עשרות מונים קל יותר מאשר מול נהג מונית היום שדבר ראשון שואל "עם קבלה או בלי קבלה"

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
גדיעה של ענף כלכלי שלם בשם איזה שיתופיות גלובלית קשקושית.

 

איך עוד לא קלטו שהאעלק שיתופיות הזאת זה קשקוש אחד גדול שמרפד אך ורק את כיסי בעלי המניות (אובר/ AIRBNB וכו')?

 

כשירדו להם ההכנסות ממיסים (כי נהגי אובר לא משלמים מיסים ונהגי מוניות ירוויחו הרבה-הרבה פחות) אז ה 2.5 שקל לשנה שחסכתם במונית המטומטמת שלכם תתבטא בהעלאת המיסים כי "הכנסות המדינה ממיסים קטנו משמעותית".

אסור לרשום כאן הרבה ח' ברצף אז נחליף את זה ב LOL.

הטיעון להגנה שלך, שים לב: בעלי המוניות שיכולים (וכולנו יודעים שהם עושים זאת) לגבות כסף במזומן ולבחור האם כן/לא להעלים מס, יוחלפו בנהגים ש*לא יכולים* להעלים מס גם אם ירצו כי הכל מתועד ובשביל העלמה צריך שהאפליקציה עצמה תהיה שותפה לפשע - -> לכן יהיו יותר העלמות מס.

זה אשכרה הטיעון שלך. זה לא שהגכחתי אותו או משהו.

 

ניכר שאין לך באמת ידע בנוגע לאיך משתמשים בuber וכיצד הממשק שלהם ממומש (אפשר לשאול כמה פעמים השתמשת? האם אי פעם ראית את זה במציאות?).

 

הטענה עם בעלי המניות יותר מעניינת ולה לפחות יש איזושהי אחיזה במציאות: במקום אקסטרה כסף בכיס של מנהלי תחנה / נהגי מוניות, יהיה אקסטרה כסף לבעלי מניות של אובר.

מה שלא בר ויכוח (כמו שאומרים: הוכח בניסוי) - הצרכן ישלם הרבה פחות על השירות. נזכיר כאן ששירות מוניות הוא בגדר שירות תחצ ולכן מיועד לעזור גם (ואולי בעיקר) לאנשים ללא רכב, בד"כ ממעמד מסוים בחברה כי התחצ בישראל באמת במצב קטסטרופי.

עכשיו תגידו מה פתאום, מוניות זה תחצ לעשירים, איזה מן אדם מהמעמד לא גבוה יכול להרשות לעצמו להתנייד במונית....

I KNOW, RIGHT?????

 

(למי שלא קלט את הפואנטה, מוניות זה ל"עשירים" כי עושקים את הצרכן הישראלי בגלל הרגולציה הנוכחית, פתרון כמו אובר יהפוך את זה לנגיש לכוווולם)

 

האם עדיף תחצ נגיש וזול וכסף לבעלי מניות, או תחצ יקר וכסף למנהלי תחנה ונהגים? כל אחד זכאי לדעתו. לי נראה שהנגשת תחצ חשובה יותר, לאחרים נראה שחשוב יותר לשמר את המצב הקיים.

ממש כמו הרבה חסמים קרטלים ושאר דברים בהם מצליחים לשכנע את ההמון שכדאי להעדיף קבוצות לחץ קטנות על רווחת הכלל.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

הרבה דברים נאמרו פה ועם רובם אני לא מסכים.

אני נמצא המון באירופה (כל שבועיים) לצורכי עבודה ומשתמש באובר באופן יום יומי במקום מוניות.

חברה זה עובד מעולה , אתה יודע מראש איזה נהג מגיע איזה רכב וכו... , התשלום מתבצע דרך האפלקציה , ואחרי הנסיעה משאירים פידבק אחד על השני.

במידה והנהג קיבל מס פידבקים לא טובים הוא לא יוכל לשמש בתור נהג יותר , והוא לא יכל להירשם בתור משתמש אחר כי כל פרטי הרכב שלו רשומים שם כגון מס רכב , רשיון נהיגה וכו...

וממספר שיחות עם נהגים כאלה , כולם מרוצים ואף אחד לא מתלונן שמרוויח מעט.

והכי טוב , שהם נוהגים כמו שצריך , לא מסכנים אף אחד ולא עושים שטויות כי אחרי הנסיעה הנוסע צריך להשאיר פידבק.

בקיצור אני ממש תומך בזה , שיגיע וכמה שיותר מהר יותר טוב.

2017 Type R

פורסם

לדעתי כלכלה שיתופית זה טרנד שיעלם עוד מספר שנים כשהמצב הכלכלי בעולם ישתפר. אני לא רואה סיבה שאדם יהפוך את עצמו לנהג מונית ויחשף לסיכונים במקצוע בשביל להרוויח עוד כמה לירות מהצד.

פורסם

הטיעון להגנה שלך, שים לב: בעלי המוניות שיכולים (וכולנו יודעים שהם עושים זאת) לגבות כסף במזומן ולבחור האם כן/לא להעלים מס, יוחלפו בנהגים ש*לא יכולים* להעלים מס גם אם ירצו כי הכל מתועד ובשביל העלמה צריך שהאפליקציה עצמה תהיה שותפה לפשע - -> לכן יהיו יותר העלמות מס.

זה אשכרה הטיעון שלך. זה לא שהגכחתי אותו או משהו.

 

ניכר שאין לך באמת ידע בנוגע לאיך משתמשים בuber וכיצד הממשק שלהם ממומש (אפשר לשאול כמה פעמים השתמשת? האם אי פעם ראית את זה במציאות?)..

 

 

מתנצל שעונה רק חלקית ומאוחר אבל אני בעבודה והלקוחות הקרציות האלה מפריעים לשיגרת קארספורום הקפדנית שלי :lol:

 

לא הגחכת ולא נעליים.

 

נסיון העבר לא מלמד אלא מוכיח חד משמעית שלא אובר, לא אייר-בנב, לא פייסבוק, לא וואטסאפ ולא אף ענק אחד כזה לא רואה אף ממשלה ממטר, לא מדווח להם כלום, לא מספק להם כלום ומחרבן על ממשלות בקשת.

 

ממש!! רק אובר ילכו וימסרו לממשלה מי נוסע ומי מסיע איפה מתי וכמה.

 

קשקוש בלבוש!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אי אפשר להלחם בקידמה.

קידמה מביאה התייעלות ותחרות.

העולם היום שקוף ופשוט מאוד ל"חסל" מי שלא עומד בסטנדארט מובטח.

כדי שנהגי מוניות יוכלו להצדיק את קיומם הם יצטרכו לעמוד בסטנדארט שירות/מחיר שיהיה לו ביקוש.

לא יעשו את זה? יעלמו.

אני מניח שגם ב UBER מי שלא עומד בסטנדארט לא יזכה לביקוש.

 

אישית אני מאוד מרוצה מהשירות בGETT. אני לקוח כבד. אבל אם יהיו אלטרנטיבות טובות יותר, מי יעצור אותי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נראה כי אתם דנים בנושא שאין לכם הבנה, חבל שלא עושים שיעורי בית לפני..

לאובר יש כמה שירותים אחד מהם שירות מוניות רגיל, מדובר במוניות מבריקות, נהגים עם מדים, שירות שלא פגשתי בארץ. לפני שלוקחים הזמנה לאובר יש הערכה של כמה תעלה הנסיעה, לי הם יצאו מדוייקים עם 10 שקל לפה או לשם (בהמרה מאירו), אם הנהג חורג מהמסלול הרגיל אובר יודעת את זה ומפצה, עם הנהג קיבל ניקוד נמוך מצד הנוסע בסוף הנסיעה אובר גם תדאג לפצות אפילו עד 100% מהנסיעה.

מי שמקבל ניקוד נמוך נמחק אצל אובר.

 

יש גם אובר X שזה כבר משהו אחר, לפי הדיון כאן זה יותר הכוון.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
יש פה בפורום לפחות נהג מונית אחד (שאני יודע, לפחות - מוטי).

נשמח לשמוע את דעתו ממקור ראשון.

הולכים לשבור לו את המונופול, על איזה תגובה אתה בונה?!

יום טוב גם לך

פורסם
גדיעה של ענף כלכלי שלם בשם איזה שיתופיות גלובלית קשקושית.

 

איך עוד לא קלטו שהאעלק שיתופיות הזאת זה קשקוש אחד גדול שמרפד אך ורק את כיסי בעלי המניות (אובר/ AIRBNB וכו')?

 

כשירדו להם ההכנסות ממיסים (כי נהגי אובר לא משלמים מיסים ונהגי מוניות ירוויחו הרבה-הרבה פחות) אז ה 2.5 שקל לשנה שחסכתם במונית המטומטמת שלכם תתבטא בהעלאת המיסים כי "הכנסות המדינה ממיסים קטנו משמעותית".

 

אל תדאג לביבי, הוא מכניס מספיק כסף מרכבים חדשים\דלק\ירקות\קוטג'\וכו'

 

איך פופולרי להגיד היום בפייסוש? "די, נחנקנו!"

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

יש גיל מקסימום של מכוניות שאפשר להשתמש באובר.

הבעיה שהם עושים טסט פעם בשנה ומגיעים גמורים לטסט.

הרבה מהם במצב גמור בגלל שהם נהגים בודדים שלא קשורים לחברה ואף אחדלא מחייב אותם לטפל באוטו.

אייל

פורסם
מתנצל שעונה רק חלקית ומאוחר אבל אני בעבודה והלקוחות הקרציות האלה מפריעים לשיגרת קארספורום הקפדנית שלי :lol:

 

לא הגחכת ולא נעליים.

 

נסיון העבר לא מלמד אלא מוכיח חד משמעית שלא אובר, לא אייר-בנב, לא פייסבוק, לא וואטסאפ ולא אף ענק אחד כזה לא רואה אף ממשלה ממטר, לא מדווח להם כלום, לא מספק להם כלום ומחרבן על ממשלות בקשת.

 

ממש!! רק אובר ילכו וימסרו לממשלה מי נוסע ומי מסיע איפה מתי וכמה.

 

קשקוש בלבוש!

 

יש הבדל עצום בין פרסום בגוגל למשל , לפעילות של אובר.

הפעילות של גוגל היא על שרת שנמצא באירלנד או במקום אחר, ולכן יש שאלה משפטית היכן יש למסות את העסקה.

לעומת זאת כאן מדובר על פעילות שהיא בבירור בארץ ולכן אין שאלה האם למסות

אתה מבלבל כאן ששני דברים שונים.

מבחינת רשות המיסים זה מצב עדיף.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

 

יש גם אובר XXX שזה כבר משהו אחר, לפי הדיון כאן זה יותר הכוון.

 

נשמע מעניין, יש לך פרטים? ותמונות? ואולי סרטוני הדרכה? לא עבורי, עבור נהג מתחיל... :lol:

 

בחייכם, נהגי המוניות ייעלמו? הלוואי. לא הולך לקרות.

הוכחה?

עם כל אתרי האינטרמת המוקדשים לחדשות בימינו, עדיין אפשר לעשות מינוי על עיתון יומי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...