Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תבלבל אנשים שלא יודעים על מה הם מדברים עם מידע על מה שהם מדברים עליו.

 

לשאר: באובר אתה יכול לדעת את סוג הרכב, בנוסף יש דירוג לנהגים כך שמר "סוויפט עם קיא" כנראה היה מקבל דירוג רע.

מה שמשעשע זה שבדיוק את הבעיות האלו שמשתפרות בשירות כמו אובר יש במוניות רגילות (כמו ההשוואה של בגירה והעלמת מס), מה, אף אחד לא עלה למונית מסריחה מסיגריות? אלו דברים שאפשר למנוע באובר: אתה יכול לבדוק את דירוג הנהג, לשלוח שאילתא טרם ההגעה וכו'.

 

קיצר, ניכר שלאנשים כאן שמגיבים בכזו נחרצות אין באמת הבנה או ניסיון עם המערכת הזו, זה ניכר כי הם רושמים דברים לא נכונים בלי קשר לדעה אישית.

קצת כמו לנהל דיון עם אדם בן 80 על אינטרנט, הוא לא באמת מבין מה זה מה היכולות של זה וכו', אבל הוא שמע פעם על הנכד של שושי שמשחק הרבה קאונטרסטרייק ולא משקיע בלימודים ולכן אינטרנט זה רע, ולא תשכנע אותו אחרת.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אתמול הייתה כותרת בכלכליסט שתוכניתנים של איזו חברת הייטק (שכחתי את שמה) מוצאים את עצמם מובטלים כי מוחלפים ע"י תוכניתנים מהודו.

 

אני מניח שגם זה בסדר, לא?

 

עליך ,כעצמאי ,אני באמת מתפלא .

נראה לי שלא קראת את תגובתי , בכדי שלא אחזור על דבריי לחינם ,אתן לך דוגמה :

תאר לך שהעירייה מחליטה לעודד ירידת מחירים ומאפשרת לכל אחד למכור ציוד לבעלי חיים על המדרכה .

איזה כיף ! אין ארנונה ,אין חשמל ,אין שכירות ,אין אגרת שילוט .פותחים באסטה , שמים שמשייה ושולחן -מוכרים .

 

אתה רק שוכח שפה מדובר בעיסוק ציבורי עם חוקים נוקשים ולא עם בעל חנות שמצא יבואן ברבע מחיר ועושה תחרות איתך.

אם הייתי יכול ,הייתי מעיף ,חצי מהאוכלוסייה החלשה בעיר , הכוללת מבוגרים עם הליכונים ע"י פרסום של שלט ובמקומונים של נסיעה במונית ב-9 ש"ח ברחבי העיר הקטנה ומבטיח לך שהרבה אנשים לא היו עולים יותר על האוטובוסים ונעמדים בחום בחלק מהתחנות ללא מושב או צל .ולא שוברים אגן כתוצאה מבלימת פתע של האוטובוס.

אתה אפילו לא מודע לכמויות הסיפורים שאני נחשף אליהם בנושא הזה .

מותר לי לעשות דבר כזה ?! תחרות, לא ?! תוך מספר שעות אמצא את עצמי ללא רשיון !! הידעת ?!

נכון להיום מותר להוריד מחירים בנסיעות בין עירוניות ויש כבר חברות שמקושרות לנהגים שאוספים מספר נוסעים לירושלים ומכל אחד לוקחים חצי מחיר ואז יוצא לנהג שמקבל יותר כסף מהמחירון של משרד התחבורה .קומבינה !

אסור למונית ספיישל לעשות דבר כזה ,בשביל זה קיימת מונית שירות.

אבל כאן במדינת הפארטאץ' -הכל הולך .

 

אתה שוכח דבר חשוב :

אדון ביבי מכר המון זכויות ציבוריות ולחלק לא מועט מהאוכלוסייה זה משמש כבטחון פנסיוני (נכון להיום 1200- ש"ח חודשי לא כולל מע"מ ) .

 

אבל הכל בסדר ידידי .אם אתה מעדיף להפקיד את הוריך המבוגרים או בנותיך בידי נהג מזדמן אחר כדי לחסוך כמה שקלים ואתה משווה לתוכניתנים - אשריך .

 

ועוד נקודה למחשבה :

אכן ,העולם גלובלי ,השוק משתנה ,אבל אתם שוכחים פרט מאוד חשוב .

אנחנו כחברה ,בניגוד לאירופה וארה"ב ,נלחמים על סלע קיומנו ובטחוננו .

בחור צעיר שיראה את אביו שלא עומד בנטל הפרנסה מאלף ואחד סיבות קפיטליסטיות תחת מעטה "קידמה" ,לא יתגייס לצבא במקרה הרע ,ובמקרה הטוב יעשה שרות "חפיפי" שיעזור לו בכלכלה .

זה קורה היום ועכשיו בנוסף לירידה מאסיבית של חבר'ה צעירים מהארץ ,לחפש את עתידם .כן ,גם כאלה "מלומדים" ולא שועלים זקנים בדמות נהגי מוניות "וואחשים ליכודניקים" (נכתב בציניות ).

צריך להיות אינטרס לשמר את החברה ,ואין צורך שזה יהיה על חשבון מחירים גבוהים .צריך רק לרצות ולחשוב מחוץ לקופסא ובתוכה.

הפסיקו לשנוא ולאכול אחד לשני את הראש ,כי אנחנו ניעלם .אין לנו פריבילגיות של אירופה או ארה"ב ומה שמתאים להם ,לא תמיד יתאים לנו.

 

 

 

בברכה

מוטי

פורסם

^^^

 

בתור נהג מונית אתה כותב יפה:-D

 

אור

 

נסה אותי ותסביר לי את מודל ההפעלה של אובר ושל גט

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מוטי,

 

כנראה משהוא התפספס, אני לחלוטין לחלוטין בצד שלך ושל נהגי המוניות.

 

אגב, ככה זה נראה כשהממשלה היא לא הפראיירית של "גלובליזציה", שיתופיות ושאר קשקשת ניאו קלקליסטית:

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4828084,00.html

 

בגלל הממשל: אובר משהה את פעילותה בהונגריה



הפרלמנט ההונגרי אישר חקיקה שמתירה לרשויות לחסום גישה לשירותי רכב לרבות אפליקציות לנייד ואתרים למשך שנה, אם המפעילים לא יעמדו בדרישות רגולטוריות מחמירות. "הרגולציות הנוכחיות מתאימות לתקופות שבהן לא היו טלפונים", אמרו בחברת שיתוף הנסיעות

 

......גם בספרד, צרפת וגרמניה אובר חוותה התנגשויות מול נהגי המוניות, העומדים בפני רגולציה כבדה במיוחד, על רקע המחירים הנמוכים שלה...

 

... נציגים רשמיים של ממשלת הונגריה אמרו ביוני כי אובר צריכה לעמוד ברגולציות הקיימות של מוניות, הקובעות מחירים, מכתיבות דגמי רכב, שנת דגם וצבע של רכבים. נהגי הרכבים הצהובים חייבים להיות נהגי מוניות מורשים ולהציג את הרישיון שלהם ברכב.....



 

 

כולם מדברים כל הזמן על צדק חברתי, צדק חברתי מבחינתי זה שכ-ו-ל-ם עומדים ועובדים בדיוק באותם סטנדרטים!!!

 

אור,

תפסיק עם הגישה המתנשאת כאילו אתה הכי מבין וכולם רק כל הזמן מתלהמים "מתוך פיזיציה".

זה מייגע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני חושב שמה שמפריע לאור זה לא שאנשים לא מבינים, אלא אנשים שלא מבינים וכותבים כאילו שהם כן.

האנלוגיה שלו נהדרת. זה כמו שעכשיו תנסה לשכנע את אבא שלי שקיה זה לא זבל של אוטו. לא ילך.

אין בעיה עם שום דעה. למשל, אני חושב שמוטי הביע את דעתו בצורה לגיטימית והגיונית.

את רוב הדברים שהוא כתב אני מבין וחושב שיש לשקול אותם בכובד ראש לפני שמחליטים החלטות. למשל הטענה שלא הגיוני שנהג מונית יצטרך לעשות X דברים כדי להסיע בתשלום ונהג אחר יעשה X-100 דברים.

 

מצד שני, אני לא מסכים עם מוטי שטוען

"

אם אתה מעדיף להפקיד את הוריך המבוגרים או בנותיך בידי נהג מזדמן אחר כדי לחסוך כמה שקלים ואתה משווה ..."

מדבריו משתמע שנהגי מוניות הם נהגים עדיפים על פני אדם מזדמן, שמניסיוני הדל של מאות נהגים שונים, לרוב אינו נכון. אדרבה אם כבר.

ניסיוני בעיקר במדינת תל אביב ואזור המרכז.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

בגירה - מתנצל אם התפרצתי לדלת פתוחה .אקרא שוב (האספרסו של הבוקר לא הספיק כנראה):-D

 

ישה - לא ירדתי לסוף דעתך ולא הבנתי (נו טוף ,בכל זאת נהג מונית ) סתאאם סתאאם (צוטט מגידי גוב מ"לילה גוב"):lol: עריכה : הבנתי ,ותודה על המחמאה .

 

ניקו - אחדד את דבריי :

אני עבדתי בזמנו בימי חמישי בלילות כשהחבר'ה יצאו לבלות והפסקתי עם זה בתוך זמן קצר .לא יכולתי לשאת חלק מהתמונות והארועים שעברתי .

במהלך נסיעותיי בבקרים ,יצא לי לשוחח עם נוסעים / מזדמנים ,הורים לנערות שהביעו את דאגתם בנושא .

מבלי להשתחצן ,כשתהו על קנקני (והאמן לי שאני לא היחיד) ,היו מוכנים לשלם יותר ,רק שאדאג לקחת ולהחזיר את בנותיהם בשלום.

הם רצו להקל מעט על עצמם שלפחות בקטע של הלוך/חזור ,בנותיהם בידיים טובות אצל מישהו שמכירים וסומכים .

נכון ,גם על נהגי מוניות ,כמו נהגים רגילים אחרים לפעמים קשה לסמוך.אבל אל תשכח שנהגי מוניות עבדו קשה והשקיעו כדי לקבל את רשיונם.

אבל ,כאבא לשתי בנות מתבגרות שמבלות בימי חמישי ושישי בזמן שאני לא עובד ,אני מעדיף נהג מונית מקצועי ,וכן ,אני אוביקטיבי .

האמן לי שכל שבוע ,אבל כל שבוע אני שואל אותן איך היה הנהג .

נכון ,יש הפקעת מחירים לעיתים ,כמו בכל תחום ,אבל לא חסרות מוניות וניתן לעבור להבא בתור .

בפעם האחרונה יצא לביתי לנסוע עם נהג מונית חביב בגיל של אבי שנכנס למתחם הרחוב הקטן והחשוך בו היא גרה וחיכה 2 דקות עד שתגיע הבייתה ותאשר שהיא בסדר. עכשיו הוא הנהג "שלה" .

 

 

בברכה

מוטי

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
פורסם (נערך)

אותי ,כנהג מונית ,הכי מעניין איך יערך הדו קרב בין שני הטייקונים :

רשות שדות התעופה (מוניות "הדר") שגובה מכל נהג קרוב ל -3000 שקלים דמי תחנה , מול "אובר"

נראה למי יש יותר גדול .

כי הייתה מלחמה כזו עם גט טקסי .

גם נהג מונית "רגיל" יכול לאסוף נוסע מנתב"ג בתנאי שתיאם מראש עם הנוסע .

למי שלא יודע על התהליך :

אם אתה נהג מונית "רגיל" ,אתה צריך לגשת לסדרן בבודקה , להציג רשיון נהיגה ,רשיון מונית ,רשיון הסעה ,זכות ציבורית ,לציין את שם הנוסע ,מספר הטיסה ,היעד ממנו מגיע ,ולאן אתה לוקח אותו .ממש האח הגדול .

אהה ,כמובן שצריך לשלם 5 שקלים ובנוסף על החנייה במתחם שלהם.

 

נראה איך המאבטחים בכניסה לבית חולים איכילוב יתנו לנהגי אובר לאסוף נוסעים ,כי שם "שומרים" על נהגי המוניות "שלהם".

 

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3644287,00.html

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
פורסם

לא יעזור כלום , מה שלא תגיד מוטי (ואני לא נגד מה שאתה אומר, אפילו תומך בחלק) אני עדיין חושב שאובר יותר טוב.

ורוב נהגי המוניות שיצ לי לנסוע איתם הם פושעים ! הם עברינים שמסכנים את הנוסעים שלהם ואת הסובבים אותם על הכביש.

אני מעדיף פי אלף מונים נהג של אובר , באמסטרדם למשל זה עובד כ"כ טוב.

אני ממליץ בחום לכל מי שנמצא בחול לנסות את השירות שלהם.

מבטיח לכם דעתכם תשתנה לטובה אחרי הנסיעה הראשונה.

ואני לא מדבר על מחירים , נטו חווית שירות ואיכות השירות.

2017 Type R

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא חכמה לנסות את זה בחו"ל ואז לומר שזה יותר טוב מנהגי המוניות בארץ. הרי כל נהגי הרכבים הפרטיים בישראל מומחי נהיגה בעלי שם עולמי, רק נהגי המוניות פה על הפנים. סביר להניח שנקבל את אותו הדבר פחות או יותר, רק במחיר זול יותר.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גילה את אמריקה, נהג מונית הולנדי יותר אדיב מנהג מונית ישראלי.

 

באמת תגלית מהפכנית.

 

בקשר לשטויות של "רובם פושעים/ עבריינים", לא שווה התייחסות!

 

תגיד ג'ייק, במה אתה עוסק?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ועוד משהו, איך אובר יודעת מי זה בדיוק הבן אדם שנרשם כנהג? עושים ראיונות? שולחים עבר פלילי ותעודת יושר? נניח אני אנס מורשע ומתחשק לי להסיע בחורות שיכורות מבילויים בימי שישי, מישהו יכול למנוע ממני?

אני לא מכיר את המערכת הזו, אשמח אם מישהו יפרט איך זה עובד.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא יעזור כלום , מה שלא תגיד מוטי (ואני לא נגד מה שאתה אומר, אפילו תומך בחלק) אני עדיין חושב שאובר יותר טוב.

ורוב נהגי המוניות שיצ לי לנסוע איתם הם פושעים ! הם עברינים שמסכנים את הנוסעים שלהם ואת הסובבים אותם על הכביש.

אני מעדיף פי אלף מונים נהג של אובר , באמסטרדם למשל זה עובד כ"כ טוב.

אני ממליץ בחום לכל מי שנמצא בחול לנסות את השירות שלהם.

מבטיח לכם דעתכם תשתנה לטובה אחרי הנסיעה הראשונה.

ואני לא מדבר על מחירים , נטו חווית שירות ואיכות השירות.

 

כן ,כן,כל ההולנדים נחמדים ורק אצלנו כולם פושעים .

 

מעניין :

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000978386

פורסם
ועוד משהו, איך אובר יודעת מי זה בדיוק הבן אדם שנרשם כנהג? עושים ראיונות? שולחים עבר פלילי ותעודת יושר? נניח אני אנס מורשע ומתחשק לי להסיע בחורות שיכורות מבילויים בימי שישי, מישהו יכול למנוע ממני?

אני לא מכיר את המערכת הזו, אשמח אם מישהו יפרט איך זה עובד.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

 

זה בחו"ל .עכשיו חשוב על הארץ.

 

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3659180,00.html

פורסם
נראה שהעולם הזה איבד קצת את שפיותו עם כל העניין "השיתופי".

האם מישהו מוכן שתבוא אשתו של השכן בשברולט אווא שלה ותסיע אותו לנתב"ג?

האם אנחנו באמת רוצים לסכן ענף שמחוייב לציבור, שמפעיל תחנות וקווים סדירים, שניתן להתקשר בכל שעה ולקבל הסעה לכל מקום ברכב חדש עם נהג מקצועי ולסמוך על מובטל חסר ישע כזה או אחר שהחליט להרוויח כמה ג'ובות מהגרוטאה שלו מתי שבא לו?

.

 

בתשובה לשאלתך - כן, בטח שאני מוכן שאשתו של השכן תסיע אותי לנתב"ג. בדיוק כמו שאני מוכן להרבה דברים שלא הייתי מוכן להם בעבר - העולם משתנה, ואין מה לעשות מלבד לקפוץ על הרכבת.

העניין השיתופי כאן בכדי להישאר, לפחות בינתיים, כי הוא פשוט יותר טוב ממה שיש לנו היום.

 

אובר מסתכלת הרבה יותר רחוק מאשר מוניות on demand. היא מסתכלת על on demand של הכל - אם מונית יכולה להגיע אליך תוך כמה דקות, אז כל דבר יכול להגיע אליך תוך זמן קצר. אובר מסתכלת על כלכלה שיתופית בסאקלה הרבה יותר גדולה ממה שנראה כיום (carpooling וכדומה). אובר רוצה לנהל את התחבורה בסקאלה עולמית, כדי שכשיגיעו כלי הרכב האוטונומיים, היא תהיה שם.

 

אין מה לעשות מלבד לזרום עם הקדמה - בתוך אי-אילו שנים נהגי המוניות חייבים להבין שהם צריכים למצוא לעצמם פרנסה אחרת...

 

ואגב, איפה שאני נמצא (טאלין, אסטוניה) אובר, מתחרה בשם Taxify ומוניות רגילות מתקיימים בהרמוניה, לפחות כיום. יש הרבה נהגים שיש להם גם אובר וגם טקסיפיי, למשל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

משהו אחד לא הבנתי. אם המדינה רוצה להוזיל את עלות הנסיעה במונית, כל מה שהיא צריכה לעשות זה לנפק עוד רישיונות (או הוזלה משמעותית של "מספר ירוק") ולהוזיל את תעריף הנסיעה - שהיא עצמה קובעת. מבחינת נוחות הזמנת נסיעה, אין לאובר שום יתרון על גט-טקסי או משהו דומה. אם כך, מה הרציונל?

 

ובהמשך למה שרוני כתב, יש משהו שמונע מנהג מונית של גט טקסי לדוגמה להירשם כנבג גם באובר?

×
×
  • תוכן חדש...