Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם הסוף של ענף המוניות קרב?


tzvipper
שימו לב! השרשור הזה בן 684 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

משהו אחד לא הבנתי. אם המדינה רוצה להוזיל את עלות הנסיעה במונית, כל מה שהיא צריכה לעשות זה לנפק עוד רישיונות (או הוזלה משמעותית של "מספר ירוק") ולהוזיל את תעריף הנסיעה - שהיא עצמה קובעת. מבחינת נוחות הזמנת נסיעה, אין לאובר שום יתרון על גט-טקסי או משהו דומה. אם כך, מה הרציונל?

 

ובהמשך למה שרוני כתב, יש משהו שמונע מנהג מונית של גט טקסי לדוגמה להירשם כנבג גם באובר?

 

לא ,אין מניעה שנהג מונית שעובד עם גטקסי יעבוד גם עם אובר ,אמה מה ,הוא יצטרך לעבוד לפי תמחור שלהם ולא לפי תמחור משרד התחבורה ובחוזה דרקוני מגביל .

לא מזמן שבתו נהגי גט טקסי עקב תמחור עמלות גבוה שנהגים נדרשו לשלם במסלולים שונים .

שאלת מה הההגיון אם המדינה רוצה להוזיל עלות נסיעה במונית :

אני אצטט מהקישור :

במילים אחרות, אובר ודומיה מייבאות לעולם הראשון את הצורה שבה התנהל הקפיטליזם בעולם השלישי. עכשיו נותר רק לראות אם אייברהם לינקולן - שאמר שאפשר לעבוד על חלק מהאנשים כל הזמן, ועל כל האנשים חלק מהזמן, אבל לא על כל האנשים כל הזמן - צדק.

 

 

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3659180,00.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה - מתנצל אם התפרצתי לדלת פתוחה .אקרא שוב (האספרסו של הבוקר לא הספיק כנראה):-D

 

ישה - לא ירדתי לסוף דעתך ולא הבנתי (נו טוף ,בכל זאת נהג מונית ) סתאאם סתאאם (צוטט מגידי גוב מ"לילה גוב")[emoji38] עריכה : הבנתי ,ותודה על המחמאה .

 

ניקו - אחדד את דבריי :

אני עבדתי בזמנו בימי חמישי בלילות כשהחבר'ה יצאו לבלות והפסקתי עם זה בתוך זמן קצר .לא יכולתי לשאת חלק מהתמונות והארועים שעברתי .

במהלך נסיעותיי בבקרים ,יצא לי לשוחח עם נוסעים / מזדמנים ,הורים לנערות שהביעו את דאגתם בנושא .

מבלי להשתחצן ,כשתהו על קנקני (והאמן לי שאני לא היחיד) ,היו מוכנים לשלם יותר ,רק שאדאג לקחת ולהחזיר את בנותיהם בשלום.

הם רצו להקל מעט על עצמם שלפחות בקטע של הלוך/חזור ,בנותיהם בידיים טובות אצל מישהו שמכירים וסומכים .

נכון ,גם על נהגי מוניות ,כמו נהגים רגילים אחרים לפעמים קשה לסמוך.אבל אל תשכח שנהגי מוניות עבדו קשה והשקיעו כדי לקבל את רשיונם.

אבל ,כאבא לשתי בנות מתבגרות שמבלות בימי חמישי ושישי בזמן שאני לא עובד ,אני מעדיף נהג מונית מקצועי ,וכן ,אני אוביקטיבי .

האמן לי שכל שבוע ,אבל כל שבוע אני שואל אותן איך היה הנהג .

נכון ,יש הפקעת מחירים לעיתים ,כמו בכל תחום ,אבל לא חסרות מוניות וניתן לעבור להבא בתור .

בפעם האחרונה יצא לביתי לנסוע עם נהג מונית חביב בגיל של אבי שנכנס למתחם הרחוב הקטן והחשוך בו היא גרה וחיכה 2 דקות עד שתגיע הבייתה ותאשר שהיא בסדר. עכשיו הוא הנהג "שלה" .

 

 

בברכה

מוטי

יש באובר מערכת דירוג. הנה, פתרתי לך את הבעיה.

 

אם זה כל כך נורא, למה זה עובד?

 

השתמשתי בשירות ברוסיה, שהנהגים שם הרבה יותר גרועים, ונהגי המוניות עוד יותר, ופלא פלא, הכל היה נפלא.

 

עזוב, אתה נהג מונית, לוקחים לך את הפרנסה, מבין אותך, אבל אין מה לעשות, זה העתיד.

 

אה, ותכין את עצמך, בקרוב יהיו מוניות אוטונומיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, אין יותר קל מלעשות אד הומינם. אולי במקום לקרוא לי מתנשא תציג ציטוט שלי בו אני טועה / משקר / מערבב / מציג הנחת שווא? הרי אני יכול לקרוא לך גם בשמות אבל למה שאני אעשה את זה, הרי אין לי שום דבר נגדך או נגד אף אחד אחר כאן (אותך ספציפית אני אפילו מחבב, בד"כ, כשאתה לא מתלהם או תוקף אותי אישית).

אני מגיב ל*טיעונים* וגם מסביר למה, אתה מגיב בקריאות גנאי ל*אדם* קורא בשמות ואפילו לא נותן סימוכין. תתבייש, מודרטור.

 

אגב, עם מוטי לדוגמא, אני די מסכים אפילו שאני כביכול נגדו. אמנם הטיעונים שלו בנוגע ל"צריך לעזור לנהגי מוניות אחרת... " לא מאוד מחזיקים מים, כי הסבסוד הזה לנהגי מוניות בא על חשבון סבתא שולה ודוד יעקב שלא יכולים להרשות לעצמם מונית בגלל מה שקורה היום בשוק.

לעומת זאת, להוריד חסמים, לפתוח תחרות, לטפל בשורש הבעיה בשוק הזה - בטח שאפשר (ורצוי) לעשות זאת. אני סבור שזה לא יכול לקרות ככה סתם מהשמיים כי.... ובכן, זה לא קרה עד היום וזה לא קורה באף ענף דומה, החתול שומר על השמנת וטעים לו טורבו.

מה שיקרה אם/כש אובר תכנס לשוק, זה ממש מה שמוטי הציע - אחרת השוק הזה ימות מיידית. אני בעד הכניסה כי ברור לי שבלעדיה זה לא יקרה. *אולי* מעז יצא מתוק וההבנה ששחקן כזה עלול להכנס למגרש יוביל לתגובת שרשרת שתוריד חסמים ותשפר את מצב המוניות בארץ, ואז תהיה מוטיבציה נמוכה בהרבה לכניסת אותו שחקן לשוק - אובר לא תכנס והנהגים ישמרו על פרנסתם והצרכנים יקבלו שירות סביר במחיר הגיוני. אולי.

אבל כל עוד אנשים ימשיכו להגיב באוטומט אין באמת סיבה שזה יקרה.

 

ישה,

אני לא כ"כ יודע מאיפה להתחיל או על מה לענות, לכן אני צריך הכוונה ממך. עלו כאן שני טיעונים חסרי ביסוס ואחיזה במציאות (אובר תגרום ליותר העלמות מס, אובר תגרום לכך שלא תדע איזה נהג תקבל והאם הוא שווה נסיעה), הסברתי למה הם לא נכונים. אם צריך הרחבה - בכיף. אם יש שאלה אחרת, גם בכיף.

 

הנקודה המרכזית היא זו: כיום אני בתור אדם שמשתכר בסדר, לא מרשה לעצמי להשתמש במונית אף פעם כי העלות פסיכית. מסכן מי שצריך להשתמש במוניות (או תחצ) מכורח המציאות, בעיקר שכניי הצפוניים.

לעומת זאת חבריי בחו"ל משתמשים באובר על בסיס קבוע / מזדמן (אנשים שכמוני מעולם לא נכנסו למונית שלא מומנה ע"י החברה). בקליפורניה השתמשתי בשירות הזה והוא היה מטורף, תחצ זול יעיל נגיש ונוח. לא האמנתי בפורמט של אובר עד שחוויתי אותו בעצמי והתבדתי.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניקו - אחדד את דבריי :

אני עבדתי בזמנו בימי חמישי בלילות כשהחבר'ה יצאו לבלות והפסקתי עם זה בתוך זמן קצר .לא יכולתי לשאת חלק מהתמונות והארועים שעברתי .

במהלך נסיעותיי בבקרים ,יצא לי לשוחח עם נוסעים / מזדמנים ,הורים לנערות שהביעו את דאגתם בנושא .

מבלי להשתחצן ,כשתהו על קנקני (והאמן לי שאני לא היחיד) ,היו מוכנים לשלם יותר ,רק שאדאג לקחת ולהחזיר את בנותיהם בשלום.

הם רצו להקל מעט על עצמם שלפחות בקטע של הלוך/חזור ,בנותיהם בידיים טובות אצל מישהו שמכירים וסומכים .

נכון ,גם על נהגי מוניות ,כמו נהגים רגילים אחרים לפעמים קשה לסמוך.אבל אל תשכח שנהגי מוניות עבדו קשה והשקיעו כדי לקבל את רשיונם.

אבל ,כאבא לשתי בנות מתבגרות שמבלות בימי חמישי ושישי בזמן שאני לא עובד ,אני מעדיף נהג מונית מקצועי ,וכן ,אני אוביקטיבי .

האמן לי שכל שבוע ,אבל כל שבוע אני שואל אותן איך היה הנהג .

נכון ,יש הפקעת מחירים לעיתים ,כמו בכל תחום ,אבל לא חסרות מוניות וניתן לעבור להבא בתור .

בפעם האחרונה יצא לביתי לנסוע עם נהג מונית חביב בגיל של אבי שנכנס למתחם הרחוב הקטן והחשוך בו היא גרה וחיכה 2 דקות עד שתגיע הבייתה ותאשר שהיא בסדר. עכשיו הוא הנהג "שלה" .

 

 

בברכה

מוטי

 

ומה הטענה? שבאובר לא תצליח למצוא נהג כזה?

אני לא חושב שזה נכון.

אני לא חושב שעצם היותו של אדם נהג מונית מבטיחה מידת מסירות/מוסר כל שהיא.

האם סביר יותר שנהג אובר יהיה פסיכופת מאשר נהג מונית? ייתכן. אני לא שולל את זה.

אבל זה מחיר מינורי לעומת ההקלה הכלכלית על צרכן.

שים לב שהטענה המרכזית היא שבמתכונתה הנוכחית, מונית ספיישל אינה תחבורה ציבורית. אפילו אור שהעיד על עצמו בעל משכורת בסדר לא מעיז בגלל המחירים. מה יאמר סטודנט כמוני או זוג ממוצע עם שני ילדים?

מונית ספיישל היא נהג פרטי לעשירים ולא יותר מכך.

 

מוטי שאלה, יש קונסטלציה כל שהיא שבה לא יפריע לך שיהיו נהגי אובר בארץ? שבה אתה רואה מצב שכולם מרוויחים?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתם על חברת VIA ?? תחבורה שיתופית בדמות "מוניות שירות" שעושות קווים קבועים ובאה לאסוף אותך?

 

לי אין את האופציה להתנייד במונית בשבת, זה ממש יקר, ואין לי מוניות שירות.

שיהיה משהו, העיקר שיהיה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור

 

לא רק שאתה מתנשא אתה גם קשה הבנה

 

מה ביקשתי?

 

תסביר לי את הפורמט פעולה של "הדרק" הזה. מול הפורמט של הפעלה של מונית ספיישל היום.

 

תרצה להרחיב גם על הטענות של מונית מתפוררת אנסים בתור נהגים וכו' תבורך.

 

בכל מה שקשור להעלמות מס אני משחרר אותך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. הייתה כתבה על זה לא מזמן בחדשות.

יש שם ישראלית בטופ של החברה או משהו כזה.

זה גם אחלה דבר. כרגע לא נדמה שיגיע לארץ.

 

הפורמט פשוט. זה בדיוק כמו GET TAXI שעולה 50% פחות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש באובר מערכת דירוג. הנה, פתרתי לך את הבעיה.

 

אם זה כל כך נורא, למה זה עובד?

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001100261

 

השתמשתי בשירות ברוסיה, שהנהגים שם הרבה יותר גרועים, ונהגי המוניות עוד יותר, ופלא פלא, הכל היה נפלא.

 

מה שטוב לרוסים לא תמיד טוב לתושביי מדינת ישראל. אנחנו מדינה קטנה 3 שעות + מהמרכז לגבול הצפוני או הדרומי. אובר לא באה לפתור בעיית ביקוש לתחבורה זמינה.

במדינות מסוימות יש ביקוש רב למוניות זמינות,וייש קשיי גישה, בגלל המרחבים הגדולים והמרחק מעיירה לעיר , אובר מתאימה ופתרה את הבעייה להם, ולא רק בגלל המחיר, אלא בגלל הצורך לתחבורה ציבורית זמינה.

עזוב, אתה נהג מונית, לוקחים לך את הפרנסה, מבין אותך, אבל אין מה לעשות, זה העתיד.

אם העתיד זה שהמדינה תגבה ממך 250000 שקל על זכות ציבורית ,קורס בעלות של 7000 שקל ,תהליך של קרוב לשנה לקבלת רשיון נהיגה מקצועי ,ואגרות שנתיות גבוהות לאחר קבלת הרשיון ,ולאחר מכן תחליט להכניס טייקונים שיעסיקו עבדים בשם ה"הקידמה" ,אז גם העתיד שלך ,ממש כמוני לא יהיה מזהיר ,ולא משנה במה אתה עוסק (ראה מקרה עובדי הקבלן וחברות כוח אדם ).

ואל תשכח שאחזקת זכות ציבורית היא מעין פנסיה לחלק לא מועט בציבור .

 

אה, ותכין את עצמך, בקרוב יהיו מוניות אוטונומיות.

 

אתה חושב שכל אחד שיחזיק רכב אוטונומי יוכל להפוך אותו למונית ?!

 

התשובות באדום

 

 

ובקשר ל"דירוג" :

 

אפשר תמיד לכתוב דירוגים בעד ונגד ,כמו בטוקבקים וכמו באתרי האינטרנט בדירוג צימרים .

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מוטי שאלה, יש קונסטלציה כל שהיא שבה לא יפריע לך שיהיו נהגי אובר בארץ? שבה אתה רואה מצב שכולם מרוויחים?

 

ברור !

 

כשהתחרות תהיה הוגנת ,ונהגי אובר ישלמו הוצאות בדיוק כפי שאני שילמתי ומשלם ויעמדו בדיוק באותם סטנדרטים שאני כפוף אליהם .

דרך אגב ,יש כרגע נהגי אובר בארץ והם נהגי מוניות.

אם העשרים אחוז פחות שתשלם על מונית יהיה מה שיעשה לך טוב לעומת הפגיעה המרחבית שהסברתי בפרוטרוט בתגובותיי הקודמות ,ולא אכפת לך שטייקונים משתלטים לך על המדינה בשם הקידמה וההוזלה

אין לי בעיה ביום ראשון הקרוב להעיף את המונית אחרי שתוחזר לי כל ההשקעה שהמדינה חייבה אותי לעשות.

לעבוד כנהג מונית בארץ זו לא אטרקציה .כולם מוזמנים לעבוד תחת אובר .

 

 

בברכה

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לדיון. מאוד צורם לי לקרוא פה את דעותיהם המלומדות של חלק מהאנשים על נהגי המוניות.

יצא לי בשנה האחרונה לא מעט להזמין נסיעות במונית, אומנם מאוד קצרות, אבל בכולם פגשתי אנשים נחמדים סך הכל שרק רוצים לעבוד. לא הרגשתי שהם נסעו בצורה עבריינית או חריגה. לא הרגשתי שניסו לדפוק אותי במחיר. לא הרגשתי שהם ערסים עבריינים או כל שטות אחרת שנאמרה כאן.

 

אחרי שאמרתי את זה אני חושב שכל תחרות היא דבר חיובי בתנאי שההוגנות נשמרת. אחרת לא מדובר בתחרות אלה במשחק מכור, וממה שיצא לי לראות במדינה שלנו היא שברגע שהמשחק מכור המחירים משום מה לא יורדים, ואף עולים. מה שנכון תמיד במקרים האלה הוא שמס' האנשים שמרוויחים מהעניין מסתכם בבודדים שחוגגים על כולנו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"שים לב שהטענה המרכזית היא שבמתכונתה הנוכחית, מונית ספיישל אינה תחבורה ציבורית. אפילו אור שהעיד על עצמו בעל משכורת בסדר לא מעיז בגלל המחירים. מה יאמר סטודנט כמוני או זוג ממוצע עם שני ילדים?

מונית ספיישל היא נהג פרטי לעשירים ולא יותר מכך."

 

ניקו :

 

 

מונית ספיישל היא תחבורה ציבורית כל עוד הציבור משתמש בה והיא כפופה לחוקי משרד התחבורה .נקודה.

אני לא יודע על איזה מחירים אתה מדבר ,אבל אני יכול לומר לך שהיום לדוגמה ,משתלם לקחת מונית מחולון /בת-ים לתל אביב מאשר לנסוע ברכב פרטי כשאתה לוקח בחשבון חוץ מאחזקת רכב ובלאי ,את נושא החנייה והפקקים .

תתפלא לשמוע שאף לא אחד מהלקוחות שלי או הנוסעים המזדמנים הינו עשיר .

אם כשאתה נוסע מהמרכז לנתב"ג פעם בכמה שנים ומשלם כ 130 ש"ח למונית מול עלות אחסנת רכב במגרש וזה יקר לך - תהיה בריא.

כשאתה מדבר על נסיעה במונית שהיא לעשירים אני מאמין שאתה מדבר על ימי שבת בתעריף 2 .

יש לך אופציה לשכור רכב אם זה זול יותר .בשביל זה לא צריך להעיף אנשים ממקום עבודתם כשלא הם קובעים עלויות ולהחליפם בעבדים תחת טייקון כזה או אחר

 

 

דבר איתי כשילדיך יגדלו בעזרת השם ויהיו בעלי רשיון נהיגה .אשמח לשמוע עלויות ביטוח של נהג חדש/ צעיר ,כי הביטוח של המוניות הוא גבוה יותר ...הרבה יותר ...

ואז דבר איתי על "עשירים "

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסבא שלי היה בית חרושת לקרח כאן בארץ הקודש, נפטר, קורה.

 

אבא שלי ירש את הבית חרושת לקרח.

 

התחילו להגיע המקררים הלך הבית חרושת.

 

בכסף קנה זכות למונית, אחרי מספר שנים ראה שאין בזה פרנסה , עבר למשהו אחר.

 

גרנו באחוזה בחיפה

 

שכן אחד היה בעל מונית והיה חבר בתחנה הנחשבת ביותר בחיפה לפחות, 2727, על שם מספר הטלפון שהיה להם. כן 4 ספרות הספיקו בזמנו.

 

היו שם בעלי מוניות ייקים, שהיו מגיעים לעבוד עם עניבה, המונית הייתה מצוחצחת וחדשה יחסית. על רובם הם עבדו לבד, בלי להעסיק נהג שכיר והייתה להם פרנסה טובה, בלי לעבוד 16 שעות+.

 

בשכנות גרו כמה חברים בא.ש.ד שאח"כ התאחדו עם אגד.

 

חברים טובים ברחוב , אבל כשנפגשו על הכביש ...,

 

ואז אמא פולנייה הייתה שמחה אילו בת שלה מתחתנת עם חבר באגד.

 

יום אחד בערך לפני 52 שנים הלך לנו הרכב עד שמצאנו אחר, השתמשנו במוניות מאחוזה לעיר, שם היה העסק של אבא שלי.

 

היה קיץ, נכנסים למונית דבר ראשון פותחים חלון כדי שיהיה אוויר.

 

לסגור חלונות יש מזגן ברכב ענה בעל המונית ( מרצדס ).

 

מה ? מזגן ברכב?

 

כן עונה הנהג, זה המשרד שלי צריך שיהיה לי נעים , ואם על הדרך נעים גם לנוסעים שלי, מה טוב.

אימצנו אותו לשבועיים עד שנרכש רכב אחר, כמובן בלי מזגן.

 

דברים משתנים בארץ.

 

תחרות זו הדרך האמיתית לשפר שירות ולהוריד מחיר אבל...

 

לא ייתכן מצב, בו אחד כמו מוטי לדוגמה ישקיע 300K שהרוב הולך למדינה , ויצטרך לעמוד באמות מידה שאמורות להבטיח רמת שירות ניאותה, והוא צריך להתחרות עם "חאפר" שהשקיע אפס.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה ישה .ולא בגלל שאתה "מצדד" בי .

 

ואני אמשיך בהומור ציני ברשותך בציטוט קטן מתוך הסיפור הנחמד שלך :

 

התחילו להגיע המקררים הלך הבית חרושת.

 

ואז באה חברת החשמל וקבעה שיש להתקין קבל בכל מקרר כי המונה אולי לא יקרא את המספר האמיתי ,גם אם לא עשו את זה בשום מקום בעולם ,וגם אם זה מייקר את עלות המקרר וגורם לשריפה בבית......

 

ועכשיו לא בציניות :

 

פעם ,לפני הקידמה במרכאות או שלא ,בכל מקצוע חופשי שעסקת בו ,הרווחת בכבוד מבלי להיות עבד.

ביום מן הימים ,העולם יחזור לזה ,קרוב לוודאי כשיהיה מאוחר מידיי.

 

 

אני לא קומוניסט , ודוגל בתחרות חופשית אמיתית ולא קפיטליסטית דורסנית וחזירית.

 

 

בברכה

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור

 

לא רק שאתה מתנשא אתה גם קשה הבנה

 

מה ביקשתי?

 

תסביר לי את הפורמט פעולה של "הדרק" הזה. מול הפורמט של הפעלה של מונית ספיישל היום.

 

תרצה להרחיב גם על הטענות של מונית מתפוררת אנסים בתור נהגים וכו' תבורך.

 

בכל מה שקשור להעלמות מס אני משחרר אותך.

 

גוגל:

How does Uber work

 

מה שטוב לרוסים לא תמיד טוב לתושביי מדינת ישראל. אנחנו מדינה קטנה 3 שעות + מהמרכז לגבול הצפוני או הדרומי. אובר לא באה לפתור בעיית ביקוש לתחבורה זמינה.

במדינות מסוימות יש ביקוש רב למוניות זמינות,וייש קשיי גישה, בגלל המרחבים הגדולים והמרחק מעיירה לעיר , אובר מתאימה ופתרה את הבעייה להם, ולא רק בגלל המחיר, אלא בגלל הצורך לתחבורה ציבורית זמינה.

 

אתה חושב שכל אחד שיחזיק רכב אוטונומי יוכל להפוך אותו למונית ?!

 

ובקשר ל"דירוג" :

 

אפשר תמיד לכתוב דירוגים בעד ונגד ,כמו בטוקבקים וכמו באתרי האינטרנט בדירוג צימרים .

 

מוטי, סליחה אבל על מה אתה מדבר?

אובר ועוד איך פותרת בעיית ביקוש לתחבורה זמינה. בדיוק כמו גט טקסי שמחליפה את ההתעסקות בשניים וחצי קליקים.

 

בנוגע לרכב אוטונומי - אנשים לא יחזיקו מכוניות אוטונומיות. הם ישכרו אותם פר-שימוש. וזה בדיוק מה שאובר ודומותיה יעשו - ישכירו את המכוניות פר-שימוש. למה לקנות רכב אוטונומי ולהתעסק עם אחזקה וחנייה, אם אתה פשוט מזמין אחד אליך תוך 5 דקות?

 

לסיום, בקשר לדירוג. אני אמנם משתמש באפליקציה אחרת אבל הרעיון דומה - אתה מדרג את הנהג מיד אחרי הנסיעה, ואתה לא יכול לדרג אותו אם הנסיעה לא בוצעה. הנהגים מצידם מתאמצים מאוד לקבל דירוג גבוה כי זה משתלם להם. אני לא מזמין נהגים עם ציון מתחת ל-4, נניח.

לדוגמא, נסעתי פעם עם נהג מסריח (יענו כזה שלא מתקלח) ונתתי לו 3 כוכבים בלבד. הזמנתי פעם נהג לחנייה של מלון וכשהוא הגיע בצד השני של החנייה הוא אסף מישהו אחר ונסע איתו. בסיום הנסיעה של הנוסע האחר נתתי לו כוכב 1...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפרופו GETT, משהו שלא היה בהתחלה זה עניין הטיפים.

 

הזמנתי מונית לנסיעה של 10 דקות בתוך העיר, לפני הנסיעה הנהג אומר לי ₪50, בסוף אני רואה ₪56, גט על דעת עצמו החליט שאני צריך להוסיף טיפ.

כאילו, מאיפה האומץ?

 

אני לא נגד מוטי חלילה או כל נהג אחר, גם אלה שעושים הרבה יותר כסף שחור מלבן - שיבושם להם.

אבל עניין מחירי המוניות פה חייב להשתנות, מצידי שהמדינה תחזיר את עלות המספר לכל מי שקנה בתמורה לזה שישלמו מסים על המוניות וזהו כולם יהיו שווים, ייחרב גט טקסי וכולם יעברו לאובר ויעשו הרבה כסף בלי לשלם על זה למדינה. (להם באמת לא חסר, מה שהם עושים ממוניות זה אפילו לא גרגר חול בים)

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 684 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...