Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מר ק

 

רכשת קרקע לפני 20 שנה

 

השכרת אותה למגרש לממכר מכוניות החזרת את ההשקעה 4 פעמים.

 

עכשיו רוצים לבנות כביש שיעבור בדיוק בדיוק בצנטרום של המגרש שלך.

 

ולכן הקרקע תופקע ממך.

 

ואתה תקבל פיצוי שמנמן, מבלי שמישהו יפשפש בציציותיך מה עשית במגרש במהלך השנים.

 

והפיצוי יהי לפי מחירי היום.

 

כן זה ההליך גם בארה"ב הקפיטליסטית.

 

אולי בבריה"מ הקומוניסטית ( נדמה לי שגם שם זה כבר לא באופנה ) תקבל אצבע משולשת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
^^ אלעד,

דווקא הדוגמא של הקרקע היא דוגמא טובה , מבחינתך.

מי שוקנה קרקע , ולאחר תקופה הקרקע מופקעת לכביש למשל, בעל הקרקע מקבל פיצוי.

 

במיוחד אם מדובר בפרנסה של משהו, אני חושב שמן ההוגנות הטבעית היא לפצות אותם על זה.

 

והרעיון של הקרן של האוצר נשמע כרעיון מעולה.

ראית שרשמתי משהו על הפקעה? מישהו מבטל לנהגי המוניות את הרישיון?

רשמתי שקורה משהו ליד שמוריד את ערך הקרקע. בדיוק מה שיקרה פה במידה ויאשרו את אובר ללא מתווה.

היום מי שרוצה לקבל שכר בתמורה להסעות צריך לעשות קורס, לשלם אגרות, לרכוש ציוד מיוחד וכו'. אף אחד לא יבחר במסלול הזה אם יתקיים מסלול עוקף שלא מצריך ממך לעשות קורסים, אתה יכול לעבוד עם הפרייבט שלך וכל מה שצריך לעשות זה להתקין אפליקציה ולשלוח כמה מסמכים.

לכן ערך המספר הירוק יצנח לשפל בדיוק כמו שיקרה לקרקע.

 

אף אחד עדיין לא ענה לי מה עשו בארה"ב ששם גם היה ערך גבוה למשהו שמקביל פה למספר הירוק.

עריכה אחרונה על ידי redroze

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, בוא נסכם שאנחנו לא מסכימים?

 

תשלח את הקישור לחבר'ה בבת ים שגרים בצמוד לאיילון שהורחב והתקרב אליהם לבתים ועכשיו הבניין שלהם מתפרק מהוויברציות שנגרמות מהכביש.

היו עשרות כתבות, הבניינים לא ראויים למגורים ועדיין המדינה לא מפצה.

אם יש משהו אחד שהמדינה שלנו מעולה בו זה לדפוק את האזרח ולתת לו ללכת לחפש את החברים שלו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הכוונה שניסיתי להעביר בכוונתי לקומוניזם שאתם מנסים להשוואת את המספר לנדל"ן שבפועל מדובר ברישיון להפעלת מונית.

דוגמה לכם מכונאי מטוסים שמבזבז מכספו האישי כסף על הוצאת תעודה של טכנאי בדק כלי טייס (עלות של 20 אלף ש"ח לפחות) ורת"ע מחליטה שאין צורך בתעודה הזאת פתאום וכל מכונאי יכול לחתום על מטוס אזרחי.

האם המדינה מחוייבת להחזיר לו את עלות הלימודים ואגרות שהוא שילם רק בגלל שהוא בחר במקצוע שפתאום נמצא במצב שאין צורך בהכשרה המיוחדת שלו?

פורסם

השוואה גרועה. זה לא נכס, כשהוא מסיים להיות מכונאי מטוסים הוא לא יכול למכור את התעודה הזאתי למישהו אחר. אין לזה ערך בשוק, בניגוד למספר. ההשואה בין קרקע למספר נכונה יותר.

 

זה כן נכון לגבי שאר ההוצאות שהם לא המספר.

פורסם

הלכת ללמוד באוניברסיטה מקצוע בלתי נדרש, לא תמצא עבודה וגם לא תקבל את החזר שכר הלימוד. ראה הדוגמה של בית החרושת לקרח שהיה למשפחתי

 

אבל כאן רכשת משהו מהמדינה תמורת כסף טוב , ואז אומרים לך לא צריך את זה כי כל שמנדריק יכול להסיע נוסעים בשכר בלי לשלם למדינה את ה 250K הללו.

 

רואה את ההבדל?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

בסך הכל מדובר ברישיון להפעלת מונית במה הוא שונה מרישיון להפעלת כלי טייס(כלומר רישיון טייס שעולה כמעט כמו מספר ירוק) שמאפשר להטיס מטוסים עם מספרי זנב 4x.

יום אחד תבוא רת"ע ותחליט שמספיק רישיון טיסה אמריקאי(זול יותר) על מנת להטיס מטוס ישראלי,ה אם חובת המדינה לפצות את הטייסים שהוכרחו לשלם כל הרבה על פרווילגיה הזאת.

אותו דבר רישיון להפעלת מונית זה שפתאום אין צורך בדבר הזה לא הופך אותנו כלל הציבור למישהו שחייבים לשלם לנהגי המוניות את הפיצוי עקב החלטה של הממשלה לפתוח את השוק לאובר.

 

במידה והמדינה תחליט להפוך את הזנות לחוקית האם חובת המדינה לפצות את סרסורים והנערות העובדות על כל השנים שבהם הם לא קיבלו זכויות עובדים בסיסיות והסרסורים לא יכלו להגיש בקשות להחזרי דלק והוצאות למינהם?

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה כן. כשהמדינה מפשלת, הציבור משלם על זה. ככה זה עובד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בסך הכל מדובר ברישיון להפעלת מונית במה הוא שונה מרישיון להפעלת כלי טייס(כלומר רישיון טייס שעולה כמעט כמו מספר ירוק) שמאפשר להטיס מטוסים עם מספרי זנב 4x.

יום אחד תבוא רת"ע ותחליט שמספיק רישיון טיסה אמריקאי(זול יותר) על מנת להטיס מטוס ישראלי,ה אם חובת המדינה לפצות את הטייסים שהוכרחו לשלם כל הרבה על פרווילגיה הזאת.

אותו דבר רישיון להפעלת מונית זה שפתאום אין צורך בדבר הזה לא הופך אותנו כלל הציבור למישהו שחייבים לשלם לנהגי המוניות את הפיצוי עקב החלטה של הממשלה לפתוח את השוק לאובר.

 

במידה והמדינה תחליט להפוך את הזנות לחוקית האם חובת המדינה לפצות את סרסורים והנערות העובדות על כל השנים שבהם הם לא קיבלו זכויות עובדים בסיסיות והסרסורים לא יכלו להגיש בקשות להחזרי דלק והוצאות למינהם?

שוב מנסים להסביר ואתה לא מבין.

בכדי לנהוג במונית דרושים שני דברים

1. רשיון לנהיגה במונית שעולה הרבה יותר מרשיון רגיל זה רשיון אישי

2. זכות להפעלת מונית. ניתן לשכור מאדם אחר או לקנות מאדם אחר או לקנות מהמדינה. זאת זכות שעולה כאמור 250k

 

Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אני מבין טוב מאוד.

מספר ירוק הינו זכות להפעלת מונית בארץ ישראל כמו שרישיון טייס הינו זכות להטיס מטוסים עם מספרי זנב ישראלי.

ההבדל הינו שרישיון טייס לא ניתן להעברה או מכירה אבל הינו בבקשה הספציפית של משרד התחבורה כמו מספר ירוק.

 

אני פשוט לא מבין את רצונכם להיפרד מכספיכם על מנת לממן כמה אנשים שבחרו מקצוע לא נכון.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לא.

רישיון טיס זה לא זכות, זה מקצוע ורשות שניתנת אך ורק לאדם שעבר הכשרה מקצועית ועמד במבחנים. אי אפשר להשכיר את הרישיון הזה או למכור אותו.

זכות ציבורית להפעלת מונית (מספר ירוק) זה נכס שניתן למכור או להשכיר, לא מקצוע. אתה אפילו לא חייב רישיון נהיגה ברכב כדי להיות בעל מספר ירוק.

השוואה של זה צריכה להיות לנכס, לא לתעודת מקצוע. תעודת מקצוע אי אפשר למכור או להשכיר. נכס כן.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לגבי רשיון טייס-אין לו מחיר.בניגוד לדבריו של מרק-מניעת טיסה של בעלי רשיונות אמריקאיים היא עבירה על הסכמים בינלאומיים.אדם שלמד טייס בארהב יהיה ברוב המקרים טייס טוב יותר בלי קשר למחיר.תמיכה בבירוקרטיה כדי למנוע מאזרחים לטוס -מעשה שמתאים למשטרים פרימיטיביים.

פורסם (נערך)

אין מניעת טיסה פשוט אי אפשר להטיס מטוס עם מספרי זנב ישראלים כגון מטוס בואינג של אלעל רק טייס שעבר הסמכה של רשות התעופה האזרחית של ישראל.

לגבי הקביעה של איכות הטיסה קורס הטיסה זה כבר נושא שנתון לדיון בשל עצמו.

בנושא המספר הירוק עמדתי ברורה כי לדעתי כספי הציבור הם לא מסחטת כסף.

זה מזכיר לי את המקרה של פינוי גוש קטיף שאנשים החלו לקנות בכוונת תחילה אדמות לקראת הפינוי כמחאה פוליטית וגם קניית אדמות בגולן בזמן שעוד חשבו להחזיר אותו לסורים.

זה שנהגי המוניות חושבים שהם צריכים לקבל פיצוי על המספר זה זכותם.

המקסימום שבאמת אפשר לעשות זה להחזיר להם אגרות שנתיות.

 

אני במקום המדינה מוריד את עלות המספר הירוק בצורה כזאת מגוכחת שביום הפיצוי הם יקבלו גרושים.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
×
×
  • תוכן חדש...