Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה לא נכון במה שרשמתי? 30 מי"ש זאת לדעתך מהירות ממוצעת הגיונית בתל אביב או אפילו בחיפה בשעות העומס?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

אולי בתרחיש של שואה גרעינית...

 

אני מהתקופה ששלחו דואר עם יונים

 

זה כלום.

 

נסה את התקופה שהשתמשו בסכיתלה. :wink:

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
מה לא נכון במה שרשמתי? 30 מי"ש זאת לדעתך מהירות ממוצעת הגיונית בתל אביב או אפילו בחיפה בשעות העומס?

נו חלאס רומן מה אתה בא להטריל או משהו?

רשמת שהנתון הזה לא רלוונטי, רשמתי לך שיש שם נתונים כן רלוונטיים קצת יותר למטה. סה טו.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

והשבתי, שגם יתר הנתונים לא רלוונטיים, לפחות לא לישראל. שוק המוניות מחוץ לגוש דן זניח. בתוך גוש דן, בשעות הפקקים, המהירות הממוצעת היא מה שמובא בטבלה כקיצון הנמוך. לכן טענתי ועודני טוען שההשוואה לא רלוונטית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

יגאל

 

אני אוהב ללמוד

 

מדובר בחידוש, רוצה להבין איך הוא חי ליד נהגי המוניות הארכאיים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אור

 

אתה עוד ברוגז?

 

מה דעתך על הודעה 221?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יאללה כי ביקשת

תגלול עוד למטה:shock:

 

VERDICT: Factoring in a tip, if you are in New York City and there is a ton of traffic (meaning you can’t go over 20 MPH), a taxi is best. Otherwise, Uber seems to be cheaper. But watch the surge levels, because 2x is more expensive than a cab in almost any city.

 

מצחיקה גם טבלה 2 בו לנהג טקסי אתה תשלם טיפ של 20% ולנהג של אובר לא תיתן.

 

חשוד המקור הזה

יש לך טבלה עם טיפ, ובלי טיפ - בדיוק בשביל שתוכל לעשות את ההשוואה איך שבא לך. לא רוצה לשים טיפ? תסתכל בראשונה.

כנראה שבNYC נהוג לתת טיפ (אחרת, למה שישימו את הטבלה?), בUBER למיטב ידיעתי ושימושי לא נהוג לתת טיפ ולו מהסיבה שUBER מרכזת את כל התשלום דרך האפליקציה, אתה אף פעם לא מחליף כספים עם הנהג.

אתה מסיק כאן נתונים על 'מקורות חשודים' בלי להכיר את התרבות, בלי להכיר את המדיה, ובלי להכיר את המקור. יכול להיות שהנתון הזה 'מוזמן', יכול להיות שלא, אופן המחקר וטיב המקור לא עורר בי חדש שהסיקור מוטה, וגם ההסבר שלך לא.

ואם אני חוזר למשתמשים אמיתיים, הpeers שלי בCA משתמשים אך ורק באובר. בלעדית. אז או שכולם שם מטומטמים או שהשירות של אובר באמת עדיף בהרבה על המוניות שם. המחיר אגב זה כנראה לא המוטיבציה העיקרית - הרבה מהם מקבלים החזרי נסיעות גם ככה. השירות הנוחות והזמינות עדיפים עבורם.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אור,

 

אנחנו זהירים.

אנחנו נזהרים בפרנסתם של נהגי המוניות, אנחנו נזהרים בבטחונם ובטיחותם של הנוסעים במוניות, אנחנו נזהרים בהכנסות המדינה ממיסים.

 

אנחנו לא לבד, איתנו גם ממשלת ישראל וגם ממשלות רבות מאוד בעולם.

 

אז תסביר לי בבקשה, מאחר ואין לך מניות באובר, לאן אצה לך הדרך להכניס למערכת משהוא שאמור להיות בעייתי לכל הנוגעים בדבר, ולהוזיל את השרות בצורה שולית? מה הגליק הגדול?

 

מה נהפכת כזה סניגור נלהב של טייקונים דורסניים, שעובדים עליך בעיניים עם ממבו-ג'מבו אעלק שיתופי?

 

לא כל מה ש"חדשני" זה טוב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

איך אתה מעז? זה לא טייקונים, זה הכל Power to the people!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בגירה גם לא כל מה שחדשני הוא רע.

חלק גדול מהחששות שאתה מביע נאמרו על גט טקסי.

אמרו שפוגעים בפרנסה של סדרני המוניות ותחנות המוניות הקלאסים. אמרו שזו לא חברה ישראלים ועלולות להיות סוגיות מס. אמרו שנהגי המוניות יפגעו בכך שיהיו כפופים לחברה דרקונית ודורסנית.

אז אמרו..

משיחות שיצא לי לנהל עם כמה וכמה נהגי מוניות, הם מאוד מבסוטים מגט טקסי, והנוסעים מבסוטים אפילו יותר. רבים מסדרני המוניות נאלצו למצוא כיוון מקצועי חדש, זה נכון. אבל לא בטוח שזה רע.

 

נכון שאובר מכניס מימד נוסף למשוואה, אבל על כל הפערים ניתן להתגבר בהגיון. לא צריך ישר לפסול.

יום טוב גם לך

פורסם

לא צריך לרוץ מיד ולאשר, לא צריך ישר לפסול, אבל בין שתי האופציות האלה, מין התבונה קודם כל לבחון מה מציעים, מה מרוויחים, מה מפסידים ורק לאחר מכן להחליט, בדיוק כמו שרוב ממשלות העולם עושות בנושא הזה.

 

רק מפתיע אותי מי שמנסה לייחצן את העניין כאילו "זה העולם החדש, שימותו נהגי המוניות מצידי...".

 

לא יקרה למדינת ישראל שום דבר אם יחליטו לא להכניס את אובר לישראל או שיחליטו להכניס אותה עם מגבלות מסוימות.

 

ואם ההליך הזה יקח שנתיים מהיום, אז יקח שנתיים מהיום, זה פאקינג חברה מסחרית למוניות, לא תרופה לחולי סרטן שמתעכב האישור שלה ובינתיים אנשים מתים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
אור,

 

אנחנו זהירים.

אנחנו נזהרים בפרנסתם של נהגי המוניות, אנחנו נזהרים בבטחונם ובטיחותם של הנוסעים במוניות, אנחנו נזהרים בהכנסות המדינה ממיסים.

 

אנחנו לא לבד, איתנו גם ממשלת ישראל וגם ממשלות רבות מאוד בעולם.

 

אז תסביר לי בבקשה, מאחר ואין לך מניות באובר, לאן אצה לך הדרך להכניס למערכת משהוא שאמור להיות בעייתי לכל הנוגעים בדבר, ולהוזיל את השרות בצורה שולית? מה הגליק הגדול?

 

מה נהפכת כזה סניגור נלהב של טייקונים דורסניים, שעובדים עליך בעיניים עם ממבו-ג'מבו אעלק שיתופי?

 

לא כל מה ש"חדשני" זה טוב.

בגירה, אני לא יודע מה זה אומר "זהירים", אבל אתה ספציפית כבר רשמת מס' פעמים דברים שהם לא נכונים בצורה אובייקטיבית - רק בשביל להוכיח אג'נדה. בלי להכנס להאם האג'נדה שלך כן/לא נכונה לדעתי, אני חושב שזו טקטיקה לא טובה בדיונים.

אני לא יודע אם אתה עושה את זה בכוונה או לא, אני רוצה להאמין שלא, אבל אני ממליץ לך לבדוק דברים לפני שאתה אומר אותם בנחרצות, במיוחד אם אלו דברים שמאוד פשוט לבדוק (ע"ע "UBER לא משלמת מיסים נקודה!").

 

דווקא בגלל שאני לא מחזיק במניות UBER, ודווקא בגלל שאין לי דבר וחצי דבר נגד נהגי מוניות (גם רשמתי את זה מלא פעמים), אולי כדאי שתעצור לשניה ותשאל את עצמך מה המניע שלי. יכול להיות שאין לי מניע ואני סתם טיפש, בוא נעמיד פנים לצורך הדיון שזה לא המקרה ונמשיך משם - אם זה לא המצב, אז כנראה שאני מאמין שהפתרון הזה הוא לטובת הציבור, ולא נגדו.

 

הבעיה בדיונים מהסוג הזה זה שאנשים כמוך מרדדים את הצד שנגדם לכלום ושום דבר, בעיניך אני או טיפש, או בעד טייקונים, או תמים. אין בכלל את השאלה אם אולי אני בכלל בעד הציבור שלא יכול להרשות לעצמו מוניות - למרות שאמרתי את זה כבר כ"כ הרבה פעמים שאין כבר כוח לצוטט...

שים לב שאני פעם אחת לא שאלתי אותך, או רמזתי, שאתה נגד אובר כי אתה "בעד קרטל המוניות", "נגד הציבור החלש", "בעד חברי מרכז ליכוד מקומבנים ומקושרים". גם כשטענת שאני מתנשא בשביל להגחיך את דבריי (ובמקום להסביר איפה אני טועה) לא זרמתי עם האד-הומינם והגבתי עם איזה טיעון משעמם כמו "אתה טיפש".

מבחינתי, אתה חושב שאובר זה רע מהשיקולים שלך, אני חושב שזה טוב מהשיקולים שלי, אני מסביר את כל השיקולים שלי ולא פוטר אותם בכל מיני תירוצים מאעפנים כמו שסיפקתי לעיל (בתור דוגמאות לתירוצים מאעפנים, לא בתור מה שאני חושב כמובן!!!!).

 

או בקצרה (ואת התשובה הזו כבר סיפקתי מס' פעמים בשרשור): אני מאמין ששוק המוניות בארץ גוזר קופון שמן מדי וגורם לתח"צ להיות לא נגישה, זה לאו דווקא בגלל נהגי המוניות וכנראה יותר באשמת הרגולטור. UBER יכולה לגרום לרענון חזק מאוד בשוק הזה: אם בתור שחקן חדש ותחרותי, ואם בתור איום נטו לשחקן חדש ותחרותי שיגרום לתחום הזה להתרענן בזריזות ולגרום לUBER לא להכנס בכלל.

כבר הסברתי למה האפשרות השניה נשמעת לי פחות הגיונית.

את כל הפסקה הזו כבר רשמתי בעבר וזה מאוד מתסכל לרשום אותה שוב, במיוחד היות ואני יודע שאתה היית כאן לאורך כל הדרך.

 

--

עריכה:

רק מפתיע אותי מי שמנסה לייחצן את העניין כאילו "זה העולם החדש, שימותו נהגי המוניות מצידי...".

אתה רושם את זה הודעה אחת אחרי שהתייחסת באופן פרטני אלי בתור סניגור ולכן מתבקש להסיק שאתה מתייחס אלי, זה ממש ממש מעצבן כי רשמתי ממש מההודעה הראשונה שנהגי המוניות זכאים לשיפוי במידה וUBER נכנסים לשוק, רשמתי שמבחינתי שUBER לא תכנס לשוק ושינרמלו אותו בלי זה, רשמתי כ"כ הרבה דברים שלא תואמים את מה שאתה רושם כאן... רבאק, כבוד מינימלי - מינימלי! - למי שמתדיין איתך.

:(

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
לא צריך ישר לפסול

אני שמח שאתה מבין את זה,

כי בהודעה הראשונה שלך, ובהודעת "חזרתי מהמתים" שלך, זה משתמע אחרת. אתה קובע עובדות שיוצרות פערים בלתי ניתנים לגישור. אבל זה לא המצב.

יום טוב גם לך

פורסם

אבל אובר, איפה שפועל היום, מוזיל את המחירים מול מוניות שרות בצורה דיי זניחה, לא?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא צריך לרוץ מיד ולאשר, לא צריך ישר לפסול, אבל בין שתי האופציות האלה, מין התבונה קודם כל לבחון מה מציעים, מה מרוויחים, מה מפסידים ורק לאחר מכן להחליט, בדיוק כמו שרוב ממשלות העולם עושות בנושא הזה.

 

רק מפתיע אותי מי שמנסה לייחצן את העניין כאילו "זה העולם החדש, שימותו נהגי המוניות מצידי...".

 

לא יקרה למדינת ישראל שום דבר אם יחליטו לא להכניס את אובר לישראל או שיחליטו להכניס אותה עם מגבלות מסוימות.

 

ואם ההליך הזה יקח שנתיים מהיום, אז יקח שנתיים מהיום, זה פאקינג חברה מסחרית למוניות, לא תרופה לחולי סרטן שמתעכב האישור שלה ובינתיים אנשים מתים.

 

אובר זה רק שלב ביניים. אם נמתין מספיק , נדלג ישר לשלב הבא. רכבים אוטונומים שיושכרו לפי שעה / ק"מ.

חבל לדעתי שנהגי המוניות לא רואים את זה. כי האינטרס שלהם הוא להכניס את אובר תמורת פיצוי הוגן. כי שיגיעו הרכבים האוטונומים , לא יהיה נהג "מונית" , ולא יפצו אף אחד. ומדובר על עוד כ 5-6 שנים. זה לא כל כך רחוק.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...