Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לנהג המונית אם כבוד למצב ממה שאתה מראה לפי ההוצאות הבעיה היא לא רק האגרות אלא מס הסחיטה של התחנה לדעתי זה עניין שאפשר להתאגד בו לדרוש מחיר נמוך יותר.

פורסם
הוא יחסוך 4-5 מיליון שקל על מכונות כי פתאום המדינה החליטה שהיא מקבלת תקן פחות מחמיר ממה שהיא קיבלה עד היום מה שפתח את האפשרות לייבא מכונות מסין העממית.

יש לך דוגמה ספציפית למה שאתה כותב?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בזמן שמתווכחים האם להכניס את אובר ,

נכנסים מתחרים חדשים http://www.cartube.co.il/טכנולוגיה-וירוק/תל-אוטו-מערך-שיתוף-כלי-הרכב-בתל-אביב-יוצא-לדרך

 

וגולת הכותרת למטה , התעריפים יהיו זולים ב 30-40% מתעריפי המונית.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אתם שוכחים לעשות את ההבחנה שלרוב מי שבעל המספר בדרך כלל משכיר אותו לנהג שיעבוד על המונית.

יש פה שני ציבורים שונים, בעלי המספרים אכן יפגעו אם אם אובר תיכנס לארץ. הנהגים עצמם? ממש לא.

פורסם

זה לא ממש מתחרה, אבל נתת לי רעיון, אנשים יוכלו להכנס לאובר ולהציע נסיעות בעודם נוהגים ברכבי CAR2GO/אוטואופן הזה.

 

ככה אפילו ביטוח/טסט/טיפולים/אחזקה לא צריך לעשות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה ,

 

על המשקל הזה , הכי פשוט לגנוב רכב ולבצע בו נסיעות באובר :roll:

 

למיטב ידיעתי , אתה צריך לבצע תהליך של רישום עם הרכב. ואתה מופיע עם הרכב הזה לנוסע באפליקציה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

שיגעון

 

260 כלי רכב בסדר להתחלה

 

520 חניות מיועדות לכך , כבר החמרנו את בעיות החניה.

 

הגעתי ליעד אין מקום בחניה, אלך לחפש חניה אי שם בכחול לבן. המפתח אשאיר באגזוז?

 

היום אתה רואה כל היום טנדרים עם גרר מעבירים אופניים ממקום למקום...

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
מה זה 800 שח מונה? האם להחזיק מונה עולה כסף?

 

כן !

ישנן רק 2 חברות במדינה : "מוניטקס" ו"קופונית" ובשתיהן אותו מחיר.

וזה לא כולל התקנת "כובע" ומדבקות אם צריך.

נהג מונית מחויב לשלם כל שנה את הסכום הזה והרכב לא יעבור טסט בלי זה .

גם אם לא תרצה "ביטוח" והמונה מתקלקל ותרצה חדש - אתה יכול ללכת "לחפש".

ואם תרצה להתחכם ,אז המונה "מהבהב" יום יומיים לפני תום השרות ומת ,נכבה ,אם אתה לא מגיע בזמן .

מפתיע ,אהה ?! :evil:

 

אני מאמין ש"אובר" תהיה פטורה מהתקנת מונים ,כובעים ומדבקות מונית.

וכטייקונים ,הם יסגרו דיל עם טייקונים אחרים (חברת ביטוח כזו או אחרת) לקבלת מחיר אטרקטיבי יותר ממה שמשלם נהג מונית .

ככה טייקונים משתלטים.

בשלב מסוים "יחלקו" מכוניות שקנו בדיל מטייקון אחר ,תמונת התחייבות של הנהג (עוד אופציה)

וכשאתה קונה במאסות ,אתה יכול לקנות יותר בזול מנהג מונית.(אבל ,זו השערה ותו לא)

לא יהיו יחסי עובד מעסיק ויקבלו ים של עמלות מהנהגים המתלהבים.

 

 

100 מליון שקל משקיעה עיריית תל אביב ברכבים ,כשאת הכסף הזה אפשר היה להשקיע בהוזלת תעריפים למוניות קיימות ברחבי תל אביב . הטכנולוגיה הרי קיימת .

ימים יגידו ....נחיה ונראה למי זה ישתלם

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
פורסם

ירון

תודה

 

מה זה הקשקוש הזה

 

היכנסו למכונית, המפתח כבר בפנים, ו...ביי, סעו בזהירות.סיימתם עם המכונית? החזירו אותה לחנייה ממנה לקחתם אותה.החנייה פנויה ומחכה רק לכם.(שימו לב: אתם עלולים לספוג מבטי קנאה מהנהגים אחרים בזמן שתחנו בנחת).

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

למה לנהג מונית פשוט כיום יש תנאי עבודה נאותים שכוללים: קרן פנסיה, דמי הבראה וקרן השתלמות אם הוא לא יעשה בעצמו?

האם לנהג עם מספר ירוק יש את כל התנאים האלו אם הוא לא יעשה בעצמו?

במקום להתעצבן על קידמה תיקחו את הכסף שיגיע לכם כנהגים עם מספר ירוק ותעברו לעבוד באובר או חברות דומות לה.

לפחות אם תאיימו לעזוב את התחום יוזילו לכם משהו אוליי ככה אתה סתם עומדים על שלכם שאובר היא השטן.

פורסם

מדובר על המצב כיום , שבו אתה לוקח את הרכב מנקודה X ומחזיר לאותה נקודה בתום ההשכרה.

 

בפרוייקט החדש עם עיריית תל אביב, הרעיון הוא שיהיו מעל 500 חניות אשר ישמרו לרכבים מהפרוייקט בלבד, בנוסף הרכבים יוכלו לחנות בכל חניה כחול /לבן בעיר ללא תשלום.

 

דבר אחד לא ברור לי, אם אני יוצא מהרכב לכמה דקות , איך אני מונע ממשהו אחר להכנס ולנסוע (במידה והשארתי שם תיק או משהו אחר )

אבל אני מניח שגם לזה יהיה פתרון טכנלוגי פשוט.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אתה שלחת אותי לליצנים האלה

 

הליצנים של עירית תל אביב "גונבים" לצורך הפרוייקט כבר 520 מקומות חניה מאזרחי העיר.

 

עכשיו בוא נחשב

 

תקציב 100 מיליון ש"ח

 

רוכשים בו 260 כלי רכב שעלותם 60K . סביר שיקבלו בפחות בכל זאת 260 מכוניות במכה. נגיד 50K

 

יצא לי 13 מיליון ש"ח

 

87 מיליון ש"ח לאן? לתפעול המערכת, להכנסת מקורבי ראש העיריה לעבודה ( לא לעבוד )

 

מוזר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מה מוזר ?

 

יוצרים חברה עירונית חדשה ?

צריך מנכ"ל ? צריך.

צריך מזכירה למנכ"ל? צריך

צריך סמנכ"ל כספים ? צריך

צריך 2-3 מנהלי חשבונות (אחד לקוחות , אחד ספקים ואחד כללי )

צריך מנהל מערכות מידע , עוזר למנהל מערכות מידע ?

סמנכל תפעול

 

להמשיך ? או שזה ברור ?

חשבתי אתה חי במדינת ישראל.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
מה מוזר ?

 

יוצרים חברה עירונית חדשה ?

צריך מנכ"ל ? צריך.

צריך מזכירה למנכ"ל? צריך

צריך סמנכ"ל כספים ? צריך

צריך 2-3 מנהלי חשבונות (אחד לקוחות , אחד ספקים ואחד כללי )

צריך מנהל מערכות מידע , עוזר למנהל מערכות מידע ?

סמנכל תפעול

 

להמשיך ? או שזה ברור ?

חשבתי אתה חי במדינת ישראל.

 

זה מה שאני "צועק" דרך המקלדת בשרשור הזה ובשרשורים אחרים.

חלק גדול מהחברים כאן חושבים שאני לא אוביקטיבי ,מפחד על התחת שלי ,שאני קומוניסט ,

אבל לא מבינים שזה הרבה יותר גדול .הרבה יותר.

מדובר בתהליכים במסווה של קידמה .השתלטות של גופים חזקים שימוטטו לנו את החברה .

אתם לא מבינים שכל פעם מסיתים אתכם ויחד עם סטיגמות ודעות קדומות שכבר יש לכם ,אתם מתערבבים.

ראיתם מה קרה עם נושא המים בארץ .ויש עוד הרבה דוגמאות.

ברגע שמוזילים לכם משהו ,יכנס לכם דבר אחר בדלת האחורית.

זו לא קידמה .

100 מליון שקל אפשר היה להוסיף לטובת קווי שרות במוניות שירות ,אפילו לא ספיישל .

מוניות קטנות של עד 10 נוסעים שמגיעות לכל מקום , במקום להוסיף עוד רכבים .

 

מה שלא מספרים לכם זה שצריך להוסיף עוד כסף לנהג צעיר .

במקרה תאונה יש השתתפות עצמית בהתאם לתקנון :-P, אבל תמורת תשלום נוסף -אפשר לבטל.

אסור לקחת בעלי חיים (ינתנו קנסות)

אז לא לכל אחד זה מתאים .

ואותי מענין מה יהיה אם מישהו ישרוט את הרכב ,על מי זה יפול ?

×
×
  • תוכן חדש...