Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תדאג לאובר. הושקעו בהם יותר מ-10 מיליארד דולר עד היום, ויש סיבה טובה. הם בונים את עצמם טוב טוב לעתיד, במטרה ברורה מאוד להיות אחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם (כבר היום הם מוערכים ב-70-80 מיליארד דולר).

 

הקף ההשקעה לא בהכרח מלמד משהו על טיב החברה ,

ראה מקרה בטר-פלייס , שהשקיעו בה קרוב למליארד דולר , והיכן היא היום.

ובתחום חברות התרופות , יש לא מעט מקרים כאלו.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
בנט - בעוד 16 שנים לא יהיו נהגי מוניות:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4847615,00.html

 

וואו, הוא כזה Visionary :-P

בטח עוד 16 שנה הוא יגיד לכולם "נו, אמרתי לכם!"

 

הקף ההשקעה לא בהכרח מלמד משהו על טיב החברה ,

ראה מקרה בטר-פלייס , שהשקיעו בה קרוב למליארד דולר , והיכן היא היום.

ובתחום חברות התרופות , יש לא מעט מקרים כאלו.

 

כשמדובר בסטארטאפ בשלבים התחלתיים אתה אולי לא טועה לגמרי, כי ההשקעות הן יותר ספקולטיביות, אבל ככל שמתקדמים, השקעה בחברה היא אינדיקטור יותר ויותר טוב לאיכות החברה. תחשוב על זה, יושבים אנשים מקצועיים שעושים Due Diligence מאוד מפורט ובודקים את החברה בציציות, כמו שאומרים.

 

באובר עברו כבר יותר מעשרה שלבי השקעה לאורך השנים וממשקיעים שונים, וזה בהחלט אינדיקטור חיובי. במיוחד עם סכומים כאלה. מעבר לכך שהחברה פועלת ברחבי העולם.

בטר פלייס הייתה ניסוי שיצא משליטה. היו לה פחות משקיעים וכולם "הונו" במידה כזו או אחרת ע"י אגסי. זה בהחלט מקרה נדיר. חברות תרופות זה בכלל משהו אחר כי הן לגמרי ספקולטיביות - המשקיע מממן ניסויים מאוד יקרים בתקווה שיצא מהם משהו, אם יוצא הוא מרוויח בענק. אם לא יוצא הכל יורד לטמיון. בחברות הייטק זה הרבה יותר נדיר.

אגב, בטפשותי לפני הרבה שנים הקשבתי למישהו והשקעתי באיזו חברת תרופות 10000 שקלים. היום הם שווים 1% מזה... מאז למדתי קצת ואני משקיע בחברות יותר בטוחות...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מסכים עם הרוב , אבל בבטר פלייס השקיעו חוץ ממשפחת עופר על חברותיה השונות , גם HSBC , מורגן סטנלי ועוד

כל ההשקעות היו מלוות בבדיקת נאותות אני מניח או בבדיקה כלשהיא.

הרי בשלב ההשקעה הם עדיין היו ללא הכנסות או עם הכנסות קטנות ולא משמעותיות.

הנה תזכורת קטנה.

http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3389443,00.html

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אני זוכר היטב. אני גם זוכר את ה-3 שעות ששי אגסי הקדיש לנו פה בקארזפורום בפגישה איתו במטה החברה. תאמין לי, הבנאדם כל כך משוכנע מעצמו וכל כך כריזמטי, שהוא יכול לשכנע כל אחד (אם כי למען האמת, אותנו הוא לא שיכנע עד הסוף גם אז).

במקרה שלו הרעיון היה גם מאוד גרנדיוזי, כך שזה יותר קרוב לעניין עם חברות התרופות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כמו שאמרו הטכנולוגיה קיימת, זה נטו עניין של תקינה. תסתכלו רגע ביוטיוב על טסלה שנוסעת עצמאית לחלוטין(אחת אף לקחה את הבעלים לבית חולים לדוגמא).

בפיטסבורג אובר מריצים פיילוט שבו הרכב נוהג עצמאית לגמרי ומאחורי ההגה יש טכנאי למקרה חירום. אין לי ספק שבעוד 10-20 שנה אוכל להיכנס למונית שלא ינהג בה אף אחד. אגב אחד התחומים שאליהם אובר מכוונת מאוד זה משאיות ולוגיסטיקה.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

כעקרון אם מחר היו מחליפים את כל הרכבים לאוטונומיים, "כמעט" ולא היו תאונות.

 

הבעיה היא השילוב של רכב אוטונומי ונהג רגיל על אותו כביש.

הנהג עושה שטויות והרכב האוטונומי לא יכול לצפות את זה כי זה מורכב מדי.

אם כל הרכבים הם אוטונומיים ונוהגים בצורה צפויה אחד לשני, אין סיבה לתאונות חוץ מבעיות בתשתית.

פורסם
כעקרון אם מחר היו מחליפים את כל הרכבים לאוטונומיים, "כמעט" ולא היו תאונות.

 

הבעיה היא השילוב של רכב אוטונומי ונהג רגיל על אותו כביש.

הנהג עושה שטויות והרכב האוטונומי לא יכול לצפות את זה כי זה מורכב מדי.

אם כל הרכבים הם אוטונומיים ונוהגים בצורה צפויה אחד לשני, אין סיבה לתאונות חוץ מבעיות בתשתית.

 

להפך. זמן התגובה של הרכב האוטונומי הוא אפסי ויכולת התפעול שלו של הרכב תהיה טובה פי כמה משל הנהג הממוצע. הוא גם יהיה יותר מודע לסביבה שלו מנהג רגיל ולכן יוכל לצפות דברים מראש.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

איך רכבים אוטומטיים מסתדרים באזור של עבודות בכביש? מקום שבו סימונים של הכביש מגורשים, מכוסים בחול וכו?

פורסם

אני מניח שהתכוונת אוטונומיים, לא אוטומטיים.

והתשובה - מערך החיישנים שלהם כולל מצלמות וחיישני לייזר שיודעים ביחד "להבין" את כל העצמים מסביב ולהתנהג בהתאם. אפילו אם שוטר מסמן משהו בידיים הן מסוגלות לפענח את זה.

באופן כללי, כמעט כל שאלה בסגנון "איך מכונית אוטונומית תתנהג במצב כזה" יכולה לקבל תשובה "כמו נהג בשר ודם, או יותר טוב".

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא באמת חושש מהתגובה של הרכב האוטונומי אלא מתגובה גרועה של נהג בשר ודם.

 

פשוט כל האלגוריתם של הרכב האוטונומי הוא שונה לגמרי אם הוא יכול ליצור תקשורת עם רכבים אחרים ולצפות אותם ב100% ואם הוא צריך להתמודד עם נהגים אידיוטים שלא ברור מה תהיה התגובה שלהם.

 

על פי ההיגיון, הרכב צריך לדעת כשהוא בולם שהרכב מאחוריו גם יבלום, וככה להתאים את זה.

אבל אם ברכב שמאחוריו יושבת פוסטמה שמתעסקת עם הטלפון, היא תיכנס בו מאחורה ויכול להיות שהנזק יהיה הרבה יותר חמור.

פורסם

רכב אוטונומי מזהה ילד קופץ לכביש ויודע שאין ביכולתו להאט בזמן והאופציה היחידה היא לסטות למדרכה אך על המדרכה עומדים הולכי רגל, מה קורה? שואל ברצינות. מי מקבל אחריות כאן?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...