Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הולך הרגל במקרה זה אשם. גם בתור נהג, אם מתפרץ לך הולך רגל לכביש למצב שלא יכלת לעצור. אתה לא מואשם. קרה לי פעם, לאחר שהייתי שנה ויום לאחר הרשיון (נהג חדש היה לתקופה של שנה אז) קפצה לי לכביש זקנה ונתקעה בי בצד (עקמה את המראה של הנהג.) לא הואשמתי בכלום. התיק נסגר. אם יש צילום ויש אחריות להולך הרגל. אז הולך הרגל אשם.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
רכב אוטונומי מזהה ילד קופץ לכביש ויודע שאין ביכולתו להאט בזמן והאופציה היחידה היא לסטות למדרכה אך על המדרכה עומדים הולכי רגל, מה קורה? שואל ברצינות. מי מקבל אחריות כאן?

 

כבר דובר על כך שרכב אוטונומי יעדיף לקפוץ מצוק ולפגוע בכך בנוסע ברכב כדי להציל קבוצה גדולה של הולכי רגל על הכביש...

פורסם
רכב אוטונומי מזהה ילד קופץ לכביש ויודע שאין ביכולתו להאט בזמן והאופציה היחידה היא לסטות למדרכה אך על המדרכה עומדים הולכי רגל, מה קורה? שואל ברצינות. מי מקבל אחריות כאן?

 

תן לי לשאול שאלה אחרת: נהג אנושי מזהה ילד קופץ לכביש. מה הסיכויים שהוא ידע לחשב את התוצאה הפחות גרועה ולעשות את הפעולה הנכונה בזמן? אני אעזור לך - הרבה הרבה יותר נמוכים מאשר המכונית האוטונומית. זה, באופן חד משמעי, יקטין משמעותית את הסיכוי שדילמה כזאת תקרה במכונית שנוסעת בעצמה.

 

אבל אני אנסה לענות בכל מקרה: בוא נניח שבמקרה שבו תאונה היא בלתי נמנעת, המכונית תתוכנת לפגוע בכמה שפחות אנשים. בין אם זה הולכי רגל או הנוסעים במכונית. האם יש לך בעיה מוסרית עם זה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה כבר מעבר לבעיה מוסרית של מישהו, זו בעיה משפטית רצינית. מי אשם? המהנדסים? החברה? בעל הרכב? הולך הרגל שהיה על הכביש ונדרס?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אתה מדבר כאילו במקרים שאדם הורג הולך רגל יש לאשמה חשיבות מעבר לענישה עצמה. רכב אוטונומי מצלם הכל וקל יהיה לראות אשמה בעת תאונה. ואם זו "אשמת" הרכב אולי זה יקדם שינוי בקוד או ברגולציה. בכל מקרה כל עלות כספית הביטוח ישלם, כמו שקורה היום.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
^^ לצערי העיסוק בטלפון סלולרי לא מבחין בין נשים וגברים וההערה השובניסטית הזו לא רלבנטית.

 

דווקא יש על זה כמה מחקרים.

 

רוב הגברים ידברו בטלפון והם יודעים שזה לא בסדר אז הם יקצרו את השיחה, אבל לנשים יש נטיה להשתמש בהודעות טקסט בזמן נהיגה ולדבר עם הטלפון ביד נהיגה, ולא יבינו את החומרה של זה.

 

ובלי קשר למחקרים אלא רק מניסיון אישי:

קרה לי גם כמה פעמים שמישהי כמעט דורסת אותי בחניה כי היא עם הטלפון, אז אני אומר לה להוריד אותו ומקבל צעקות בקטע של "מי אתה חושב שאתה שתגיד לי מה לעשות?" או "זה לא בעיה אם הוא אצלי ביד ואני על רמקול".

 

הרבה נשים בוחרות שלא להבין שזה באמת לא בסדר לדבר בזמן נהיגה.

יש לחלקן נטיה להחזיק את הטלפון ביד על רמקול ולחשוב שזה בסדר.

 

עריכה:

זה עניין של חינוך, לא של הבדלים מולדים בין גברים ונשים.

פורסם

איפשהוא לאורך השרשור הזה כתבתי שאובר זה מתכון להעלמות מס וחלק לא הסכימו איתי.

 

הנה מה שעלה בבדיקת AIR-BNB של רשות המיסים בישראל ובדיוק כמו שצפיתי, הרבה כסף שחור ואגב, הסיבה שרשויות המס נאלצות לכתת רגליהן בהליכה לעשות מארבים לשוכרים היא כי שוב, כצפוי, החברה (אייר בנב, אובר וכו) מסרבות לחשוף כל פרט.

 

אגב, אין לי שמץ ספק שה 50% הם 100% מהמשכירים הפרטים ומי שמוריד את הסטטיסטיקה ל 50% הן חברות שעוסקות בתחום.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4850023,00.html

 

חצי מהמשכירים ב־Airbnb העלימו הכנסות

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ומה ההבדל בין המצב הזה למצב היום של נהגי מוניות ?

דווקא אם יכנסו מוניות אוטונומיות, ירד הצורך מהנהג , ואז המונית תתופעל על ידי חברה גדולה , ששם נראה לי הסיכוי להעלמת מס נמוך יותר.

 

חוץ מהעובדה שהרבה יותר קל לרשות המיסים לבדוק חברה אחת גדולה מאשר כמה אלפי נהגי מוניות.

בדיוק כמו שהסיכוי להעלמת מס בסניף של שופרסל נמוך יותר מאשר במכולת שכונתית.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
תן לי לשאול שאלה אחרת: נהג אנושי מזהה ילד קופץ לכביש. מה הסיכויים שהוא ידע לחשב את התוצאה הפחות גרועה ולעשות את הפעולה הנכונה בזמן? אני אעזור לך - הרבה הרבה יותר נמוכים מאשר המכונית האוטונומית. זה, באופן חד משמעי, יקטין משמעותית את הסיכוי שדילמה כזאת תקרה במכונית שנוסעת בעצמה.

 

אבל אני אנסה לענות בכל מקרה: בוא נניח שבמקרה שבו תאונה היא בלתי נמנעת, המכונית תתוכנת לפגוע בכמה שפחות אנשים. בין אם זה הולכי רגל או הנוסעים במכונית. ..?

האם המחשב ברכב אוטונומי מסוגל לבצע פעולה לא.. חוקית, תאורטית לא חכמה.

 

לדוגמה.

בכביש דו סיטרי עם נתיב לכל כיוון.

חסימת נתיב הנסיעה בהפתעה ע"י ילד שקפץ לכביש.

ממול יש רכבים המגיעים וחוסמים את המעבר לעקיפת הילד.

בנתיב הנסיעה החסום יש אנשים על שולי הנתיב.. אין אפשרות בריחה לימין.

יש לרגע אפשרות.. לא חוקית, לברוח לשולי נתיב הרכבים המגיעים ממול, לצד הדרך.

 

האם המחשב , יהיה מסוגל לבצע פעולה לא חוקית כגון זו.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

שוב, מצבים כאלה יהיה בכמה סדרי גודל יותר נדירים עם מכוניות עצמאיות מאשר הם קורים כיום, עם נהגים בשר ודם (ועל פניו נשמע לי שהם מספיק נדירים גם כיום). גם אם זה יקרה, מכונית אוטונומית תדע לבלום באופן אופטימלי בשביל להקטין עד כמה שניתן כל פגיעה. מניח שהיא תתוכנת להיות מסוגלת לעבור על החוק בשביל להמנע מתאונה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ומה ההבדל בין המצב הזה למצב היום של נהגי מוניות ?

דווקא אם יכנסו מוניות אוטונומיות, ירד הצורך מהנהג , ואז המונית תתופעל על ידי חברה גדולה , ששם נראה לי הסיכוי להעלמת מס נמוך יותר.

 

חוץ מהעובדה שהרבה יותר קל לרשות המיסים לבדוק חברה אחת גדולה מאשר כמה אלפי נהגי מוניות.

בדיוק כמו שהסיכוי להעלמת מס בסניף של שופרסל נמוך יותר מאשר במכולת שכונתית.

 

1. שים לב, אמנם גלשנו מנושא לנושא אבל פתיחת השרשור בישרה את יום הדין לענף המוניות בגלל אובר, לא בגלל רכבים אוטונטמים.

2. לרשות המיסים ממש לא קל לבדוק חברה שרשומה בחו"ל ומסרבת לשתף איתה פעולה. לא רק שזה לא קל, זה בילתי אפשרי.

3. הצחקתה את סבתי המתה!!! אלף שיפוצניקים לא יגנבו את מה שגנב מנכ"ל אדמה/ אור/ חפציבה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

1. אכן גלשנו מנושא לנושא , (מעל 300 הודעות , לך תזכור :roll:)

2. לחברה שתפעיל רכבים בארץ יהיו לא מעט הוצאות , לפחות בהתחלה , מע"מ על רכישת רכבים , דלק, מוסכים , ועוד. ככל חברה היא תרצה להתקזז על המע"מ , על הוצאות ההקמה , בניגוד לחברות הייטק כגון AIRBNB , שאין להם פעילות בארץ ולרשות המיסים יש בעיה לגשת למשרדים. כאן חייבים להיות משרדים, אפשר פשוט לגשת ולעקל רכבים. נראה מה החברה עושה אז.

3. נחמד שאתה מחשיב את ענבל אור לחברה גדולה , או אדמה. אלו חברות קטנות . לא יותר , בגלל שעסקו בנדל"ן הם עקצו אנשים בסכומים משמעותיים אז זה התפרסם. חפציבה הייתה חברה בינונית גדולה , ואכן הייתה בה מעילה של כספים. ומצד שני אל תשכח את אנרון , אשר פשטה את הרגל בעקבות תרגילים כאלו. ושכחת את הבעיות שיש כעת גם באורתם סהר עם המעילה שהייתה , אין ביטוח, אם זה מה שאתה מחפש. השאלה היא אם תסרוק חברות עם מעל 100 עובדים , מה הסיכוי שתהיה העלמת מס מול חנות קטנה / חברה של אדם בודד.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

איזה הוצאות? איזה רכישת רכבים?

 

או שאתה לא מבין את מבנה העבודה או שאני לא.

 

אובר הולכת לעבוד בדיוק באותה מתכונת שאייר-בנב עובדת.

 

אתה תעבוד עם הרכב הפרטי שלך.

 

היא תגזור ממקום מושבה באיסלנד אחוזים על כל כסף שאתה תקבל ואם אתה לא תוציא חשבונית, זה אתה שמסתכן בעבירות מס.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

מה שנחמד אצל חלק מהחברים שהם פתאום דואגים לרשות המיסים .

השנאה היא גדולה כל כך לנהגי המוניות שמרוויחים הון ופותחים שכונות מבוססות עם וילות ברחבי הארץ בגלל הון שחור ,שהם ממש דואגים לטייקונים שאצלם אין תספורות ו/או תגלחות על חשבון משלמי המיסים.

אז בואו נעיף את כל העסקים הקטנים ,חנויות ,פיצוציות ,טמבוריות ,איטליזים ,מורים פרטיים ,אינסטלטורים ולו רק בגלל שהסיכוי לכסף שחור ,גדול הרבה יותר אצלם .

בטוח שמוניות אוטונומיות יפתרו את בעיית ההון השחור במדינה ,ויצטרכו פחות אנשי רשות מיסים ופקידים.

נשאיר רק את ה"גדולים" ,כי אצלם הסיכוי לכאורה קטן יותר.

.

גיבוב של שטויות ותו לא .:evil:

 

זה כמו לומר שצריך להעיף את הרכבים של מועדון החמש והענתיקות ,כי רק בגללם יש יתר זיהום במדינה.

נכתב בציניות כי בטוח שיהיו מי שיחשבו שאני אמיתי בקשר לשורה האחרונה.

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
×
×
  • תוכן חדש...