Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
יש אין סוף תרחישי אימים, רובם נמצאים רק בפחדים שלנו ולא במציאות.

 

נכון. לחלקנו מאוד חשוב להציג את התרחישים הללו בשם הזהירות, אבל זהירות ופרנויה אינן היינו הך.

 

בישראל אמנם יש בעיות בטחון אבל זו בכל זאת לא צ'צ'ניה בתקופת מלחמת האזרחים או משהו כזה.

 

יידרש חתיכת פיגוע בשביל להתקזז עם החסכון בחיי אדם עקב מניעת הקטל בדרכים אשר יושג בעזרת רכבים אוטונומיים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
בחדשות יום שישי של ערוץ 10 הייתה כתבה על ניסוי של מוניות מרצדס אוטונומיות, במהלך נהיגת המבחן האוטונומית לחלוטין, הייתה צריכה הכתבת 3 פעמים להתערב בנהיגה.

 

כנראה ש"הטכנולוגיה זמינה ובדוקה ומוכחת ורק חסרה הרגולציה" קצת רחוקה מהמציאות הלכה למעשה.

 

אין כרגע בעולם רכב אוטונומי שיכול לנסוע לבד.

מה שיש כרגע אלו גרסאות אלפא של המערכות. (גרסה שבעקרון עובדת אבל עם עוד הרבה באגים ובעיות )

 

הצפי הוא בעוד כ 4-5 שנים יהיו רכבים כאלו זמינים לשיווק.

 

כשאמרתי את זה לפני כמה עמודים, אנשים השתוממו מה"בורות" שלי.

 

איזו נחרצות חברים...

 

המכוניות האוטונומיות של גוגל נסעו כבר שני מיליון מיילים במצב נהיגה אוטונומית.

 

לפני כמה חודשים היה דו"ח שפירט מקרים בהם הנהג היה צריך להתערב בנהיגה. במהלך כ-420000 מיילים של נהיגה אוטונומית, הנהגים יזמו התערבות 69 פעמים בלבד מתוכן כ-13 בשביל למנוע מגע כלשהו ברכב או משהו אחר בסביבה - חלק מהפעמים בגלל אשמת הנהגים האחרים. לי זה נשמע לא רע בכלל בתור התחלה. אמנם מחקרים אומרים שנהג עושה בממוצע שתי תאונות למיליון מיילים והמכונית של גוגל עומדת כרגע על 30 תאונות פוטנציאליות, אבל כל התאונות האלו הן מאוד קלות.

תנו להם עוד כמה שנים ונהגי מוניות באמת יצטרכו לחפש עבודה אחרת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כשנהיגת מבחן ברכב של מרצדס מאלצת 3 פעמים בנהיגה להתערב בנהיגה, אני אומר שעם הדוחות של גוגל אתה יכול לעשות נייר גילגול. עם הכריכה המהודרת של הדוח שלהם תעשה פילטרים.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אהא, כי מרצדס וגוגל זו בדיוק אותה החברה. אגב, מכוניות חשמליות הן גרועות כי בטר פלייס נכשלה. נכון?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה שהן עשו x מליון קמ זה עדיין לא אומר, השאלה היא באיזה תנאים. האם על הכבישים הריקים במדבר נוואדה? או בפקקים של דרום ת"א. תסכים איתי שמה שיעבוד באחד, לא יעבוד בשני.

ואין עדיין יצרנית שמוכנה למכור /להשכיר את הרכבים לשימוש ציבורי, כנראה שהם יודעים משהו.

גם התחזיות של החבאות מדברות על רכבים רק בתחילת העשור הבא.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
זה שהן עשו x מליון קמ זה עדיין לא אומר, השאלה היא באיזה תנאים. האם על הכבישים הריקים במדבר נוואדה? או בפקקים של דרום ת"א. תסכים איתי שמה שיעבוד באחד, לא יעבוד בשני.

ואין עדיין יצרנית שמוכנה למכור /להשכיר את הרכבים לשימוש ציבורי, כנראה שהם יודעים משהו.

גם התחזיות של החבאות מדברות על רכבים רק בתחילת העשור הבא.

 

אתה צודק שהתנאים בחלקם נוחים, אם כי הם מצהירים על התמודדויות עם תנאי מזג אוויר ותנועה בעייתיים.

והדיבור הוא אכן על תחילת העשור הבא. כולה 3-5 שנים מעכשיו. זה קרוב מאוד ובשורה התחתונה זה עובד בצורה כזו או אחרת כבר כיום.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

די, תפסיקו!

 

בנסיון לסתלבט עלי אתם עושים מעצמכם צחוק.

 

רכבים אוטונומים הם העתיד, ללא כל צל של ספק, אבל מי שחושב שהטכנולוגיה (טכנולוגיה, לא רגולציה) מוכנה בכדי לשחרר רכבים אוטונומים שנוהגים לבד לחלוטין לכביש הפתוח כבר מחר מחרתים הוא או פתי שמאמין לדו"חות של חברות פרטיות בעלות אינטרס או שהוא סתם לא מבין ונהנה להתלהם.

 

לא סתם כל מי שהוא לא בעל אינטרס עיסקי בענין אומר שהטכנולוגיה תהיה זמינה עוד עשור!

 

רוני,

זה יפה שעכשיו פתאום אתה אומר שהטכנולוגיה תהיה זמינה במלואה עוד 3-5 שנים וכשאני אמרתי בדיוק את זה, טוב, אנחנו כבר יודעים איך הגבת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מכל הדיון הזה, מה שאני מבין, זה שחלקנו (לאחר הפחתות מטעם הברירה הטבעית), נזכה לראות עוד בימי חיינו איך רכב בנהיגה עצמית, הופך להיות מכלי תחבורה לתחביב למשוגעים לדבר בלבד.

כמו שקרה נניח, לסוסים...

 

לדעתי, בפורום חובבי רכב זה הדבר לדבר עליו.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

זאת כבר עובדה מוסכמת שמקובלת על כולנו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

רכבים אוטונומים הם העתיד, ללא כל צל של ספק, אבל מי שחושב שהטכנולוגיה (טכנולוגיה, לא רגולציה) מוכנה בכדי לשחרר רכבים אוטונומים שנוהגים לבד לחלוטין לכביש הפתוח כבר מחר מחרתים הוא או פתי שמאמין לדו"חות של חברות פרטיות בעלות אינטרס או שהוא סתם לא מבין ונהנה להתלהם.

 

נגיד את זה ככה: אם ("אם"...) אפשר היה להחליף היום, בהיעלם אחד, את הרכבים של כל משתמשי הדרך ברכבים אוטונומיים וגם למצוא איזשהו פתרון להולכי רגל ורוכבי אופניים - אז אולי היה אפשר ליישם את הטכנולוגיה בזמן הקרוב.

 

מאחר והמציאות לא כזו, ורכבים נהיגים יעברו מן העולם בהדרגה, קיים קושי בשילוב של מכוניות אוטונומיות בכביש הציבורי וייקח להם לפחות חמש שנים רק להתחיל להשתלב בכביש הציבורי.

 

עד שהן יהיו אחוז מספיק משמעותי מכלל התנועה הממונעת כדי להשיג את האפקט הרצוי - ייקח הרבה יותר זמן.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

לא בטוח. הטכנולוגיה מתקדמת ומאומצת ע"י המשתמשים בקצב הרבה יותר גבוה מבעבר.

לפני 20 שנה היה לי טלפון נייד בגודל ובמשקל של אריח אקרשטיין. אפילו זכרונות לטלפונים לא היו לו.

היום הטלפון שבכיס שלי יכול לעשות דברים שנראו כהזייה למחשבי על מהתקופה ההיא. ואני לא מדבר רק על אינטרנט.

 

זאת כבר עובדה מוסכמת שמקובלת על כולנו.

אני מקווה שלפחות יקצו לנו פה כמה מסלולים בשביל להרגיע את הדודא :-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
נגיד את זה ככה: אם ("אם"...) אפשר היה להחליף היום, בהיעלם אחד, את הרכבים של כל משתמשי הדרך ברכבים אוטונומיים וגם למצוא איזשהו פתרון להולכי רגל ורוכבי אופניים - אז אולי היה אפשר ליישם את הטכנולוגיה בזמן הקרוב.

 

מאחר והמציאות לא כזו, ורכבים נהיגים יעברו מן העולם בהדרגה, קיים קושי בשילוב של מכוניות אוטונומיות בכביש הציבורי וייקח להם לפחות חמש שנים רק להתחיל להשתלב בכביש הציבורי.

 

עד שהן יהיו אחוז מספיק משמעותי מכלל התנועה הממונעת כדי להשיג את האפקט הרצוי - ייקח הרבה יותר זמן.

 

כאן אני חולק עליך, לדעתי קצב ההשתלבות של רכבים אוטונומים יהיה מהיר מאוד. גם כל הקונספט יהיה שונה , זה לא יהיה רכב בבעלות אלא רכב לחכירה קצרה , לצורך נסיעה. תזמין רכב עם הטלפון שלך , ולאחר שתגיע ליעד , תשחרר אותו לנוסע הבא.

חברות על כמו גוגל , אפל וכד' עם קופות מזומנים של מאות מליארדי דולרים , מנסות כבר היום לשים רגל בתחום , ובהשקעה קטנה (יחסית לקופת המזומנים ) הן תוכלנה לכבוש את מרכזי הערים במהירות רבה.

משם לוביסט אחד או שניים , או עשרה ותהיה אגרת גודש אשר תהפוך כל כניסה לערים הגדולות כלא כדאית בעליל.

 

עריכה: ההשקעה הקטנה הכוונה לאחר שיהיה בידיהם רכב אוטונומי ראשון נוסע טוב.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

בכל אופן גם אם יגיע עוד 3 שנים וגם אם יגיע עוד 10 , זה צעד מתבקש שאני באופן אישי מחכה לו בקוצר רוח.

בין שלל היתרונות החשובים ביותר לטעמי הם :

1 - כמעט ללא תעונות.

2 - כמעט ללא פקקים.

3 - צריכת דלק / זיהום אוויר ירד משמעותית.

2017 Type R

פורסם

פקקים יהיו , זאת שאלה של עומס על תשתית מסויימת.

תחשוב למשל מקרה של הופעה המונית בפארק. הרכבים יגיעו , הנוסע יורד ממנו. ומאחור ממתינים עוד אנשים עד שירד מהרכב ,

וכך נוצר לו פקק.

 

גם כיום לאחר שמסתיימת ההופעה , ועד ההליכה לחניה , יש לעיתים פקקים של הולכי רגל על הגשר שחוצה את הירקון.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...