Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ההחלטה באנגליה רלוונטית רק לקבוצה זעירה (אצבעות שתי ידיים ?) של נהגי אובר שם - הקבוצה התובעת.

 

נהג אחר שירצה לקבל את התנאים האלה - יצטרך לתבוע.  יהיה לו את פסק הדין הזה כבסיס, אבל אובר מצידה טוענת שההסכמים הנוכחיים שלה שונים מאלו שעליהם התבססה התביעה, ושהטיעונים המשפטיים שבעקבותיהם הפסידה כבר לא רלוונטיים.

 

או שכן.  או שלא.

 

מה שסביר זה שנהג נוסף שירצה - יצטרך לתבוע ואולי שוב להיגרר 5 שנים (כמו התביעה הזו) בארכאות השונות.

 

אז אכן, יש *באנגליה* קביעה עקרונית לגבי אובר - אבל היא מאד מוגבלת מבחינה מעשית.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 7.9.2021 בשעה 19:14, YaronNahum כתב:

https://www.geektime.co.il/mobileye-announces-moovit-autonomous-robotaxi-in-germany-and-israel/

בסוף זה גם מגיע , גם אם היו קצת עיכובים בדרך

 

ציטוט

כשבשלב הראשון יופעל השירות במינכן, ובשנה הבאה – אם ירצה הרגולטור – יושק גם בתל אביב.

 

ציטוט

על פי שעשוע, ההשקה בתל אביב צפויה לקרות בין אמצע לסוף 2022, אולם לדבריו המועד תלוי ברגולציה הישראלית. מכיוון שהרגולציה בגרמניה מתירנית יותר, השירות יושק קודם לכן במינכן.

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 8 דקות, m3x7r3m3 כתב:

"מכיוון שהרגולציה בגרמניה מתירנית יותר, השירות יושק קודם לכן במינכן."

הרגולציה בנוגע לרכב נוסע ללא נהג בגרמניה חדשה-דנדשה. ממש מהשנה הנוכחית אם אני לא טועה.

"מתירנית יותר" - זה רק כי היא קיימת (לעומת ישראל). שום דבר ברגולציה הזאת לא מתירני. שום דבר. זה לא ארה"ב פה - זה גרמניה, ונדרש חתיכת תהליך בירוקרטי.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לא ברור לי מה הכתב חשב לעצמו כשכתב גרמניה ומתירני באותו משפט.

הדבר היחיד שמתירני בגרמניה זה מצב הלבוש בספא למבוגרים 🤣

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מזל שיש מדינות שמצד אחד מוכנות לניסויים כאלה (כי אחרת אין דרך להתקדם בפיתוח), ומצד שני בעלות רגולציה (לפחות) סבירה -  ולא "המושל העביר הוראה באורך של עמוד וחצי שמותר" אהם אהם אריזונה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לא מכיר את הרגולציה בגרמניה על נהיגה אוטונומית, אבל זה בטוח יותר מאשר "אוקיי זה מותר" או העלמת עין

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...