Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנגד, לא השתכנעתי שאם מבטלים מחר את המס׳ הירוק צריך להחזיר לכל מי שרכש אותו מחיר רכישה מלא, בהתעלמות מוחלטת מזמן הרכישה וההחזר לאורך השנים. מה אתה חושב על כך?

 

(עדיין לא הבנתי איך זה שאתה מסכים עם כמעט כל מה שאני כותב לגבי זכות קיום המס׳ הירוק מחד, וטוען שכל מה שאני כותב לא נכון מאידך - make up your mind)

 

 

כי יש פה עיוות לא מתוכנן שיצרו עסקנים, זו לא הייתה המטרה של מכירת המספר. לכן אני לא חושב שזה מקובל שהמדינה תגיד "נכון שדרשנו מכם לשלם כדי שתוכלו לעבוד, אבל במקרה כמה חבר'ה פה עלו על קומבינה שהכניסה להם כסף, אז כולכם יכולים ללכת לחפש". זה מצב קלאסי שבו מי שהלך לפי הכללים יידפק.

 

אי אפשר להשוות את זה למניה, כי זה (במתכונת המקורית) לא משהו שמישהו קנה מרצונו כהשקעה אלא חסם מלאכותי שיצר הרגולטור, או במילים אחרות - התערבות בשוק. ועכשיו, אם אותו רגולטור שוב רוצה להתערב לכיוון השני, זה לא הוגן שיפגעו אנשים ששיחקו לפי הכללים, יפגעו. אם אתה שואל אותי מה לדעתי הפתרון האופטימלי - אז אני חושב ששיפוי מלא מגיע למי שמשתמש במספר הירוק למטרה לשמה הוא נוצר - קרי נהגי/בעלי מונית, כל השאר - לגמרי מסכים שיכולים ללכת לחפש.

 

בגדול, מאוד מסכים עם ההודעה הזו של M3XTR712BG.

 

וה"כל מה שאתה כותב לא נכון" התייחס להשוואה לאג"ח/מניה/השקעה שונות. הניסוח היה, כרגיל, סתם כדי להדליק אותך :hihi:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
אם אתה שואל אותי מה לדעתי הפתרון האופטימלי - אז אני חושב ששיפוי מלא מגיע למי שמשתמש במספר הירוק למטרה לשמה הוא נוצר - קרי נהגי/בעלי מונית, כל השאר - לגמרי מסכים שיכולים ללכת לחפש.

 

ומה לגבי אלו שהמדינה נתנה להם את הזכות הציבורית כשווה כסף?

 

בגדול, מאוד מסכים עם ההודעה

הזו

של M3XTR712BG

 

טוב נשבר לי, אני שם את השם בחתימה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

באמת שאין לי מושג...

אולי, וזה רק רעיון: אם הן מכרו, השכירו, או עשו בו כל שימוש אחר ככלי פיננסי, אז לא יקבלו כסף. אם משתמשים בו כדי לעסוק בתחום, יקבלו 75% או משהו כזה.

זו שאלה מאוד מורכבת, באמת שאני לא יודע מה להגיד.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

תראה (ואני כותב על זה "מבחוץ") בזמנו המדינה באה לנכי / אלמנות / יתומי צה"ל מסוימים ונתנה להם את הזכות הציבורית הזו במקום להוציא כסף על פיצויים.

כמעט לכולם (או כולם) בזמן שקיבלו את הזכות הציבורית לא הייתה דרך להשתמש בזכות הזו כדי לעסוק בתחום, כי בערך אפס מהם החזיקו ברשיון D כלשהו.

 

אם מכרו - מה יש לפצות אותם? הם לא מחזיקים בזכות היום, אם השכירו זה כי המדינה נתנה להם את זה במטרה שישכירו, ולא משום מטרה אחרת.

המדינה לא נתנה להם את הזכות הזו כדי שהם אח"כ ילכו לקורס נהיגה ברכב ציבורי ויוציאו רשיון D.

 

------------------------------------------

 

אני אומר משהו אחר - המדינה השתמשה בזכות הציבורית כקופה קטנה, דרך הכנסה (לפחות ב-30 שנה האחרונות, לפני כן דיברנו על זה - המטרה הייתה אחרת והשימוש היה אחר), ושווה ערך לכסף, אפשר להסתכל על הזכות ציבורית מבחינת המדינה כמו על שטר שמודפס עליו 250,000 שקלים חדשים.

המדינה רוצה - תקנה ממי שמחזיק את הזכות הציבורית את אותה זכות, מי שקנה מהמדינה - המדינה יודעת כמה הוא שילם (ואם שילם בשקלים ישנים או לירות היא יודעת להמיר), ותשלם, מי שקנה ממוכר פרטי - תשלם לפי שווי השוק (שהוא ידוע).

הרי כל המידע הזה קיים, בידי מי כל זכות ציבורית היום, ממי קנה אותה, כמה ידיים עברה, וכמה הקונה הראשון שילם למדינה עבורה.

וככה מנטרלים כל השפעה של שימוש בזכות הציבורית ככלי פיננסי

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כבר קצת איבדתי מעקב, זה היה פה שדיברנו פה על חגיגות השכר במגזר הציבורי ומישהוא ניסה לשכנע אותי שאין?

 

אז יש!

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5659996,00.html

 

 

חגיגת השכר בחברות הממשלתיות: 86 אלף שקל לסדרן עבודה בנמל

 

דו"ח השכר ל-2018: מנכ"ל רפאל מוביל עם יותר מ-113 אלף שקל ברוטו בחודש, ואחריו מנכ"ל חברת החשמל עם כ-97 אלף שקל. השכר הממוצע לעובד בחברה ממשלתית הסתכם ב-23 אלף שקל, לעומת עשרת אלפים בכלל המשק.

 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שלוש הערות:

 

1. הרבה אנשים מתרעמים על המשכורות בלי להכיר כלל את התפקיד, האחריות ותנאי העבודה של מקבל אותו שכר. אני סקרן מה היה שכרו של מנהל הכספים בתע"א אילו היתה חברה פרטית, ומי יודע בכלל מהו נתב בנמל.

 

2. מסקרנת אותי התפלגות השכר בין העובדים בחברות פרטיות לבין ממשלתיות. יש לי תחושה (אבל לא מידע קונקרטי) שבחברות פרטיות ההתפלגות הרבה יותר גדולה ואילו בחברות הממשלתיות המרווחים בין הדרגים יותר מצומצמים.

 

3. עד כמה שאני יודע המספרים המובאים אינם השכר אלא עלות ההעסקה. יחי ההבדל הקטן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבעיה היא לא רק בשכר עצמו, אלא שההתנהלות הכלכלית היא "חגיגתית" כשזה על חשבון "המדינה" שזה בעצם משלם המיסים.

כלומר אם חברה מספיק רווחית לתת למנכ"ל שלה 113 אלף שקל בחודש - אחלה, אבל בד"כ זה לא ככה בחברות ממשלתיות, שם אם לחברה יש X הכנסות ימצצו את השקל האחרון במשכורות או הטבות אחרות, כשבחברה פרטית לעולם לא מסיימים את השנה "על השקל".

 

אני מכיר מנכ"לים, בחברות פרטיות, היי טק, רווחיות הרבה יותר מתע"א שעלות השכר שלהם לא כזו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 23.11.2017 בשעה 19:02, YaronNahum כתב:

אפשר להסתכל על זה גם בצורה אחרת

שלוש עד ארבע שנים לפני סיום הפרויקט , והרכב נסע 50 ק"מ וביצע רק 2 טעויות קריטיות .

אני מניח שלפני 3 שנים המצב היה הרבה יותר גרוע.

 

הרבה זמן מדברים על 2021 כשנת הפריצה, לא אתפלא אם זה ידחה בשנה או שנתיים.

אבל קשה לי להאמין שזה ידחה ביותר.

יש כל כך הרבה קבוצות שרצות ליעד הזה , אז גם אם אחת תעצר , האחרון ימשיכו קדימה.

 טוב , אז פעם חשבתי  על 2021, עם סטיה של שנה שנתיים. 
ואתמול אינטל (מובלאי בעצם ) עשתה צעד נוסף בכיוון , 
הם כבר מדברים על 2022 
https://www.themarker.com/technation/1.8821890?v=806476822C230B587ECC892FB5FC9348

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

https://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3840880,00.html

 

ללא אישור: אפליקציה רוסית מציעה לנהגים בארץ להסיע בתשלום

אפליקציית אינדרייבר, שפועלת ב־300 ערים בעולם, החלה להציע לישראלים מודל שלפיו מחיר הנסיעה מסוכם מראש בין הנהג והנוסע. החברה לא ביקשה היתר לפעול. ניסיון דומה של אובר לא זכה לאישור

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ועוד עם שימוש במזומן.

 

מי מהמר כמה זמן עד שרשות המיסים תעשה מבצע מלביש?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מעניין מה הסכום שנשאר לנהג מנסיעה כזו, אפילו בלי לשלם מיסים. סבירות גבוהה שלא הרבה יותר מכלום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ויותר מעניין , איך האפליקציה מרוויחה מכל העניין. 

כאשר האפליקציה עושה את הסליקה של כרטיס האשראי , היא מעבירה לנהג סכום פחות עמלה. 

כאן התשלום מתבצע ישירות. כלומר דמי מנוי של הנהג ? נוסע ? 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
לפני 2 שעות, MOTIOZ כתב:

 

לקרוא כתבות בYNET כולם יודעים,

יש לך תובנה כלשהי לחלוק?דעה לשתף?משהו?

 

קבל תמונה של ענבים(גם אני יודע לחפש בגוגל!):

קובץ:Table grapes on white.jpg – ויקיפדיה

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

זה אומר בצורה פשוטה, שאובר שעד היום גם ככה לא הרוויחה, תצטרך להוציא כסף מהכיס שלה ולהעסיק את הנהגים כעובדים שלה ולא כספקים / עובדי קבלן, מה שאומר שהם יצטרכו לקבל שכר מינימום (קורונה, פחות נסיעות וכו') וגם תנאים סוציאליים.

 

בקריסת אובר ננוחם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...