Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באגירה - אלה שיאני השכר בשירות הציבורי. נסה לבדוק כמה היו מרוויחים אותם אנשים אילו עבדו במסגרות פרטיות.

 

מעבר לכך שלא מדובר בשכר אלא ב"עלות שכר" שכוללת רכיבים כמו מס מעסיקים (שהולך למדינה, לא לעובד) או חלק המעסיק בתשלומים לבט"ל, לקרן הפנסיה יכו'. הרכיבים האלה, שהעובד אינו ראה בתלוש, מגיעים לעשרות אחוזים מעלות השכר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

"אין שום חגיגות ושכר מופקע אצל עובדי המדינה,המשכורות לא זזו כמעט(אם לא בכלל) ב5 שנים האחרונות."

 

מאחר וקיבלתי איומים ו"נו נו נו" מאחד המנהלים שהשחיר בתגובתו ציבור שלם של נהגי מוניות וחברה מוכרת בענף,על תגובותיי הבוטות (לא לעניות דעתי), אל מול חברים שהגיבו בשרשור , שמטעים את הקוראים ,אם מדיעות קדומות ו/או חוסר הבנה בסיסי במקצוע ,ואף על פי שמודע אני שאכן מדובר בברכה לבטלה כפי שכתב מרק 10, כל עוד אני יכול לכתוב כאן ,אציף את האמת בפנים לכל מי שיטעה בכוונת מכוון , גם אם יטען עד מחר שמדובר בעיתונות סוג ב'.

שהקוראים יחליטו .

 

"אין שום חגיגות ושכר מופקע אצל עובדי המדינה,המשכורות לא זזו כמעט(אם לא בכלל) ב5 שנים האחרונות " (לא מגיב לו ולא מציין את שמו .חפשו לבד)

.

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3733483,00.html

 

איכשהו בעקיפין ,הנושא הגיע לשכר עובדי המדינה .

אין מגזר בארץ שחתכו לו בשכר "המפנק" בצורה כזו ,כמו לציבור נהגי המוניות

 

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
פורסם

בגלל שלהפעיל את הראש זה לא הצד החזק שלך ואתה בעיקר עסוק בלחפש כתבות מכל מיני צהובונים אני אסביר לך.

לא הייתה עליה של 23% בשכר של אך עובד ציבור באותו תפקיד.

הייתה עליה של אחוזים בודדים בכמה פעימות למשך שנתיים שלוש.

הסיבה לכאילו עליה נובעת כנראה ממשחקי תקנים,תקנים שפעם אוישו על ידי עובדים פשוטים היום הוסבו לתקני אקדמאים או נסגרו ונפתחו תקנים מקצועיים יותר.

אז העלות הכוללת של השכר עלתה,אבל לאותו עובד באותה המשרה השכר לא זז יותר מידי,בטח שלא ב23%.

 

השכר של חברי כנסת עולה בצורה שונה משכר שאר עובדי הציבור,אני פשוט מקדים את ההעתק הדבק הדמגוגי הבא שלך.

 

כמה מרוויח נהג אוטובוס שלוקח כמה עשרות נוסעים ונוהג בכלי גדול ומסורבל? או נהג הסעות?

לדעתי נהג מונית אמור להרוויח פחות-רכב יותר פשוט,פחות התעסקות תוך כדי נהיגה,שעות גמישות.

 

סתם שתבין כמה אמור נהג מונית להרוויח בהתאם למה שהוא עושה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

המדינה השקיעה מעל 50 מליון שקל באפליקציית שיתוף הנסיעות "באבל דן" על חשבוני ועל חשבון משלם המיסים.

המדינה מסבסדת על חשבוני ומשלם המיסים אוטובוסים ורכבות .

המדינה מאפשרת לקבל כסף מאפליקציית וייז ונסיעות שיתופיות.

המדינה מאפשרת שירות שיתוף נסיעות מוביט קרפול ולא רואה בכסף כהכנסה.

המדינה מאפשרת שכירת רכב כגון אוטותל בסיפוח חניות מהתושבים.

המדינה אפשרה כניסת עשרות אלפי קורקינטים ואופניים חשמליות ע"י חברות פרטיות

ניתן לשכור רכב מחברה פרטית ליום שלם בכ150 ש"ח לצורך שימוש אישי

הבנקים וחברות הליסינג מעמידים הלוואת לרכישת רכב -רק תיקח.

העיריות בשבועות האחרונים עקפה את החוק והעמידה אוטובוסים בחינם לרשות הציבור ,ללא מכרזים ,על חשבון התושבים -קחו ותהנו.

המדינה יכלה לסבסד מונית על חשבונה כפי שעשתה בשאר התחומים והחליטה לעשות זאת על חשבון נהגי המוניות כדי להוריד את יוקר המחייה (בציניות למי שלא הבין)

 

המונית היא תחבורה ציבורית משלימה -לא עיקרית !

רוצה מרחב אישי ,פרטיות והגעה מהירה יותר ?! -שלם כמו שאתה משלם מחיר שונה בשימוש ברכבת במחלקות אחרות או בטיסה.

לא רוצה לשלם על בירה מחיר משולש בפאב ?! קנה מהמכולת והזמן את חבריך הבייתה

לא רוצה לשלם כי המונית יקרה לך ולא באשמתי ?! סע בנסיעה שיתופית

 

 

לנוכח הדברים שציינתי ועוד ששכחתי ,אני לא מבין למה אתם לא יורדים מהגב .

 

מה הקטע של "קידמה" בהשוואה לעגלונים ומוכרי קרח .

את העגלונים ומוכרי הקרח לא החליפו אנשים בשר ודם תחת עובדי קבלן או תחת חברה דורסנית כזו או אחרת .

 

תחרות הוגנת ?! בבקשה ! עם נתוני דרישות ורגולציה שווים .

 

לכשיגיע הזמן לקדמה אמיתית ,אז יוזלו המחירים כפי שהוזלו ע"י הסרת קופאיות בסופר בקופות בשירות עצמי

פורסם
בגלל שלהפעיל את הראש זה לא הצד החזק שלך

 

לא שווה תגובה. נראה עכשיו את המנהל ,חבר שלך ,מזהיר אותך

.

 

סתם שתבין כמה אמור נהג מונית להרוויח בהתאם למה שהוא עושה.

ערך החיים שלך שווה כקליפת השום אם זה מה שאתה כותב

ילד מתנשא

 

לא בא לי להוכיח יותר את השקרים שלך מ"עיתונים צהובים"

 

שא ברכה

וסע לי מהעיניים

פורסם

מה ערך החיים שלי קשור?

נהג אוטובוס עובד הרבה יותר קשה מנהג מונית,יש לו קו לעשות ונוסעים להתעסק איתם.

בנוסף לזה אין לו אופציה לקחת הפסקה כשהוא רוצה או להתחיל מאוחר.

כמה נהג אוטובוס מרוויח? 42 לשעה ברוטו,שזה מסתכם ל36 שקל נטו.

שתהיה בעניין כמה מרוויח בן אדם עם אחריות על יותר נוסעים,רכב יותר מסורבל לתפעול ואפס עצמאות.

לכל תפקיד יש ערך בשוק.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
המדינה השקיעה מעל 50 מליון שקל באפליקציית שיתוף הנסיעות "באבל דן" על חשבוני ועל חשבון משלם המיסים.

המדינה מסבסדת על חשבוני ומשלם המיסים אוטובוסים ורכבות .-דיי??לא נכון??מדינה משקיעה בתחבורה ציבורית,עוד מעט גם תתפלא שהיא משקיעה בבריאות.

המדינה מאפשרת לקבל כסף מאפליקציית וייז ונסיעות שיתופיות.-השתתפות בהוצאות דלק ולא לשם הרווח-בגלל זה יש הגבלות.

מטרה מבורכת שנועדה לגרום לפחות רכב לנוע על הכבישים וכפועל יוצא פחות זמן על הכביש ופחות זיהום אוויר,רק אתה מסוגל לראות פה את הצד השלילי.

המדינה מאפשרת שירות שיתוף נסיעות מוביט קרפול ולא רואה בכסף כהכנסה.-שוב,היא לא רואה אותו ישירות.אבל זמן עבודה,פחות גודש וזיהום אוויר זה אי איבוד הכנסה משמעותי.

המדינה מאפשרת שכירת רכב כגון אוטותל בסיפוח חניות מהתושבים.-מאפשר לבן אדם לשכור רכב לטווח קצר עם מקום החזרה,קונספט נחמד-ביצוע לא להיט.

המדינה אפשרה כניסת עשרות אלפי קורקינטים ואופניים חשמליות ע"י חברות פרטיות-מה רע בכלי תחבורה שלא תופסים מקום על הכביש ולא מזהמים?

ניתן לשכור רכב מחברה פרטית ליום שלם בכ150 ש"ח לצורך שימוש אישי -אפשר גם בפחות.SO WHAT?

הבנקים וחברות הליסינג מעמידים הלוואת לרכישת רכב -רק תיקח.-מה הקשר?אתה יכול לקחת הלוואה גם לחופשה בהוואי ולמקרר.

העיריות בשבועות האחרונים עקפה את החוק והעמידה אוטובוסים בחינם לרשות הציבור ,ללא מכרזים ,על חשבון התושבים -קחו ותהנו.-על חשבון משלמי המיסים,שזוכים להנות מהם בחזרה. בתל אביב גרים המון צעירים,משלמים ימבה ארנונה ומה הם רואים ממנה?אז סוף סוף יש תמורה.

זה שירות שנותנת העירייה לתושבים,וזה השירות שהעירייה מצאה כחיוני להעניק.

המדינה יכלה לסבסד מונית על חשבונה כפי שעשתה בשאר התחומים והחליטה לעשות זאת על חשבון נהגי המוניות כדי להוריד את יוקר המחייה (בציניות למי שלא הבין)

 

המונית היא תחבורה ציבורית משלימה -לא עיקרית !

רוצה מרחב אישי ,פרטיות והגעה מהירה יותר ?! -שלם כמו שאתה משלם מחיר שונה בשימוש ברכבת במחלקות אחרות או בטיסה-בדיוק עוד 5 שקל על קרון מקומות שקטים

לא רוצה לשלם על בירה מחיר משולש בפאב ?! קנה מהמכולת והזמן את חבריך הבייתה-הנה פה אתה מפספס! ביום רגיל יש לי אפשרות להחליט אם בא לי מונית או תחבורה ציבורית על כל מגרעותיה,בימי שבת לא הייתה לי את האופציה. עכשו יש!

לא רוצה לשלם כי המונית יקרה לך ולא באשמתי ?! סע בנסיעה שיתופית-אז אתה נגד או בעד?לא הבנתי.

 

 

לנוכח הדברים שציינתי ועוד ששכחתי ,אני לא מבין למה אתם לא יורדים מהגב .

 

מה הקטע של "קידמה" בהשוואה לעגלונים ומוכרי קרח .

את העגלונים ומוכרי הקרח לא החליפו אנשים בשר ודם תחת עובדי קבלן או תחת חברה דורסנית כזו או אחרת .-ההשוואה היא כאל מקצוע שעדיין קיים ואמור להעלם מהעולם.

 

תחרות הוגנת ?! בבקשה ! עם נתוני דרישות ורגולציה שווים .-כולם פה מסכימים שצריך להוריד רגולציה.

 

לכשיגיע הזמן לקדמה אמיתית ,אז יוזלו המחירים כפי שהוזלו ע"י הסרת קופאיות בסופר בקופות בשירות עצמג-תחליף קופאיות בנהגי מונית,איפה ההבדל?

 

בכחול.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מונית = נוחות ו\או זמינות בשעות ומקומות בהם אין תחבצ. תחבורה משלימה, כמו שמוטיעוז קורא לזה. משלמים על זה ולא שום דבר אחר.

אם זה הגיוני שיש הסדרה ולא כל אחד יכול להיות נהג מונית? עד רמה מאוד מסוימת. אבל מספר זה לא משהו שצריך לשלם עליו 300,000 שקל ולא משהו שאי אפשר לפתור עם אפליקציה. ועד עכשיו, חוץ מאזכור של קורס עזרה ראשונה, לא מצאתי שום דבר יוצא דופן הכשרת נהגי מוניות, ועם כל הצער שבדבר, אני גם לא רואה איזו התנהלות בטוחה מדי שלהם בכבישים.

 

אם בהנתן כל זה התחרות של אובר, על הפעלת הלוביסטים וכו', הוגנת? לא.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

השפה בשרשור הזה כבר עוברת את כל הקווים שהפורום מאשר. תרגיעו.

אתם יכולים לא להסכים אחד עם השני, להתווכח ואפילו לריב. אבל תמשיכו לקרוא אחד לשני מטומטים, להיות גזענים ושאר רעות חולות, והשרשור יינעל.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)
מספר זה לא משהו שצריך לשלם עליו 300,000 שקל ולא משהו שאי אפשר לפתור עם אפליקציה.

מדינת ישראל לא המציאה את הגלגל .בקנדה הזכות עולה כ1300000 שקל .

זכות ציבורית לא עולה 300000 שקל .

https://www.gov.il/he/departments/news/taxi_activation_fee_update

הס מלהזכיר שמדינת ישראל שלשלה ועדיין משלשלת לקופתה מליארדי שקלים במכירת זכויות ציבוריות.

בכסף זה ניתנים ונתנו לך ולי שרותים .

השתנו הפרמטרים ? תואיל בטובה להחזיר ת'כספים .זו לא מנייה בבורסה שבה לקחת סיכון .

למה עדיין נמכרות זכויות ציבוריות ע"י המדינה אם מטרתה להכניס את "אובר" ולמוטט את ענף המוניות?!

איך אתה מגדיר את זה אם לא פשע ?!

 

ועד עכשיו, חוץ מאזכור של קורס עזרה ראשונה, לא מצאתי שום דבר יוצא דופן הכשרת נהגי מוניות, ועם כל הצער שבדבר, אני גם לא רואה איזו התנהלות בטוחה מדי שלהם בכבישים..

אז יש לך אופציות אחרות בתח''צ או בדברים שמניתי בתגובתי הקודמת.

אף אחד לא מכריח אותך להשתמש דווקא במונית.

שלח מכתב למשרד התחבורה ובקש מהם להחמיר עם הסטנדרטים עוד יותר (מכיוון שאתה לא בתחום,אתה אפילו לא יודע כמה הסטנדרטים הוחמרו.

אתה מוזמן לבדוק בתגובות קודמות שלי ).

עלית למונית , חווית נסיעה לא בטוחה ,גזלו אותך - שלח אימייל למשרד התחבורה וזמבר ת'נהג ,כמו שזימברו נהג במשרד התחבורה על עקיצה של 5 שקלים

לא הרגשת משהו יצא דופן בנסיעה במונית שמצדיקה מחיר כזה ?!

גם אני חוץ ממוסיקת רקע לא מצאתי שום דבר יוצא דופן בבירה בפאב .אז קניתי מהסופר וישבתי בבית

 

 

התשובות באדום.

 

ועוד משהו בקטנה לגבי "ערך השוק"

חסרים כ 3800 נהגים בגלל תנאי ה"שוק" .מי סובל מזה ?!

אז תנאי השוק מכתיבים זלזול באזרחי המדינה .אין מה לעשות .זה מה שווה נהג אוטובוס -זה מה שווים אזרחי המדינה .

 

https://13news.co.il/item/news/domestic/transportation/public-transportation-943841/

 

(הקישור מעיתונות צהובה -ראו הוזהרתם)

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
פורסם

כמה מרוויח נהג אוטובוס שלוקח כמה עשרות נוסעים ונוהג בכלי גדול ומסורבל? או נהג הסעות?

לדעתי נהג מונית אמור להרוויח פחות-רכב יותר פשוט,פחות התעסקות תוך כדי נהיגה,שעות גמישות.

 

סתם שתבין כמה אמור נהג מונית להרוויח בהתאם למה שהוא עושה.

 

אין קשר בין מה שאתה (או אני, או הוא) חושב שצריך לקרות, לבין מה שקורה בפועל.

השכר אינו פונקציה של מה שאנחנו חושבים שמגיע לפלוני, אלא להיצע / ביקוש של העבודה בשוק, יחד עם תנאים היקפיים ורגולציות.

 

הבעיה עם סוגיית המוניות, זה שבא הרגולטור ומתערב באופן גס בשוק, ובכך מעוות את עקומת ההיצע - וזאת ע"י הגבלת ההיצע + הכנסת חסם כניסה בשיטת המספר הירוק. ברגע שהמספר הירוק הפך ל"מטבע" (או "נכס") סחיר בשוק, שם כבר נהיה ברור שמדובר בכשל שוק.

 

תודות לכשל שוק הזה נוצר מצב ששחקנים חדשים לא יכולים להיכנס לתחום, והמוטיבציה לשפר איכות יורדת בהתאם.

 

האשמים העיקריים במצב אינם נהגי המוניות אלא מקבלי ההחלטות, וכאמור איני מאשים את אותם נהגים שנהנו מההפקר וכעת חוששים מהיום שאחרי ומשתלחים בכל מי שלא משתף פעולה עם שיטת המספר הירוק והשלכותיה על כלל השוק.

 

למשועממים -

דמיינו מצב בו המדינה מחליטה ליישם את שיטת המספר החום. בשיטה הזו, יש מספר מוגבל של מהנדסי תכנה שמורשים לעבוד בשוק, והמספר הזה קטן מהביקוש למהנדסים בשוק. המהנדסים יקבלו את האישור לעבוד אחרי שהמדינה תבדוק את יכולת ההנדסה שלהם בצורה כלשהי (מיותר לציין שבין היתר יבחנו אותם גם בנושא עזרה ראשונה).

לטענת המדינה, זה יעזור בפקקים כי יהיו פחות מהנדסים שנוסעים לעבודה בבוקר, וזה גם ישפר את האיכות שלהם כי המדינה תאשר רק למהנדסים ראויים בעיניה לעבוד.

 

מה יקרה לשכר המהנדסים שהורשו לעבוד?

מה יקרה לקדמה - האם קצב הפיתוח הטכנולוגי יישאר כמו שהוא?

מהנדסים שתפסו מספר מוקדם מספיק יוכלו להשכיר את הזכות שלהם לעבוד למהנדסים צעירים - האם יש בכך טעם? (יצרנו מסחרה יש מאין)

ולמשועממים ממש - מה תמריץ המהנדסים שקיבלו הרשיון מבחינת שימור הידע שלהם בתחום? האם אתה צריך להשאר עדכני באותה רמה גם כשיש חסם כניסה הדוק לאנשים חדשים לתוך השוק?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

שתיכנס לכתבה? חס וחלילה!

 

אז אתמצת לך,כרגע החליטו לא לחדש-אובר עדיין ממשיכה לפעול משום שהיא רשאית להגיש ערעור על ההחלטה.

לאחר הגשת הערעור ותיקון הליקויים יוחלט אם לחדש את הרשיון או לא.

בנוסף,צוין כי החברה התקדמה מאוד בדרישות אבל לא בכולן.

 

לא יודע אם אתה סתם עושה דווקא או שבאמת אין לך את היכולת/רצון/כוח להכנס ולקרוא 4 שורות מעבר לכותרת...הטרלה טובה.

אני כל הזמן נופל בה.

 

 

אור,הכוונה שלי הייתה התלונות על השכר.

ברוב התחומים יש טבלאות שכר והתייחסתי לנהגי מוניות כאל חלק מענף הנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

מוטי, נסה לפעמים להגיב שלא במגננה. אני לא נגדך. הגיוני, כנראה, שהמדינה תפצה בעלי מוניות אם משהו ברגולציה באמת משתנה.

 

אין לי מה לבקש להחמיר את הסטנדרט. זה בזבוז זמן ואנרגיה. המחיר מבחינתי הוא על נוחות וזה הכל. אין לי ציפיה מיוחדת מהנהגים, ואני רק אומר שההכשרות הנוספות שאתם עוברים מעשית חסרות ערך מוסף בשבילי כנוסע, ומימלא לא על זה משלמים בנסיעה במונית. וזה שאני לא מעריך במיוחד את הכשרתך יוצאת הדופן לא רלוונטי, בהתאם, לשאלה האם אני רוצה או צריך להשתמש במוניות

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
מוטי, נסה לפעמים להגיב שלא במגננה. אני לא נגדך. הגיוני, כנראה, שהמדינה תפצה בעלי מוניות אם משהו ברגולציה באמת משתנה.

 

אין לי מה לבקש להחמיר את הסטנדרט. זה בזבוז זמן ואנרגיה. המחיר מבחינתי הוא על נוחות וזה הכל. אין לי ציפיה מיוחדת מהנהגים, ואני רק אומר שההכשרות הנוספות שאתם עוברים מעשית חסרות ערך מוסף בשבילי כנוסע, ומימלא לא על זה משלמים בנסיעה במונית. וזה שאני לא מעריך במיוחד את הכשרתך יוצאת הדופן לא רלוונטי, בהתאם, לשאלה האם אני רוצה או צריך להשתמש במוניות

 

 

לא מגיב במגננה ואיו שום קשר לכך שאתה בעדי או נגדי .

אני תוקף ולא מתגונן .תוקף כל מי שמשקר ומעוות את האמת ,ורק ע"י הוכחות .קח דוגמה מהאיש בניכר שלא יודע משמאלו ומימינו :

 

"הבעיה עם סוגיית המוניות, זה שבא הרגולטור ומתערב באופן גס בשוק, ובכך מעוות את עקומת ההיצע - וזאת ע"י הגבלת ההיצע + הכנסת חסם כניסה בשיטת המספר הירוק. ברגע שהמספר הירוק הפך ל"מטבע" (או "נכס") סחיר בשוק, שם כבר נהיה ברור שמדובר בכשל שוק.

 

תודות לכשל שוק הזה נוצר מצב ששחקנים חדשים לא יכולים להיכנס לתחום, והמוטיבציה לשפר איכות יורדת בהתאם"

הוא כבר הוכיח שאם "אובר" תיכנס לכאן ,הוא יקבל תרבות נהיגה אירופאית ושירות מעל המצופה.

יש כאן אפליקציות עובדות שלא נופלות באיכותן בפיקוח על נהגים מעבר לפיקוח משרד התחבורה.

 

 

אין שום חסם .ועובדתית : נתתי קישור ממשלתי שבה כתוב כמה עולה זכות ציבורית .

החסם היחיד הוא בבחינת המועמדים לקבלת רשיון נהיגה ציבורי ולא לרכישת זכות ציבורית .

"שחקנים חדשים" נכנסים לתחום בכל חודש לאחר סיום הקורס, ואדרבא : השוק מוצף בנהגי מוניות .

הדבר הזה שנקרא אצלו "חסם" נועד לסנן נהגים לא כשירים לתפקיד .

בעקבות חוסר חסם זה ,נפסל רישיון החברה באנגלייה פעמיים ,עקב פגיעה בבטיחות הציבור .וזה על פי דעתם .

 

ציינו כאן חברים שחברת "אובר" שווה מליארדים .שתכניס את ידה לכיס ,תשלם על כמה זכויות ציבוריות ,תעמוד באותן דרישות כמוני ,תעסיק נהגים בשכר על פי חוק ,או כקבלני משנה ,ויאללה לעבודה .אף אחד לא חוסם .

יש אפשרות אחרת : שתשכור מבעלי זכויות ציבוריות ששילמו ממיטב כספם למדינה ותיקח בעבור זה שכירות מהנהגים שיפתחו תיק עוסק מורשה וישמש כהוצאה לכל דבר כמו בקיזוז הוצאות של כל חברה פרטית במדינה .מה הבעיה ?!

אבל לא ,היא רוצה להיכנס בחינם ,לגזור 25 אחוז מכל נהג ולעמוד בתקנים משלה .

 

 

זה כמו שתגיד לי שלא תוכל לפתוח בית קפה כי מחיר החנות גבוה לרכישה .

אתה יכול לשכור -לא חייב לקנות .

מחיר השכרת זכות ציבורית :1500 שקל לפני מע"מ ועבודה תחת צו פיקוח מחירים ולא הקפצת מחירים כמו באנגלייה בזמן פיגועים ,או מניפולציה של הנהגים על אפליקציית אובר בכדי להגדיר מחדש "ביקוש והיצע" בהעלאת מחירים כי הם מרוויחים נמוך.

 

וממילא אין תגובה על כך שהסכומים האלה משולשלים לקופת המדינה ומשמשים כהכנסה להוצאותיה.

 

אתה מבין את האוקסימורון ?!:

רוצים שוק תחרותי עם תנאים שונים .

לאט לאט מבינים בעולם את הבעייתיות של השיטה כמו שמתחילים להבין את הבעיתיות של שוק חופשי בAIRBNB על כל תוצאותיה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
×
×
  • תוכן חדש...