Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא רק שהנתון לא חסר, הוא התייחס אליו באופן *ישיר* בפוסט (אין נתון כזה, וזו בעיית שקיפות, לתקוף את אובר בגלל שהם כן אוספים נתונים ומספקים שקיפות זה משולל הגיון). בדיוק כפי שאני התייחסתי בעבר בתגובה שלי אליך, אז טענת משהו בסגנון שכנראה השוטרים גם הם בכיס של אובר כי הם לא מפרסמים נתוני תקיפה במוניות.

 

לגבי זה שהוא מקבל כסף מאובר, זו טענה... נקרא לזה בעדינות ״חלשה״. הרי על אותו משקל אפשר לומר שאתה חוזר על אותן טענות שכבר הופרכו פעם אחר פעם כי יש לך צ'ק שמן מארגון נהגי המוניות, האם באמת צריך לרדת לרמה הזו?

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

1. כאמור, אני לא מאמין שאין אפשרות פילוח שכזו.

 

2. בהנתן זה שאין נתון כזה, ולא משנה למה, אז כל המאמר הזה לפח או בתור תחליף זול לנייר טואלט.

 

בגדול הוא אומר, כל ישראלי ממוצע אוכל 4 גויאבות בשנה.

אין לי נתון כמה גויאבות אוכל האמריקאי הממוצע אבל תדעו שרובם מעל מטר שמונים...

 

מה בכלל הקשר ובאיזה אור הוא מציג את אכילת הגויאבות של האמריקאים?

 

3. בגלל חוסר הרלוונטיות של הנתונים, ובגלל שהוא לא אומר "אין אפשרות להשוות" אלא לוקח איזה נתון לא רלוונטי ומנסה דרכו להראות ש...לא יודע מה הוא מנסה להראות, זה דיי ברור שהוא לא בילתי תלוי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

1. בסדר, כבר הסברת מקודם שאתה מבין יותר באכסון ופילוח נתוני פשיעה מאשר המשטרה, אני לא יודע איך אפשר להתייחס לזה ברצינות

 

2. הממממ לא, זה כנראה מתוך הפריזמה שלך כי מאיזושהי סיבה אתה מסתכל על המאמר אך ורק עבור השוואה בין אובר ובין מונית (ואתה צודק- בשביל ההשוואה הזו אין למאמר הזה ערך מיוחד כי אין נקודת ייחוס). בתכלס, למאמר יש ערך כי הוא מדבר על כמה דברים:

א. הצורך באיסוף ופרסום נתונים (שקיפות) - אובר אוספים נתונים ומפרסמים אותם לציבור הרחב, גורמי אכיפת החוק לא עושים את זה, וחבל.

ב. העובדה שאובר אוספת את הנתונים מצביעה על כך שהם מנסים לשפר את עצמם, אבל מעבר לעובדה הזו יש גם פעולות בשטח: הם הוסיפו לאפליקציה כל מיני הגנות לנוסע כגון דיווח בזמן אמת, שיתוף מסלול וכו׳. זה מראה איך אפשר לשפר מצב ע״י פתרונות טכנולוגיים מתוך רצון להגדיל רווח - לעומת המצב בו אין אף בעל אינטרס חזק שעובד על שיפור המצב במונית קונבנציונלית: נהגי המוניות מתקשים (/לא יכולים) לעשות זאת כי אין להם גורם ריכוזי שמודע לכל הדאטה על כל הנסיעות, והמשטרה מתעסקת בכל מיני דברים ואין לה איזה פריוריטי מיוחד לנסיעות במונית.

ג. כל מיני נתונים סטיסטיים מעניינים - לא בקטע השוואתי למונית (כאמור, בלי נקודת ייחוס אין שום דרך לעשות זאת), כן בקטע השוואתי לאובר עצמה - בא אדם וטען שיש הרבה אלימות באובר ולכן מסוכן לנסוע איתם, ואז באים הנתונים ומראים שהסיכוי הוא פחות מפרומיל של פרומיל אחוז, ובכך נשמטת הקרקע מתחת לטענה.

 

3. בהמשך ל(2), ניתן לראות די בבירור שיש ערך לכתבה, ואתה פשוט מתעלם ממנו - סיבותיך עמך. יש הרבה יותר אינדיקציה לכך שאתה מדבר מפוזיציה, מאשר שהכותב מדבר מפוזיציה, בעיקר ובעיקר היות והוא לא טען שום דבר חיובי במיוחד על אובר אלא בעיקר שיתף נתונים. לטעון שתומר אביטל או טום קרגנבילד הם לוביסטים של אובר זו בדיחה גרועה, אבל מי שעוקב אחרי השרשור יכול לשים לב שיש סוג שיח מסוים שחוזר על עצמו אצל חלק ממשתתפי השרשור - חוסר התייחסות לטענה או הנתונים ותקיפת הגורם המשתף אותם.

 

האירוניה אגב - היא שקרגנבילד ואתה ואני בערך באותו צד בנוגע למשהו מסוים: חייבים לטפל בסוגיית חוסר הנתונים בנוגע לנסיעות במוניות. ההבדל העיקרי הוא שאתה בטוח שמדובר בקונספירציה, בעוד שאני (וכנראה הוא) מאמין שמדובר בעוד דוגמא לנחיתות המגזר הציבורי לעומת הפרטי (--> אין אינטרס מיוחד למגזר הציבורי לאסוף את הנתונים האלו, ולכן זה לא קורה בפועל, למרות שבבירור יש בהם חשיבות עבור הציבור).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

וזה לא מפריע לך לצאת בהצהרות מתלהמות , על סמך שום דבר בעניין שאתה לא מבין בו ונניח שמישהו היה בא מחר וחותך 30 אחוז מההכנסה שלך סתם כי ככה בא לו והוא רוצה למצוא חן בעיני אלה שאתה מעניק להם שרות ואני הייתי אומר לך - לא טוב לך ? תחליף מקצוע

איזו מן תשובה היא זו?

אתה צודק. הייתי מת לדעת אם מחר יחתכו לנערי האוצר 10 אחוז מהמשכורת או לעובדי ציבור מה יקרה. כול המשק ישבות.

 

חוצפה של נערי האוצר הנהנים ממנעמי השלטון.

איזה כייף לי :)

פורסם

קודם כל זה ממש לא אני רשמתי אז אין לי מושג מדוע אני מצוטט.

דבר שני,לא יודע מי אותם נערי האוצר.

אבל שני דברים.

א.בשום מקום לא חותכים 10% מהשכר,זה לא מקובל באף מקום עבודה ואם כבר עושים משהו אז סוגרים תקנים/מגייסים פחות.

ב.אין שום חגיגות ושכר מופקע אצל עובדי המדינה,המשכורות לא זזו כמעט(אם לא בכלל) ב5 שנים האחרונות.

ג.המדינה הפריטה ותמשיך להפריט-זה יוצר קצת רעש וחיכוכים אבל בסוף זה קורה.

הנמלים שבתו יומיים?שבועיים? בסוף ייצא לפועל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ב.אין שום חגיגות ושכר מופקע אצל עובדי המדינה,המשכורות לא זזו כמעט(אם לא בכלל) ב5 שנים האחרונות.

.

 

מ 1948 ועד היום, השכר הגבוהה במשק הוא של בעלי תפקידים ציבוריים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מ 1948 ועד היום, השכר הגבוהה במשק הוא של בעלי תפקידים ציבוריים.

 

ב1948 לא היה פה שום סבר אחר.

וכיום אני יכול להגיד לך שאתה טועה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
קודם כל זה ממש לא אני רשמתי אז אין לי מושג מדוע אני מצוטט.

דבר שני,לא יודע מי אותם נערי האוצר.

התכוונתי שאני מסכים איתך שקיצוץ של 30 או 10 אחוז ברווחים של נהגי המוניות לא קובל עליי.

 

נערי האוצר=https://www.themarker.com/markerweek/1.2801158

איזה כייף לי :)

פורסם

טוענים בכתבה שעובדים 230 שעות בחודש ומגיעים ו8 אלף,אז לא יודע ממה הם נהנים שם.

לא הייתי מתחלף איתם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
ב1948 לא היה פה שום סבר אחר.

וכיום אני יכול להגיד לך שאתה טועה.

 

 

בוקר טוב אדון גוטה

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5480564,00.html

 

 

[h=1]יותר מ-100 אלף שקל בחודש: שיאני השכר בגופים הציבוריים[/h]

[h=2]רופא מומחה בהדסה עין כרם בצמרת המרוויחים ל–2017 עם למעלה מרבע מיליון שקל בחודש ברוטו. אחריו: בכירים במערכת הבריאות, בתעשיות הביטחוניות ובחברת החשמל. נשים משתכרות 65% בלבד מגברים.[/h]

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה שהם מרוויחים המון לא אומר שהשכר הזה לא מגיע להם.

מנכ"לים ורופאים מומחים זה למעלה מה100 הראשונים ברשימה.

כמה אתה מצפה שירוויח מנכל התעשיה האווירית? 12 אלף וסקודה ראפיד? או ראש מחלקה כירורגית?

 

מה הבעיה עם אנשים שעושים עבודה ומרוויחים עליה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ב.אין שום חגיגות ושכר מופקע אצל עובדי המדינה,המשכורות לא זזו כמעט(אם לא בכלל) ב5 שנים האחרונות.

 

מ 1948 ועד היום, השכר הגבוהה במשק הוא של בעלי תפקידים ציבוריים.

 

ב1948 לא היה פה שום סבר אחר.

וכיום אני יכול להגיד לך שאתה טועה.

 

בוקר טוב אדון גוטה

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5480564,00.html

 

 

יותר מ-100 אלף שקל בחודש: שיאני השכר בגופים הציבוריים

 

רופא מומחה בהדסה עין כרם בצמרת המרוויחים ל–2017 עם למעלה מרבע מיליון שקל בחודש ברוטו. אחריו: בכירים במערכת הבריאות, בתעשיות הביטחוניות ובחברת החשמל. נשים משתכרות 65% בלבד מגברים.

 

 

זה שהם מרוויחים המון לא אומר שהשכר הזה לא מגיע להם.

מנכ"לים ורופאים מומחים זה למעלה מה100 הראשונים ברשימה.

כמה אתה מצפה שירוויח מנכל התעשיה האווירית? 12 אלף וסקודה ראפיד? או ראש מחלקה כירורגית?

 

מה הבעיה עם אנשים שעושים עבודה ומרוויחים עליה?

הלפרין, לדון איתך זה ברכה לבטלה.

100 אלף שקל שכר חודשי של עובד ציבור זה לא חגיגה ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
הלפרין, לדון איתך זה ברכה לבטלה.

100 אלף שקל שכר חודשי של עובד ציבור זה לא חגיגה ?

 

שכר הוא תגמול על עבודה.

אם אתה מנכל או ראש מחלקה בבית חולים אתה תרוויח בהתאם.

זו לא חגיגה,סך הכל השכר שהבן אדם הרוויח ביושר.

גם אם המדינה נאלצת לשלם אותו,היא מתאימה את עצמה לשוק.

 

אין צורך להציג מקרי קצה מנמלים(כן ראיתי את הפוסט על נהג בנמל אשדוד שמרוויח 50 בחודש,וזה לא בסדר).

 

אתה לא יכול לקחת מספר,לנתק אותו מההקשר שלו ולהגיד שזה הרבה או מעט.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
מ 1948 ועד היום, השכר הגבוהה במשק הוא של בעלי תפקידים ציבוריים.
לא מדוייק

https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3760674,00.html

 

וזה עוד בלי חברות פרטיות שמה שקורה שם רק המנכ'ל יודע.

 

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...