Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מוטי, המקרה המצוטט תואם כמעט 1:1 את מה שספייר כתב מלבד הנוסח הטכני של חוויית המשתמש, תזכור שספייר מעביר את מה שהחבר אמר, וגם החבר לא לגמרי מכיר את צד הנהג באפליקציה.

 

מה החבר סיפר? שסיים נסיעה, ראה שהנהג מתעכב על משהו (מה שהוא כינה טיפ), המחיר הסופי קפץ - מבחינתו הנהג הוסיף לעצמו "טיפ".

להוציא המילה טיפ, שהיא בכלל לא הסוגיה (הסוגיה היא שינוי המחיר הסופי ע"י הנהג ללא הסכמת הלקוח, ע"י שיהוי בסגירת העסקה עד היציאה מהרכב), מדובר כאן באותה סיטואציה.

 

כל זה לא משנה, אתה עדיין הוטרגת וקיללת אדם שאתה לא מכיר, דפוס החוזר על עצמו בשרשור.

 

לא. אתה נתפס לקטנות וזוטות כמו עצם העקיצה, ומתעלם מהעניין האמיתי שחשוב כאן. האם כתוב שם "טיפ" או לא כתוב "טיפ".

אגב טיפ, אני זוכר בוודאות שהייתה תקופה בה הייתי רואה שקופץ אצל הנהג בתפריט/מסך/סיגנל/אות-קוסמי-תת-הכרתי של סיכום הנסיעה מסך שכתוב בו "טיפ", עם מספר מתחתיו, וכפתור "אישור" עליו הנהג היה לוחץ. האם זה מאפשר לנהג לשנות את המספר או רק מציג לו אותו, אני לא יודע, כי אני כאמור, מעולם לא שיניתי את הסכום (לא מאמין בטיפים לאנשים שלא עוסקים בשירות, אבל זה לשרשור אחר).

 

מה שכן מופיע, בכל פעם, ואת זה מוטי יכול לספר לי עד מחרתיים שלא קורה אף פעם וכו', זה שהנהג בעצמו מזין את מחיר הנסיעה בסיכומה. וזה פותח פתח לעקיצות, שאני מכיר אישית מישהו שנפגע מהן.

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היום במקרה נסעתי במונית של get תוך כדי קריאת השרשור הזה. לא ראיתי שיש לו מסך טיפים, אבל הוא כן מזין ידנית את הסכום שכתוב לו במונה בסוף הנסיעה. אפשר לראות מיד אם הוא מחרטט.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא. אתה נתפס לקטנות וזוטות כמו עצם העקיצה, ומתעלם מהעניין האמיתי שחשוב כאן. האם כתוב שם "טיפ" או לא כתוב "טיפ".

.

 

רשמתי בדיוק למה אני "נתפס" (חווית המשתמש), ואם העניין האמיתי בעיניך זו הסמנטיקה של העקיצה ולא העקיצה עצמה - וואלה, אכן לא הבנתי אותך. ואתה עוד אומר שאני זה שנתפס לקטנות? מצחיק.

 

אני בספק גדול שהנהג מזין את הטיפ של עצמו ברמת הUI (יענו - רשום לנהג "הזן טיפ").

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
רשמתי בדיוק למה אני "נתפס" (חווית המשתמש), ואם העניין האמיתי בעיניך זו הסמנטיקה של העקיצה ולא העקיצה עצמה - וואלה, אכן לא הבנתי אותך. ואתה עוד אומר שאני זה שנתפס לקטנות? מצחיק.

 

אני בספק גדול שהנהג מזין את הטיפ של עצמו ברמת הUI (יענו - רשום לנהג "הזן טיפ").

 

זה היה בצחוק, יא סאחית טורבו...

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אמן תעלה על אובר שייקח אותך לסמטה חשוכה שם הנהג יפשיל מכנסיו ויספר לך על הצלקת הנוראית שיש לו על האשכים וכיצד היא היתה ציסטה שנדרשה להליך כירורגי מסובך הכולל ריקון מוגלה

 

פלוס וידאו של כל העסק.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אובר לא עובדים בארץ. אז נה נה בננה וקקה בידייך.

חוץ מזה, אתה תצטרך יותר מאשר שק אשכים עם עבר רפואי לא אסתטי במיוחד כדי להפחיד אותי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)
השוואה שטותית, כי לאובר אין הוצאות RnD פר-לוקיישן כמו סופר (חוץ מאשר להוציא כסף מהכיס בדמות קופונים או מחיר נסיעה נמוך ולא ריאלי).

 

 

 

 

בהחלט , כאן אתה צודק.

 

עבודה של לוקליזציה של אפליקציה אף פעם לא עולה כסף. לתרגם , להתאים את האפליקציה לאורך מחרוזות שונה , פורמט שונה של תאריך , הצגה שונה של מפריד אלפים במספר , ו"נקודה " עשרונית (בחלק מממדינות העולם היא פסיק ) שלא לדבר על מספר מדינות במזרח התיכון שבהן כותבים מימין לשמאל. וכמובן להתאים את התוכנה לדרישות המס המקומיות ואחר כך גם לבצע בדיקות לפני הפצה כל זה ממש גרושים. וכמובן לדאוג למפות מקומיות.

 

אבל מה אני מבין בתוכנה , כלום.

 

חוץ מזה להקים חברה מקומית , לשכור משרדים להנהלה המקומית , לבצע עבודת שיווק ופירסום , ברור שלא עולה כסף. כולם רק שומעים אובר ועוברים לעבוד בחינם.

 

בהחלט אתה צודק , גם בכל שאר הסעיפים. אין לי כח לפרט למה.

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אתה אכן לא מבין בתוכנה, בטח לא מספיק, אם נראה לך שכל מה שפירטת עולה כל כך הרבה כסף.

בטח ובטח בעולמות של אנדרואיד / iOS.

אבל מה אני מבין, אני עבדתי על יותר מתוכנה אחת שעברה לוקליזציות לשפות יותר בעייתיות מעברית צרפתית או ערבית.

 

ומכיוון שאני מכיר חברות עתירות R&D, ומאוד מאוד עתירות R אני יכול לכתוב את מה שכתבתי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הלכתי לאיבוד. הטענה זה שאובר לא מוציאים על ה-rnd?

 

לפני שנה וחצי הייתי בהרצאה של איזה דבאופ מסכן שעובד שם. הם בנו מפלצת, אלוהים יודע למה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אין ויכוח על הסכום שהם מוציאים, אבל השאלה היא בדיוק כמו ששאלת - למה?

 

מי מוציא מהכיס מיליארדים שאין לו?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני לא יודע למה הם צריכים אלפי מיקרו סרוויסס. אין לי גם עניין להגן עליהם, בחיים לא השתמשתי באובר בשום מקום בעולם.

מי מוציא מיליארדים שאין לו מהכיס אני לא יודע. מי מוציא מיליונים עד שהקופה מתרוקנת, ואז מגייס עוד? כל סטארטאפ שמנסה לצמוח באמצעים אגרסיביים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

על אותו משקל:

*הכנס פה לינק של בן אדם שמתלונן שנהג מונית עקץ אותו*

 

מה השטות הזו באה לטעון?

כל אחד שחושב שמאיימים עליו נכנס למגננה מכל מיני סוגים,זה טבעי בערך מגיל 3.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
אני לא יודע למה הם צריכים אלפי מיקרו סרוויסס. אין לי גם עניין להגן עליהם, בחיים לא השתמשתי באובר בשום מקום בעולם.

מי מוציא מיליארדים שאין לו מהכיס אני לא יודע. מי מוציא מיליונים עד שהקופה מתרוקנת, ואז מגייס עוד? כל סטארטאפ שמנסה לצמוח באמצעים אגרסיביים.

 

גם אני לא יודע, גם לי אין עניין להגין עליהם.

אם כבר מעדיף שיגיעו חברות מתחרות שלהם ולא מי שניסה להשתין מהמקפצה ואז לכופף את ידי השלטונות הישראליים כדי לפעול למרות שהחוק אוסר.

 

הם כבר לא במצב שהם מוציאים מיליונים עד שהקופה מתרוקנת (שגם אני מכיר חברות כאלה), הקופה מעולם לא הייתה מלאה, הם מוציאים כסף שאין להם כבר הרבה שנים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...