Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעד כל דבר שיגרום לי לשלם פחות מ35 שקל על נסיעה של 5 ק"מ.

 

לגבי העניין שנהגי מוניות לא סוגרים את החודש,

אני מכיר כמה וכמה שיושבים על דונם ומסודרים יפה מאוד רק בזכות המונית,

אבל לא כולם,

לדעתי הסיבה האמיתית זה מחירי הנסיעות, אנשים מתייבשים באוטובוסים [והתחבורה הציבורית שלנו חרא] רק כדי לא לשלם 35 שקל על 5 ק"מ נסיעה,

אם המחיר היה שפוי אולי זה היה אחרת.

Seat Ibiza FR

פורסם

אז צדקתי כשאמרתי "בולשיט" כי אין תקינה ואין אישור (ואין עדיין טכנולוגיה) לרכבים שיסעו ללא נהג שזו הצהרת הניסוי שאמור ממש להתחיל "או-טו-טו"בסינגפור: מוניות שנוסעות ללא נהג.

 

העיקר קפצת עלי עם "תגיד, אתה רציני?"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני בעד כל דבר שיגרום לי לשלם פחות מ35 שקל על נסיעה של 5 ק"מ.

 

 

אם המחיר היה שפוי אולי זה היה אחרת.

 

 

ממש לא בא לי לפתוח חזית איתך ,אני לא יודע בן כמה אתה (יש לי השערה) ,ובמה אתה עוסק

אבל יש כאלה שבשביל קצת שווארמה בפיתה ישלמו יותר ואני מכיר גם כאלה שישלמו סכום כפול ומשולש על חומר ניקוי "מיוחד " לרכב ,ויש כאלה שבפרינציפ ישלמו חניון בסכום שציינת אחרי שדפקו כוסית אחת בבר בסכום כפול , ולא ישלמו לנהג מונית שיושב על דונם.

כל אחד והראש שלו.

 

בברכה

מוטי

פורסם
אז צדקתי כשאמרתי "בולשיט" כי אין תקינה ואין אישור (ואין עדיין טכנולוגיה) לרכבים שיסעו ללא נהג שזו הצהרת הניסוי שאמור ממש להתחיל "או-טו-טו"בסינגפור: מוניות שנוסעות ללא נהג.

 

העיקר קפצת עלי עם "תגיד, אתה רציני?"

 

נו באמת בגירה, קפצתי? אנחנו לא עושים תחרות גודל.

 

אתה אמרת "בולשיט, הטכנולוגיה פשוט לא קיימת להפעלת רכב אוטונומי על כבישים ציבוריים".

 

אני הראיתי לך שאתה טועה. הטכנולוגיה קיימת גם קיימת. לא בכל המצבים אולי (למשל בנהיגה בשלג או בסופת גשמים) אבל הם יגיעו לזה תוך שנים בודדות. המציאות היא שהמכוניות הללו כבר נסעו מיליוני ק"מ ועשו פחות תאונות משנהג אנושי עושה במיליוני ק"מ.

 

תקינה ואישורים עדיין אין - סבבה. טכנולוגיה - יש.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יגיעו תוך שנים בודדות אומר שהטכנולוגיה לא קיימת היום לשחרר רכב אוטונומי לשמש כמונית אוטונומית ללא נהג היום וזה מה שהתכוונתי.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
דווקא הטכנולוגיה קיימת. התקינה עדיין לא מאפשרת, אבל במקומות מסוימים בעולם גם זה כבר מאוד מתקדם.

 

לדוגמא ביפן בשנה הבאה כבר יסעו מוניות ללא נהג:

 

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3670250,00.html

משה לא מסתדר לי בסיפור הזה. החברה הוקמה לפני 3 חודשים וכבר מבצעת ניסויים? או שהחברה (או איזה מיזם מקדים) קיים כבר הרבה שנים, או שמדובר בבלוף לעיתונות ואתר מפוברק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

במרוץ המטורף לתפוס נתח שוק כמה שיותר גדול, כמה שיותר מוקדם, כולם רצים לפרסם ניסוים שהנה או-טו-טו , מה או-טו-טו, שבוע הבא כבר מתחיל ניסוי.

 

האמת רחוקה מזה במקצת, הניסוי בסינגפור יתבצע עם נהג ברכב אשר יתערב במקרה הצורך.

 

יקח לדעתי לפחות עשור עד שנוכל להכנס לסוכנות רכב ולרכוש לנו אשכרה מכוניות שנוסעות פשוט ללא נהג כלל.

 

ואם טעיתי וזה יקרה עוד 5 שנים, אז טעיתי, אבל להערכתי בטח שלא מוקדם מזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא בטוח שתוכל לקנות מכונית כזאת, וגם אם תוכל , אני לא בטוח שתרצה.

יהיה יותר זול לחברות גדולות להשתלט ככה על שוק הרכבים ואתה תוכל להזמין רכב לפי נסיעה.

לא תצטרך לחפש חניה או שתהיה לך חניה בבית. תמיד יהיה זמין לך רכב כזה זאת לא בעיה גדולה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

בגדול, לעולם לא תצתרך יותר לחפש כלל חניה, אתה תרד מהאוטו בפתח המסעדה ותשלח אותו לחפש חניה לבד.

 

בגמר הארוחה, תזמין אותו בעזרת הסמארטפון שיחזור לפתח המסעדה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

אל תדאג לאובר. הושקעו בהם יותר מ-10 מיליארד דולר עד היום, ויש סיבה טובה. הם בונים את עצמם טוב טוב לעתיד, במטרה ברורה מאוד להיות אחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם (כבר היום הם מוערכים ב-70-80 מיליארד דולר).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...