Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ירון ראיתי גם ראיתי

 

מסטרפיס

 

אבל לזכור את הכל...

 

תודה בגירה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

נהגי מוניות בהחלט הרבה יותר מקצועיים מאשר איזה חאפר עם אובר.

 

נהג המונית שלימד את המתמטיקאי ההולנדי שיעור בחשבון

כמה עולה נסיעה של עשר דקות מעזריאלי לפרישמן? לרוטחר, תייר מהולנד, עלתה הנסיעה 79 שקל פי 3 מהמחיר הריאלי ■ אם לא די בכך, רוטחר קיבל עודף של 1.20 משטר של 100 - ללא קבלה ■ "ישנה תופעה של נהגי מוניות שרואים בתיירים טרף קל"

 

מתוך: http://www.themarker.com/dynamo/1.3047978

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
זו פעם ראשונה לדעתי שכותרת בפורום היא סנסציונלית יותר מאשר הכותרת ב-YNet....

 

יפגע בנהגי המוניות, בסדר. אבל "הסוף של ענף המוניות"? נשמע קצת מופרז.

לקחת לי את המילים מהפה +1000

פורסם
נהגי מוניות בהחלט הרבה יותר מקצועיים מאשר איזה חאפר עם אובר.

 

ועוד דוגמה:

לקוח של החברה שאני עובד בה הגיע לארץ לפגישות והתאכסן במלון ליד השגרירות האמריקאית ברחוב הירקון. מונית משם ועד יפו עלתה לו 160 ש"ח - וזה אפילו לא היה חאפר שהוא עצר ברחוב, זו מונית שהזמינו לו מהקבלה במלון. אני רציתי לעשות לנהג המונית בלאגן (היתה לו קבלה שלו), אבל הוא ביקש שלא.

פורסם
ועוד דוגמה:

לקוח של החברה שאני עובד בה הגיע לארץ לפגישות והתאכסן במלון ליד השגרירות האמריקאית ברחוב הירקון. מונית משם ועד יפו עלתה לו 160 ש"ח - וזה אפילו לא היה חאפר שהוא עצר ברחוב, זו מונית שהזמינו לו מהקבלה במלון. אני רציתי לעשות לנהג המונית בלאגן (היתה לו קבלה שלו), אבל הוא ביקש שלא.

 

חבל מאוד שלא עשית כלום בנידון .חבל.

אין צורך להסביר את הפגיעה התדמיתית בענף התיירות, בחיזוק סטיגמות קיימות ובנושאים נוספים שאין צורך להרחיב.

ברור שאין הצדקה וחייבים להוקיע תופעות כאלו ,אבל גם כאן בפורום ,נפתחים שרשורים על מוסכים מורשים ומקצועיים

שגוזלים לקוחות . זה עדיין לא נותן לגיטימציה להפוך כל מדרכה למוסך ולכל אדם לא מיומן להתעסק במכלולי בטיחות ברכב

תופעות של נהגי מוניות גזלנים יש בכל מקום בעולם וזה מפליא אותי שבעידן הטכנולוגי הקיים ובמידע העצום ברשת ,תיירים עדיין נופלים בפח.

 

בקשר למושג השגוי שלך ושל רבים אחרים : "חאפר" -בפעם אחרת

גילוי נאות : המגיב לך הוא נהג מקצועי עצמאי מתוך בחירה ,או איך שאתה קורא לזה :lol:

בתוך 10 דקות עם דגל בשקל ו/או מדבקה כזו או אחרת מול תחנה כלשהי ,אני יכול להפוך מ"חאפר" ל"מקצוען":wink:

 

בברכה

מוטי

פורסם (נערך)

בסינגפור מתחילים ניסוי של מוניות אוטונומיות.

כל הרעיון מאחורי חברות כמו אובר זה לשלם כמה שפחות לנהגים שמרוויחים יפה עכשיו.

יש נסיעות של נהגי אובר שהם עושים בהפסד רק בשביל לעבוד בחברה.

אני מתאר לעצמי שאובר מההתחלה תכננו להוריד את הנהג.

 

נהגי מוניות שעושים סיבובים מסביב לעיר זה דבר שקיים בכל העולם.

לאובר בהשוואה יש מחיר שונה לפי העומס.

אתה משלם יותר על אובר מאשר על מונית בחלק משעות היום

 

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

פורסם

אני אומר בולשיט.

 

הטכנולוגיה פשוט לא קיימת להפעלת רכב אוטונומי על כבישים ציבוריים.

 

אז צילמו כמה סינגפורים ליד איזה רכב שמספרים כמה הם ישמחו לנסוע בו, ביג דיל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כאחד שעובד בתחום ונותן שירות לאנשים מוגבלים, אני שואל עצמי איך יסתדר נוסע עם הליכון שצריך עזרה בכניסה למונית ....מי יעמיס כסא גלגלים....מי יעזור לפרוק מזוודות ....איך יעצור הרכב להורדת נוסע עיוור וליוויו לשער ביתו....מה יקרה עם נוסע/ת ששכח דבר מה וצריך לחזור על עקבותיו ,או שקיבל טלפון כזה או אחר שמאלצו לשנות מסלול מיידית.

מה יקרה עם האנשים שצריכים להגיע למיקום ספציפי ברחבי בית חולים....האם הטכנולוגיה תתן מענה למקרים הנ"ל ?! :roll:

מה יהיה עם האנשים שמשתמשים במזומן בלבד מסיבות כאלה ואחרות ? תותקן מכונת כסף במונית ?! ואם יגמר העודף ...כל מיני שאלות של יום שישי ....

פורסם

אנסה לענות על השאלות.

מי שיזדקק לעזרה לא יוכל להשתמש במונית אוטונומית כנראה אלא אם יבוא עם משהו נוסף. לעצור את הרכב בדיוק מושלם אין למחשב בעיה, במיוחד שהוא מצויד במצלמות והטלפון שבעזרתו תוזמן המונית יוכל לתאם מיקום עם המונית.

לשנות כתובת כאמצע נסיעה זאת ממש בעיה קטנה, כמו שמשנים מסלול בוויז

מקום בתוך בית החולים שוב, לא בעיה. צריך פשוט מפה קצת יותר מפורטת

מזומן ? מה זה? הניירות האלו?

כנראה שכולם יעברו לאשראי. זה הכיוון בעולם.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
אני אומר בולשיט.

 

הטכנולוגיה פשוט לא קיימת להפעלת רכב אוטונומי על כבישים ציבוריים.

 

אז צילמו כמה סינגפורים ליד איזה רכב שמספרים כמה הם ישמחו לנסוע בו, ביג דיל.

 

תגיד, אתה רציני?

 

מכוניות של גוגל (ושל אחרים) נוסעות כבר שנים בכבישים ציבוריים.

 

אובר עצמה תתחיל בשבועות הקרובים ניסוי בפיטסבורג של נסיעות (בחינם) ברכב שנוהג את עצמו (יהיה נהג ברכב לגיבוי).

 

לכל הבעיות המתוארות למעלה יהיה פתרון בסופו של דבר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוב תעשיית הרכב מצהירה על רכב אוטונומי תוך 5-10 שנים. אובר בעצמה אומרת שתפעיל ציי רכב אוטונומיים בשנת 2030. נהג מונית יהיה מקצוע נדיר בעוד 20 שנה.

פורסם
תגיד, אתה רציני?

 

מכוניות של גוגל (ושל אחרים) נוסעות כבר שנים בכבישים ציבוריים..

כנראה שאני באמת מפגר אחרי הטכנולוגיה. :mm_blush:

 

אתה אשכרה מתכוון לרכבים שנוסעים לבד בלי נהגים כשהיושבים ברכבים מאחורה הלכו לישון עד שיגיעו ליעד שהקלידו מראש?

 

אין אף אחד ליד ההגה? (מי מקבל את הדוח בשעת תאונה? R2D2?).

 

איפה קונים את הרכב הזה?

 

ולמה לעזאזל בתעשיה מדברים על מכונית אוטונומית תוך 5-20 שנים אם "

מכוניות של גוגל (ושל אחרים) נוסעות כבר שנים בכבישים ציבוריים"?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כרגע לא ידוע לי שאין אף אחד ליד ההגה על כבישים ציבוריים. אני לא בטוח שזה מותר חוקית. מה שכן - מי שיושב ליד ההגה לא נוגע בכלום. אתה יכול לקרוא כאן:

https://www.wikiwand.com/en/Google_self-driving_car

 

אתה יכול לקרוא גם על כמה תאונות שקרו במהלך השני מיליון ק"מ שהמכוניות האלו נסעו. רק אחת קרתה באשמת הרכב (חיכוך קל כמעט בעמידה עם אוטובוס).

 

ובתעשיה מדברים על מכונית אוטונומית שתימכר לציבור בתוך 5-20 שנה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...