Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא.

בCA (לדוגמא) הוא מוזיל בפקטור 1.7-2X,

וכפי שכבר ציינתי - זה לא מתחיל ונגמר בעלויות, זה גם נוחות שימוש, זמינות וכד'.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ירון,

לדעתי אתה מתחייב"ס קשות.

הטכנולוגיה כמעט קיימת - זה נכון. אבל הרגולציה והתנאים המשפטיים שיכולים לאפשר אוטונומיה נמצאים רחוק רחוק (רחוק) מאחור. מה גם שחברות הרכב לא יקלו על כל הנושא הזה. זה לא באמת שיקול ששווה לדון בו.

מה גם שנניח וUBER לא נכנסת, המוניות ידרשו שיפוי בלאו הכי אם ייכנס שחקן אחר. לא באמת מעניין אותם 'מי נכנס', מעניין אותם ה'לקחו לי את הזכיון שרכשתי מהמדינה'. ו-וואלה, הם צודקים בקטע הזה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

נוחות שימוש - האמת שעם GETT השימוש והזמינות מאד נוחים - זה מן הסתם תלוי שוק פרטני.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

זה לא רק אני אמרתי ,

בשוק מדובר על 2020 כשנת הכניסה של רכבים אוטונומים ,

לקחתי עוד שנה , שנתיים ספייר

 

http://www.themarker.com/wallstreet/1.3005971

 

ולמה אם חברה להשכרה של רכבים נכנסת לשוק, צריך לפצות את נהגי המוניות ?

 

ושלא תבין אותי לא נכון , לדעתי צריך לפצות אותם על המספר הירוק, להשוות תנאים ולתת לכולם להתחרות.

מי שירצה יסע עם נהג מוסמך , מי שלא , יסע עם חאפר. (זה קורה גם היום , רק החאפרים לא משלמים מיסים כמובן )

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)
הקבלה לא יוצאת מהנהג, היא יוצאת מהחברה. הנהג הוא שכיר של אובר לצורך העיניין.

 

 

הנהג הוא לא שכיר של החברה ולא נעליים .אין ביניהם יחסי עובד מעביד .

לא משולמים דמי הבראה ,ביטוח לאומי ,חופשות ,פנסיות ולא ימי מחלה .

להפך : הנהג מקבל את דמי הנסיעה שביצע ומורידים לו עמלות .

 

עבדות מודרנית

 

ומי שכתב שנהגי מוניות מרוצים מ"גט": מקשקש ולא מבין מימינו ומשמאלו .

לפחות פעמיים הייתה שביתה של הנהגים שם בגלל שינויי מסלולים לרעת הנהגים .

זו אחת הסיבות שהנהגים שם נמנעים לקחת "נסיעות עסקיות" שהם נסיעות הפסד בשעות העומס בתל אביב ומנוגדות לגמרי למחירי משרד התחבורה.

 

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2148687

 

זה היה ב-2013

 

זה היה לפני חודש :

http://news.walla.co.il/item/2963273

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
פורסם

 

ומי שכתב שנהגי מוניות מרוצים מ"גט": מקשקש ולא מבין מימינו ומשמאלה

 

מי שמקשקש אם כך זה הנהגים עצמם.. אני רק השליח.

יום טוב גם לך

פורסם

הבעיה שלכם (נהגי מוניות) זה רוגלטור ותחנות המוניות שעושקות אותכם לא התחרות במקום למחוא נגד המדינה והתחנה שגוזלות ממכם אחוזים יחסית גדולים אתם בוחרים להאשים את התחרות שנכנסת לשוק,למה?

כי ככה זה במידנת ישראל כמו בכל דבר אוהבים לשנוא את השונה ואז בוחרים עוד פעם ביבי כי זה הבחירה הבטוחה כי מפחדים משינויים.

זה לא רק נהגי מוניות זה כמעט נוגע בכל תחום בחיינו כגון יחסי חוץ, משבר דיור וכדומה.

במקום להודות שיש בעיה ולהפנות את האצבע למקור הבעיה אתם מפנים את אצבע לפתרון.

פורסם
מי שמקשקש אם כך זה הנהגים עצמם.. אני רק השליח.

 

 

כשתביא סימוכין כמו שאני מביא , ולא מ"דיברתי עם נהג " ,או לסירוגין יהיה לך ידע מהתחום ,אשמח שתאיר את עיניי .

וכן ,כמו בכל תחום ,יש גם נהגים קשקשנים או יותר נכון נהגים מגיבים מטעם שמקבלים "ליטופים" .

פורסם

ניצחת... כלי התיקשורת לא כותבים על שביעות רצון חיובית, זה לא מספיק סקסי.. כותרות שליליות מביאות יותר רייטינג.

יום טוב גם לך

פורסם
הבעיה שלכם (נהגי מוניות) זה רוגלטור ותחנות המוניות שעושקות אותכם לא התחרות במקום למחוא נגד המדינה והתחנה שגוזלות ממכם אחוזים יחסית גדולים אתם בוחרים להאשים את התחרות שנכנסת לשוק,למה?

כי ככה זה במידנת ישראל כמו בכל דבר אוהבים לשנוא את השונה ואז בוחרים עוד פעם ביבי כי זה הבחירה הבטוחה כי מפחדים משינויים.

זה לא רק נהגי מוניות זה כמעט נוגע בכל תחום בחיינו כגון יחסי חוץ, משבר דיור וכדומה.

במקום להודות שיש בעיה ולהפנות את האצבע למקור הבעיה אתם מפנים את אצבע לפתרון.

 

.אני לא אגיב אף על פי שיש לי תשובה ...מצטער .טרם "התקררתי" מ "תגיד תודה שפה עוד מתחשבים בכם"

ואתה מתחיל עם "אתם בוחרים ביבי".

פורסם
ניצחת... כלי התיקשורת לא כותבים על שביעות רצון חיובית, זה לא מספיק סקסי.. כותרות שליליות מביאות יותר רייטינג.

מה אתה רוצה יגאל ? מה יספק אותך ?

יספק אותך אם אכתוב טור ובו אספר למה מוטי הקטן שלא מזיז את השערה של הביצה הימנית של מנכ"ל גט ,לא עבד איתם מעולם ?!

רק תגיד ,ואפקח את עיניך (סתאאאם ,לא נראה לי שאצליח) .

אבל אם כן ,

תן לי לקחת את מנת הרעל היומית שלי הכוללת אספרסו וסיגרע ,ואתן לך את מבוקשך.

 

הדברים לא נכתבו לא בציניות ,לא בזלזול ולא בהתנשאות .

תרצה -תאמין .

לא - גם טוב.

פורסם

אני לא רוצה כלום וגברים לא מספקים אותי ככלל.

המנטרה שלך ברורה, אני רק מציג זויות מבט נוספות. אמנם הן לא לרוחך אבל אני מאמין שאתה ילד גדול ותצליח להתמודד..

יום טוב גם לך

פורסם
אני לא רוצה כלום וגברים לא מספקים אותי ככלל.

.

 

ניסיתי להבין מהדברים שכתבתי אם ניתן לפרש את זה לכוון אחר , ולא הצלחתי (אולי בגלל שאני אחרי יום על הכביש).

 

ירדת נמוך .

אתמודד.

 

ואם מדובר בטעות הקלדתית שלך (גברים /דברים)- מבקש את סליחתך.

פורסם

למה אתה מחפש לספק אותי?

הרי ברור לך מדברי שלא תשנה את דעתי, ודעתך הייתה ברורה לי עוד לפני שהגבת (ראה תחילת השירשור) ואין לי שום כוונה לנסות לשנות אותה.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...