Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברים

אני מבקש את עצתכם/עזרתכם , בלי תגובות והערות מיותרות - ידוע לי שעשיתי טעות וכמובן אני מצטער על כך.

אז הסיפור הוא כזה :

אני גר במושב ונסעתי לאסוף את ביתי מהגן עם באגי (2 מקומות, עם רישוי והכל), הגן מרוחק כ 200 מטר מביתי.

אבל כאן הבעיה , אספתי את ביתי מהגן כשהיא יושבת עליי ולצידי יושבת אשתי עם תינוקת עליה.

כן אני יודע שזה חוסר אחריות וזה טיפשי אבל לצערי זה נעשה, כמובן שהנסיעה הייתה במהירות זחילה של פחות מ 10 קמ"ש.

בכל מקרה עברה במושב ניידת ראתה אותי וכמובן עצרה אותי כבר בפתח בייתי (מזכיר נסיעה של 200 מטר).

קיבלתי זימון למשפט על נהיגה בקלות ראש, השאלה היא האם אני זקוק לעו"ד, או שאני יכול ללכת לבד ולנסות לצאת בזול - בתחינה עקב מצבי הרפואי (נכה) ?

שאלה נוספת : מה העונש/קנס הצפוי על עבירה מסוג זה ?

תודה מראש לעונים ויום נעים

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

יש סיכוי יותר מסביר לפסילה בפועל, אורכה תלוי בעבר התכבורתי שלך.

עיצה:

תגיע ביום המשפט ותפגש עם התובע

תתרפס לפניו בגוף ובלשון עד שתצטרך אורטופד מומחה ופרוקטולוג שיטפלו בך.

אם תצליח להשיג עסקת טיעון עם פסילה בפועל מינימלית ככל שנראה לך ראוי, לך על זה

אם לא בא לך ויש לך כסף, תכפור באשמה ביון הדיון ותתיעץ עם עו"ד.

כך או כך אכלת אותה

ותגובה אחת, לדעתי לא מיותרת: ניסוח האישום במקרה זה מדוייק.

פורסם

צפה לקנס + פסילה בפועל.

תלוי במצב רוחו של השופט + עבר תעבורתי שלך.

מינימום שאני מאמין שאפשר לקבל 500 ש"ח + 2-3 חודשי פסילה בפועל.

במידה הורשעת ב-2 שנים אחרונות בעבירה דומה - יתכן גם מאסר בפועל שיומר לעבודות שרות.

 

אינני מאמין שהתרפסות תעזור.

פורסם

קח עו"ד ועדיף אחד טוב.

מנסיוני, הוא יכול להוציא אותך עם עונש מינמלי (הקנס הגדול יהיה שכר הטירחה שלו)

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

נהיגה בקלות ראש זה פסילה מינימום 3 חודשים

 

מצורף ציטוט

"

העובר על עבירה זו צפוי למשפט תעבורה שבו עלול להיגזר דינו למאסר של שנתיים או קנס כספי גבוה וחובת פסילת רישיונו לתקופה שאינה פחותה מ-3 חודשים.ישנה עבירה פחותה הנקראת "נהיגה בחוסר זהירות" שאומרת שרק במקרה הספציפי שבו הנהג נאשם הוא נהג ללא תשומת לב ראויה לתנאי הדרך, במקרה הנ"ל הוא לא ידרש להישפט אלא אם יבקש, הוא יקבל קנס כספי של 500 ₪ ללא פסילת רישיון."

פורסם

במקומך לא הייתי מתייצב ללא עורך דין, ההשלכות האפשריות חמורות מדי (שלילה). עדיף לשלם לעורך דין מאשר להשאר ללא רישיון.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
נהיגה בקלות ראש זה פסילה מינימום 3 חודשים

 

מצורף ציטוט

"

העובר על עבירה זו צפוי למשפט תעבורה שבו עלול להיגזר דינו למאסר של שנתיים או קנס כספי גבוה וחובת פסילת רישיונו לתקופה שאינה פחותה מ-3 חודשים."

אין פסילת מינימום בעבירה של נהיגה בקלות ראש (סעיף 62(2) לפקודה).

אם אתה בטוח שיש - אתה מתבקש להפנות לסעיף הרלוונטי בחוק.

פורסם

תודה על התגובות, יש למישהו המלצה על עו"ד תעבורה באיזור השרון ?

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

×
×
  • תוכן חדש...