Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למשפחות שצריכות קצת יותר מקום, אבל לא רוצות מיניוואן בגודל מלא האפשרות היחידה פחות או יותר היא רכב פנאי, קרוסאובר או ג'יפון.

לסיטרואן יש עכשיו הצעה אחרת - גרסת חמישה מושבים למיניוואן C4 פיקאסו משאירה את הרוחב והגובה, אבל מקצרת שני מושבים מהחבילה.

 

ממדים, אבזור, מחיר ופרטים נוספים בידיעה כאן

 

1.jpg3.jpg4.jpg5.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפחות מקריאת המפרט ומחיר ההשקה, נראה פוטנציאל ללהיט מכירות לא קטן. כמובן שמוצאו הצרפתי יהווה מכשול, מענין אם יצליח להתגבר עליו.

פורסם

נשמע כמו הצעה מעניינת. מאחר והרכב יושב גבוה יחסית על הכביש הוא יכול לקרוץ לחובבי הג'יפונים. רק שלובינסקי ישווקו טוב את המוצר והוא יוכל להיות להיט לא רק בליסינג.

פורסם

נראית מעולה, אני אישית מאד אוהב את העיצובים הנוכחיים של פיג'ו-סיטרואן.

בנוסף, 8.4 שניות ל-100 קמ"ש זה לא משהו שרואים כל יום בקטגוריה הזאת.

מה לגבי צריכת הדלק? באמת יש פה חלופה חסכונית לקרוסאוברים?

פורסם

עקרונית, תהייה גרסת טורבו דיזל אבל היא תשווק בהמשך,

מצ"ב המפרט המלא בו היא מופיעה

 

MifratC4Picasso170216BPrint-page-002.jpgMifratC4Picasso170216BPrint-page-003.jpgMifratC4Picasso170216BPrint-page-004.jpg

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

בתחילת הייבוא שלה (עוד שייבאו רק את הדיזל) הגיעה יחידה אחת קצרה עם מנוע דיזל.

טוב שסיטרואן החליטו לתמחר אותו הפעם תחרותי - לעומת הדור הקודם שהגיע רק ברמת אבזור גבוהה ועלה בהתאם.

 

ושאלה מעניינת - שמעתי שמשווקים כבר כמה חודשים למוניות את הפיקאסו עם מנוע 1.6 דיזל חלש יותר מה-2 ליטר שנמכרת באופן סדיר וגיר אוטומטי - למה לא מציעים את הגרסה הזאת גם בשוק הפרטי?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
נראה טוב. אם יעשו גרסת טורבו דיזל , אני חושב ברצינות להחליף לדגם הזה.

אתה מתכוון אם ייבאו, לא אם יעשו.

זה לא רכב חדש (משווק כבר מ2013 באירופה), וישנן ארבעה דגמי דיזל.

פורסם

אם יש משהו שיכול לנסות לגנוב לקוחות מהספורטאז' אורבן - וגם להצליח - אז זה הרכב הזה.

 

135K לכזה שילוב של מנוע-גיר עם כל כך הרבה אבזור.. מדובר על חבילה מנצחת

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אלטרנטיבה מאוד ראויה למשפחתומטית צפויה ומשמימה.

 

היא גם צעירה יותר מה-3008 המקבילה והראויה לא פחות.

 

שאפו ללובינסקי על התנופה.

 

עכשיו בואו ותפתיעו עם מחיר סופר אטרקטיבי ל-308GTI.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

וואו

איזה רכב ואיזה מחיר...

לפני חודש קניתי פיג'ו 308 SW ב130 א' ש"ח

אני מתחיל להצטער שלא חיכיתי חודש...

איזה יתרון יש ל308 מול הC4 פיקאסו?

פורסם

ה 308 יושב על פלטפורמה חדשה יותר של הקונצרן וממונע ב 1.2 טורבו שסביר להניח יותר חסכוני (היה גם משהו בעייתי עם חלק ממנועי 1.6 בזמנו, לא יודע אם זה המנוע המותקן בפיקאסו, זוכר שמדובר ב 1.6 עם 156 כ״ס).

פורסם

הפיקאסו הוא הרכב הראשון בארץ שקיבל את הפלטפורמה החדשה.

 

והמנוע הוא בתקן יורו 6 עם 165 כ"ס - 156 כ"ס זה במנועים הישנים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...