Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ממש יודע, פשוט פסלתי את זה שהמנורה לא תקינה או הבית מנורה הגדול בשני הצדדים אז נשאר רק החלק הזה

אפילו שהוא חלק טיפש

פורסם

המנורה לא דולקת ? החלפת מנורה ?

 

לדעתי לא התקנת נכון את המנורה או המנורה שרופה.

 

תבדוק שוב פעם כי חלק כזה חדש עשוי לעלות יותר מ-150 שקלים בארץ.

איזה כייף לי :)

פורסם

שהחלפתי את המחזיק הטוב לצד השני הוא עבד מכאן שאין בעיה במכלול הבית מנורה.

שהחלפתי את הנורה בבית הטוב היא עבדה בשני הצדדים מכאן שאין בעיה בנורה (מה גם שהיא חדשה)

ולכן אני מבין שהבעיה בחלק הנל.

115 לפני מעמ-צדקת :)

אגב, לא הצלחתי למצוא קישור בEBAY לחלק, לא אכפת לי OEM לחלק הזה, אם אתה מכיר אשמח לדעת

פורסם

אם תוכל לעלות תמונה של בית המנורה שלפי דעתך לא תקין אשמח לראות.

 

גם אצלי ברכב קיים בית מנורה דומה והחלפתי כבר כמה פעמים מנורות ולא ראיתי סיבה שהחלק התקלקל.

 

בדוק את כול המגעים החשמלים של בית המנורה לפעמים מתיחה או כיווץ של המגעים פותרים את הבעיה.

 

בכול מקרה המק"ט של החלק הוא:

 

5K0941109A

 

לפני הזמנת החלק תבדוק טוב טוב התאמה של החלק לרכבך עם המוכר.

איזה כייף לי :)

פורסם

אבדוק שוב, במבט לא רואים משהו תקול (וגם השוותי לשני) בכל מקרה אפתח שוב ואשחק קצת עם המגעים. מקווה שיעבוד. אם לא אקנה כבר פה, אני רואה שבעיה למצוא את החלק הזה ברשת, ועם משלוח ועם זמן...נראה לי שאוותר כבר.

פורסם

אם יש לך זמן קפוץ למוסך רון בת"א אולי יש לו חלק כזה מרכב שעבר תאונה או אולי הוא מכיר את התופעה ויפתור לך אותה ללא חיוב כספי.

 

תתפלא אבל במקרים רבים עלות החלק בארץ יותר זולה מחו"ל.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

תושבת נורה מקורית לרכב שלך עולה 115 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

פחיות המגע שלה נשחקות עם השנים והנורה לעתים לא נדלקת .

התושבת מורכבת משני חלקים ,החלק שעליו יושבת הנורה וחלק שני

שמתחבר לפנס בברגים .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה מרק ורון, אחרי קצת משחק שם, הבנתי שזה לא מהתושבת אלא מ(אחד) משני החוטים שמצד ימין לתושבת שמתחברים לפלאג(?) קטן (ממש צמוד לחור מצד ימין-הצד שקרוב לדופן הרכב) בקיפול של החוט זה מסתדר, אבל אחרי נסיעה קלה החוט חוזר לסורו ושוב אין אור.

האם זה חוטים שפשוט להוציא? לבדוק? לא רוצה למשוך ולקרוע

×
×
  • תוכן חדש...